صفحه اول گوگل

قرار گرفتن در رتبه 1 گوگل
ما شما را به بهترین نحو در گوگل به همه معرفی می کنیم

روش قرارگرفتن در رتبه 1 گوگل

ممکن است برای شما هم این سئوال پیش آمده باشد که: چطور به صفحه اول گوگل بیام و یا قیمت رتبه یک گوگل چقدر است؟ قرار گرفتن در صفحه یک گوگل یا قرار گرفتن در رتبه 1 گوگل را به صورت کامل برایتان باز بررسی می کنیم تا خود شما با دانش سئو روز آشنا شوید و بیاموزید سئو کاران بزرگ چطور یک سایت را به صفحه اول نتایج گوگل می آورند و به بیزینیس های گوناگون برای فروش بیشتر کمک می کند. برای آمدن به صفحه اول جستجو در گوگل باید صبر داشته باشید و تلاش کنید. با سئو ایران همراه باشید تا به سئوالات شما در ارتباط با رتبه اول گوگل پاسخ دهیم و بتوانیم از قرار گرفتن در رتبه های بالای گوگل درآمد کسب کنیم.

روش قرار گرفتن در صفحه یک گوگل

چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟ روش قرار گرفتن در صفحه یک گوگل را به صورت کامل برایتان باز بررسی می کنیم تا خود شما با دانش سئو روز آشنا شوید و بیاموزید سئو کاران بزرگ چطور یک سایت را به صفحه اول نتایج گوگل می آورند و به بیزینیس های گوناگون برای فروش بیشتر کمک می کند. برای آمدن به صفحه اول جستجو در گوگل باید صبر داشته و تلاش کرد.

مواردی که باید به آنها توجه نمایید اینهاست:

  1. حتما جایگاه خود را در نظر بگیرید
  2. حتما سابقه ی خود را در نظر بگیرید
  3. رقبای خود را کاملا تحلیل نمایید
  4. کلماتی که روی آنها می توانید خوب خدمت رسانی کنید انتخاب کنید
  5. زمان بندی درستی داشته باشید
  6. مداوم کار کنید
  7. برای رپرتاژ و بک لینک خود یک برنامه ریزی طولانی مدت داشته باشید
  8. همیشه خود را بروز نگهدارید و هرچند وقت یکبار اخبار الگوریتم های گوگل را پیگیری نمایید
  9. اگر کاری را انجام داده اید که مطمئن هستید درست است اما هنوز جواب آن را نگرفته اید روی آن مصرر باشید، حتما گوگل متوجه آن خواهد شد
  10. اصلا سعی نکنید یک شبه یا یک ماهه 10 رتبه بالا بیایید
  11. اگر در یک هفته چندین رتبه بالا آمدید سریع به دنبال آن نباشید که هیجانی عمل کنید و چند رتبه ی دیگر بالا بیایید

اگر برای تمام مواردی که در فوق ذکر شد یک مشاور سئو حرفه ای در کنار شما باشد قطعا می توانید جواب خوبی بگیرید.

  • نکته ای که لازم است خدمت همه عرض کنیم این است که به هیچ عنوان مسئول سئوی سایت خود را زود به زود و با مشاهده ی یک اشتباه عوض نکنید.

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل

قیمت رسیدن به صفحه اول گوگل بستگی به موارد متعددی مانند بزرگ بودن کلمه و تعداد رقبای جدی در کلمه کلیدی شما دارد. البته اینکه از چه روشی برای بالا آمدن هم استفاده می کنید مهم می باشد، برخی سئو کاران به دنبال لینک سازی میروند و برخی فقط با محتوا می خواهند در گوگل به نتیجه ی خوب برسند، در این میان افرادی که با دانش و تجربه و همچنین ارتباطات سئو می کنند نه تنها موفق تر هستند بلکه هزینه کمتری را برای پروژه سئوی شما تحمیل می کنند. پس سعی کنید به دنبال افراد با تجریه و با سابقه تر بروید، زیرا آنها بالا و پایین سئو را میش شناسند و با استفاده از روابط خود هزینه های بالا آمدن سایت در گوگل را کم می کنند.

سئو سایت کوچک یک هزینه دارد و سئو سایت بزرگ مانند سئو سایت دیجی کالا یک هزینه دیگر اما در هر دو صورت، با مدیریت هزینه ها می توان نتیجه ی بهتری گرفت و مدیران سایت و مشتری ها هم به دنبال همین موضوع هستند که کمتر هزینه کنند و تعرفه سئو سایت خود را کاهش دهند.

سوالات شما دوستان که در خصوص آمدن به صفحه اول گوگل و قرار گرفتن در صفح یک گوگل پرسیده میشوند:

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل چقدر است؟

این که شما برای رفتن به صفحه اول جستجوگر‌ها چه میزان هزینه‌ای باید برآورد کنید به عوامل بسیاری از جمله میزان رقابتی که در کسب و کار شما وجود دارد و همچنین کلمات کلیدی مدنظرتان بستگی دارد. در بهترین حالت می‌توان گفت که شما به ازای دو کلمه کلیدی، حدود 4 میلیون تومان باید هزینه کنید. علاوه بر این هزینه که شما به شرکت سئوکننده می‌پردازید، باید هزینه دیگری را برای کارمندانی در نظر بگیرید که قرار است زمان بگذارند و بر سایت شما کار کنند و به بهبود سئو آن نیز کمک کنند.

درست است که برخی شرکت‌ها به شما هزینه پایینی را پیشنهاد می‌دهند اما باید این موضوع را در نظر بگیرید که به همان میزان، کار را با کیفیت پایین‌ تری تحویل شما می‌دهند. پس سعی کنید برای ارتقاء سئو و رفتن به صفحه اول خساست به خرج ندهید و به فکر درآمدی باشید که قرار است در آینده کسب کنید.

قیمت سئو 4 کلمه کلیدی

کلمات متوسط
تومان 5،900،000 ماهیانه
  • 4 کلمه با سختی متوسط
  • حداقل زمان پروژه 6 ماه
  • امکان ارتقاء پروژه
سایت کوچک

قیمت سئو سایت تخصصی

لیست قیمت سئو 1403
تومان 7،900،000 ماهیانه
  • 1 کلمه به شدت سخت
  • سئو 2 دسته سایت
  • حداقل زمان پروژه 7 ماه
قیمت سئو

قیمت سئو تضمینی

لیست قیمت سئو 1403
تومان 11،900،000 ماهیانه
  • استرداد 50% وجه
  • بازدهی فروش بالا
  • مشاوره تخصصی و آنالیز جامع
قیمت سئو

چیکار کنم سایتم صفحه اول گوگل باشه؟

نکته ای که ذهن صاحبان و مدیران سایت های مختلف را به خود مشغول می کند و در تلاش هستند تا آن را حل کنند این ست که چیکار کنم سایتم صفحه اول گوگل باشه؟ برای این کار و برای اینکه سایت شما در صفحه اول گوگل قرار بگبرد به یک سری آموزش ها نیاز دارید. مهمترین ابزار که در این مورد به شما کمک می کند وب سایت شما می باشد. حال اگر وب سایت شما خوب و مناسب نباشد عمده تربن بخش قدرت خود را از دست داده اید. وب سایت مناسب باید:

  1.  لینکهای داخلی بین صفحات شما ساختار مناسبی ایجاد کند
  2. مشکلات امنیتی نداشته باشد
  3. صفحات با سرعت بالا و سریع قابل لود شدن باشند
  4. تگ و بردکرامب فراموش نشود
  5. طراحی سایت را طوری انجام دهید که دهید که صفحات و مطالب شما در گوگل به راحتی پیدا شود.

پس یاد گرفتیم اولین قدم برای رسیدن به نتیجه مطلوب در دست داشتن ابزار مناسب کار است. اگر خودتان هم اطلاعات کافی در این زمینه ندارید می توانید از افراد و مشاورانی که کار طراحی سایت، سئو سایت را انجام میدهند راهنمایی و کمک بخواهید.

خطاهای گوگل وبمستر را رفع کنیم

برای اینکه شما به عنوان صاحب سایت خود بدانید که چیکار کنم سایتم صفحه اول گوگل باشه؟ می توانید از گوگل وبمستر کمک بگیرید زیرا گوگل وبمستر در واقع نحوه عملکرد سایت شما را در گوگل بررسی می کند. و شما می توانید وضعیت کنونی سایت خود را در زمان جستجو مشاهده کنید و برای حل مشکلات سایت خود راه حل مناسب را بیابید و با رفع آنها رتبه بهتری در گوگل بدست آورید. با آموزش وبمستر کامل می توانید در رفع مشکلات سایت خود اقدامات لازم را انجام دهید.

مواردی که در بالا گفته شد همگی به نوعی شما را در گوگل بالا می آورد، یکی از نکاتی که کمتر به آن اشاره می شود این است که برای موفقیت در گوگل و سئو سایت خود می بایست حداقل چند ماه با دقت بالا و به صورت متوالی خوب کار کنید و تولید محتوای منظمی داشته باشید تا گوگل هم منظم به سایت شما سر بزند و به مطالب و محتوایی که در سایت قرار می دهید بها دهد و در گوگل دارای جایگاه و position شوید.

جایگاه رتبه اول گوگل

چگونه در سرچ گوگل اول باشیم؟

برای موفقیت در گوگل دو راه وجود دارد
  1. خودتان آموزش ببینید و کارهای سایت خود را انجام دهید. برای آموزش سئو از اینجا شروع کنید.
  2. سئو سایت خود را به تیمی حرفه ای بسپارید.(اگر فرصت آموزش های حرفه ای و طولانی را ندارید)

از بین شرکت های سئو سایت در ایران بگردید و بهترین شرکت را انتخاب کنید

  1. سوابق شرکت را بپرسید
  2. ببینید به شما چه تعهداتی می دهند و در ازاء آن چه هزینه ای دریافت می کنند. برای مشاهده تعرفه سئو سایت روی لینک کلیک کنید.

پیشنهاد می کنیم برای قرار گرفتن در صفحه یک گوگل به تیمی خوب و حرفه ای، کار سئو سایت خود را بسپارید، با این کار شما هم می توانید به سراغ گسترش تجارت خود بروید و فقط خروجی تیم سئو کار سایت خود را بررسی و مانیتور نمایید.

آوردن سایت به صفحه اول گوگل چقدر زمان می برد؟

بالا آمدن سایت و قرار گرفتن در صفحه یک گوگل معمولا 3 تا 18 ماه زمان می برد و این بستگی به عوامل زیادی دارد، در ادامه این عوامل را باهم میشماریم:

  • کلمه کلیدی که انتخاب کرده اید
  • انتخاب صحیح دسته بندی های سایت
  • رقبای شما چقدر فعالیت می کنند
  • دانش تیم سئو شما چقدر است
  • نسبت محتوای تولیدیه شما به رقبا چقدر است
  • انتشار محتوای خود در سایر سایت ها (شبیه به pr)
  • پیشینه رقبای شما چه میزان است
  • فعالیت شما در شبکه های اجتماعی چه میزان است
  • برای کسب لینک های خوب چقدر تلاش کرده اید
  • به الگوریتم های غیر همگام با سایت خود در گوگل برخورد نکنید
  • استفاده نکردن از روش های فیک و غیر اورگانیک

موارد فوق همگی در زمان رسیدن شما به صفحه اول گوگل موثر می باشد

خدمات سئو

آدرس سایت خود را وارد کنید تا در کوتاه ترین زمان، از مشاوره رایگان سئو ایران بهره مند شوید.

خدمات سئو سایت شامل

مشاوره رایگان سئو سایت

آوردن سایت به رتبه یک گوگل چقدر زمان می برد؟

بالا آمدن سایت و رسیدن به نتایج بالای سایت گوگل، معمولا 3 تا 18 ماه زمان می برد و این بستگی به عوامل زیادی دارد، در ادامه این عوامل مهم برای قرار گرفتن در صفحه یک گوگل را باهم میشماریم:

  • کلمه کلیدی که انتخاب کرده اید
  • انتخاب صحیح دسته بندی های سایت
  • رقبای شما چقدر فعالیت می کنند
  • دانش تیم سئو شما چقدر است
  • نسبت محتوای تولیدیه شما به رقبا چقدر است
  • انتشار محتوای خود در سایر سایت ها (شبیه به pr)
  • پیشینه رقبای شما چه میزان است
  • فعالیت شما در شبکه های اجتماعی چه میزان است
  • برای کسب لینک های خوب چقدر تلاش کرده اید
  • به الگوریتم های غیر همگام با سایت خود در گوگل برخورد نکنید
  • استفاده نکردن از روش های فیک و غیر اورگانیک

موارد فوق همگی در زمان رسیدن شما به صفحه اول گوگل موثر می باشد.

5 گام برای دیده شدن در صفحه اول گوگل

استفاده از کلمات کلیدی طولانی برای قرار گرفتن در صفحه یک گوگل

کلمات کلیدی با طولانی بیشتر در خارج از کلمات بزرگ، پر طرفدار وجود دارد برای مثال: کلید واژه ی اصلی و مرکزی= “راهنمای سئو” کلید واژه ی طولانی= “راهنمای سئو برای مشاغل کوچک 2021” و مشابه آنها که هرکدام ممکن است هزاران ورودی و ترافیک برای شما ارسال نکند، اما کلمات کلیدی با دم بلند (long term) در مجموع وقتی تعداد بیشتری از آنها را اضافه می کنید، نتیجه مطلوب را میدهند. جستجوهای دم بلند بیشترین جستجو های گوگل را تشکیل میدهند. این کلمات با دسته بندی آسانتر، وقت و هزینه کمتری را نیز برای قرار گرفتن در صفحه یک گوگل در برمیگرند برای مثال آمازون حدود 57% محصولات خود را با کلمات کلیدی بلندتر به فروش میرساند.

کلمات کلیدی با طولانی بیشتر در خارج از کلمات بزرگ، پر طرفدار وجود دارد.
برای مثال:

کلید واژه اصلی = “راهنمای سئو”
طولانی= “راهنمای سئو برای سایت فروشگاهی”

در ادامه با موضوعات زیر با سئو ایران همراه شوید.

چگونه برخی ادعا می کنند صفحه اول گوگل با سئو سایت تضمینی؟

هرکدام از لینک ها ممکن است ترافیک زیادی برای شما بدست نیاورد اما با این حال، کلمات کلیدی چند سیلابی (long tail یا دم بلند) در مجموع وقتی تعداد بیشتری از آنها را اضافه می کنید انجام می شود. جستجوهای دم بلند بیشتر جستجوی های گوگل را تشکیل میدهند. این کلمات با دسته بندی آسانتر، وقت و هزینه کمتری را در برمیگرند، برای مثال آمازون حدود 57% محصولات خود را با کلمات کلیدی دم بلند به فروش میرساند.

 

ایجاد هماهنگی بین صفحه سایت با هدف جستجو

این مهم است که درک کنیم گوگل صفحات وب را قرار می دهد، (گوگل چیست؟) نه کل وب سایت را – به عنوان مثال، ما در صفحه اول برای “كجا می توان به بك لینکها” و “كجا برای خرید كردن” با دو صفحه مختلف در رتبه اول قرار گرفت. رتبه بندی کلمات کلیدی مشابه اکنون ممکن است صفحه ای که می خواهید در Google رتبه بندی کنید، صفحه اصلی شما باشد، اما این طور نیست. می تواند هر صفحه باشد. فقط مطمئن شوید که آن را با هدف جستجو مطابقت داده اید (به عنوان مثال، نوع محتوا است که گوگل می خواهد برای کلمات کلیدی هدف شما رتبه بندی کند). چگونه این موضوع را بررسی می کند؟

آنرا با آنچه قبلاً در صفحه اول قرار داده شده مقایسه کنید. در صورتی که صفحه شما با سه درجه هدف جستجو هم ترازی کند، رتبه بندی زمان آسان تری خواهید داشت: نوع محتوا فرمت محتوا زاویه محتوا نوع محتوا این رایج ترین “نوع” محتوا در نتایج جستجو است. این معمولاً یکی از این موارد خواهد بود: پست وبلاگ؛ صفحه محصول (صفحه ای درباره یک محصول واحد)؛ صفحه طبقه بندی (صفحه ای که چندین محصول را نشان می دهد)؛ صفحه فرود (صفحه ای که محصول یا خدمات را در معرض دید قرار می دهد) قالب محتوا این “فرمت” غالب در بین صفحات برتر رتبه بندی شده است. این امر عمدتاً مربوط به زمانی است که می خواهید محتوای اطلاعاتی را رتبه بندی کنید. موارد مشترک شامل موارد زیر است:

  • آموزش گام به گام
  • لیست پست ها
  • نظر
  • بررسی
  • مقایسه

پوشش دهی کامل موضوع سئو توسط محتوا

داشتن محتوایی که مطابق با هدف جستجو باشد برای قرار گرفتن در صفحه یک گوگل کافی نیست. همچنین باید در صفحه اول، جایی که Google قصد دارد نتایج مناسب و مفید را به نمایش بگذارد، سزاوار آنجا باشید. چگونه مطمئن شوید محتوای شما متناسب با قوانین و الگوریتم های گوگل است؟ تخمین زدن بک لینک های مورد نیاز بک لینکها یک عامل مهم رتبه بندی هست. گوگل نه تنها این موضوع را به ما گفته است، بلکه تقریباً در هر مطالعه صنعت رابطه مثبت بین ترافیک جستجوی ارگانیک و بک لینک مشاهده شده است. بنابراین هرچه بک لینک های با کیفیت تری داشته باشید، احتمال رتبه بندی در صفحه اول گوگل بیشتر می شود.

سؤال این است، چگونه می دانید به چند بک لینک نیاز دارید؟ حقیقت این است: هیچ راهی برای فهمیدن تعداد قطعی وجود ندارد زیرا همه بک لینک ها برابر نیستند. اما ما می توانیم تخمین تقریبی کسب کنیم. یکی از پروسه‌های مهم و حیاتی در جهت قرار گرفتن وب سایت در نخستین صفحه جستجو، بک لینک‌ها می‌باشند که به هیچ عنوان نبایستی از قدرت آن‌ها غافل شد. اگر تا حدودی به بهینه‌سازی وب سایت و عوامل موثر در سئو سایت آشنا باشید از اهمیت بک لینک‌ها آگاه خواهید بود، این که بک لینک‌ها جزو فاکتورهای مهم در رنکینگ گوگل هستند و تا چه اندازه می‌توانند در این زمینه موثر باشند.

اگر شما یا دوستانتان جزو افرادی هستید که آرزوی قرار گرفتن در خط اول و در صفحه اول گوگل را دارید پیشنهاد می‌کنیم در استراتژی‌های سئو وب سایت خود حتما از بک لینک‌های ارزشمند استفاده نمایید تا شاهد محقق شدن هدفتان باشید. لازم است بدانید که خود گوگل نیز همواره به مدیران وب سایت ها، استفاده از بک لینک‌ها را توصیه کرده است.

وقتی که شما از بک لینک‌های با کیفیت و در تعداد زیاد در وب سایتتان استفاده می‌کنید در واقع به بالا رفتن ترافیک و بازدیدکنندگان سایت خود کمک می‌کنید، که این می‌تواند منجر به ارتقاء جایگاه وب سایت شما و در نهایت سبقت گرفتن از رقبایتان شود. در مورد تشخیص تعداد بک لینک‌هایی که در وب سایت شما باید قرار گیرد باید بگوییم که گوگل ابزارهایی را برای شما در نظر گرفته است که به کمک آن‌ها می‌توانید تعداد حدودی بک لینک‌ها مورد نیازتان را تخمین بزنید. 5)صبور بودن: برای رتبه بندی در صفحه اول در Google زمان لازم است. چقدر وقت؟ گفتن آن دشوار است.

با این حال، هنگامی که ما دو میلیون کلمه کلیدی را مطالعه کردیم، متوجه شدیم که حدود 95٪ از 10 رتبه برتر بالای یک سال بودند. قبل از هراس، این بدان معنا نیست که همیشه یک سال یا بیشتر طول می کشد تا رتبه بندی شود. اگر محتوای صحیحی ایجاد کرده و در سئو سرمایه گذاری کنید، اغلب می توانید صفحه اول را خیلی سریع تر کنید.

تولید محتوا با عناوین ترغیب کننده

یکی از مهم‌ترین بخش‌های محتوای شما، عناوینی است که برای آن‌ها انتخاب میکنید. هر کاربر بعد از ورود به صفحه‌ای از وب سایت شما، اولین چیزی که مشاهده می‌کند عنوانی است که برای مطالب سایت خود انتخاب کرده اید. کاربر نیز با خواندن آن عنوان یا ترغیب به ماندن در آن صفحه و مطالعه مطلب شما میشود و یا احتمال می‌دهد متن موردنظر برایش کارایی و جذابیت ندارد و به سرعت صفحه را ترک می‌کند. پس با این حساب می‌شود گفت که احتمال پذیرفته نشدن محتوا از طرف کاربر، هر چند هم که از کیفیت بالایی برخوردار باشد باز هم وجود دارد و این در صورتی است که عنوان جالب و جذابی را برای آن انتخاب نکرده باشید. گفتنی است در مراکزی که تکنیک‌های لازمه جهت بهینه‌سازی وب سایت را به شما می‌آموزند، بارها و بارها بر اهمیت استفاده از عناوین جذاب برای محتوا و قرار گرفتن در صفحه یک گوگل تاکید می‌شود.

رتبه 1 در گوگل

چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟

مهم ترین کاری که برای افزایش رتبه سایت در گوگل آمدن به بهترین رتبه های نتایج گوگل و قرار گرفتن در صفحه یک گوگل باید انجام دهید این است که همیشه برای سایت خود، مطالب غیر کپی تولید کرده و انتشار دهید(که این موضوع نیاز به کمی آموزش دارد)

کار دیگری که برای موفقیت در گوگل باید انجام دهید، ایجاد لینک های حقیقی برای سایت خودتان است که با ارتباط گرفتن و همکاری با دوستان تان که در حوزه کاری شما فعالیت دارند می توانید ایجاد کنید و از آنها برای سایت خود لینک های مفید بگیرید.

برای موفقیت در گوگل دو راه وجود دارد:

1 خودتان آموزش ببینید و کارهای سایت خود را انجام دهید. برای آموزش سئو از اینجا شروع کنید.

2 سئو سایت خود را به تیمی حرفه ای بسپارید.(اگر فرصت آموزش های حرفه ای و طولانی را ندارید)

از بین شرکت های سئو سایت در ایران بگردید و بهترین شرکت را انتخاب کنید> 1 سوابق شرکت را بپرسید 2 ببینید به شما چه تعهداتی می دهند و در ازاء آن چه هزینه ای دریافت می کنند. پیشنهاد می کنیم به تیمی خوب و حرفه ای کار سئو سایت خود را بسپارید، با این کار شما هم می توانید به سراغ گسترش تجارت خود بروید و فقط خروجی تیم سئو کار سایت خود را بررسی و مانیتور نمایید.

رتبه بندی کلمات کلیدی مشابه

اکنون ممکن است صفحه ای که می خواهید در Google رتبه بندی کنید، صفحه اصلی شما باشد، اما این طور نیست. می تواند هر صفحه ای باشد. فقط مطمئن شوید که آن نوشته با هدف جستجوی شما مطابقت دارد سپس اقدامات لازم برای قرار گرفتن در صفحه یک گوگل را انجام دهید. (به عنوان مثال، نوع محتوا است که گوگل می خواهد برای کلمات کلیدی هدف شما رتبه بندی کند) چگونه این را بررسی می کنید؟ آن را با آنچه قبلاً در صفحه اول قرار دارد مقایسه کنید.

در صورتیکه صفحه شما با سه درجه هدف جستجو هم ترازی کند، رتبه بندی زمان آسان تری خواهید داشت:

نوع محتوا، فرمت محتوا، زاویه محتوا و نوع محتوا که این رایج ترین “نوع” محتوا در نتایج جستجو است. این معمولاً یکی از این موارد خواهد بود:

  • پست وبلاگ؛
  • صفحه محصول (صفحه ای درباره یک محصول واحد)؛
  • صفحه طبقه بندی (صفحه ای که چندین محصول را نشان می دهد)؛
  • صفحه فرود (صفحه ای که محصول یا خدمات را در معرض دید قرار می دهد)
  • قالب محتوا (این “فرمت” غالب در بین صفحات برتر رتبه بندی شده است. این امر عمدتاً مربوط به زمانی است که می خواهید محتوای اطلاعاتی را رتبه بندی کنید. موارد مشترک شامل آموزش گام به گام، لیست پست ها، قطعات نظر، بررسی ها و مقایسه است.)
رنک یک گوگل

بررسی بک لینک های مورد نیاز

بک لینک ها یک عامل مهم رتبه بندی هستند. گوگل نه تنها این موضوع را بارها گفته است، بلکه تقریباً در هر مطالعه ای نیز به این نتیجه رسیده ایم که رابطه ای مثبت بین ترافیک جستجوی ارگانیک و بک لینک ها مشاهده شده است.

اما یک نکته وجود دارد و آن این است که بک لینک بعد از محتوای خوب قرار میگرید.

بنابراین هرچه بک لینک های با کیفیت تری داشته باشید، احتمال رتبه بندی در صفحه اول گوگل بیشتر می شود. سؤال این است:

چگونه می دانید به چند بک لینک نیاز دارید؟

حقیقت این است که هیچ راهی برای فهمیدن تعداد قطعی وجود ندارد زیرا همه بک لینک ها برابر نیستند. اما ما می توانیم تخمین تقریبی کسب کنیم. یکی از پروسه‌های مهم و حیاتی در جهت قرار گرفتن وب سایت در نخستین صفحه جستجو، بک لینک‌ها می‌باشند که به هیچ عنوان نبایستی از قدرت آن‌ها غافل شد. اگر تا حدودی به بهینه‌سازی وب سایت و عوامل موثر در سئو سایت آشنا باشید از اهمیت بک لینک‌ها آگاه خواهید بود، این که بک لینک‌ها جزو فاکتورهای مهم در رنکینگ گوگل هستند و تا چه اندازه می‌توانند در این زمینه موثر باشند.

اگر شما یا دوستانتان جزء افرادی هستید که آرزوی قرار گرفتن در صفحه یک گوگل و در رتبه یک گوگل را دارید پیشنهاد می‌کنیم در استراتژی‌های سئو وب سایت خود حتما از بک لینک‌های ارزشمند استفاده نمایید تا شاهد محقق شدن هدفتان باشید. لازم است بدانید که خود گوگل نیز همواره به مدیران وب سایت ها، استفاده از بک لینک‌های اورگانیک را توصیه کرده است.

وقتی که شما از بک لینک‌های با کیفیت و در تعداد زیاد در وب سایتتان استفاده می‌کنید در واقع به بالا رفتن ترافیک و بازدیدکنندگان سایت خود کمک می‌کنید، که این می‌تواند منجر به ارتقاء جایگاه وب سایت شما و در نهایت سبقت گرفتن از رقبایتان شود. در مورد تشخیص تعداد بک لینک‌هایی که در وب سایت شما باید قرار گیرد باید بگوییم که گوگل ابزارهایی را برای شما در نظر گرفته است که به کمک آن‌ها می‌توانید تعداد حدودی بک لینک‌ها مورد نیازتان را تخمین بزنید.

صبور بودن: برای رتبه بندی در صفحه اول در Google زمان لازم است. چقدر وقت؟ گفتن آن دشوار است. با این حال، هنگامی که ما دو میلیون کلمه کلیدی را مطالعه کردیم، متوجه شدیم که حدود 95٪ از 10 رتبه برتر بالای یک سال بودند. قبل از هراس، این بدان معنا نیست که همیشه یک سال یا بیشتر طول می کشد تا رتبه بندی شود. اگر محتوای صحیحی ایجاد کرده و در سئو سرمایه گذاری کنید، اغلب می توانید صفحه اول را خیلی سریع تر کنید.

تولید عناوین ترغیب کننده

از جمله مهم‌ترین بخش‌های محتوای شما، عناوینی است که برای آن‌ها بر می‌گزینید. هر کاربری بعد از ورود به صفحه‌ای از وب سایت شما، اولین چیزی که مشاهده می‌کند عنوانی است که برای آن مطلب برگزیده اید. کاربر نیز با خواندن آن عنوان یا ترغیب به ماندن در آن صفحه و مطالعه مطلب شما می‌کند و یا احتمال می‌دهد متن موردنظر برایش کارایی و جذابیتی ندارد و به سرعت صفحه را ترک می‌کند.

پس با این حساب می‌شود گفت که احتمال پذیرفته نشدن محتوا از طرف کاربر، هر چند هم که از کیفیت بالایی برخوردار باشد وجود دارد و این در صورتی است که عنوان جالب و جذابی را برای آن انتخاب نکرده باشید، همانطور که قطعا در مراکزی که تکنیک های سئو جهت بهینه سازی وب سایت را به شما می‌آموزند، بارها و بارها بر اهمیت استفاده از عناوین جذاب برای محتوا تاکید می‌شود.

راه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

آیا هر سایت می تواند در رتبه یک گوگل قرار بگیرد؟

بله، این امکان برای هر سایت با هر نامی وجود دارد که در حوزه ی فعالیت خود با سرچ های مرتبط در رتبه یک گوگل قرار بگیرد. البته که این موضوع مانند هر کار دیگری نیاز به تخصص و تلاش دارد.

چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟

مهم ترین کاری که برای قرار گرفتن در صفحه یک گوگل باید انجام دهید این است که همیشه برای سایت خود، مطالب غیر کپی تولید کرده و انتشار دهید(که این موضوع نیاز به کمی آموزش دارد)

کار دیگری که برای موفقیت در گوگل باید انجام دهید، ایجاد لینک های حقیقی برای سایت خودتان است که با ارتباط گرفتن و همکاری با دوستان تان که در حوزه کاری شما فعالیت دارند می توانید ایجاد کنید و از آنها برای سایت خود لینک های مفید بگیرید.

روش قرار گرفتن در رتبه 1 گوگل

چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟ روش رسیدن به صفحه اول گوگل را به صورت کامل برایتان باز بررسی می کنیم تا خود شما با دانش سئو روز آشنا شوید و بیاموزید سئو کاران بزرگ چطور یک سایت را به صفحه اول نتایج گوگل می آورند و به بیزینیس های گوناگون برای فروش بیشتر کمک می کند. برای آمدن به صفحه اول جستجو در گوگل باید صبر داشته و تلاش کرد.

آیا هر سایت می تواند در صفحه اول گوگل قرار بگیرد؟

بله، این امکان برای هر سایت با هر نامی وجود دارد که در حوزه ی فعالیت خود با سرچ های مرتبط در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. البته که این موضوع مانند هر کار دیگری نیاز به تخصص و تلاش دارد.

ویدئو آموزشی برای قرارگرفتن در صفحه اول گوگل

تکنیک‌هایی جهت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

اگر شما هم جزو افرادی هستید که آرزو دارید لینک وب سایتتان در صفحه نخست جستجوهای گوگل قرار بگیرد توصیه می‌کنیم حتما چندتا از تکنیک های سئو بیان شده در ادامه مطلب را به کار گیرید تا به هدف خود برسید. گفتنی است که تک تک این تکنیک‌ها حائز اهمیت می‌باشد و رعایت کردن تمامی آن‌ها باعث می‌شود به نتیجه مطلوب‌تری برسید.

  1. نام دامنه وب سایت
  2. متا تگ عنوان
  3. متا تگ توضیحات
  4. تگ عنوان H۱
  5. کلمات کلیدی داخل متن
  6. تگ ALT برای عکس‌ها
  7. لینک‌های داخلی
  8. لینک‌های خارجی
  9. سرعت سایت
  10. نقشه سایت

داشتن نقشه سایت بسیار اهمیت دارد چرا که موتورهای جستجو با کمک نقشه سایت شما به راحتی می‌توانند در وب سایتتان پیمایش کنند و به تمامی صفحات آن رسوخ کنند و در نتیجه به وب سایت شما بهتر از همیشه، رتبه دهند.

نکته دیگر برای قرار گرفتن در صفحه یک گوگل که بسیار مهم و حیاتی است، سرعت وب سایت شما است باید دقت داشته باشید اگر به تمامی تکنیک‌های شرح داده شده عمل کنید اما سرعت بارگزاری وب سایتتان پایین باشید نمی‌توانید به نتیجه دلخواهتان دست یابید. باید توجه داشته باشید که تاخیر یک ثانیه‌ای نیز می‌تواند حائز اهمیت باشد چرا که ممکن است نتیجه‌ای به مراتب منفی‌تری را در پی داشته باشد.

تفاوت قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل با سایر صفحات

شاید نیازی به توضیح نباشد که چرا افراد در هر زمینه‌ای که فعالیت دارند، مایل هستند در صفحه نخست گوگل قرار بگیرند اما چنان چه با دلیل این کار آشنایی ندارید بهتر است ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

علت این که همه افراد برای دستیابی به جایگاه صفحه نخست گوگل در حال رقابت هستند این است که ۹۰ درصد کاربران زمانی که یک کلمه کلیدی را سرچ می‌کنند، به نتایج همان صفحه نخست بسنده می‌کنند و این بدین مفهوم است که از هر ده کاربر حدود نه کاربر فقط و فقط لینک‌هایی که در صفحه نخست گوگل قرار دارد را مشاهده می‌کنند و جالب‌تر این که حدود هفتاد درصد از این افراد تنها بر روی سه لینک نخست از صفحه اول کلیک می‌کنند و مطالب آن وب سایت‌ها را مشاهده می‌کنند.

سود و میزان فروش شما زمانی که در صفحه نخست قرار دارید بسیار متفاوت‌تر از زمانی است که در صفحات دوم یا بالاتر گوگل قرار دارید. پس توصیه می‌کنیم برای کسب درآمد بالاتر تمام تلاش خود را به کار گیرید تا تمامی تکنیک‌های معرفی شده را به نحو احسنت انجام دهید و به جایگاه نخست از صفحات گوگل، دست یابید.

سوالات متداول درباره قرارگرفتن در رتبه 1 گوگل

برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل یا باید دانش سئو داشته باشید و یا به یک تیم حرفه ای سئو اعتماد کنید.

از نظر بسیاری از کاربران و خود گوگل یک محتوای خوب باید علاوه بر کیفیت دارای عنوان جذابی باشد به طوری که بتواند خواننده را ترغیب به مطالعه کل مطلب کند، این گونه زمان بیشتری را در وب سایت شما خواهد گذارند که این خود باعث بهبود سئو وب سایت شما خواهد شد.

حداقل سه ماه برای سایتی که فعالیت داشته و برای سایت هایی که هیچ فعالیت اصولی انجام نداده اند 9 ماه زمان لازم است.

اجرای انواع تکنیک سئو بر روی وب سایت در دو حالت امکان‌پذیر است، اولین روش این است که خودتان انواع تکنیک‌ها را فرا گیرید و از آن‌ها استفاده نمایید و دومین روش این است که بهینه‌سازی وب سایتتان را به تیمی حرفه‌ای بسپارید.

برای قرار گرفتن وب سایت شما در صفحه اول گوگل با توجه به میزان دانش و علم تیم سئو، میزان فعالیتتان در شبکه‌های مجازی، میزان رقبای شما، استفاده یاعدم استفاده از تکنیک‌های فیک، کلمه‌های کلیدی انتخابی و… به مدتی در حدود ۳ تا ۱۸ ماه زمان نیاز دارید.

4.8/5 - (114 امتیاز)