استفاده از مقالات قدیمی برای بهبود سئو سایت

بهینه سازی سئو سایت
سئو سایت

برای اینکه وب سایت موفق و شناخته شده ای داشته باشید همیشه باید در بهینه سازی اطلاعات و محتواهای وب سایت خود در تلاش باشید تا بتوانید وب سایت خود را به گونه ای طراحی و مدیریت کنید که کاربران و مخاطبین بسیاری را داشته باشید و به این وسیله به ترافیک وب سایت خود بیافزایید. شاید برایتان سئوال های بسیاری دراین مورد پیش آید که چگونه می توانید این کاری انجام دهید تا هم در بروز رسانی وب سایت موفق باشید هم اینکه یک سئو سایت قوی داشته باشید؟

یکی از کارهایی که می توانید در این زمینه انجام دهید این است که مقالات و محتواهای قدیمی وب سایت خود را به روز رسانی کنید. می پرسید که استفاده از مقالات قدیمی برای بهبود سئو سایت چه تاثیری می تواند داشته باشد؟ امروز می خواهیم درباره همین موضوع با شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

سئو مقالات قدیمی یکی از اقدامات موثر در بهبود سئو سایت است.

بروز رسانی سئو سایت

استفاده از مقالات قدیمی برای بهبود سئو سایت

استفاده از مقالات قدیمی برای بهبود سئو سایت

برای بهینه سازی سئو سایت در جستجوی مخاطبین بسیاری هستید؟ می خواهید بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت خود انتقال دهید؟ پس طبیعتا این موضوع را می دانید که سئو سایت شما برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل نیاز به ترافیک بالا دارد و این کار با جذب مخاطبین بسیار و طرفداران برند شما به وجود می آید. همانطور که اشاره کردیم استفاده از مقالات قدیمی برای بهبود سئو سایت یک مسئله تاثیر گذار می باشد. زمانیکه شما محتواها و مقالات خود را به روز رسانی کنید بدون شک کاربران بیشتری را به وب سایت خود دعوت خواهید کرد زیرا نکات جدیدتری در وب سایت خود دارید که می تواند به آنها کمک کند.

چرا باید مقالات قدیمی را بهینه سازی کنیم

استفاده از مقالات قدیمی برای سئو سایت دارای اهمیت می باشد و نتایج مثبتی را در بر خواهد داشت حال می خواهیم به دو نکته درباره اینکه چرا باید مقالات قدیمی را بهینه سازی کنیم اشاره ای داشته باشیم.

  • برای کسب میزان مشخصی ترافیک ماهانه ارگانیک
  • برای ایجاد مشترکین وبلاگ و فالورهای شبکه های اجتماعی

زمانیکه شما در نقش صاحب یک وب سایت اقدام به بهینه سازی و بروز رسانی مقالات و محتواهای قدیمی خود می کنید با این کار خود می توانید کاربران بیشتری را با وب سایت خود آشنا کنید که همانطور که گفتیم این کار در ترافیک وب سایت شما تاثیر بسیاری دارد. همچنین با به اشتراک گذاری مقالات خود در شبکه اجتماعی که دارید نیز به میزان مشترکین و فالوورهای خود نیز خواهید افزود. زیرا کاربرانی که در جستجوی اطلاعات مورد نیاز خود در گوگل و شبکه های اجتماعی هستند هر روز با مطالب و محتواهای جدیدی روبرو می شوند و از میان آنچه در دسترسشان باشد نیاز خود را برطرف می کنند.

مسئله ای که باید درباره مقالات قدیمی نیز در نظر داشته باشید این است که اگر در زمان بروز رسانی وب سایت خود با مقالات قدیمی روبرو شدید که برای مخاطبینتان چندان جذاب نبود آن مقاله قدیمی را حذف کنید . در واقع استفاده از مقالات قدیمی برای سئو سایت زمانی تاثیرگذار می باشد که برای مخاطبین مفید باشند در غیر اینصورت مقالات قدیمی که ارزش چندانی ندارند را در وب سایت خود پیدا کرده و آنها را حذف کنید.

استفاده از مقالات قدیمی برای بهبود سئو سایت

سئو

نتایجی که از به روزرسانی مقالات قدیمی بدست می آید

زمانیکه مقالات قدیمی وب سایت خود را مجددا مورد استفاده قرار می دهید و آنها را به روز رسانی می کنید نتایجی را برای وب سایت شما در بردارد که آن نتایج عبارتند از:

  • به شما کمک می کند تا به مخاطبین خود دستیابی داشته باشید
  • باعث صرفه جویی در زمان شما می شود
  • به سئو وب سایت شما کمک می کند

مسئله ای که باید درباره مقالات قدیمی نیز در نظر داشته باشید این است که اگر در زمان بروز رسانی وب سایت خود با مقالات قدیمی روبرو شدید که برای مخاطبینتان چندان جذاب نبود آن مقاله قدیمی را حذف کنید (البته این کار را به مرور انجام دهید). در واقع استفاده از مقالات قدیمی برای سئو سایت زمانی تاثیرگذار می باشد که برای مخاطبین مفید باشند در غیر اینصورت مقالات قدیمی که ارزش چندانی ندارند را در وب سایت خود پیدا کرده و آنها را حذف کنید.

همراه با بزرگ ترین شرکت سئو سایت ایران

4.5/5 - (2 امتیاز)
71 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + یازده =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو