خرید اکانت گوگل ادوردز

خرید اکانت گوگل ادوردز
سئو سایت

اکانت گوگل ادوردز

اکانت گوگل ادوردز چیست؟ و چطور می توان برای خرید اکانت گوگل ادوردز اقدام کرد؟ اکانت گوگل ادز اکانتی ست که به وسیله آن می توانید تبلیغات خود را بهینه، مدیریت و بر آن ها نظارت کنید. شما می توانید بدون صرف هزینه اکانت گوگل ادز مخصوص خود را داشته باشید، کافیست یک جیمیل گوگل در اختیار داشته باشید، وارد سایت google ads شوید و یک حساب جدید (بدون کمپین) ایجاد کنید.

از این جهت بدون کمپین می گوییم که برای ساخت اکانتی همراه با کمپین باید حساب خود را شارژ کنید؛ توصیه ما به شما ابتدا باز کردن اکانتی بدون کمپین است تا بتوانید با سیستم عملکردی آن آشنا شوید و سپس اقدام به راه اندازی اولین تبلیغ کنید.

به جرات می توان گفت که از بهترین روش ها برای تبلیغ محصولات و خدمات، همچنین برندینگ و بازاریابی تبلیغات در گوگل و استفاده از خدمات فراوانی است که در اختیارمان قرار داده است. شرکت گوگل امکانات فراوانی را برای عموم مردم، بیزینس های کوچک و بزرگ و حتی کسانی که تنها به بازاریابی دیجیتالی می پردازند فراهم آورده است.

از جمله پلتفرم های تبلیغاتی که گوگل در اختیار قرار داده است، گوگل ادوردز است. شاید بار ها به گوشتان خورده باشد که افرادی به تبلیغ در گوگل مشغول هستند و حتی هزینه هایی هم بابت تبلیغاتشان پرداخت می کنند. در ادامه نکاتی را در رابطه با گوگل ادز و خرید اکانت گوگل ادوردز ذکر کرده ایم، با ما همراه باشید.

اکانت استاندارد و معمولی گوگل ادوردز به راحتی و تنها توسط یک جیمیل و کاملا رایگان ساخته می شود. شما می توانید اکانت وریفای یا تایید شده به صورت شارژ شده را حاضر و آماده از ما بخواهید. ما اکانت شما را ایجاد کرده و به میزان مورد نظرتان آن شارژ خواهیم کرد. شارژ اکانت گوگل ادوردز با ارزهای گوناگونی صورت می پذیرد؛ نکته: در صورت انتخاب ارز هنگام ساخت اکانت گوگل ادوردز دیگر قادر به تغییر آن نخواهید بود، پس با دقت انتخاب کنید.

خرید اکانت گوگل ادوردز

گوگل ادوردز یک پلتفرم تبلیغاتی در گوگل است که به شما این امکان را می دهد تبلیغ خود را به راحتی و به سرعت به نمایش در آورده و به مخاطبینتان نشان دهید. حتما تا به حال برایتان پیش آمده که عبارتی را جستجو کنید و در نتایج جستجو سایت هایی را در بالا و پایین نتایج ارگانیک مشاهده کنید که در کنارشان به فارسی “آگهی” و یا به انگلیسی “Ad” درج شده باشد.

این ها همان تبلیغاتی هستند که درباره شان صحبت می کنیم. شما می توانید برای خرید اکانت گوگل ادوردز با ما تماس بگیرید، به هر میزان که تمایل دارید آن را شارژ کنید و به راحتی به مدیریت کمپین های تبلیغاتی تان بپردازید.

حتما بخوانید: آموزش ساخت اکانت گوگل ادز

سئو ایران اکانت گوگل ادوردز را به صورت رایگان برای شما ایجاد می کند و تنها هزینه شارژ اکانت ادوردزتان را از شما دریافت می کند. شما یا می توانید خود به مدیریت تبلیغاتتان بپردازید و هم می توانید آن را به تیم ما بسپارید. از ویژگی های مثبت خرید اکانت گوگل ادز از سئو ایران می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • با خرید اکانت گوگل ادوردز شما دیگر احتیاجی به حساب بین المللی ندارید! ما با حساب بانکی معتبر و بین المللی مان فرایند شارژ اکانت شما را انجام خواهیم داد.
  • شما به صورت لحظه ای می توانید به اکانتتان دسترسی داشته باشید و تغییرات و عملکرد آن را نظارت کنید.
  • امکان شارژ مجدد اکانت، متوقف کردن و یا راه اندازی آن، این امکان را برای شما فراهم آورده که هر زمان که تمایل داشید تبلیغ کرده و هر زمان که نخواستید آن را متوقف کنید.
  • برای چندین سایت و چندین صفحه از وب سایت می توانید تبلیغات متفاوت ایجاد کنید.

از رایج ترین روش های تبلیغ در گوگل، تبلیغات کلیکی گوگل و یا همان PPC است.

خرید اکانت گوگل ادز

اکانت گوگل ادوردز

هزینه خرید اکانت گوگل ادوردز

به محض اینکه شما سفارشتان را در سئو ایران برای خرید اکانت گوگل ادوردز ثبت کنید، ما برای شما حسابی (به صورت رایگان) ایجاد می کنیم، آن را به میزان دلخواه شما شارژ می کنیم و پس از آنکه از جانب گوگل تایید شد تحویل شما می دهیم.

هزینه خرید اکانت گوگل ادز

هزینه خرید اکانت گوگل ads

پس از ساخت اکانت، شما می توانید دسترسی ها را دریافت کرده و خود به مدیریت کمپین ها و گروه های تبلیغاتی تان بپردازید، کلمات کلیدی را انتخاب کرده و مسئولیت تمامی اتفاقاتی که در اکانتتان می افتد را برعهده می گیرید؛ اما از طرف دیگر نیز می توانید مدیریت کمپین تبلیغاتی خود را به ما بسپارید. ما تبلیغ های جذاب با کلمات کلیدی کاربردی و مفیدی را برای شما ایجاد می کنیم و افزایش ورودی به سایت، فروش و مشتری را برایتان به ارمغان می آوریم.

تبلیغات کلیکی گوگل

همانطور که از نام آن مشخص است اینگونه تبلیغات بر اساس کلیک هایی که بر رویشان صورت می پذیرد هزینه هایشان محاسبه می شود. یعنی چه؟ به این معنا که شما پس از آماده سازی تبلیغتان، هزینه ای را برای آن در نظر می گیرد. که در این جا با مفهوم CPC آشنا می شویم. CPC یا همان COST PER CLICK یعنی هزینه هر کلیک، که توسط شخصی که تبلیغ کننده است تعیین می شود.

تصور کنید تعداد زیادی از افراد هستند که تمایل به انجام تبلیغاتشان به این شیوه دارند، برای این که این کار به طور بهینه انجام بپذیرد و بهترین تبلیغ ها به نمایش در بیایند، مزایده ای برگذار می شود. مطابق این مزایده، تبلیغ هایی که بهترین قیمت و البته بهترین کیفیت را دارند انتخاب می شوند که حال باز متناسب با شرایط تبلیغشان در بالا یا پایین صفحات برتر به نمایش گذاشته می شوند.

هنگامی که این کار ها انجام شد، و تبلیغتان به عنوان مثال بالای صفحه اول گوگل قرار گرفت، تنها زمانی هزینه باید پرداخت کنید که افراد بر روی تبلیغتان کلیک کنند. پس تنها دیدنش توسط افراد موجب کاهش هزینه از حساب شما نمی شود.

به این نکته نیز توجه کنید که ممکن است قیمتی خوب برای هر کلیک و کیفیتی خوبی برای تبلیغتان فراهم آورده باشید اما باز نتیجه ای که می خواهید را نگیرید. نکاتی هستند که در رابطه با خرید اکانت گوگل ادوردز و تبلیغتان باید رعایت کنید در ادامه در رابطه با آن ها توضیحاتی را ارائه داده ایم.

نحوه عملکرد گوگل ادز

طبق آخرین تغییراتی که گوگل بر روی گوگل ادوردز اعمال کرده است، از این پس این پلتفرم تبیلغاتی را به اختصار گوگل ادز می نامند. ابتدایی ترین کاری که در ابتدا باید انجام دهید، خرید اکانت گوگل ادوردز است. نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که به دلیل تحریم بودن ایران، برای بهره بردن از این سیستم تبلیغاتی بایستی حساب بین المللی داشته باشید تا بتوانید حسابتان را شارژ کنید.

برای بسیاری از افراد این کار مقدور نیست؛ اما زود منصرف نشوید. شما به راحتی می توانید افتتاح حسابتان را به دست موسسه های معتبری مانند سئو ایران که در زمینه گوگل ادوردز فعالیت می کنند بسپارید و به راحتی اکانت گوگل ادوردز خود را ایجاد کنید.

نحوه عملکرد گوگل ادوردز

عملکرد گوگل ادز

پس از افتتاح حساب کافیست به ادامه کار بپردازید که به معنای ایجاد کمپین های تبلیغاتی، گروه های تبلیغاتی، تعیین کلمات کلیدی اصلی و همچنین کیورد های منفی و … است. شما باید در هر یک از این مراحل نهایت دقت را به عمل آورید زیرا جایگاه نمایش تبلیغ شما (Ad rank) به کیفیت تبلیغ و فاکتور های دیگری مانند قیمت پیشنهادی تبلیغ کننده، آستانه رنک تبلیغ، عباراتی که توسط افراد جستجو می شوند و همچنین افرونه های تبلیغ بستگی دارد.

رتبه بندی آگهی که همان اد رنک است در زمان مزایده توسط گوگل انجام می شود تا به ترتیب بهترین تبلیغ ها از هر نظر از رتبه های برتر به معمولی تر قرار بگیرند. عواملی هستند که بر روی کیفیت آگهی تان تاثیر گذارند، این عوامل به قرار زیر هستند:

  1. نرخ کلیک نسبت به رتبه

    یکی از عوامل مهم که نشان دهنده کیفیت بالای آگهی شما می تواند باشد، CTR و یا همان نرخ کلیک نسبت به رتبه است. این مورد علاقه و بازخورد مخاطبین نسبت به تبلیغ شما را نشان می دهد. که از طریق همین فاکتور گوگل ارزیابی می کند که تبلیغ شما نسبت به رقیبانتان ارجحیت دارد یا خیر.

  2. تجربه صفحه فرود تبلیغ

    صفحه لندینگ و یا همان فرود، بایستی کاملا بی نقص و کامل طراحی شده باشد. این صفحه است که مشتریان بالقوه شما را وادار به خرید محصولاتتان می کند. شما باید متنی کاملا مربوط به محصولات و خدماتتان آماده کنید و تمامی اطلاعات لازم را در اختیار مخاطبینتان قرار دهید. تمامی مواردی که منجر به صفحه فرودی کامل و نظر جلب کننده می شود را بایستی رعایت کنید تا نتیجه مورد انتظارتان را بگیرد.

  3. ارتباط آگهی

    ارتباط آگهی به مرتبط بودن متن آگهی با چیزی که ارائه می دهید اطلاق می شود که از اهمیت زیادی هم برخوردار است. آگهی شما باید متناسب با نیاز مخاطب و چیزی باشد که در جستجویش است.

شارژ اکانت گوگل ادوردز

شارژ اکانت گوگل ادز را چه کسی انجام می دهد؟ چنانچه مدیریت اکانتتان را خود برعهده دارید، شارژ حساب نیز با خودتان خواهد بود مگر اینکه حساب بین المللی بانکی نداشته باشید. در این صورت می توانید تنها برای پرداخته هزینه هایتان به سئو ایران مراجعه کنید. از طرفی نیز می توانید کلیه امور پرداخت هزینه و مدیریت حساب را به تیم متخصص و جوان سئو ایران بسپارید و بدون هیچ نگرانی به کسب و کار خود برسید و افزایش تماس ها و فروشتان را به وضوح ببینید.

محدودیتی در میزان شارژ کردن اکانت گوگل ادز وجود ندارد, شما می توانید با هر میزان مبلغی که مایلید با هر ارزی حساب خود را شارژ کنید.

برای سپردن کار خود به بسیاری از موسسه ها، بایستی اول به خرید اکانت گوگل ادوردز بپردازید. در صورتی که سئو ایران به طور رایگان برایتان افتتاح حسابتان را انجام می دهد. شما همچنین می توانید کار های خود را از اول تا انتها به متخصصین مجرب ما بسپارید و خود نیز در جریان تمامی امور و فعالیت های صورت گرفته قرار بگیرید.

هزینه تبلیغات گوگل ادوردز

هزینه تبلیغات گوگل ادوردز به کلمات کلیدی که انتخاب کرده اید بستگی دارد؛ کلماتی که رقیباناتان بر روی آن ها سرمایه گذاری می کنند و شما را وادار می کنند تا برای گرفتن جایگاه آن ها در نتایج جستجو گوگل هزینه بیشتری بپردازید. پس در کل می توان گفت که هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز شما را رقیبانتان مشخص می کنند.

جزئی تر بخواهیم بگوییم هزینه هر کلمه کلیدی از چند سنت تا چند صد دلار می تواند متغیر باشد. هرچه رقابت در حوزه کاری خاصی بیشتر باشد، هزینه کلمات کلیدی نیز افزایش می یابد. شما می توانید با مراجعه به صفحه اصلی سئو ایران از تعرفه ها و قیمت های تبلیغات مطلع شده و با تماس با تیم متخصص سئو ایران در رابطه با انتخاب بهترین کلمات کلیدی مناسب کارتان مشاوره و راهنمایی دریافت کنید.

آیا گوگل ادوردز برای سایت شما مناسب است یا خیر؟

برای اینکه بدانید گوگل ادوردز برای سایت شما مناسب است یا خیر، باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • آیا هدف شما افزایش آگاهی از برند است؟ اگر هدف شما افزایش آگاهی از برند و معرفی محصولات یا خدمات خود به افراد جدید است، گوگل ادوردز می تواند یک گزینه عالی باشد. گوگل ادوردز به شما امکان می دهد تبلیغات خود را به افرادی که به دنبال محصولات یا خدمات شما هستند، نمایش دهید.
  • آیا هدف شما جذب مشتریان جدید است؟ اگر هدف شما جذب مشتریان جدید و افزایش فروش است، گوگل ادوردز می تواند یک گزینه موثر باشد. گوگل ادوردز به شما امکان می دهد تبلیغات خود را به افرادی که به دنبال خرید محصولات یا خدمات شما هستند، نمایش دهید.
  • آیا بودجه کافی برای تبلیغات گوگل ادوردز دارید؟ تبلیغات گوگل ادوردز بر اساس هزینه به ازای هر کلیک (CPC) کار می کنند. این بدان معناست که شما فقط زمانی هزینه می کنید که شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند. با این حال، حتی اگر هزینه های CPC شما کم باشد، باز هم ممکن است لازم باشد مقداری پول برای تبلیغات گوگل ادوردز اختصاص دهید.

اگر پاسخ شما به هر سه سوال بالا مثبت است، احتمالاً گوگل ادوردز برای سایت شما مناسب است. با این حال، مهم است که قبل از شروع تبلیغات گوگل ادوردز، تحقیقات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که از آن به طور موثر استفاده می کنید.

4.1/5 - (7 امتیاز)
83 / 100

1 Comment

  1. سالار ظفری گفت:

    دوستان برای خرید اکانت گوگل ادوردز راه دیگه ای وجود داره که توی این مقاله بیاریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 9 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو