سئو تضمینی سایت چیست؟ | سئو سایت تضمینی

عبارت سئو تضمینی از ترجمه guaranteed seo services آمده و به مفهوم بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو به صورت تضمینی و 100% می باشد. سئو تضمینی سایت یا سئو سایت تضمینی را معمولا یک جمله ی فریبنده میدانند، سئو سایت از صدها و یا حتی هزاران نکته، الگوریتم و کارهایی تشکیل شده که سئوکار هر سایتی، جهت افزایش رتبه در نتایج گوگل (یا سایر موتور های جستجو) به شکل مداوم، اصولی و شبانه روزی انجام دهد.

*بنابراین شاید خوب باشد سئو سایت را کاری تضمینی ندانیم، اما تحت شرایطی می توانیم یک قرارداد محکم و با ضمانت اجرایی ببندیم که در ادامه آن را باهم بررسی میکنیم.

یک تیم قوی سئو، پشت یک قرارداد خوب باید باشه

تیم سئو سایت تضمینی

جشنواره تخفیفات ویژه سئو ایران

اگر قصد سئو سایت خود را دارید می توانید فرم زیر را پر کنید و علاوه بر تخفیف ویژه از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

سئو سایت تضمینی

سئو تضمینی

چنانچه دارای کسب و کاری هستید که می توانید آن را در بازار آنلاین ارائه دهید، به طور یقین با طراحی یک سایت ایده آل و انجام دادن کارهای سئو برای وب سایت خود، قادر خواهید بود سهم بیشتری از بازار یک کشور را در زمینه کاری خود بدست آورید، پس این فرصت خوب را از دست ندهید.

انتخاب یک شرکت که در حوزه سئو تخصص داشته باشد و نتیجه کارش را تضمین کند کار سختی است. برخی از شرکت ها که شما با آنها گفتگو می کنید ممکن است به شما ضمانت بازگشت وجه در صورت نرسیدن به صفحه اول را ارائه دهند(اما هزینه زمان از دست رفته شما را چگونه میخواهند پس دهند) در حقیقت سئو سایت تضمینی چیزی است که شما باید به دنبال نشانه های آن در جای دیگری بگردید. پیشنهاد میکنیم برخی از پروژه های ما را بررسی کنید:

پروژه های موفق سئو سایت تضمینی سئو ایران

نمونه پروژه سئو سایت تجارت نیوز scaled
اسم سایتکلمات کلیدیجایگاه
tejaratnews.comقیمت طلاصفحه اول گوگل
قیمت سکهصفحه اول گوگل
قیمت دلارصفحه اول گوگل
اسم سایتکلمات کلیدیجایگاه
rond.irخرید سیم کارتصفحه اول گوگل
سیم کارتصفحه اول گوگل
سیم کارت رندصفحه اول گوگل
نمونه پروژه سئو سایت رند scaled
نمونه کار سئو سایت scaled
اسم سایتکلمات کلیدیجایگاه
royahouse.com کنافصفحه اول گوگل
سقف کنافصفحه اول گوگل
اسم سایتکلمات کلیدیجایگاه
goldsit.irصندلی لوکسصفحه اول گوگل
صندلی استانداردصفحه اول گوگل
نمونه پروژه سئو وب سایت گلدسیت scaled

جشنواره تخفیفات ویژه سئو ایران

اگر قصد سئو سایت خود را دارید می توانید فرم زیر را پر کنید و علاوه بر تخفیف ویژه از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

وظایف شرکت سئو تضمینی

وظایف شرکت سئو سایت تضمینی

گفتنی است که منظور از سئو تضمینی سایت، سئو حرفه ای است که باعث بالا رفتن میزان ترافیک ورودی و رتبه گوگل می شود و نتیجه مدنظرتان یعنی افزایش میزان فروش خدمات و محصولات را به دنبال داشته باشد. سئو تضمینی سایت برای موتورهای جستجو از 7 تا 12 ماه زمان نیاز دارد(بستگی به پروژه و کلمات دارد). شما با کمک تکنیک های سئو کلاه سفید همچون تولید محتوا، انتخاب کلمات کلیدی پرسرچ، سئو داخلی، سئو خارجی و افزایش سرعت لود سریع سایت قادر هستید به رتبه 1 گوگل دست پیدا کنید.

خدمات سئو سایت تضمینی چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست خدمات سئو سایت تضمینی شامل خدماتی است که نوید نتایج فوق العاده و ویژه مانند افزایش چشمگیر ترافیک و یا رسیدن به یک جایگاه خاص در نتایج serp را می دهد. اما شما نباید در انتخاب یک شرکت که می گوید خدمات تضمینی ارائه می دهد عجله کنید. یک شرکت سئو معتبر باید هم از سابقه خوبی در این حوزه برخوردار باشد و هم ضمانت هایی مانند گسترش فعالیت، تضمین بهبود جایگاه ها، رساندن پروژه در موعد مقرر و تکمیل کامل وظایف به شما ارائه دهد.

    تخصص افرادی که سئو سایت تضمینی انجام می دهند

    سئو تضمینی سایت نیازمند دانش و تخصص مهندسی است و تجربه و آپدیت بودن در علم سئو اهمیت بسیار زیادی دارد. فردی که سئو تضمینی سایت را بر عهده می گیرد، چنان چه دانش و تجربه لازمه را نداشته باشد، موجب سئو منفی می شود و وب سایت تان را از سمت گوگل مورد جریمه قرار می دهد به گونه ای که دیگر هیچ وقت در صفحه اول گوگل نشان داده نمی شود.

    زمان بهینه سازی یک وب سایت متفاوت می باشد و وابسته به فاکتورهای زیادی است. برای مثال وابسته به تولید محتوا، تعداد کلمات کلیدی مدنظر، رقابت بین اشخاصی که بر روی این کلمات کلیدی و وب سایت هایی با این موضوعات فعالیت دارند و … است.

    وظایف یک سئو کار تضمینی
    نمونه کار سئو سایت حرفه ای scaled
    سئو حرفه ای سایت شوفاژ ایران
    کلمه کلیدی سئو               جایگاه
    نمونه کار سئو حرفه ای سایت scaled
    سئو سایت حرفه ای رویاهوس
    کلمه کلیدی سئو               جایگاه
    گارانتی سئو

    اعتماد به شرکت سئو جهت سئو تضمینی سایت

    قبل از آن که برایتان شرح دهیم که به چه دلیل بعضی از وب سایت ها سئو تضمینی سایت را قبول ندارند و آن را غیر معتبر می دانند، بهتر است در مورد چگونگی عملکرد این وب سایت ها توضیحاتی را ارائه دهیم. همان گونه که اطلاع دارید جهت کسب رتبه بهتر در نتایج جستجوی گوگل باید نخست کلیه کلمات کلیدی مهم و رقابتی را پیدا کنید، این کلمات هر چه رقابتی تر باشند به همان میزان زمان بیشتری جهت کسب رتبه بالا نیازمندند.

    *نکته ی دیگر اینکه ما در رابطه با شرکت های سئو صحبت میکنیم نه فردی که ممکن است یک حرفی را بزند و بعد از مدتی دیگر جواب تلفن را هم ندهد، شرکت های سئو بزرگ حتی اگر بخواهند هم به علت مشغله نمی توانند فرار کنند.

    خدمات سئو سایت تضمینی

    زمانی که یک مجموعه تصمیم می گیرد از خدمات سئو تضمینی استفاده کند لازم است یک بودجه مناسب برای سئو در نظر بگیرد و در کنار آن باید بودجه مناسبی برای تبلیغات بنری و رپرتاژ در نظر گرفته و با تیم سئو تضمینی خود در ارتباط باشد تا در زمان مناسب تبلیغات را اجرا کند. مجموعه ارائه دهنده سئو سایت تضمینی هم باید خدمات زیر را ارائه دهد که عبارتند از:

    1. آنالیز سایت
    2. بهینه سازی سرعت سایت
    3. آنالیز رقبا و مشخص کردن کیورد گپ
    4. بهینه سازی URL ها
    5. بررسی لندینگ پیج ها برای داشتن اسکیما
    6. قرار دادن ویدئو و پادکست در لندینگ ها
    7. تدوین استراتژی تولید محتوا باتوجه به کیورد گپ ها و کلمات کلیدی هدف
    8. بهینه سازی متا تگ ها
    9. بهینه سازی انکر تکست
    10. بررسی سرچ کنسول و رفع صفحات 404 و…
    11. بهینه سازی متن جایگزین تصویر
    12. بررسی ریدایرکت ها

    سئو تضمینی ۶ماهه

    برخی از مجموعه های بزرگ می خواهند مسیر 1 ساله سئو سایت را کوتاه تر کرده و در زمان کمتری در کلمات کلیدی مد نظرشان به صفحه اول گوگل برسند. چنین مجموعه هایی در قدم اول باید به سراغ شرکت های صاحب نام در حوزه سئو تضمینی بروند. سپس هزینه تبلیغات و خدمات سئو خود را نسبت به زمان عادی حداقل 40 درصد افزایش دهند. البته باید این مورد را ذکر کرد که خدمات سئو تضمینی 6 ماهه برای سایت هایی که ورودی خوبی دارند و یا سایت های کوچک در کلمات کلیدی سه سیلابه می توان در مدت 6 ماه اعتماد گوگل را کسب کرد و به صفحه اول رسید. پس هر مجموعه ای که به شما تضمین رسیدن به صفحه اول برای کلمات دو سیلابه را می دهد هدفی جز خالی کردن جیب شما ندارد!!

    سئو تضمینی 9 ماهه

    قراردادهای حرفه ای سئو 1 ساله بسته می شوند تا با استفاده از تکنیک های سئو کلاه سفید تمامی کلمات هدف را به صفحه اول رساند. اما در شرایطی که مجموعه ایی که قرار است سئو سایت تضمینی را انجام دهد دانش بالایی داشته و پروژه یا پروژه های موفقی در آن حوزه داشته باشد می توان در کلمات 1 تا سه سیلابه خدمات سئو تضمینی 9 ماهه دریافت کرد و به صفحه اول گوگل رسید.

     در شرایطی که قرار است قبل از یک سال به صفحه اول گوگل رسید باید برنامه ریزی بسیار دقیقی داشت پس حتما با مجموعه ای که قرار است به شما خدمات سئو ارائه دهد صحبت کرده و از آنها یک برنامه بلند مدت بخواهید. در برنامه برای موفقیت سئو تضمینی 9 ماهه باید در ماه اول تمامی مشکلات تکنیکال سایت رفع شود و همزمان طبق برنامه ای منظم محتوا منتشر شود. همچنین محتواهای قبلی نیز فرشنس شوند تا به سئو سایت کمک کنند. بعد از ماه دوم باید با برنامه ریزی و آنالیز دیتاها روی لندیگ ها ورودی هدفمند ریخته شود پس از ماه دوم به بعد باید پلن تبلیغات هم اجرا شود.

    لیست قیمت سئو سایت تضمینی در سال 1403

    قیمت سئو 3 کلمه کلیدی

    کلمات متوسط
    تومان7500000
    تومان 6,300,000 ماهیانه
    • 5 کلمه با سختی متوسط
    • حداقل زمان پروژه 6 ماه
    • امکان ارتقاء پروژه
    سایت کوچک

    قیمت سئو سایت تخصصی

    لیست قیمت سئو 1403
    تومان9500000
    تومان 7,750,000 ماهیانه
    • 8 کلمه سخت و متوسط
    • سئو 2 دسته سایت
    • حداقل زمان پروژه 7 ماه
    قیمت سئو

    قیمت سئو تضمینی

    لیست قیمت سئو 1403
    تومان15300000
    تومان 12,300,000 ماهیانه
    • 14 کلمه سخت و متوسط​
    • استرداد 50% وجه
    • بازدهی فروش بالا
    • مشاوره تخصصی و آنالیز جامع
    قیمت سئو

    مراحل کار سئو تضمینی سایت در سئو ایران

    مرحله اول سئو تضمینی سایت: کیورد ریسرچ

    آماده نمودن لیست کلمات کلیدی، برای مثال شما مدیر دیجیتال یک هتل می باشید و قصد دارید در کلمات زیر در مشهد به صفحه نخست گوگل دست یابید: هتل در مشهد، رزرو هتل در مشهد، بهترین هتل مشهد.

    مرحله نخست ارائه دادن این فهرست به سئو ایران است اما چنانچه قصد دارید اطلاعاتی در مورد این که کدام کلمات کلیدی در حوزه فعالیت تان بیشتر جستجو می‌ شوند کسب کنید، می‌ توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

    کیورد ریسرچ در سئو تضمینی
    برآورد هزینه سئو سایت تضمینی

    مرحله دوم سئو تضمینی سایت: برآورد هزینه سئو سایت

    مرحله دوم سئو سایت تضمینی توسط مجموعه سئو ایران، تخمین قیمت می باشد. در این مرحله به شما قیمت سئو سایت تضمینی را طبق کلماتی که برگزیدید، اعلام می شود. (پس از آنالیز سئو سایت) قیمت سئو تضمینی سایت به عواملی از قبیل تعداد سیلاب، میزان سرچ، تعداد رقیبان شما و همچنین کیفیت سایت ‌های آن حوزه و حجم تبلیغات آنها در آن کلمه کلیدی مرتبط است.

    اگر این پیشنهاد قیمت منجر به عقد قرارداد شد (هم ما خوشحالیم که مشتری و دوست جدیدی پیدا کرده ایم و هم شما که با تیمی حرفه ای شروع به همکاری نموده اید)

    مرحله سوم سئو تضمینی سایت: بهینه سازی سایت

    در این مرحله کارشناسان سئو ایران شروع به بهینه‌سازی وب سایت شما می نمایند. به هر ترتیب پس از آن که سایت شما آماده شد، فرایند بهینه‌سازی On-Page سایت شما شروع می ‌شود و تعداد زیادی آیتم بر روی وب سایت شما کار می ‌شود تا اطمینان حاصل شود که وب سایت شما از نظر بهینه‌ سازی در شرایط مناسبی جهت ورود به صفحه نخست گوگل به سر می برد.

    بهینه سازی یا سئو سایت
    تولید محتوا با اصل سئو

    مرحله چهارم سئو تضمینی سایت: تولید محتوا با اصول سئو

    تولید محتوا به معنای انتشار متن، عکس و فیلم در وب سایت شما با تمرکز نمودن بر کلمات کلیدی که برگزیده اید، است. تولید محتوا نکات زیادی دارد که تقریبا بخش اعظمی از آن ها در منابع اینترنتی یافت نمی شود و همچون یک راز است که تنها شرکت‌ های باتجربه و حرفه ای سئو از آن آگاه هستند. مجموعه سئو ایران برای کلمات کلیدی شما به تعداد کافی محتوا تولید می ‌کند تا زمینه جهت سئو تضمینی سایت شما و همچنین قرار گرفتن در صفحه نخست گوگل فراهم شود.

    مرحله پنجم سئو تضمینی سایت: تدوین استراتژی لینک بیلدینگ

    تعیین استراتژی بک لینک مرحله پنجم سئو تضمینی توسط مجموعه سئو ایران است. این بخش که با نام سئوی Off-Page شناخته می شود، در حقیقت تلاش ما جهت معرفی وب سایت شما در مجموعه ‌ای از وب سایت‌ های قدرتمند می باشد. استراتژی بک ‌لینک وابسته به نوع وب سایت مورد نظر است و سئو ایران با توجه به تجربه زیادی که در زمینه سئو سایت تضمینی دارد، یک استراتژی مناسب را برای کار شما انتخاب می کند.

    استراتژی لینک بیلدینگ
    بررسی مسائل سئو فنی سایت

    مرحله ششم سئو تضمینی سایت: بررسی مسائل فنی سایت

    در این مرحله سئو ایران سایت تان و همچنین صفحات محتوای آن را به شکلی خاص و دقیق به گوگل معرفی می‌ نماید. در این مرحله اقداماتی را مدنظر قرار داده ایم که مطمئن شویم وب سایت تان به شکلی مرتب توسط ربات خزنده گوگل مورد بازدید و بررسی قرار گیرد تا کلیه تغییرات در سایت شما سریعا به اطلاع گوگل برسد.

    مرحله هفتم سئو تضمینی سایت: لینک بیلدینگ

    در این مرحله نوبت به اجرایی نمودن استراتژی بک لینک سازی می رسد (مرحله پنجم معرفی شد). سئو ایران وب سایت شما را در مجموعه ‌ای قدرتمند از سایت‌ های با سئوی قوی معرفی می ‌کند و به عبارتی از گوگل درخواست می کند که به احترام این سایت ‌ها، ارزش سایت تان را نیز افزایش دهد. گفتنی است که تعداد بک ‌لینک‌ هایی که برای هر سایت ساخته می شود، شاید تا هزاران بک ‌لینک هم برسد. توجه نمایید که در صورت ایجاد بک ‌لینک از سایت ‌های ضعیف، ممکن است نه تنها ارزش وب سایت تان افزایش نیابد، بلکه سایت تان نیز جریمه شود.

    لینک سازی سایت
    رسیدن به صفحه یک

    مرحله هشتم سئو تضمینی سایت: صبر برای رسیدن به صفحه یک

    هر چه که یک وب سایت قوی باشد، و هر چقدر هم که دارای استراتژی بک لینک قدرتمند باشد و محتوا داشته باشد، باز هم جهت دستیابی به صفحات نخست گوگل به زمان نیاز دارد. این زمان را مجموعه سئو ایران در ابتدای کار تخمین می ‌زند و در قرارداد ذکر می ‌کند تا بعدها برای طرفین قرارداد مشکلی از این جهت پیش نیاید. زمان مورد نیاز جهت ورود به صفحات نخست گوگل از یک روز تا چند ماه متغیر می باشد.

    مرحله نهم سئو تضمینی سایت: رسیدن به صفحه اول گوگل

    این مرحله که آخرین مرحله سئو می باشد، شامل ورود به صفحه نخست گوگل و تلاش جهت حفظ رتبه پس از آن که وب سایت تان به صفحه اول گوگل رسید، می شود. تلاش ما در سئو ایران حفظ رتبه شما و جلوگیری از ورود رقبایتان به جایگاه شماست. این اقدامات که حاصل چندین سال تجربه می باشد این اطمینان را ایجاد می ‌کند که تا زمانی که با ما قرارداد دارید، همچنان در صفحه نخست گوگل باقی بمانید.

    رسیدن به صفحه یک گوگل

    ادعاهای سئو تضمینی سایت

    1. بهینه سازی وب سایت و جای گرفتن در صفحه نخست گوگل به صورت کاملا تضمینی
    2. ما اشخاصی را در گوگل سراغ داریم و یا این که از یک رابطه سری با گوگل برخوردار هستیم
    3. پیشنهاد خدمات موقت و رایگان سئو
    4. از استراتژی ها مخفی سئو استفاده می نمایند
    5. در عرض 1 ماه در صفحه نخست قرار می گیرید
    6. بهینه سازی وب سایت با پایین ترین قیمت ممکن
    7. در هزاران موتورجستجو سایت تان را ثبت می کنیم
    8. ما پروژه های گوگل را انجام می دهیم
    9. الگوریتم های گوگل را بهتر از دیگران میشناسیم
    10. سئو تضمینی سایت کار ماست

    سئو تضمینی امری صد در صدی نیست، اگه کسی ادعا کنه که سئو تضمینی را برای سایت شما انجام میده شک نکنید که شخص حرفه ایی نیست زیرا متخصصان سئو هرگز همچین ادعایی ندارن، مثلا بهینه سازی سایت و قرار گرفتن در نتایج برتر گوگل امری نیست که یه شبه انجام بشه بلکه حداقل زمان برای رسیدن به این جایگاه 6 ماه است که باید در این زمان تمام موارد مربوط به سئو داخلی و سئو خارجی به صورت کامل رعایت بشه تا سایت بتونه در صفحات اول دیده بشه.

    عده ایی دیگر ادعا می کنند که ما در گوگل نفوذ داریم افرادی هستند که می تونن به ما کمک کن که سایت شما رو یه شبه در نتایج نمایش بدن هرگز همچین چیزی وجود نداره و حواستان باشد که با پرداختن مبالغ هنگفت در دام این شیادان نیفتید، شیوه دیگری که عده ایی به کار می گیرن اینه که به شما میگن ما به عنوان متخصصین حرفه ایی سئو تکنیک هایی را برای ارتقا به کار می بریم که فقط مربوط به خودمان است و هیچ کس بلد نیست.

    اما باور نکنید چون همچین تکنیک های مخفی وجود نداره مگه اینکه سئو کلاه سیاه استفاده کنن که بیشتر شمارو به سمت نابودی میکشن تا ارتقا رتبه، یا می بینید در تبلیغات سئو تضمینی قید می کنن که سئو تضمینی با کم ترین قیمت که این نیز یک ادعای بی اساس است چون انجام سئو به صورت حرفه ایی هم هزینه بر است و هم زمان بر، پس به عنوان نکته پایانی باید به شما بگیم که سئو متعلق به شخص خاص یا ارگان به خصوصی نیست زیرا ر این حالت گوگل کاره ایی نیست و وجودش کاملا بی ارزش است، پس برای انجام دادن خدمات سئو حتما و حتما تحقیق و پرس و جو کنید تا کلاه سرتان نرود یا اینکه اعتبار سایت تان زیر سوال برود و جریمه شوید.

    شرایط قابل تضمین بودن رتبه نخست گوگل

    سئو تضمینی سایت وجود ندارد مگر در شرایط خاصی و اگر شرکتی با این شیوه ها با شما صحبت کرد مطلع باشید که سئو کار نیست و یا اگر هم هست کلاهبردار است. تقریبا هیچ گونه فاکتور خاصی که موجب شود شما به صورت تضمینی در رتبه نخست گوگل جای بگیرید، موجود نیست.

    حتی حرفه ای ترین متخصص های جهان هم در وبلاگ های خود به شکل واضح به این مورد اشاره نموده اند که هیچ گونه تضمینی جهت کسب رتبه نخست وجود ندارد با این حساب برخی از سئو کار ها در شرایط خاص و طبق تجربه ا‌ی که دارند، ریسک سئو سایت تضمینی را قبول می کنند که خب گاها نیز موفقیت هم به دست می آورند.

    گوگل طبق اعلام رسمی خود در بلاگ مورد تایید خود اعلام کرده که شرایط رقابت برای کلیه وب سایت ها یکسان بوده و هر وب سایتی که تجربه کاربری مناسب تری را ایجاد کند از نظر گوگل، ارزش بیشتری خواهد داشت و رتبه های بالاتری کسب می کند.

    رتبه بندی نتایج گوگل، به فاکتور های زیادی وابسته است و اتفاق افتاده که گوگل، سایت جدیدی را بالاتر از وب سایت های ۱۰ ساله قرار داده و به شکل واضح نمی شود دلیل آن را درک نمود. اما چیزی که مشهود است این است که آن سایت تجربه کاربری خوبی ایجاد کرده و مخاطبانش را راضی نگه داشته بود.

     

    نکته آخر که می بایست به آن اشاره کنیم این است که مجموعه سئو ایران جزء محدود شرکت های سئو می باشد که با تخمین 10% سئو انجام می دهد.

    ترجمه هایی که در رابطه با سئو تضمینی در دنیا آمده است:

    obligation seo

    seo guarantee

    the agreemented seo plan

    سئو ایران چه تضمینی برای رسیدن به صفحه اول گوگل دارد؟

    تضمین ما سابقه و پروژه های موفقی هستند که طی 2 دهه در رزومه خود داریم. به علاوه اگر عبارتی سخت باشد حتما قبل از شروع پروژه اعلام می کنیم که به صبر فراوان نیاز دارد. در واقع سئو هیچ عبارتی در سئو ایران غیر ممکن نیست، فقط به زمان بیشتری نیاز دارد.

    سوالات متداول درباره سئو سایت تضمینی

    1آیا سئو سایت تضمینی وجود دارد؟
    به آن مفهوم ساده که مثلا با پرداخت ماهی 800.000 تومان در مدت 2 ماه بیاید لینک اول گوگل، خیر وجود ندارد
    2سئو ایران چگونه قرارداد سئو تضمینی میبندد؟
    پس از بررسی کلمات کلیدی و سایت شما و بررسی رقبا به شما اعلام هزینه میشود که البته قطعا این گونه قرارداد ها زیر 8 ماه نخواهد بود
    3آیا سئو تضمینی فقط با سئو کلاه سفید انجام میشود؟
    معمولا این کار با سئو کلاه سفید و سئو کلاه خاکستری انجام میشود
    4چطور اطمینان کنیم که حتما به نتیجه میرسیم؟
    با گزارش های ماهانه ای که میگیرید متوجه روند رشد خواهید شد و اطمینان شما از مسیر موفقیت سئو جلب میشود

    25 Comments

    1. شهرابی گفت:

      مرسی
      همه حرف ها درست
      اما یه موضوعی، اخر سر دقیق روشن کنید که بالاخره میتونبم ازتون ضمانت بگیریم برای این کار یا خیر؟ سئو سایت ها رو با ضمانت اجرا میکنید؟ چقدر ممکنه به جواب برسیم

    2. فرانک عزیزمحمدی گفت:

      به نظرم حتما برید و با شرکت سئو که میخواید کار کنید جلسه حضوری بذارید.
      این از هر تضمینی مهم تره

    3. مرتضی جلالی گفت:

      آیا هزینه سئو عادی و سئو سایت تضمینی فرق داره؟

    4. روشنک رستمی گفت:

      هزینه سئو تضمینی به مراتب بیشتر خواهد شد، اما این هزینه برای سئوکار نیست، بلکه هزینه تبلیغات برای سئو سایت است.

    5. سهیل گفت:

      منظور از سئو خاکستری چیه؟

    6. هادی گفت:

      چه چیز هایی روی هزینه سئو تاثیر میذاره؟

    7. یسنا گفت:

      رتبه نخست گرفتن به چه عواملی بستگی دارد؟

    8. روشنک رستمی گفت:

      سئو کلاه خاکستری یک روش سئو است که ترکیبی از سئو کلاه سفید و کلاه سیاه است. سئو کلاه خاکستری ریسک بیشتری نسبت به سئو کلاه سفید دارد، زیرا از دستورالعمل های موتور جستجو برای افزایش رتبه صفحه در SERP ها استفاده می کند.

    9. ابراهیمی گفت:

      سلام
      یه سایت تازه تاسیس رو شما چند وقته میتونید بیارید صفحه اول گوگل؟

    10. علیرضا گفت:

      برای سایت های خبری سئو راحت تره یا فروشگاهی؟

    11. روشنک رستمی گفت:

      قیمت سئو بیشتر بر مبنای سختی کلمات محاسبه می شود، اما تعداد کلمات انتخابی شما در هزینه سئو تاثیرگذار هستند.

    12. کیانا گفت:

      تغیر دادن دامین سایت چه مدت در رتبه های آن سایت تاثیر می گذارد؟

    13. روشنک رستمی گفت:

      به حوزه سایت، کلمه کلیدی انتخابی، سن دامنه، سئو سایت، طراحی سایت و… وابسته است.

    14. روشنک رستمی گفت:

      درصورتی که بخواهید دامین را تغییر دهید گوگل متوجه تغییر دامین شما می شود. اگر دامین قبلی ریدایرکت شود روی دامین جدید اتفاقی نمی افتد ولی در غیر این صورت هر دو سایت را جدا می بیند و در این شرایط اینکه چه زمانی رتبه ها به دامین جدید منتقل می شود اصلا مشخص نیست.

    15. روشنک رستمی گفت:

      سئو سایت فروشگاهی راحت تر است، زیرا سایت های خبری خیلی باید قوی باشند و در مدت زمان خیلی کوتاه ایندکس شوند و خبر را نشر دهند، در واقع مدت زمان ایجاد یک سایت خبری نسبت به سایت فروشگاهی خیلی بیشتر است.

    16. روشنک رستمی گفت:

      با توجه به اینکه در چه حوزه ای فعالیت دارید و سختی کلمه کلیدی انتخابی شما چقدر است مدت زمان رسیدن به صفحه اول متغییر است. این نکته هم در نظر داشته که حدقل 3 الی 4 ماه زمان نیاز دارید که ابتدا از گوگل ایندکس بگیرید و پس از آن حداقل به 6 ماه زمان نیاز است.

    17. آرین گفت:

      با وجود الگریتم های مختلف که روز به روز به روز میشن چگونه میشه مطمئن بود رتبه اول میرسیم؟

    18. پریسا گفت:

      لینک یک شدن یک صفحه به چه عواملی بستگی دارد؟

    19. روشنک رستمی گفت:

      سئوکار حرفه ای همیشه به روز است و تغییر و ایجاد هر الگوریتمی را متوجه خواهد شد. در صفحه اخبار سئو می توانید از به روز بودن ما مطمئن شوید و از جدید ترین خبرهای سئو را دنبال کنید.

    20. علی گفت:

      حدود هزینه سئو تضمینی سایت چقدره؟

    21. SEO IRAN گفت:

      حداقل 4میلیون تومان

    22. محمد جواد گفت:

      عجب تیم خفنی دارین
      مطمئنم کار با کیفیت و ضمانت تحویلمون میدید
      موفق و سربلند باشین

    23. Leon گفت:

      ما یه فروشگاه اینترنتی در حوزه فرش هستیم
      میتونید کار سئو سایت ما رو هم تضمینی انجام بدید؟

      خیلی برامون مهمه
      با سئوکارهای دیگه کار کردیم و خیلی از نتیجه راضی نبودیم

    24. Karina گفت:

      برای سایت های مهاجرتی
      با کلماتی مثل
      تحصیل در کانادا
      میتونید سئو تضمینی انجام بدید؟
      ممنون میشم پاسخ بدید

    25. محسنی گفت:

      آیا در حوزه میلگرد میشه، قرارداد سئو تضمینی و حرفه ای بست؟
      لطفا راهنمایی بفرمایید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    19 + 4 =

    4.2/5 - (53 امتیاز)
    82 / 100