سئو سایت آژانس هواپیمایی

سئو سایت آژانس
سئو سایت
سئو سایت گردشگری

سئو سایت گردشگری

آموزش سئو پیشرفته

آموزش سئو پیشرفته

سئو سایت آژانس هواپیمایی

امروز می خواهیم در رابطه با سایت های فروش بلیط هواپیما، بلیط قطار و یا بلیط اتوبوس صحبت کنیم.

بدون شک و قطعاً سئو ایران بیشترین تعداد پروژه های انجام شده موفق در حوزه سایت های فروش آنلاین بلیط را دارا می باشد، میخواهیم تجربه سالیان متمادی خود را با شما به اشتراک بگذاریم، پس اگر شما هم در حوزه سئو سایت آژانس مخصوصاً آژانس هواپیمایی فعالیت می کنید و یا قصد راه اندازی سایت برای فروش خدمات گردشگری، بلیط آنلاین و سئو سایت گردشگری را دارید، این مقاله برای شما نوشته شده است تا در نتایج گوگل، رتبه ی خوب کسب نمایید.

سئو آژانس هواپیمایی

سئو سایت آژانس های هواپیمایی

ابتدا به سراغ نکات اصلی موفقیت آژانس هواپیمایی در سئو سایت می رویم:

  • حتماً یک لوکیشن و یا مقصد خاص را مشخص نمایید ( برای مثال کیش )
  • حتماً یک فیلد مشخص را در ابتدای مسیر سئو انتخاب کنید ( برای مثال تور )
  • پیشنهاد می کنیم مخاطبین خود را نیز انتخاب نمایید که از کدام قشر میباشند ( تور کیش ارزان/ تور کیش لاکچری)
  • حتماً به لینک سازی آن هم به صورت ارگانیک بهای زیادی دهید
  • هر هفته تورها و یا بلیط های خود را به روز رسانی کنید(پیشنهاد ویژه سایت شما را متمایز میکند)

ابتدا در رابطه با چند پروژه سئو موفق مثالهای کاربردی برای تان می زنیم تا با مسیر سئو و فرایندهای موفقیت یک آژانس هواپیمایی/ قطار/ اتوبوس در گوگل به صورت کامل آشنا شوید.

سپس هر کدام از موارد ذکر شده در بالا را با هم بررسی میکنیم.

* البته در نظر داشته باشید که به علت داشتن nda در هر قرارداد درست نیست که اطلاعات محرمانه پروژه ها را بازگو نماییم و فقط به بازگو کردن بخشی از تجربیات خود کفایت خواهیم نمود.

روش فروش بیشتر بلیط

روش فروش بیشتر بلیط هواپیما

سئو سایت آژانس هواپیمایی علی بابا

ما به مدت بسیار کوتاهی در سال ۱۳۹۶ با مجموعه آژانس هواپیمایی علی بابا همکاری کردیم، چالش این پروژه برای ما این بود، که کارفرما نیاز داشت یک تیم به صورت حضوری در مجموعه آنها فعالیت نماید و این امر برای ما امکان پذیر نبود. در نتیجه در نظر داشته باشید اگر می خواهید با مجموعه‌های بزرگ همکاری کنید و سئو سایت تضمینی برای آنها انجام دهید حتماً نیاز دارند که به صورت تمام وقت بر روی پروژه آنها فعالیت گردد و به هیچ عنوان چیزی به عنوان فریلنسری در این مدل از بیزینس ها وجود ندارد. پس بنابراین هیچ شرکتی نمیتواند با شرکت هایی در این سطح (مگر به عنوان مشاور کوتاه مدت) همکاری نماید.

سئو سایت فروش بلیط سفرمی

سایت سفر در سال ۹۶ همزمان یک کمپین تبلیغاتی بزرگ برای معرفی آژانس خود ران کرده بود و می خواست در همین زمان در نتایج گوگل نیز به رتبه های خود برسد. چالش این پروژه برای ما این بود که تیم دیجیتال مارکتینگ و برندینگ مجموعه، لندینگ پیج هایی را برای تبلیغات طراحی کرده بودند و می خواستند تمام ورودی ها (کاربران) سایت به این بخش وارد شوند.

سئو سایت فروش بلیط هواپیما

سئو سایت آژانس هواپیمایی

بنابراین از همان ابتدا تصمیم گرفتیم لندینگ پیج ها را بر روی url های سئویی پیاده سازی نماییم و هم خواسته های هر دو تیم مارکتینگ و سئو را در آن لحاظ نماییم. این کار به شدت هم به سئو کمک کرد و هم هزینه های جانبی را به این علت که سایت هم گراف شده بود کاهش داد. شاید برایتان جالب باشد که در عرض ۸ ماه سایت در کلمه خرید بلیط هواپیما به لینک دو گوگل رسید. (در زمان آغاز پروژه رتبه سایت در این کلمه ۱۲ تا ۱۸ بازی میکرد)

سئو سایت سفرستان

این پروژه در سال 1397 آغاز شد، یعنی در اوج تبلیغات سایت علی بابا و رقابت آژانس های مسافرتی. در آن زمان رقابت در سئو سایت بلیط هواپیما به قدری زیاد بود که تمام سایت های صفحه اول گوگل هر هفته در سایت های بزرگ رپرتاژ میرفتند و همیشه در سایت های خبری بنر داشتند.

در ابتدا ما جلسه‌ای با تیم برنامه نویسی سایت که از قبل سایت را طراحی کرده بودند برگزار نمودیم. در این جلسه متوجه شدیم که برای هر تاریخ و هر مقصد یک صفحه جداگانه در سایت به وجود می آید و خود این به این معنا می باشد که اگر سایت ما 100 مسیر امکان فروش بلیط داشته باشد هر روز 100 صفحه به سایت اضافه می گردد که از فردا دیگر تمام این صفحات هیچ کاربردی نخواهند داشت(زامبی پیج و یا کنیبال) بنابراین در ابتدا این مدل را اصلاح نموده و سپس به سراغ بخش بلاگ رفتیم در این بخش نیز متوجه شدیم بسیاری از امکانات وبلاگ های حرفه ای وجود ندارد بنابراین تصمیم گرفتیم که برای بخش وبلاگ سایت از پلتفرم وردپرس استفاده کنیم هرچند که نمایش مقالات وردپرس در صفحه اصلی سایت برای تیم برنامه نویسی مشکلات زیادی را به وجود می آورد با همکاری هم توانستیم این کار را به سرانجام برسانیم.

در ادامه و بعد از اصلاح ساختار کلی سایت به سراغ گان چارت برای تولید محتوا و برنامه ریزی برای لینک سازی خارجی همگام با تبلیغات رفتیم. این فرایند و برنامه ریزی حدود ده روز از ما زمان گرفت اما در ادامه کاملاً مسیر برای ما روشن و از این نقطه کار جدی شروع شد.

سئو سایت هواپیمایی سفرستان

سئو سفرستان

حدود یک سال طول کشید تا از رتبه ۳۵ به رتبه دو گوگل در کلمه بلیط هواپیما، خرید بلیط هواپیما و بلیط هواپیما ارزان برسیم. این تجربه یکی از کاملترین تجربیات برای ما در حوزه بلیط و آژانس هواپیمایی بود به این علت که سایت از صفر تا صد در اختیار شرکت ما بوده و تمام مراحل رشد را با همکاری تیم سفرستان طی کردیم.

مشاوره سئو آژانس هواپیمایی دلتابان

سایت دلتابان در سال 98 پس از جلسه که با مدیران سئو ایران در ارتباط با برنامه نویسی و سئو سایت داشت قرار شد در مدت سه ماه به عنوان مشاور در کنار مجموعه دلتابان باشد که در این زمان می توان گفت رتبه های سایت حدود ۳۰ درصد در حوزه های مختلف مانند بلیط هواپیما و تور کیش و مشهد رشد کرد.

مراحل سئو سایت آژانس هواپیمایی

چگونه می توانید رزرو بلیط خود را افزایش دهید و از وب سایت آژانس هواپیمایی خود درآمد بیشتری کسب کنید؟ چگونه می توانید در این حوزه پر رقابت باقی بمانید و تجارت خود را گسترش دهید؟ جواب بسیار واضح و مشخص است تنها راه موفقیت شما سئو سایت آژانس هواپیمایی است. شما باید برای موفقیت در این حوزه و بهینه سازی اصولی سایت خود مراحلی را انجام دهید تا سایت شما در نتایج صفحه اول گوگل قرار بگیرد. این مراحل عبارتند از:

سئو محلی راهی برای شروع تجارت

سئو محلی راهی برای بهینه سازی سایت شما است به نحوی که اگر افراد نزدیک شما به دنبال یک آژانس هواپیمایی بودند کسب و کار شما به آنها پیشنهاد داده شود. این مورد به شما کمک می کند تا حداقل در شروع کار به مشتری های محلی خدمات ارائه دهید و کسب درآمد کنید. این امر سبب می شود تا با کسب درآمد در ابتدای مسیر امید بیشتری به ادامه مسیر داشته باشید. برای اینکه کسب و کار خود را سئو محلی کنید باید کارهای زیر را انجام دهید که عبارتند از:

  1. یک حساب گوگل بیزنس ایجاد کنید و کسب و کار خود را در آن به گوگل معرفی کنید.
  2. آدرس محلی خود را بصورت دقیق در صفحه اصلی درج کنید.
  3. در تولید محتوای خود در ابتدا یا انتهای تایتل های خود از موقعیت محلی خود استفاده کنید مثلا بهترین آژانس هواپیمایی تجریش
  4. در h1 صفحه اصلی خود از موقعیت جغرافیایتان استفاده کنید.
  5. اقدام به دریافت لینک های معتبر متناسب با تایتل محلی خود کنید.

سئو صفحه اصلی آژانس هواپیمایی

صفحه اصلی هر سایت ارزشمندترین صفحه است و برای سئو بسیار مهم است اما این اهمیت برای سایت های هواپیمایی بسیار بیشتر است. اگر قصد سئو سایت آژانس هواپیمایی خود را دارید صفحه اصلی شما باید دارای ویژگی های زیر را دارد که عبارتند از:

  1. عکس های زیبا و باکیفیت از محیط کاری و آژانس هواپیمایی خود در سایت آپلود کنید. پشت نویسی این عکس ها نیز باید بسیار با دقت و در جهت بهبود سئو سایت انجام شود.
  2. عکس هایی از افرادی که در تعطیلات شاداب هستند در سایت قرار دهید تا روحیه شادابی به کاربران منتقل کنید.
  3. در مورد ویژگی های کسب و کار خود که شما را نسبت به بقیه رقبا متمایز می کند بیان کنید.

سئو دسته بندی ها و صفحات لندینگ آزانس هواپیمایی

برای سئو صفحه لندینگ و دسته بندی ها باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  1. برای هر منطقه یک صفحه جداگانه طراحی کنید که ویژگی های آن منطقه را جداگانه بیان کند.
  2. برای هر شهر نیز یک صفحه جداگانه طراحی شده است که در آن به صفحات مناطق مهم لینک داده شده است.
  3. از عکس های جذاب استفاده کنید.
  4. نقشه محل کسب و کار خود را در لندینگ ها قرار دهید.
  5. از url های کوتاه اما سئو شده استفاده کنید.

سئو تکنیکال سایت های هواپیمایی

تا به اینجا شاید بگویید که با دانش کم هم می توان سئو سایت آژانس هواپیمایی را انجام داد اما سئو تکنیکال به دانش نیاز دارد ما برخی از موارد که شما باید در سایت خود رعایت کنید را بیان می کنیم و بعد از آن فرم ثبت درخواست بررسی سایت را قرار می دهیم تا شما در صورت نیاز از کارشناسان متخصص ما بخواهید به شما کمک کنند. موارد سئو تکنیکال که شما باید در سایت خود رعایت کنید عبارتند از:

  1. سرعت سایت
  2. بررسی هدینگ ها
  3. بررسی اسکیماها
  4. صفحات 404
  5. لینک های شکسته
  6. بررسی فایل robot.txt
  7. بررسی سایت مپ
  8. بهینه سازی تصاویر
  9. بررسی بردکرامب
  10. اصلاح alt تصاویر

    سئو آژانس های فروش بلیط قطار

    برای آژانس ها و مجموعه هایی که می خواهند بر روی این دو حوزه یعنی:

    1. بلیط قطار
    2. بلیط اتوبوس

    کار کنند نکات زیر بسیار حائز اهمیت می باشد:

    1. دقت نمایید که رقبای مستقیم خود را بررسی کنید سایت های بزرگی مثل علی بابا و یا قاصدک ۲۴
    2. حتماً در حوزه فعالیت خود از مقاصد میانی و یا متوسط شروع کنید، برای مثال بلیط قطار بندرعباس به جای بلیط قطار مشهد
    3. دو ماه پس از شروع فعالیت سئو مستمر، از پلتفرم هایی استفاده کنید که امکان نمایش سایت شما را دارند، مانند لست سکند و لحظه آخر و سپهر 360
    4. همزمان به این چند مورد دقت نمایید که در رابطه با مقاصد قطار مدنظر خود، محتوا تولید کرده باشید، برای مقاصد خود مثلاً بلیط قطار بندرعباس لینک گرفته باشید و حتماً در شبکه های اجتماعی فعالیت کرده باشید
    فروش بلیط قطار

    فروش بلیط قطار مسافربری

    سوالات متداول درباره سئو سایت آژانس هواپیمایی

    1مهم ترین مراحل سئو سایت هواپیمایی چیست؟
    2بهترین روش سئو سایت آژانس هواپیمایی چیست؟
    3چطوری در حوزه تور و بلیط هواپیما ظرف مدت ۶ ماه به صفحه اول گوگل بیاییم؟
    4مهمترین نکات سایت تور، بلیط آژانس هواپیمایی/ قطار برای سئو چیست؟
    تولید محتوای کاربردی، دقت در لینک سازی و خوب بودن سایت از نظر سرعت و تکنیکال از نکات مهم است.
    4.4/5 - (5 امتیاز)
    83 / 100

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سه × سه =

    آموزش های سئو

    پربازدیدترین مقالات سئو سایت

    ui چیست؟

    رتبه سایت

    آنالیز سئو سایت

    اصطلاحات سئو

    سئو گوگل

    پروژه های سئو