پشتیبانی وب سایت

پشتیبانی وب سایت
سئو سایت

پشتیبانی وب سایت

زمانیکه کار طراحی وب سایت شما به اتمام می رسد و دیگر می توانید فعالیت های خود را در وب سایت آماده شده انجام دهید و جذب مخاطب داشته باشید احساس می کنید که دیگر تمام کارهایی که باید انجام می دادید تا وب سایت خود را به همگان معرفی کنید تمام شده است و شما دیگر هیچ کاری ندارید و می توانید بارگزاری محتواهای خود را آغاز کنید و برای بهروری و بازدهی سایت خود منتظر نتیجه بمانید.

باید به شما بگوییم در این مرحله تازه کار شما شروع شده است و موضوعی که باید آن را در نظر داشته باشید پشتیبانی وب سایت می باشد.

ممکن است در طول راه اندازی وب سایت شما با مشکلات متعددی مواجه شده باشد و یا اینکه با اضافه کردن افزونه های جدید نیاز داشته باشد که مجدد تنظیم شود پس باید شما بتوانید سایت خود را طبق فاکتورهای جدید که به بازار ارائه شده اند مدیریت و اداره کنید تا سئو سایت موفق تری داشته باشید.

اگر شما مسئله پشتیبانی وب سایت را جدی نگیرید و بعد از گذر مدت زمانی شاید نه چندان کوتاه به لینک های شکسته، افزونه های قدیمی که از رده خارج شده اند، سیستم مدیریت محتوای غیر استاندارد دچار شوید.

پشتیبانی وب سایت

پشتیبانی طراحی و پشتیبانی سئو سایت

بنابراین بررسی سئو وب سایت خود را مدام انجام دهید و وب سایت خود را با توجه به استانداردهای روز دنیا بهینه سازی و بروزرسانی کنید.

توجه داشته باشید اگر وب سایت شما در دسته وب سایت هایی قرار داد که بازدید کنندگان بسیاری دارد بدون شک باید پشتیبانی وب سایت خود را مدام انجام دهید البته این بدان معنا نیست که آن دسته از وب سایت هایی که در نتایج جستجو در گوگل دارای رتبه مناسب و بالایی نمی باشند نیازی نیست که وب سایت خود را پشتیبانی کنند نه بلکه آن ها نیز باید به گونه ای برای پشتیبانی وب سایت خود فعالیت داشته باشند که بتوانند از جایگاهی که هستند خارج شده و به رتبه ی بالاتری در نتایج موتورهای جستجو دست پیدا کنند.

برای پشتیبانی کردن وب سایت ها نیاز است که تمامی نمایشگرهایی که در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارند مدام بروزرسانی شوند در حقیقت برای تایید و درستی کارکرد وب سایت انجام پشتیبانی وب سایت بسیار ضرورت دارد شما با این کار می توانید تمام خطاها و مشکلاتی را که در سایت شما به وجود آمده اند را شناسایی و برطرف نمایید.

مزایای پشتیبانی وب سایت

گفتیم که بروز رسانی و پشتیبانی وب سایت از جمله موارد مهمی در بررسی سئو سایت می باشد که می تواند به شما کمک کند تا رتبه و جایگاه مناسبی را در نتایج جستجو در گوگل بدست آورید و با انجام آن تمام خطاها و مشکلات وب سایت خود را بخوبی متوجه خواهید شد.

پشتیبانی وب سایت دارای مهارت های خاصی می باشد که اصول آن در اختیار کسانی قرار دارد که به بسیاری از کدهای برنامه نویسی، آنالیز سایت، تولید محتوا و بهینه سازی وب سایت تسلط کاملی دارند.

پشتیبانی سایت دارای مزیت هایی می باشد که برای بهتر شدن سایت مورد استفاده قرار می گیرد.

  • حفظ و نگهداری اطلاعات سایت
  • آپلود فایل هایی با حجم بالا در سایت
  • بروزرسانی بخش های مختلف گرافیک سایت
  • ایجاد کپی پشتیبانی از پرونده های موجود در سرور سایت
  • ارائه آخرین ویرایش ساختار سایت با ماژول های جدید
  • کمک به صاحبین وب سایتها برای بروزرسانی بهتر و آسان تر محتوا
  • حفظ سایت و برطرف کردن مشکلات ایجاد شده برای بازدهی موثرتر
  • نصب و راه اندازی ابزارهای جدید به صورت خودکار بر روی سایت

اهمیت پشتیبانی وب سایت

ما در سئو ایران بر این امر معتقدیم که هیجگونه خدماتی بدون پشتیبانی دارای ارزش نمی باشد برای مثال زمانیکه شما از شرکتی مانند سامسونگ محصولی را خریداری می کنید بدون شک نیاز دارید که همراه محصول خود خدمات پس از فروش و کارت گارانتی نیز دریافت کنید و در غیر اینصورت اعتمادی که شما به آن شزکت داشته اید ممکن است کمتر شود.

در حوزه طراحی سایت نیز همینگونه است یک وب سایت از میلیون ها خط و ساعت ها آنالیز تشکیل شده است تمام افرادی که در این زمینه فعالیت دارند برای حل مشکلاتی که در وب سایت ها به وجود می آید نیاز دارند کدها و ساختارهایی که در آن وب سایت تعبیه شده اند را به خوبی درک کنند تا بتوانند مشکل سایت را حل کنند.

مزایای-پشتیبانی-وب-سایت

پشتیبانی وب سایت

نگهداری درست و به جا از یک سایت نیاز به دانش، تخصص و تجربه کافی در این زمینه دارد و کاری نیست که هر شخصی بتواند بدون داشتن دانش کافی از عهده آن برآید.

افرادی که در زمینه نگهداری وب سایت تجربه کافی دارند با استفاده از ابزارهای بروز می توانند مشکل موجود در سایت را در کوتاه هترین زمان ممکن برطرف نمایند و یا قبل از به وجود آمدن مشکل جلوی آن را بگیرند. عملکرد صحیح و سریع سایت از عوامل بسیار مهم در زمینه سئو وب سایت می باشد.

بنابراین به خاطر داشته باشید که با عملکرد نامناسب در وب سایت می توانید میزان اعتبار و اطمینانی که کاربران به آن سایت دارند را کاهش دهید که این موضوع اصلا برای رتبه و جایگاه شما در گوگل مناسب نمی باشد پس در صورت مشاهده و به وجود آمدن مشکل در وب سایت خود سریعا برای رفع آن اقدام کنید  و گرنه هزینه های بسیاری برای کسب وکار و وب سایت شما به وجود خواهد آمد.

مراحل پشتیبانی سایت

شاید بد نباشد این موضوع را بخوبی بدانید که پشتیبانی وب سایت یک فعالیت و یا یک فرایند کوتاه مدت نمی باشد  و تنها یک بار در وب سایت انجام نمی شود. این مسئله احتیاج به تلاش های مداوم دارد

برخی از وب سایت ها برای ارتقاء رتبه و جایگاه خود ، افزایش ترافیک وب سایت و بالا رفتن میزان بازدیدکنندگان وب سایت برای این موضوع ارزش بسیاری قائل هستند.

پشتیبانی وب سایت شاید در طی چند سال انجام شود و به طور مداوم تمدید شود در این صورت است که سایت با هیچ مشکل و مسئله ای مواجه نخواهد شد و می توان هر روز شاهد پیشرفت وب سایت بود.

پشتیبانی وب سایت در چندین مرحله انجام می شود که از مراحل پشتیبانی سایت می توان به نگهداری و پشتیبانی فنی، نگهداری و پشتیبانی امنیتی و نگهداری و پشتیبانی محتوایی اشاره کرد.

اگر کارهای پشتیبانی سایت شما به پایان رسیده اکنون زمان آن رسیده که پشتیبانی سئو سایت خود را شروع کنید.

آموزش های مرتبط با پشتیبانی سایت

امنیت سایت11111111

امنیت و نگهداری سایت

name company 2

چگونه شرکت طراحی سایت انتخاب کنیم؟

4.5/5 - (4 امتیاز)
84 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو