بررسی سئو سایت زومیت

بررسی سئو سایت زومیت
سئو سایت

تحلیل و بررسی سئو سایت زومیت

برای اینکه به خوبی بتوانیم به بررسی سئو سایت زومیت بپردازیم لازم است که در ابتدا بدانیم این سایت چه هدفی را دنبال می کند. زومیت در واقع سایتی است که می کوشد اطلاعات مفید و کاربردی در مورد تکنولوژی و فناوری اطلاعات به شما ارائه دهد. (از سال 1398 به بعد فروشگاه به آن اضافه شد) سپس شما می توانید اگر قصد خرید داشته باشید محصول مورد نظر را با مقایسه قیمت ها، از زومیت خریداری کنید. چیزی که سبب شده تا زومیت محبوب شود، استفاده از روش مقایسه محصولات مختلف با یکدیگر است.

همچنین دقت کنید که زومیت قیمت ها را بصورت لحظه ای درج می کند و قیمت های فیک ارائه نمیدهد و یا اینکه بگوید بعدا تماس بگیرید. کاربران همیشه به دنبال مقایسه هستند و همین امر باعث پیشرفت سئو سایت زومیت شده است.

البته در سال 1398 زومیت با تغییر رویکرد، وارد فروش مستقیم محصولات دیجیتال شد.

 

اطلاعات مفید درباره سایت زومیت

قبل از اینکه به بررسی سئو سایت زومیت بپردازیم لازم است بدانید این سایت در حقیقت در زمینه ی فروش مشارکتی خدمات ارائه میدهد (affiliate marketing) . که در این راستا نیز سئو سایت زومیت پیشرفت می کند. در واقع فروشندگان قیمت ها را بصورت لحظه ای در سایت زومیت ثبت می کنند که سبب می شود تا سایت روزانه هزاران بار بروزرسانی شود. یعنی این سایت از الگوریتم freshness روزانه بارها و بارها بهره میبرد، که عامل موفقیت آن در سئو است.

بررسی سایت زومیت

تحلیل سایت زومیت

بررسی سئو سایت زومیت بر اساس اصول و قواعد سئو

زمانی که وارد سایت زومیت می شوید با یک دامنه گسترده از اطلاعات مواجه می شوید. زومیت خود را به عنوان سایت اخبار فناوری، آموزش، راهنمای خرید و بررسی محصولات دیجیتال معرفی کرده است.

زمانی که بر روی مقاله ای که توجه شما را جلب کرده کلیک می کنید و مشغول خواندن اطلاعات می شوید متوجه می شوید که زومیت فروشندگان آن محصول را به شما معرفی می کند تا شما با مقایسه قیمت ها محصول مورد علاقه خود را خریداری کنید. نکته قابل توجه در مورد سئو سایت زومیت این است که این سایت از الگوریتم page layout و top heavy پیروی می کند. سعی بر این دارد با توجه به تبلیغات گسترده ای که دارد کاربر را خسته نکند.

در نکات قابل توجه در مورد سئو سایت زومیت انتخاب کردن تیترهای مناسب، تصاویر با کیفیت و بهینه سازی شده و رعایت کلی اصول سئو است. از نکات سئو که در این سایت رعایت نشده می توان به استفاده نکردن از اسکیماها اشاره داشت.

چه عواملی سبب پیشرفت سئو سایت زومیت شده است؟

در بررسی سئو سایت زومیت لازم است تا دلایلی که سبب شده تا سئو این سایت پیشرفت کند و این سایت به یک برند تبدیل شود را بیان کنیم. از دلایل پیشرفت سئو این سایت می توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

  • رفع نیاز کاربر مهمترین عامل موفقیت همه سایت ها
  • مقایسه دقیق محصولات با یکدیگر
  • قیمت های به روز و صحیح
  • پیروی از اکثر الگوریتم های گوگل
  • رابط کاربری بسیار ساده و در حین حال جذاب
  • این سایت در هر حالتی ریسپانسیو است.

بررسی ux سایت زومیت

در بررسی سئو سایت زومیت، با ux بی نظیر سایت مواجه می شویم. یعنی به راحتی به هر آنچه که نیاز است دسترسی داریم. این سایت بهترین تجربه کاربری را در اختیار بازدید کنندگان خود قرار می دهد. ux سایت یکی دیگر از موارد مهم برای رشد سئو است.

بررسی سئو محصولات سایت زومیت

این سایت در بخش سئو محصولات نمره ی عالی می گیرد اما ایراداتی هم دارد. در سایت زومیت به نام محصول H1 داده شده است که درست است. بیشتر افراد به دنبال قیمت محصول هستند و به محض ورود می توانند مشاهده کنند.

مشخصات فنی هر محصول به صورت کامل بیان شده است. زیرمجموعه های مشخصات فنی هم برای هر محصول مشخص است. در حقیقت عاملی که سبب پیشرفت سئو سایت زومیت و محصولات آن شده فرشنس های روزانه و ارائه قیمت های لحظه ای و مشخصات کامل محصول است که نرخ کلیک سایت را افزایش می دهد.

بررسی سئو محصولات زومیت

سئو محصولات زومیت

مشخصات سایت زومیت در سال 1400

سرعت سایت در gtmetrix3.1 ثانیه
سرعت سایت در اسپید گوگل1.8 ثانیه
رتبه الکسا جهانی1362
رتبه الکسا کشوری64
اعتبار دامنه50
اعتبار صفحه45
اسپم اسکور1%
عمر دامنهبیش از 10 سال

سخن پایانی

بطور کلی در مورد سئو سایت زومیت می توان گفت دلایل اصلی موفقیت این سایت ارائه اطلاعات در حجم بسیار گسترده و انجام بروزرسانی های گسترده است. این سایت از سال 1389 فعالیت خود را شروع کرد.

سایت زومیت در سال 1393 در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است. زومیت بر خلاف برخی از رقیبان خود مانند ترب از ui خوبی هم برخوردار است و ظاهر سایت برای مخاطبان بسیار جذاب است.

سوالات متداول

1چه عواملی سبب موفقیت سئو سایت زومیت شده است؟
مهم ترین عوامل موفقیت سئو سایت زومیت پیروی کردن از تمامی الگوریتم های گوگل، برندینگ و پاسخ به نیازهای کاربران است.
2مهم ترین مشکل سئو سایت زومیت کجاست؟
مهم ترین مشکل سئو این سایت در بخش محصولات است.
3چگونه می توان با زومیت رقابت کرد؟
برای رقابت با این زومیت شما باید هزینه و زمان زیادی را صرف کنید تا کم کم و با پشت سر گذاشتن رقبا و برند شدن بتوانید با این سایت رقابت کنید. خیلی ها با هزینه زیاد خواستن زومیت رو بگیرن و موفق نشدن

بررسی سئو سایت های فروشگاهی

بررسی سئو سایت ایمالز

بررسی سئو سایت ایمالز

سئو سایت دیجی کالا

سئو سایت دیجی کالا

4.5/5 - (4 امتیاز)
84 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 5 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو