تولید محتوای ویدیوئی

تولید محتوا
سئو سایت

شاید بارها با این موضوع مواجه شده باشید که وب سایت های گوناگون به صورت رسمی در اینترنت فعالیت دارند برای بالا بردن رتبه سایت خود و افزایش ترافیک وب سایت شان به دنبال راه حل های متفاوت بوده و این موضوع یکی از دغدغه های اصلی آن ها شده است. در مورد تولید محتوا اینستاگرام اینجا را بخوانید.

بدست آوردن رتبه و جایگاهی که هر وب سایت در نتایج گوگل بدست می آورد بر نتیجه و بازدهی وب سایت تاثیر گذار می باشد. هر چه جایگاه بدست آمده بهتر باشد بدون شک بازده بهتری را شاهد خواهید بود.

اما برای اینکه بتوانید رتبه سایت را افزایش دهید یکی از کارهای تاثیر گذاری که می توانید انجام دهید تولید محتوای خوب با سئو عالی برای وب سایت می باشد.

در مقاله های قبلی سئو ایران درباره تولید محتوا و تکنیک های تولید محتوا بارها صحبت کرده ایم. برای اینکه بتوان در وب سایت محتوای خوب و جامع تولید کرد می توان از دو نوع محتوا استفاده کرد. 1) محتوای متنی و نوشتاری که بارها در مطالب قبلی درباره آن برایتان صحبت کرده ایم و 2) تولید محتوای ویدیوئی که در مطلب امروز اطلاعاتی را در این مورد در اختیار شما دوست عزیز سئو ایرانی قرار خواهیم داد.

با مشغله های که امروزه بسیاری از افراد با آن ها سر و کار دارند کمتر کسی زمان لازم را خواهد داشت که به خواندن محتواهای متنی در وب سایت ها بپردازد و بیشتر سعی می کنند برای خواسته و نیاز خود در جستجو ویدئو بوده تابتوانند با تماشای آن نیاز خود را برطرف نمایند.

تکنیک تولید محتوا

تولید محتوای ویدیوئی

تولید محتوای ویدیوئی

گفتیم که یکی از کارهایی که می تواند به شما در بدست آوردن رتبه و جایگاه مناسب در گوگل کمک کرده تا شما بتوانید سئو سایت عالی را طراحی و راه اندازی نمایید تولید محتوای ویدیوئی می باشد.

ویدئو از روش هایی می باشد که به خاطر داشتن تصاویر به راحت ترین شکل ممکن می تواند پیام های مختلف بسیاری را به کاربران رسانده و آنها را به هدفی که می خواهند نزدیک سازد.

شاید این موضوع را بدانید که ذهن انسان ها خیلی راحت تر تصاویر را نسب به متن ها پردازش می کنند.

بنابراین می توان به این نتیجه گیری رسید که هر روزه به تعداد افرادی که علاقه مند به دیدن ویدئو می باشند خیلی بیشتر از افرادی است که به خواندن متن ها می پردازند.

به همین خاطر بسیاری از کسب وکارها برای اینکه بتوانند رتبه و جایگاه خود را در نتایج جستجو ارتقاء داده و بهترین جایگاه را بدست آورند به تولید محتوای ویدیوئی می پردازند تا بتوانند به نتیجه مطلوب و دلخواهی که می خواهند دست پیدا کنند.

مزایای تولید محتوای ویدیوئی

از مزیت هایی که شما می توانید با تولید محتوای ویدیوئی در وب سایت خود به آنها دست پیدا کنید عبارتند از:

  • شرح و توصیفات به طور مختصر و بدون ابهام
  • کاهش پیدا کردن محتوای تکراری و کپی شده توسط سایر وب سایت ها
  • منتشر کردن محتوای ویدیوئی در شبکه های مجازی
  • آشنا کردن مشتریان بطور کامل با محصولات و خدمات شرکت
  • جلب نظر کاربران و در نتیجه افزایش تعداد بازدیدکننده های وب سایت
  • تاثیر گذاری بیشتر بر روی کاربران و افزایش اعتبار شرکت

برای اینکه بتوانید با شیوه درست با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید باید محتوایی را تولید کنید که برای مخاطبین وب سایت شما جذاب بوده و آنها این امکان را نداشته باشند که به سادگی از کنار آن عبور کنند.

دراین بخش استراتژی تولید محتوا از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. تولید محتوای ویدیوئی ترکیبی از هنر و علم می باشد که با رعایت قواعد و اصولی درست در این مرحله می توانید مخاطبین خود را جذب ویدئو کرده و کاری کنید که تا آخر تماشاگر آن ویدئو باشد.

این موضوع را به خاطر داشته باشید ویدئو را که تولید می کنید باید به گونه ای باشد که در 10 ثانیه نخست مخاطب را جذب نماید در غیر این صورت کاربران به راحتی از تماشای ویدئو منصرف خواهند شد. اگر هدف شما برای خودتان مشخص و روشن نباشد بدون شک محتوایی که تولید کرده اید نیز به درستی طراحی نخواهد شد

تولید محتوای ویدیوئی

تولید محتوا جذاب و کاربردی ویدیوئی

انواع محتوای ویدیوئی

در مطالب بالا درباره تولید محتوای ویدیوئی و اینکه چگونه می تواند به شما در بهبود سئو وب سایت و بدست آوردن رتبه و جایگاه مناسب در گوگل کمک کند اشاره کرده ایم . اما برای اینکه بدانید در وب سایت خود چگونه محتوای ویدیوئی تولید کنید باید این موضوع را بدانید که کدام یک از انواع محتوای ویدیوئی می تواند برای وب سایت شما مناسب تر باشد و یا در چه جایی از کدام نوع تولید محتوا در وب سایت خود استفاده کنید.

انواع محتوای ویدیوئی عبارتند از:

  • ویدئو های آموزشی
  • ویدئو های تبلغاتی
  • ویدئوهای علمی
  • ویدئو های سخنرانی

اهمیت تولید محتوای ویدیوئی

خواندن مطالب طولانی گاهی اوقات باعث می شود که کاربران وب سایت کلافه و خسته شوند و آن متن و محتوا را تا انتها دنبال نکنند و در حقیقت از حوصله کاربران خارج باشد.

به همین دلیل برخی از وب سایت ها برای اینکه زضایت کاربران خود را بدست آورده و بتوانند آنها را در وب سایت خود نگه دارند برای معرفی حرفه و خدمات خود از تولید محتوای ویدیوئی استفاده می کنند.

فیلم ها و ویدئو هایی که در وب سایت منتشر می کنید می تواند به کاربران در تشریح مطالب و خواندن آنها کمک بسیاری کند. علاوه بر این ها ویدئو هایی که در وب سایت منتشر می کنید حجم بیشتری از فضای وب سایت شما را اشغال خواهد کرد که برای موتورهای جستجو این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

زمانیکه شما محتواهای خود را در غالب ویدئو در وب سایت منتشر می کنید می توانید کاربران بسیاری را جذب کرده و ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید این موضوع به شما کمک خواهد کرد تا رتبه و جایگاه بهتری را در گوگل بدست آورید و کاربران خود را به مشتریان وفادار سایت تبدیل کنید.

فراموش نکنید که هر چند وقت یکبار به بررسی سئو سایت خود بپردازید تا دچار مشکلی از سوی گوگل و جریمه شدن توسط الگوریتم های گوگل نشوید.

5/5 - (1 امتیاز)
63 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پنج =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو