معیارهای گوگل برای تولید محتوا

محتوا مناسب از نظر گوگل
سئو سایت

این موضوع را بخوبی متوجه شده اید که گوگل در راستای بهینه سازی فعالیت های وب سایت ها هر روز در حال خلق کردن روش های جدیدی می باشد. ما در این مقاله از سئو ایران می خواهیم به معیارهای گوگل برای تولید محتوا مبنی بر سئو که از اصول تولید محتوای مناسب می باشد اشاره ای داشته باشیم.

معیارهای گوگل برای تولید محتوا

محتوا مناسب از نظر گوگل

یکی از معیارهای گوگل برای تولید محتوا این است که محتوای مناسب در وب سایت ها منتشر و تولید شود حال می خواهیم به این موضوع اشاره داشته باشیم که از نظر گوگل چه محتوایی مناسب می باشد. تولید محتوا اینستاگرام

محتوایی که شما در وب سایت خود منتشر می کنید باید بصورت هدفمند به مخاطبین شما انتقال داده شود. محتوای مناسب باعث می شود که ترافیک وب سایت شما افزایش پیدا کند و همچنین باعث بالا رفتن رنک سئو سایت شما می شود.

این موضوع را به خاطر داشته باشید که نباید وب سایت خود را با کلمات کلیدی که دارید پر کنید این کار در واقع نوعی فریب دادن سئو گوگل می باشد و باعث کاهش بازدید وب سایت شما می شود.

دسترسی به وب سایت خود را آسان کنید. در حقیقت مخاطبین شما باید این امکان را داشته باشند که بتوانند با استفاده از مرورگرهای مختلف به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند. با این کار به وب سایت خود کمک خواهید کرد تا خزنده ها به سایت شما وارد شوند و محتواهای شما را بازدید کنند که این موضوع به ترافیک وب سایت شما نیز کمک بسیاری کرده و باعث افزایش آن می شود.

معیارهای گوگل برای تولید محتوا

تولید محتوا برای سئو

ویژگی های مهم تولید محتوا مناسب

یکی از فاکتورهای مهم در مدیریت محتوا همان تولید محتوا می باشد که برای داشتن یک محتوای خوب و با کیفیت باید معیارهای گوگل برای تولید محتوا را نیز همیشه در نظر داشته باشیم.

از ویژگی های مهم برای تولید محتوای مناسب می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • انتخاب و گذاشتن عنوان مناسب
  • استفاده از تگ ها
  • پاراگراف بندی کردن متن ها
  • استفاده از کلمات کلیدی
  • گذشتن عکس و تصویر مرتبط

تجزیه و تحلیل محتوای سایت به کمک google analysis

از کارهایی که گوگل برای  بررسی محتواهای وب سایت شما از آن استفاده می کند google analysis می باشد.

شما با استفاده از google analysis می توانید به بررسی نقاط قوت و ضعف خود درتولید محتوای ببرید. در حقیقت google analysis می تواند راه کارهای بسیار هوشمندانه برای بررسی محتوا و تولید محتوای مناسب و دسته بندی و مدیریت محتوا و پیدا کردن یک استراتژی مناسب در تولید محتوا در یک وبسایت باشد.

مطالبی که در google analysis مورد بررسی قرار می گیرد

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که معیارهای گوگل برای تولید محتوا از اهمیت بسیاری برخوردار می باشند و شما با رعایت و در نظر داشتن این معیارها می توانید یک محتوای گوگل پسند را در وب سایت خود منتشر کنید. همچنین اشاره کردیم که google analysis می تواند یک استراتژی مناسب در تولید محتوا باشد.

اما باید این موضوع را نیز بدانید که google analysis چه مطالب را مورد بررسی قرار می دهد و چه مواردی برای او دارای اهمیت می باشند.

کاری که شما در ابتدای امر باید به آن بپردازید این است که Google Analytic را برای وب سایت خود فعال کنید.

google analysis داده هایی که شما برای بازاریابی احتیاج دارید را در اختیار شما قرار می دهد و همچنین به شما نشان می دهد که تاچه میزان از وب سایت شما بازدید شده است  و اینکه بازدید های مرجوعی در وب سایت شما چه میزان  بوده است.

معرفی داده های نامناسب از دیگر مطالبی است که توسط google analysis مورد بررسی قرار می گیرد و می تواند به شما کمک کند تا  داده های مناسب تری را در وب سایت بگذارید.

 تولید محتوا مناسب

معیارهای گوگل برای تولید محتوا

تولید محتوا مبتنی بر سئو

از معیارهای گوگل برای تولید محتوا می توان به محتواهایی اشاره کرد که مبتنی بر سئو می باشند. محتوای سئو شده یعنی محتواهایی که برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده اند که باید این موضوع با دقت بسیار بالایی انجام شود. درحقیقت محتوا داده ای می باشد که به واسطه آن مخاطبین وب سایت شما می توانند اطلاعاتی که لازم دارند را در اختیار داشته باشند که هدف از این کار بالا بردن میزان بازدید وب سایت می باشد.

از روش های تولید محتوا مبتنی بر سئو می توانیم به داشتن و استفاده از کلمات کلیدی اشاره داشته باشیم زمانیکه شما از کلید واژه های مناسب و مرتبط با محتوای خود استفاده می کنید حجم سنگینی از بازدید را برای سایت خود به وجود می آورید. البته لازم است که بدانید از کلمات کلیدی کجا و کی در محتوای خود استفاده کنید. این موضوع را نیز به خاطر داشته باشید زمانیکه از کلمات کلیدی خود در وب سایت استفاده کردید حتما آنها را به صورت بک لینک در وب سایت های دیگر نیز معرفی کنید. زیرا بک لینک کردن کلمات کلیدی در سایت های دیگر شما کمک خواهد کرد تا میزان بازدید را در سایت خود افزایش دهید.

حرف آخر

رعایت کردن نکات تولید محتوا در وب سایت موجب می شود گوگل به سایت شما امتیاز داده و مناسب ترین رتبه و جایگاه را برای شما در نظر بگیرید
* ضمنا فراموش نکنید یک وبمستر یا سئو کار فقط برای بالا بردن میزان ترافیک موتور جستجو گوگل لازم است استانداردهای تولید محتوا را درست رعایت کند.

 

آموزش های مرتبط با تولید محتوا

de56cf67 3906 4d5e 9273 1794ad25f1b3

محتوای با کیفیت و تشخیص آن توسط گوگل

photo 2019 10 15 23 21 48

پیج آتوریتی

4.5/5 - (2 امتیاز)
76 / 100

1 Comment

  1. متین گفت:

    آیا محتوا ویدئویی هم در سئو سایت تاثیر داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − ده =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو