خرید دامنه رنک دار

domain rank
سئو سایت

هدف شما از راه اندازی وب سایت چیست؟ چرا می خواهید برای خود وب سایتی طراحی کنید؟ می خواهید به کسب و کار خود رونق دهید؟ دوست دارید از رقبای خود سبقت بگیرید؟

برای شروع یک بیزینس و یا طراحی سایت اولین قدمی که باید بردارید این است که یک دامنه مناسب انتخاب کنید. انتخاب دامنه در سئو و برند سازی سایت شما تاثیر بسیاری دارد.

انتخاب دامنه در سئو

اگر در فکر این هستید که برای خود وب سایتی را طراحی کنید که به وسیله آن به کسب و کارتان رونق دهید و رتبه مناسبی را در نتایج موتورهای جستجو گوگل بدست آورید باید قبل از هر چیزی عوامل تاثیر گذاری که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند را بخوبی بشناسید و در طراحی وب سایت خود آن ها را به کار ببرید تا سئو سایت شما بدون مسئله باشد. انتخاب دامنه در سئو و خرید دامنه رنک دار می تواند در بهینه سازی سئو سایت شما تاثیر گذار باشد.

خرید دامنه رنک دار

هنگامی که می خواهید دامنه خریداری کنید و سایتی را به راه بیاندازید به سابقه آن دامنه توجه داشته باشید. برای خرید دامنه چه چیز را باید در نظر داشت؟ آیا تنها داشتن یک رنک مناسب و بک لینک برای خرید دامنه می تواند نشان دهنده موفقیت آن دامنه باشد؟ بزارید با یک مثال این موضوع را برایتان شفاف تر کنیم، شما برای اجاره کردن ملکی به بنگاه می روید و سئوالاتی درباره ملکی که انتخاب کرده اید از بنگاه دار می پرسید. سئوالاتی مانند اینکه قبلا چه کسی در آن ملک بوده؟ چه فعالیت هایی در آن ملک انجام می شده؟ و همسایگان ملک مورد نظر شما چه فعالیتی انجام می دهند؟ با پرسیدن سوال هایتان راحت تر میتوانید برای انتخاب آن ملک اقدام کنید.

شما می خواهید آن ملک را به  یک مغازه  اسباب بازی فروشی تبدیل کنید حال آنکه تمام ملک های اطراف آن به صنعت تراشکاری مشغول هستند بدون شک  هیچ بازده مثبتی برای شما ندارد. خرید دامنه رنک دار نیز به همین شکل می باشد داشتن لینک های بسیار شاید در نگاه اول بسیار خوب باشد اما مسئله اینجاست که آیا ارتباطی بین سایت شما و لینک های دریافتی وجود دارد و به کسب و کار شما مربوط می باشد؟

شرایط خرید دامنه رنک دار

تصمیم خود را گرفته اید که می خواهید با دامنه قدیمی به کار خود ادامه دهید و یا اینکه خرید دامنه رنک دار را در نظردارید؟ در هر صورت انتخاب و تصمیم شما هر چه باشد در ابتدا باید در وبمستر گوگل اکانتی را بسازید و از جریمه نشدن آن اطمینان حاصل کنید.

برای اینکه جریمه نشدن اکانت خود را بررسی کنید می توانید با ورود به بخش Manual actions این کار را انجام دهید. زمانیکه دامنه ای به وسیله گوگل جریمه دستی شده باشد این موضوع از دید الگوریتم های گوگل نیز مخفی نخواهد ماند.

بعد از اینکه اکانت خود را ساخته و آن را بررسی کردید که جریمه نشده باشید زمان آن رسیده لینک های ورودی به سایت خود را بررسی کنید و متوجه شوید تا چه میزان دارای اعتبار و ارزش می باشند.

سایت هایی که از آن ها لینک دریافت کرده اید به حرفه و کسب و کار شما مرتبط می باشند یا تنها مجموعه از وبلاگ ها هستند؟ آیا در حال حاضر محتوایی دارند که بر روی دامنه رنک دار قرار گرفته باشد؟ تمام موارد مربوط به سایت را مورد بررسی قراردهید تا از جریمه شدن و یا نشدن آن ها توسط گوگل مطمئن شوید. زیرا در این صورت است که می توانید از خرید دامنه رنک دار که برای سایت خود انجام داده اید مطمئن شوید و راه  قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را برای خود هموار سازید.

انتخاب مناسب دامنه برای نتیجه بهتر سئو

برای داشتن سایت خوب و جامع که بتواند در بهتر شدن کسب و کارتان به شما کمک کند انتخاب دامنه مناسب از اهمیت بسیاری برخوردار است. بدون شک شما تمام برنامه ریزی های لازم را برای این کار انجام داده اید ولی ممکن است دامنه درستی را انتخاب نکرده باشید و همین موضوع باعث شده که نتیجه آنچه در نظر داشته اید نباشد.

شاید از خودتان بپرسید که چطور می شود انتخاب دامنه و یا خرید دامنه رنک دار بر وضعیت سئو تاثیر گذار باشد؟ اگر حرفه و کسب و کار شما در زمینه تجارت باشد برای انتخاب نام دامنه سایت خود می توانید از برند خود استفاده کنید زیرا کاربران شما از این طریق شما را می شناسند و همین موضوع  حجم ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهد و این موضوع نشان دهنده انتخاب مناسب دامنه می باشد.

برای آشنایی با الگوریتم هیلتاپ در سئو با سئو ایران همراه باشید.

4.5/5 - (2 امتیاز)
69 / 100

12 Comments

  1. مهدی اشراقی گفت:

    آیا خرید دامنه رنک دار هنوز ارزش داره؟

    ممنون اطلاعاتتون

  2. کمال عباس زاده گفت:

    منظور از دامنه رنک دار یعنی دامنه ای از قبل فعالیت داشته است؟

  3. سمانه گفت:

    با سلام
    چطوری میتونیم ی دامنه رنک دار بخریم؟

  4. امید محمودی گفت:

    چطور یک دامنه خوب برای بیزینس خود انتخاب کنیم

  5. hadihosseini گفت:

    یک سایت معتبر برای خرید و فروش دامنه رنک دار معرفی کنید لطفا

  6. علی گفت:

    سلام خیلی خوب بود ممنون از شما. من فقط یبار خریدم و ریداریکت کردم روی دامنه تاثیر خوبی هم نداشت

  7. رکسانا کیوان گفت:

    اگه یه سایتی قدمت داشته باشه اما سئو افتضاح باشه ارزش خریدن داره؟ قیمت همچین سایت چند معمولا؟

  8. حمید گفت:

    خرید دامنه رنک دار یعنی قبلا استفاده شده؟

  9. علی منصوری گفت:

    سلام
    فرقی بین دامنه ها است مثلا بین.com یا .net در سئو فرق زیادی دارند؟

  10. سارا رضایی گفت:

    خرید چه دامنه ای ارزش دارد یا اصلا خریدش ارزش دارد؟

  11. علی گفت:

    سلام
    من توی سایت رند میگردم
    اونجام خوبه برای خرید دامنه رنک دار
    عالی بود ممنون

  12. aliwebctc گفت:

    ممنون مقاله خوبی بود
    درسته دیگه خرید دامنه رنکدار درست نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 17 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو