بررسی سئو سایت ایمالز

سئو سایت ایمالز
سئو سایت

تحلیل و بررسی سئو سایت ایمالز

برای تحلیل و بررسی سئو سایت تضمینی ایمالز ابتدا باید هدف سایت را بیابیم. هدف اصلی ایمالز از نظر مدیر سایت، ارتباط برقرار کردن میان مشتریان و فروشندگان است. ولی دلیل پیشرفت سئو سایت ایمالز از نظر تحلیل سئویی، داشتن قیمت های لحظه ای است که باعث جذب مخاطب و بالا رفتن کلیک سایت و در نتیجه تبدیل شدن آن به یک برند در سایت های ایرانی شده است. اکنون گوگل برای برآورده کردن نیاز کاربر جایگاه مناسبی را برای emalls در نظر گرفته است. زیرا توانسته اعتماد کاربران را جلب کند.

درباره سایت ایمالز

ایمالز سایت معرفی فروشگاه های اینترنتی است. کار اصلی آن ایجاد ارتباط میان کاربران و سایت های فروشگاهی می باشد. فروشندگان با ثبت نام در ایمالز می توانند به فروش خود کمک کنند. همین امر سبب شده است تا صاحبان سایت ها قیمت ها را به صورت لحظه ای و به روز، داخل سایت قرار دهند. یعنی حداقل به طور روزانه هزاران نفر در سایت به روز رسانی ایجاد می کنند. استفاده از الگوریتم freshness یکی از مهم ترین روش های سئو سایت ایمالز است.

بررسی سئو سایت ایمالز

تحلیل سئو سایت ایمالز

سئو سایت ایمالز بر اساس قواعد سئو

هنگامی که وارد سایت می شویم منو ای بزرگ در اختیار ما قرار دارد که می توانیم دسته بندی مورد نظر را پیدا کنیم. به علاوه، جعبه ی جستجو کاملا در دسترس است و به راحتی می توانیم کالا مد نظر را پیدا کنیم. با اینکه هدف سایت فروش محصولات است اما داخل صفحه از تبلیغات بیش از حد استفاده نکرده اند. در واقع از الگوریتم Page Layout پیروی کرده اند. انتخاب تایتل مناسب، متا توضیحات، تصاویر بهینه شده، استفاده از اسکیما و… از جمله مواردی است با توجه به قواعد سئو رعایت کرده اند. اما مواردی مانند h ها یا سر تیتر ها به خوبی استفاده نشده است.

دلیل برتری ایمالز نسبت به رقبا چیست؟

بدیهی است که در این حوزه، سئو سایت دیجی کالا بی رقیب است. با این حال ایمالز توانسته تقریبا خود را جایگاهی نزدیک به دیجی کالا برساند. اما بقیه سایت های رقیب از جمله ترب که در همین راستا تلاش میکند، با توجه به اینکه قدرت دامنه(DA) و قدرت صفحه(PA) بیشتری از ایمالز دارند اما در اکثر موارد نسبت به ایمالز برتری ندارد. دلیل این موضوع واضح است. زیرا ایمالز توانسته خواسته مخاطب را در کوتاه ترین زمان ممکن برآورده سازد. خواسته مردم پیدا کردن کمترین قیمت لحظه ای، به صورت دقیق است.

در حقیقت ایمالز تلاش کرده تا cx خود را بهبود ببخشد و از این طریق علاوه بر جذب رضایت مشتریان خود مورد توجه الگوریتم های گوگل هم واقع شود. البته این سایت علاوه بر سئو روی برندینگ هم فعالیت بسیار خوبی کرده است که این کار هم بسیار به سئو سایت کمک کرده است.

دلایل پیشرفت سئو سایت ایمالز

  • اینکه سایت در بستر asp.net نوشته شده در پیشرفت سایت بی تاثیر نیست.
  • گرفتن تایید سرعت قابل قبول، از نظر اسپید گوگل بسیار با ارزش است.
  • UX بی نظیر و کاربردی که دارد باعث جذب مخاطب و در نتیجه افزایش کلیک شده است.
  • پیروی حداکثری از الگوریتم های گوگل سبب شده تا مورد اعتماد گوگل قرار بگیرد.
  • ریسپانسیو بودن سایت در هر حالتی، راحتی کاربر را فراهم کرده است.
ریسپانسیو بودن سایت ایمالز

ریسپانسیو بودن ایمالز در موبایل و لپ تاپ

مشخصات سایت ایمالز در سال 1400

سرعت سایت در gtmetrix2.6 ثانیه
سرعت سایت در اسپید گوگل1.8 ثانیه
رتبه الکسا جهانی924
رتبه الکسا کشوری25
قدرت دامنه20
قدرت صفحه اصلی48
اسپم اسکور1%
عمر دامنهحدود 9 سال
تعداد بک لینک ها540
کلمات کلیدی مهمقیمت لپ تاپ دل, پرینتر سه بعدی

جمع بندی سایت ایمالز

سایت ایمالز از UI قابل قبولی برخوردار است که به دلیل UX بسیار خوبی که دارد کمبودی از نظر ui حس نخواهد شد. ریسپانسیو بودن سایت، سرعت بالا، اطلاعات صحیح و دقیق، مطالب به روز، پیروی از الگوریتم های گوگل، پاسخویی به نیاز اساسی کاربر و تلاش برای رسیدن به جایگاه مورد اعتماد مردم و موتور جستجوی گوگل عواملی هستند که باعث سئو سایت ایمالز شده اند.

مقایسه سایت ایمالز با ترب

یک ضرب به سراغ تفاوت ها و نحوه عملکرد میرویم؛ سایت ایمالز بیشترین تمرکز خود را بر روی دسته بندی ها و نظم دار کردن آنها گذاشته اما سایت ترب بیشتر به دنبال این بوده که برای هر موضوعی تا حد ممکن بیشترین پاسخ ها را ارائه دهد.

ترب و ایمالز

مقایسه سایت ترب و ایمالز

به همین دلیل سایت ایمالز مرتب تر است، اما سایت ترب پاسخگو تر.

در نظر داشته باشید که سایت ایمالز در سال 1391 شروع به کار کرد و میتوان گفت به صورت جدی از 1393 در بین رقبا دیده شد. اما سایت ترب از سال 1394 شروع به کار کرد اما به صورت جدی از سال 1397 بود که دیده شد.

یکی دیگر از مهم ترین تفاوت های این 2 سایت این است که ایمالز مقالات متعددی را برای موضوعات گوناگون منتشر میکند که گاها بسیار هم کاربردی است، اما سایت ترب چنین خدماتی را ارائه نمیدهد.

سوالات متداول درباره سئو سایت ایمالز

1سئو سایت ایمالز بر چه اساسی است؟
ایمالز با پیروی از الگوریتم های مهم گوگل توانسته رضایت کاربران و موتور جستجو را جلب کند. برآورده کردن نیاز مخاطبان به همراه برندینگ عوامل موثر در سئو سایت ایمالز بوده است.
2آیا می توان با ایمالز رقابت کرد؟
در دنیای تکنولوژی هیچ چیز غیر ممکن نیست. اما برای رقابت با ایمالز، باید زمان و هزینه زیادی را صرف کنید. زیرا ابتدا باید رقبای کوچک تر را پشت سر بگذارید تا به مراحل بالاتر برسید.
3دلیل موفقیت سئو سایت ایمالز چیست؟
از دلایل اصلی موفقیت سئو سایت ایمالز می توان به پیروی کردن از الگوریتم های گوگل، سرعت لود بسیار بالا و… اشاره داشت.
4.5/5 - (6 امتیاز)
83 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 4 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو