سئو تالار پذیرایی

سئو سایت تالار
سئو سایت

امروز می خواهیم به سراغ سئو سایت های تشریفاتی, پذیرایی مانند تالارهای عروسی برویم. جالب است بدانید که سئو تالارهای پذیرایی چیزی است که بعد از سئو سایت املاک هر هفته از ما درخواست می شود، به همین علت بر آن شدیم که برای سئو کاران عزیز آموزشی بر همین اساس تولید نماییم.

* همین ابتدا به شما پیشنهاد میدهیم اگر در سئو خیلی متبحر و خبره نیستید برای تست سئو سایت خود از اینجا اقدام کنید، اما اگر مدیر سئو هستین و به آموزش برای سئو سایت تالار نیاز دارید، این آموزش کاربردی را تا انتها بخوانید.

سئو تالارهای پذیرایی

به کلیه کارها و روش هایی که می بایست انجام دهیم تا سایت ما در بین سایر تالار هایی که سایت دارند در نتایج گوگل صفحه اول برسند، سئو سایت تالار پذیرایی گفته می شود. نکته ای که همین ابتدا لازم است ذکر کنیم این است که بعد از فروکش کردن بیماری کرونا مجدداً بسیاری از تالار ها تصمیم گرفتند که در نتایج گوگل و سئو سایت به سرعت رشد نمایند، چیزی که آنها می خواهند این است که در کمتر از از سه ماه به صفحه اول نتایج گوگل تالار برسند، اگر شما هم قصد دارید در سئو و نتایج گوگل موفق شوید این نکته را لازم است بدانید که زیر 7 ماه نمیتوانید در نتایج گوگل به صفحه اول برسید.

نکات سئو تالارهای پذیرایی

برای موفقیت در سئو سایت های تشریفاتی، تالارهای پذیرایی، آتلیه عکاسی، اجاره لوازم عروسی، کترینگ و تهیه غذای مجالس، عکاسی و فیلمبرداری مجالس و موارد مشابه حتما موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • کلمه کلیدی خود را به صورت نیچ (گوشه ای از مارکت خود) انتخاب نمایید.
  • بهتر است بر روی شهر خود تمرکز نمایید و نه سراسر کشور
  • در طراحی سایت خود از طرح های ساده و شیک ( و بروز) استفاده نمایید
  • خدمات خود را با انتشار تصاویر و فیلم های با کیفیت معرفی کنید
  • موارد و خدمات مشابه خود را نیز، در تولید محتوا و هم در معرفی خدمات قرار دهید
  • حتماً بیش از هفت ماه برای موفقیت و نتایج گوگل و سئو سایت خود در نظر بگیرید
  • خدمات دهنده های مطرح و هم حوزه کاری خود را معرفی نمایید
  • منوی خود را به صورت کامل و با توضیحات روی سایت قرار دهید
  • ارائه پکیج ها و قیمت های مختلف

روش سئو سایت تالار پذیرایی

در ادامه به بررسی و آموزش هر یک از موارد ذکر شده در بالا می پردازیم.

کلمه کلیدی خود را به صورت نیچ انتخاب نمایید

مفهوم این کار این است که به سراغ کلمات کلیدی خیلی بزرگ نروید برای مثال انتخاب کلمه تالار به هیچ عنوان در بیزینس و نه در ورودی گرفتن سایت به شما کمکی نخواهد کرد اما به جای آن می توانیم تالار خوب در تهران را انتخاب نمایید و یا اگر عکاس می باشید، به جای انتخاب کلمه عکاس از عبارت عکاس حرفه‌ای عروسی استفاده نمایید.

دلیل این انتخاب ها این است که زودتر از کلمات خیلی بزرگ به نتیجه میرسند.

* نیچ مارکتینگ یکی از روش های تبلیغات میباشد که به مفهوم هدف گذاری فروش بر روی بخشی از از مارکت هدف می باشد.

تمرکز بر روی نام شهر در اهداف سئو

همانطور که در در مورد قبل نیز ذکر شد برای موفقیت در سئو تالار پذیرایی حتماً نام شهر شهر و یا موقعیت خود را در کلمات کلیدی ذکر نمایید برای مثال اگر تالار شما در وردآورد میباشد حتما از این کلمات استفاده نمایید: تالار پذیرایی در وردآورد، بهترین باغ عروسی در غرب تهران

اینها کلماتی است که به شما مشتری خوب می دهند هند حتی اگر سرچ کمی داشته باشند

طراحی سایت ساده و شیک

با توجه به اینکه مشتری های شما قطعا افرادی هستند که هم سایت های دیگر را و و هم تبلیغات مختلف را در یک دوره زمانی مشخص با یکدیگر مقایسه نموده و سپس اقدام به تماس و پیگیری نمایند حتما می بایست سایتی که طراحی می کنی سایتی ساده شیک و در عین حال جذاب باشد.

انتشار عکس و ویدئو در سایت تالار

نحوه معرفی شما به شدت مهم می باشد به این علت که کاربری که به سایت شما مراجعه کرده قطعاً برای انتخاب خدمات شما نیاز دارند که تصاویر شفاف و دقیق و با کیفیتی از از کارهای مشابهی که در گذشته برای سایرین انجام داده اید ملاحظه نمایید،  بنابراین آلبوم هایی که در سایت قرار میدهید، نه تنها مهم می باشد بلکه ارائه دهنده تمام توانایی ها و قابلیت های شما و مجموعه شما می باشد.

* توجه کنید که در تمام المان هایی که بارگذاری می نمایید از قبیل عکس، ویدئو و یا پادکست می بایست به صورت سئو شده در سایت قرار گیرند.

معرفی سایت ها و تالار های مطرح

برای اینکه در نتایج گوگل به رتبه های خوبی دست پیدا کنید، حتماً لازم است که چندین مجموعه و یا سایت های فعال خوبی را که در حوزه کاری شما فعالیت می نمایند در سایتتان معرفی نمایید، چرا که با این روش به گوگل میفهمانید که به دنبال معرفی خدمات و شرکت های مطرح و خوب هستید، و با این روش می توانید سایت خودتان را در بین سایت های خوب قرار دهید و راحت تر رتبه بگیرید.

معرفی تالار پذیرایی

معرفی سایت ها و تالار های مطرح

* حتما از تصاویر جذاب استفاده کنید

معرفی محصولات و یا خدمات مشابه ارائه شده توسط شما

با توجه به گستردگی نیاز کاربران و حجم تولید محتوای سایت های بزرگ در گذشته، برای موفقیت در سئو و کسب رتبه در نتایج گوگل حتماً لازم است که نه تنها خدمات خود را معرفی نمایید، بلکه خدماتی را که به کار شما نیز مشابه می باشند معرفی کنید و به گونه ای، این حق انتخاب را به بازدیدکنندگان سایت خود بدهید که با محصولات و خدمات مشابه شما نیز آشنا شوند.

زمانبندی صحیح برای موفقیت در سئو تالار

برای اینکه در نتایج گوگل به رتبه خوب رسید حداقل به ۷ ماه زمان نیاز دارید بنابراین در طی مدت لازم است با روش‌های دیگر تبلیغات و مارکتینگ برای مجموعه خود مشتری یافته تالار شما از این موضوع آسیب نبیند اما این نوید را به شما می دهیم که بعد از 7 ماه اگر درست بر روی پروژه سئو سایت خود فعالیت نموده باشید حتماً مشتری ها شما را پیدا می کنند و از خدمات شما بهره می برند.

درج منو کامل تالار روی سایت

اگر فکر می‌کنید که با قرار دادن چند عکس عکس و یا تصویری از منوی تالار خود در سایت میتوانید کاربران را متقاعد نمایید از خدمات شما استفاده نمایند باید بدانید که قطعاً این روش جواب نخواهد داد، پیشنهاد قطعی ما به شما به عنوان صاحب سایت و یا صاحب تالار این است که منوی خودرو به صورت کامل و به جزئیات به کاربران نمایش دهید تا بتوانند آن را با سایرین مقایسه کنند در غیر این صورت از سایت ها و خدمات آن ها برای همین مقایسه ساده استفاده کرده و سایت شما را ترک می نمایند.

منوی پذیرایی تالار

لیست شام و منوی پذیرایی تالار

ارائه پکیج های مختلف تالار و خدمات تشریفاتی و پذیرایی

با توجه به اینکه سایت های مختلف خدمات مختلفی ارائه می دهند، حتماً لازم است علاوه بر اینکه منوی خود را به صورت کامل در سایت قرار می دهید حتماً پیشنهادهای شگفت انگیز تخفیف های ویژه به صورت دوره‌ای به سایت خود اضافه نمایید همچنین سعی کنید علاوه بر درج منوی خود در سایت پکیج های کاملی را از خدمات خود در سایت قرار دهید.

برای مثال اگر فردی منوی طلایی تالار شما را انتخاب نمود هزینه عکاسی و فیلمبرداری را رایگان با او حساب نمایید.

در انتها به معرفی یکی از پروژه های سئو ایران در حوزه تالار می پردازیم.

سایت بانک تالار

banktalar

سئو این سایت از سال 1398 به مجموعه ما سپرده شد و از آن زمان در کلماتی مانند تالار، تالار پذیرایی، تالار پذیرایی در غرب، تالار پذیرایی در شرق تهران و موارد مشابه دیگر در نتایج گوگل بالا میباشد.

4.5/5 - (6 امتیاز)
71 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 14 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو