دلیل اهمیت تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغات کلیکی چیست؟
سئو سایت

تبلیغات کلیکی یا همان ppc برای موفقیت کسب وکارهای آنلاین دارای اهمیت بسیاری می باشند و در واقع یک بخش ضروری برای کسب و کارها و کمپین های بازاریابی دیجیتال به حساب می آید.

برخی از کسب و کارها هستند که به نسبت دیگر کسب و کارها وسعت چندانی ندارند و به همین خاطر از مزایای تبلیغات کلیکی استفاده چندانی نکرده اند و دلیل اهمیت تبلیغات کلیکی گوگل را به درستی نمی دانند و همین موضوع باعث شده است که فرصت های بزرگ که در رشد کسب و کار آن ها می تواند تاثیر گذار باشد را از دست دهند.

ما قصد داریم در مقاله امروز به اهمیت تبلیغات کلیکی گوگل بپردازیم و شما همراهان سئو ایران را بیشتر با این موضوع آشنا سازیم. بنابراین اگر می خواهید در کسب و کار آنلاین خود روز به روز موفق تر شوید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

دلیل اهمیت تبلیغات کلیکی گوگل

ppc چیست؟

تبلیغات کلیکی چیست؟

گفتیم که قصد داریم در مقاله امروز به دلیل اهمیت تبلیغات کلیکی گوگل بپردازیم اما قبل از شروع اجازه دهید بار دیگر برایتان بگوییم که اصلا خود تبلیغات کلیکی یا ppc چیست؟

Pey Per Click  یا همان تبلیغات کلیکی به معنای پرداخت در ازای کلیک می باشد که در حقیقت نوعی تبلیغات است که در ازای هر کلیک بر وری آن ها هزینه ای دریافت می شود.

به بیان ساده تر می توانیم بگوییم که تبلیغات کلیکی بخشی از بازاریابی موتورهای جستجو می باشد که اگر از این روش در وب سایت خود به همراه سئو استفاده شود می تواند یک روش مهم و تاثیر گذار برای هدفگذاری کاربران باشد که با استفاده از آن بتوانند در موتورهای جستجو پاسخ سوالات، خدمات و محصولاتی را که می خواهند بدست آورند

Ppc یا همان تبلیغات کلیکی به شما این امکان را می دهد به سرعت آن دسته از افرادی که می خواهید تبلیغات شما را ببینند را پیدا کرده  و زمانیکه کاربر فعالیتی را را بر روی تبلیغات شما انجام داد هزینه ای پرداخت نماید.

دلیل اهمیت تبلیغات کلیکی گوگل

  • تبلیغات کلیکی مقرون به صرفه هستند
  • سریع ترین روش برای رسیدن بازدیدکنندگان به هدف می باشد
  • آسان ترین روش برای تست فروش محصولات است

تبلیغات کلیکی مقرون به صرفه هستند

اولین دلیل اهمیت تبلیغات کلیکی گوگل مقرون به صرفه بودن آن می باشد. یکی از تصورات نادرستی که درباره تبلیغات کلیکی وجود دارد این است که برخی بر این باور هستند که استفاده از چنین تبلیغاتی هزینه های بسیاری را برای صاحبین کسب و کارها در بر دارد و به همین خاطر بیشتر صاحبین کسب و کارها فکر می کنند که استفاده از ppc باعث اتلاف هزینه آن ها می شود بنابراین از آن دوری می کنند.

باید این نکته را برای شما عزیزان متذکر شویم که اگر در مورد هزینه هایی که برای موفقیت در کسب و کار خود پرداخت می کنید نگران هستید باید آگاهی کامل از هزینه های پیش رو داشته باشید زیرا در صورت آگاهی نداشتن از هزینه ها با مشکلات بسیاری مواجه خواهید شد که باعث از بین رفتن هزینه های شما نیز می شود.

پیشنهاد ما به شما در این مورد است که مواردی را که ما در ادامه به آن ها اشاره خواهیم داشت را در کسب و کار خود در نظر بگیرید تا شانس موفقیت سئو سایت و سودمندی وب سایت خود را بتوانید افزایش دهید.

زمانیکه تبلیغات کلیکی را آغاز می کنید تمامی هزینه های خود را یکجا بر روی اولین کمپین خرج نکنید

از روش هایی که برای کاهش هزینه ppc مفید می باشند استفاده کنید

زمانی بودجه خود را افزایش دهید که سود قابل ملاحظه ای را بدست آورده باشید

از رقبای خود در حیطه کاریتان تجربه کسب کرده و یاد بگیرید که آن ها چه کارهایی برای موفقیت انجام می دهند

هزینه های خود را بر روی  کلمات کلیدی که توانسته اند برای وب سایت شما سود آوری داشته باشند صرف کنید.

سریع ترین روش برای رسیدن بازدیدکنندگان به هدف می باشد

در ادامه دلایل اهمیت تبلیغات کلیکی گوگل می خواهیم به میزان سرعت آن ها برای اینکه بازدیدکنندگان وب سایت شما زودتر به آنچه که هدفشان می باشد برسد صحبت کنیم.

هنگامی که شما با طراحی یک وب سایت قصد دارید که کسب و کار آنلاین خود را مدیریت کنید نیاز دارید که برای کسب رتبه و جایگاه مناسب در گوگل ترافیک بالایی را دریافت کنید البته هر ترافیکی هم نمی تواند برای وب سایت شما مفید باشد.

بنابراین برای اینکه ترافیک وب سایت را افزایش دهید نیاز دارید که یک هدف مشخصی را برای وب سایت خود تعیین نمایید و در راستای رسیدن به آن هدف بتوانید فروش و ارائه خدمات بیشتر را بدست آورید.

زمانیکه می گوییم  بدست آوردن ترافیک هدفمند بدون شک اولین چیزی که به ذهن شما خطور می کند سئو می باشد و به دنبال آن استفاده از تبلیغات کلیکی.

تبلیغات کلیکی

دلایل اهمیت تبلیغات کلیکی

آسان ترین روش برای تست فروش محصولات است

هنگامی که شما دارنده یک وب سایت خوب و زیبا هستید و خدمات و محصولات شما آماده ارائه و فروش به مشتریان و کاربرانتان می باشد اما شما هنوز این موضوع را بخوبی نمی دانید که آیا این محصولات و خدمات می توانند فروش خوبی برای وب سایت شما داشته باشند یا خیر؟ اولین کاری که می توانید انجام دهید تست فروش محصولات و خدمات می باشد.

شاید به این موضوع اشاره کنید که تست فروش محصولات برایتان هزینه بر است اما باید بدانید برای اینکه بتوانید حضوری طولانی مدت را در دنیای وب و کسب و کار آنلاین تجربه کنید این هزینه ها می توانند بر روی بهینه سازی سایت شما تاثر گذاشته  و درآمدهای بیشتری را در آینده برایتان به وجود آورند.

اغلب کسب و کارها این تست و بهینه سازی را دنبال نمی کنند و بعد از مدت زمانی با شکست مواجه می شوند. شاید راه کاری را که طراحان و توسعه دهندگان سایت برای کاربرپسند بودن وب سایت شما در نظر می گیرند همان چیزی نباشد که برای کاربران و سایت مفید باشد. اما در این شرایط استفاده از کمپین PPC هدفمند به یافتن واقعیت کمک خواهد کرد.

چه زمانی از تبلیغات کلیکی استفاده کنیم؟

حال که با برخی از دلایل اهمیت تبلیغات کلیکی گوگل آشنا شدید و در واقع دانستید که در اصل تبلیغات کلیکی چیست؟ بد نیست این موضوع را هم بدانید که چه زمانی می توان از تبلیغات کلیکی استفاده کرد.

تا به اینجای مطلب متوجه این موضوع شده اید که تبلیغات کلیکی یا همان ppc برای تمامی کسب و کارها مناسب می باشد و شما با استفاده از آن می توانید برای فروش محصولات، خدمات، افزایش آگاهی از برند خود از طریق گوگل و یا رسانه های اجتماعی استفاده نمایید.

بهترین زمان استفاده از تبلیغات کلیکی مواقعی است که شما پیشنهادات مرتبط  یا محدود زمانی دارید زیرا در این شرایط هیچ ابزاری همچون تبلیغات کلیکی نمی تواند سریع ترین دسترسی را برای مخاطبین شما در جهت رسیدن به هدف ایجاد نماید. شما حتی می توانید برای اینکه بر روی کلمات کلیدی سایت خود تسلط داشته باشید و به نوعی آنها را تحت سلطه بگیرید از تبلیغات کلیکی استفاده نمایید

چه زمانی از ppc استفاده نکنیم

در بالا به مواردی اشاره کردیم که نشان دهنده زمان استفاده از تبلیغات کلیکی می باشد اما در نقطه مقابل زمان اجرا زمانی هم وجود دارد که نباید از ppc استفاده کنیم و می تواند بخشی از موارد پشتیبانی سایت نیز باشد تا شما بتوانید به درتس سایت خود را مدیریت کنید

  • زمانیکه محصولی با قیمت پایین دارید که سود زیادی برایتان ندارد
  • در صورت داشتن سایت اسنس
  • نداشتن دانش و اطلاعات کافی درباره تبلیغات کلیکی

 

آموزش های مرتبط با تبلیغات کلیکی

Untitled 2 1

نفاوت تبلیغات کلیکی و سئو

SEO VS PPC

تلفیق سئو و تبلیغات کلیکی

5/5 - (1 امتیاز)
80 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هجده =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو