تغییرات جدید الگوریتم های گوگل و تاثیر آن بر سئو

تغییرات جدید الگوریتم گوگل
سئو سایت

گوگل در آپدیت جدید خود که به آپدیت مارچ 2019 معروف است ، تغییرات زیادی در رتبه ی سایت ها ایجاد کرد که این تغییرات به خاطر تغییر در الگوریتم های گوگل می باشد.

گوگل اعلام کرده : این بزرگ ترین آپدیت الگوریتم های گوگل نبوده است.

ماجرای این تغییرات

پس از به روزرسانی ماه مارس یا همان اسفند ماه شمسی، یک نگاه منطقی به جریان تغییرات در نتایج، خواهیم دید این آپدیت بر سایت های کوچک و بزرگ تاثیر گذاشته. ماری هینس از کارمندان ارشد گوگل اعلام کرده که تغییرات نتایج خود گویای همه چیز است و گوگل این کار را با نحلیل صحیح انجام داده و گواهی های تایید شده را از تیم های اصلی گرقته است.

بیشتر درباره این تغییرات گوگل

در 12 مارس، گوگل یک بروز رسانی به الگوریتم های خود را منتشر کرد که تأثیر قابل توجهی در چند سایت در سراسر وب داشته است. بسیاری از سایتها که بهبود یا زیان دیدند. برخی از سایتهایی که تغییرات زیادی را دیدند، مربوط به پزشکی بودند، اما این نبود به روز رسانی که تنها در سایت های پزشکی تاثیر می گذارد. از آنچه می بینیم، این تغییر در بسیاری از سایت هایی که YMYL یا Your Money or Your Life  (پول شما یا زندگی شما) سایت های در نظر گرفته شده است تأثیری داشته است.

در این مقاله، ما برخی از داستانهای بهبود کامل یا جزئی خود را با شما به اشتراک می گذاریم، همراه با ایده هایی درباره کیفیت تغییرات هر سایت ایجاد می شود.

الگوریتم جدید گوگل

الگوریتم گوگل

توجه داشته باشید که با اطمینان نمی توانیم بگوییم آیا این تغییرات دلیل اصلی این بوده که سایت ها پیشرفت ها یا پس رفت داشته اند در گوگل. با این حال، ما متوجه می شویم که تعداد زیادی از سایت هایی که ما نظارت می کنیم، تغییراتی را براساس سرنخ هایی که در رهنمودهای گواهینامه گوگل وجود دارد، انجام دادیم که در مقایسه با این بروزرسانی، نوعی سود در ترافیک از گوگل را دیدیم.

مشاهده برخی از الگوریتم های گوگل

الگوریتم هیلتاپ ، الگوریتم پاندا ، الگوریتم پنگوئن ، الگوریتم هاک ، الگوریتم Hilltop ، الگوریتم مرغ مگس خوار

مشاهده تمام الگوریتم های گوگل

تاثیر این الگوریتم ها بر سئو سایت موضوع اصلی و دغدغه ی یک سئوکار میباشد.

4.3/5 - (7 امتیاز)
68 / 100

2 Comments

  1. SEO IRAN گفت:

    از این الگوریتم های گفته شده، گوگل الگوریتم های جدیدتری هم داره
    اما نکته این هست که در هر روز ممکنه هر کدوم از الگوریتم ها در core اصلی رتبه بندی سایت ها قرار بگیره حتی یکی از الگوریتم های قدیمی

  2. سیاوش گفت:

    لطفا بیشتر راجع به الگوریتم های گوگل بگید

    آموزش های الگوریتم های شما رو دنبال میکنم
    خداقوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − هشت =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو