سئو سایت پزشکی

سئو سایت های پزشکی
سئو سایت

سئوی سایت پزشکی

همونطور که به مخاطبین سئو ایران قول داده بودیم بعد از آموزش سئو سایت گردشگری میخواهیم روش صحیح سئو سایت پزشکی را باهم بررسی کنیم، پس اگر شما هم یک سایت در حوزه خدمات پزشکی دارید همراه ما باشید تا بهترین نتایج مدنظر را در گوگل بدست آورید.

سئو سایت پزشکی

آموزش نحوه سئو سایت پزشکی

چرا در سئو سایت های پزشکی سرمایه گذاری کنیم؟

دیگر روش های سنتی برای انجام کارها منسوخ شده اند پس بیایید با هم صادق باشیم. بیشتر افرادی که قصد دارن برای درمان بیماری خود به پزشک مراجعه کنید ترجیح می دهند بصورت اینترنتی وقت بگیرند. این نکته را هم باید بدانید که 60 درصد از کاربران تنها سه سایت اول را مشاهده می کنند و آنجا وقت میگیرند پس سرمایه گذاری بر روی سئو بهترین انتخاب است.

مشاوره رایگان سئو سایت

بیشتر پزشکان ترجیح می دهند تا از تبلیغات ppc استفاده کنند. این انتخاب تنها زمانی که شما در حال ساخت لندینگ پیج های خود هستید و شروع به تولید محتوا کرده اید مناسب است. به این نکته باید توجه داشته باشید که تبلیغات کلیکی تنها دو یا سه ماه می توانند مفید باشند بعد از آن رقبا شروع به اذیت کردن شما از طریق کلیک های فیک می کنند. استفاده از این تبلیغات مانند چسب زخم است و تنها برای مدتی کوتاه به شما کمک می کند.

بهینه سازی سایت پزشکی

در ابتدا خیلی روان بهترین کاری که یک پزشک یا متخصص می تواند در گوگل انجام دهد را توضیح می دهیم، سپس در ادامه موضوع را موشکافانه تر بررسی می کنیم. اگر هم به دنبال یک سئوکار حرفه ای که در زمینه پزشکی تخصص داشته باشد، پیشنهاد می کنیک سئو سایت تضمینی ما را امتحان کنید. شاید بگویید تضمین مگر می شود؟ بله ما با ضمانت ها و گزارش هایی که به شما می دهیم و از همه مهم تر تجربه و مهارتی که در این حوزه داریم به شما تضمین موفقیت در گوگل می دهیم

سئو پزشکی

روش سئو سایت پزشکی

مهم ترین کاری که پزشکان باید انجام دهند این است که با نام خود حتما در ردیف 1 نتایج جستجو قرار داشته باشند، زیرا به دلیل تشابه اسمی ممکن است یک پزشک دیگر بالاتر از شما قرار گرفته باشد و این اصلا برای هیچ پزشکی خوب نیست. پس چک کنید که با اسم خود در گوگل باشید، از طرف دیگر خیلی از سایت ها ممکنه با اسم شما بالا باشند اما آدرس مطب و یا تلفن قبلی شما در آنها درج شده باشد.

سئو سایت پزشکی

آموزش سئو سایت پزشکی

انتخاب کلمات کلیدی برای سئو سایت پزشکی

خیلی مواقع دکتر ها به سراغ انتخاب کلمات می روند و به کوهی از موارد جذاب برای سئو بر می خورند که این قطعا در گام نخست برای یک سایت پزشکی اشتباه است، چرا که امروزه با وجود سایت های بزرگی مانند: نی نی سایت، پزشکت، نوبت … رتبه گرفتن در کلمات پر سرچ کار ساده ای نیست. nobat

پیشنهاد میکنیم بعد از نام خود پزشک، هر پزشک می بایست روی نام محله و یا موقعیت مکانی مطب یا کلینیک خود برنامه ریزی کند، پس از این مرحله که با چند مثال بیشتر قابل درک خواهد شد، برنامه انتخاب کلمات کلیدی آغاز می شود. برای این بخش پیشنهاد می کنیم عنوان تخصص را با موقعیت سایت کنار هم بگذارید تا کلمه نهایی مشخص گردد.

برای مثال:

  • متخصص گوش در مرکز تهران
  • متخصص گوش در هفت تیر
  • فوق تخصص جراحی گوش کریم خان

ما نمونه های زیادی از سئو سایت های مشابه به این سبک را کار کرده ایم.

برای مثال این عبارت رو در گوگل جستجو کنید “فوق تخصص پوست در تهران”

همانطور که مشاهده می کنید سایت نوبت با این سرچ در رتبه 1 گوگل قرار داره و به شدت میتونه این کار به تعداد مراجعین این سایت اضافه کنه (هرچند این سایت با بسیاری از سرچ ها رتبه ی خوبی داره.)

اما یک روش دیگه برای انتخاب کلمات کلیدی وجود داره، که معمولا برای خود پزشک ها هم جذابه و اون هم اینه که با کلمات تخصصی فعالیتشون توی گوگل بالا بیان مثلا به این صورت:

  • ارولوژی
  • ایمپلنت
  • مچ پا
  • کمر درد

چیزی که لازمه در اینجا خدمت دوستان و پزشکان بگیم این هست:

معمولا کسی که میاد و یه چنین سرچی انجام میده به دنبال تحقیق در ارتباط با اون موضوعه و نه اینکه بخواد درمان بکنه و یا به پزشکی مراجعه کنه برای مشکل و بیماریش ، پس چه راهی وجود داره برای این موضوع، در ادامه یه راه حل خیلی عالی رو باهم بررسی می کنیم.

انتخاب تیم سئو سایت پزشکی

قطعا با توجه به تجربیات سئو ایران در این سالها، ما یکی از بهترین رزومه های کاری را در سئو سایت های پزشکی داریم.

تیم سئو سایت تضمینی

حرفه ای ترین تیم سئو و سئو تضمینی

بهترین روش انتخاب کلمه کلیدی برای سئو سایت پزشکی

برای استفاده از کلمات مشابه لمینیت، ارتوپدی و یا فیزیوتراپی بهترین راه حلی که میتونه ما رو به بیمار متصل کنه این هست که در انتهای کلمات نام آدرس و موقعیت مطب رو بیاریم مثلا به این روش:

فیزیوتراپی در پونک / حتی گاهی هم میشه به این صورت عمل کنیم : فیزیوتراپی در غرب تهران

شما می توانید به کمک ابزارهای انتخاب کلمات کلیدی مانند kwfinder، semrush و… می توانید کلمات پرسرچ را در حوزه کاری خود انتخاب کنید و سپس به کمک تکنیکی که در بالا ذکر کردیم آن را بهینه کنید تا شانس شما برای کسی جایگاه بهتر افزایش یابد. تا اینجای کار توانستیم برای سایت پزشکی خود بر اساس روش های ذکر شده کلید واژه انتخاب کنیم.

روش تولید محتوا برای سایت پزشکی

برای تولید محتوای سایت های حوزه سلامت و پزشکی چند اتفاق داره رخ میده

اول از همه اینکه متاسفانه همه از روی دست هم دارن تقلب می کنن (پس اونی که تقلب نمی کنه راحت تره موفق میشه) ، پس سعی کنید محتوایی تولید کنید که برای مخاطب یه سئوالی رو جواب بده و براش مفید باشه.

در زیر به صورت تیتر وار به موارد مهم این موضوع اشاره می کنیم:

  • اصلا کپی نکنید
  • محتوا ها شامل تصاویر جذابی باشه ، مثلا بررسی جواب آزمایش
  • بهتره از منابع اصلی و لاتین استفاده کنید و اونها رو ترجمه کنید
  • حتما نظرات و مشکلاتی که بیماران حوزه ی فعالیت سایت با اونها درگیر هستند رو در سایت لحاظ کنید
  • در مطالب و محتوای سایت به میان تیتر های مرتبط توجه کنید
  • در زمان تولید محتوا ها حتما دقت کنید که روی یک برنامه زمانی مشخص این کار انجام بشه و به این صورت نباشه که 3 روز پشت سر هم مطلب منتشر بشه و یک هقته هیچ محتوایی روی سایت نیاد
  • از اخبار پزشکی مرتبط با حوزه فعالیتتون حتما استفاده کنید
  • بخشی برای پاسخگویی به سئوالات بیماران در سایت داشته باشید و به سئوالات پاسخ کامل و جامع بدید
آموزش تولید محتوا برای سایت پزشکی

تولید محتوا برای سایت پزشکی

در انتها از همه فعالان در حوزه SEO که قصد دارند بر روی خدمات پزشکی در گوگل فعالیت نمایند، تقاضا داریم صفحات موفق در گوگل را در اختیار پزشکان غیر متخصص نگذارند چرا که به خود و جامعه خود آسیب های غیر قابل بازگشتی وارد خواهیم کرد.

* در انتها لازم است این نکته را اضافه کنیم که سایت هایی که خدمات تجهیزات پزشکی نیز انجام میدهند میبایست مواردی که در سئو سایت های پزشکی گفته شد را رعایت کنند. (همچنین سایت هایی که تجهیزات پزشکی اجاره میدهند)

آموزش سئو سایت های مختلف

سئو سایت خبری 1

سئو سایت خبری

shop seo

سئو سایت فروشگاهی

سوالات متداول درباره سئو سایت پزشکی

1نحوه انتخاب کلمه کلیدی برای سئو سایت پزشکی چگونه است؟
برای انتخاب کلمات کلیدی از ابزارهایی مانند majestic استفاده کنید و در انتها کلمه مورد نظر موقعیت جغرافیایی خود را قرار دهید.
2چرا سئو سایت های پزشکی مهم است؟
استفاده از سئو در سایت های پزشکی سبب کاهش هزینه های بازاریابی و افزایش مشتریان می شود.
3بهترین نوع سئو برای سایت های پزشکی کدام است؟
بی شک بهترین نوع سئو برای سایت های پزشکی سئو کلاه سفید است که سبب می شود سایت شما مطابق شرایط و ضوابط الگوریتم های گوگل بهینه شود.
4.4/5 - (14 امتیاز)
86 / 100

4 Comments

  1. farzanehhhh گفت:

    با سلام آیا بغیر از محتوا و کلمات کلیدی، طراحی سایت هم برروی سئو سایت پزشکی موثر هست؟

  2. عماد گفت:

    سلام وقت بخیر
    ایا میتونیم برای سایت های پزشکی از لینک و بک لینک استفاده کنیم ؟؟
    ایا موثر است؟؟

  3. نازنین گفت:

    سلام
    اگر از این روش هایی که برای سایت پزشکی گفتید استفاده نکنیم روش های دیگه رو امتحان کنیم ممکن به مشکل بخوریم ؟؟
    و اگر به مشکل نخوردیم و سایتمون پیشرفت خوبی کرد چی؟؟؟
    یعنی این روش هایی که گفتید الزامیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. سارا مرادی گفت:

    سلام
    برای سئوی سایت پزشکی کیفیت محتوا و بروز بودن آن محتوا چقدر می تونه تاثیر مثبت داشته باشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 3 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو