لینک بیلدینگ خارجی چیست

لینک بیلدینگ خارجی چیست
سئو سایت

لینک بیلدینگ خارجی

لینک سازی

لینک بیلدینگ خارجی چیست

آموزش ساخت یک لینک

در این قسمت روشی دیگر برای سئو خارجی سایتتان را توضیح میدهیم تا سایت شما بتواند در رتبه ی خوبی از نظر موتور جستجوگر قرار بگیرد ،این روش لینک بیلدینگ های خارجی است. برای درک بهتر شما از لیک های خارجی ابتدا به سوال لینک بیلدینگ خارجی چیست پاسخ میدهیم: لینک خارجی به لینکی گفته میشود که به یک دامنه خارجی اشاره میکند به بیان دیگر لینک خارجی همان لینکی است که از سایت دیگر به سایت شما لینک داده میشود و برعکس از سایت شما به سایتی دیگر.

لینک بیلدینگ خارجی را با کلید واژه ها و یا همان عنوان صفحه انجام میدهیم و سایت ها را به یکدیگر پیوند میزنیم ولی این نکته مهم را باید در نظر بگیرید که استفاده مکرر یک کلمه برای لینک سازی امتیاز منفی است و موتور جستجوگر این تکرار را به عنوان اسپم میبیند پس باید با دقت و علم بالا از لینک های خارجی استفاده کنیم .شما میتوانید با یادگیری صحیح لینک بیلدینگ خارجی به سئو سایت خود کمک کنید.

تمامی افرادی که در سئو تخصص دارند بر این باورند که اهمیت لینک بیلدینگ در سئو و رتبه بندی از طرف موتور های جستجوگر بسیار موثر هستند چرا که همه ی ما دنبال این هستیم که سایتمان و کسب و کاری که از طریق آن راه اندازی کردیم را به تعداد کاربرانی بیشتری نشان دهیم به بیان دیگر ترافیک سایت را بالا ببریم پس لینک بیلدینگ خارجی ما را به رسیدن به هدفمان نزدیک میکند. ذات همه ی افراد به گونه ای است که علاقه دارند مطلب و موضوعی که برایشان جذاب است را با دیگر افراد به اشتراک بگذارند از این رو وقتی در ساییتان گزینه ی به اشتراک گذاشتن را اضافه میکنید مطلبی که طرفدار زیادی دارد مشخص میشود سپس موضوعی که دارای محبوبیت بیشتری است برای موتور های جستجوگر نیز مهم میشود.

فواید لینک بیلدینگ خارجی

همانطور که در بالا گفتیم وقتی ترافیک سایت شما توسط مردم و کاربرانی که از آن دیدن میکند بالا برود سایت دارای اعتبار میشود و نزد موتور های جستجوگر هم محبوب میشود و از رتبه ی خوبی برخوردار شده و همه ی این ها شما را در کسب و کارتان موفق میکند پس لینک بیلدینگ خارجی را هم مانند لینک بیلدینگ داخلی بسیار جدی گرفته و به صورت درست و از روی اصول از آن ها استفاده کنید تا باعث پیشرفتتان شود.

برای ساخت لینک چه کار باید کرد؟

زمانی که شما در وب سایت خود از لینک های معتبر و مرتبط استفاده کنید می توانید روند بهبود رتبه وب سایت خود را افزایش دهید و کاربران خود را از این موضوع مطمئن سازید که وب سایت شما یک وب سایت شناخه شده و تایید شده توسط موتورهای جستجو گوگل می باشد.

اما برای اینکه بدانید علاوه بر لینک های داخلی که می توانید از آن ها در وب سایت خود استفاده کنید استفاده و ساخت یک سری لینک دیگر که به لینک های خارجی شناخته اند نیز می تواند برای وب سایت شما تاثیر گذار باشد.

اما اینکه بدانید چکونه میتوانید لینک سازی انجام دهید تا به سئو کمک کنیم نیاز به انجام مراحلی دارد که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم.

  • لینک سازی در وب سایت های مرتبط با کسب و کار و فعالیت شما
  • ساخت لینک در سایت هایی که به زبان فارسی هستند
  • ساخت لینک در وب سایت هایی که دارای اعتبار بالایی می باشند
  • اسپم نبودن سایتها
  • داشتن یک برنامه ریزی دقیق و حرفه ای برای لینک سازی خارجی
  • استفاده کردن از ریپورتاژ آگهی

چند لینک بیلدینگ خارجی در صفحه داشته باشیم؟

وقتی می­خواهید بدانید که چند پیوند خارجی باید در صفحه برای اهداف بهینه­ سازی موتور جستجو قرار دهید ممکن است پاسخ­های تصادفی زیادی پیدا کنید. بعضی از این پاسخ­ها خیلی مفید نخواهند بود. مطمئناً این نکته را می­دانید که باید تعدادی لینک که برای خوانندگان مفید است به صفحه اضافه گردد نه کم و نه زیاد. اما اگر به دنبال پاسخ دقیقی هستید به ادامه مقاله توجه کنید. در گذشته به این صورت بود که شما نمی­توانستید بیش از 100 لینک خارجی در صفحه داشته باشید زیرا Google نمی­توانست بیش از این موارد را جستجو کند؛ اما حالا همه چیز تغییر کرده است! به همین دلیل یک شرکت شروع به تحقیقاتی کرد تا مشخص کند که چگونه بسیاری از لینک­های خارجی بهتر کار می­کنند.

روش این شرکت شامل جستجوی کلمات تصادفی و سپس استفاده از آن­ها به عنوان لینک­های خارجی در محتوای خود بود. سپس با افزودن بیشتر این لینک­ها یا از بین بردن آن­ها به نتایجی رسید. نتایج نشان دادند که اگر فقط از یک یا دو لینک خارجی در صفحات طولانی استفاده شود مفید نخواهند بود. بنابراین استفاده از لینک­های خارجی پس از هر 400 یا 500 واژه در محتوا مفیدتر است. از طرفی زمانی که در این کار زیاده­روی شود نیز ضرر بسیاری برای وب­سایت خواهد داشت.

چگونه لینک­های خارجی را در وب سایت پیدا کنیم؟

وقتی شما یک استراتژی بهینه سازی موتور جستجو می­خواهید، به لینک بیلدینگ خارجی قوی نیاز دارید. این بدان معنی است که بدانید چگونه می­توان مواردی را که قبلاً در دامنه خود دارید پیدا کرده تا بتوانید در صورت لزوم اثربخشی آن­ها را بیشتر و بیشتر کنید. در واقع خود گوگل ابزارهای زیادی را برای انجام چنین کاری به شما ارائه داده است. تجزیه و تحلیل لینک­های خارجی به شما امکان می دهد تعداد آن­ها را در وب­سایت خود پیگیری کرده، مکان آن­ها را به شما نشان داده و به شما کمک می­کند تا میزان مفید بودن آن­ها برای رتبه­ بندی موتور جستجو تعیین کنید. این تجزیه و تحلیل به شما نشان می-دهند که چند درصد از پیوندهای شما خارجی است و آیا متن لنگر مورد استفاده شما مفید بوده و یا موارد دیگر.

به یاد داشته باشید طیف گسترده­ای از ابزارهای تجزیه و تحلیل پیوند در بازار وجود دارد که برخی از آن­ها رایگان و برخی دیگر غیررایگان هستند. ممکن است یک ابزار رایگان یا غیررایگان (یا حتی ترکیبی بیش از یک ابزار) برای تأمین نیازهای شما بهتر کار کند. اگر از سیستم مدیریت محتوایی مانند وردپرس استفاده می­کنید حتی می­توانید از یک افزونه معروف مانند Link Checker برای پیگیری لینک­های داخلی و خارجی خود به طور همزمان استفاده کنید.

سوالات متداول درباره لینک بیلدینگ خارجی

1چگونه می توانیم لینک خارجی پیدا کنیم؟
1- برای یافتن همه پیوندهای خروجی کدهای وب­سایت را کاوش کنید. همه لینک­ها با کد <a href=”website.com “> شروع می­شوند. شما باید لینک­هایی را انتخاب کنید که به دامنه خود نشان دهند. 2- از جستجوگر لینک خروجی استفاده کنید. دامنه ای را که قصد دارید از نظر لینک­های خارجی موجود بررسی شوند را اضافه کنید. دکمه “شروع” را فشار دهید.
2لینک به یک وب سایت خارجی چیست؟
پیوند به یک سایت خارجی لینک بیلدینگ خارجی نیز نامیده می­شود. پیوندی از وب­سایت شما به وب­سایت دیگری است. لینک خروجی برای شما لینک ورودی برای شخص دیگری است. اگر پیوندی خوانندگان را به صفحه دیگری از همان وب­سایت هدایت کند به آن پیوند داخلی می­گویند.
1”درخواست

4.4/5 - (5 امتیاز)
81 / 100

1 Comment

  1. ایمان ارتشی گفت:

    هنوز هم لینک سازی خارجی جواب میده یا دیگه منسوخ شده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو