چرا به صفحات داخلی لینک دهیم

Internal Links
سئو سایت

وقتی یکی از لوازم خانه خراب می شود و تعمیر کار برای تعمیر آن می آید او را دم در نگه می دارید و یا به داخل خانه او را راهنمایی می کنید؟ سایت شما هم مانند خانه شما می باشد وقتی کاربران به وب سایت شما وارد می شوند دوست دارند مستقیما به بخش مورد نظرشان بروند و همین، دلیل ورود بازدیدکنندگان به صفحات داخلی وب سایت شما می باشد و این برای کاربران جالب تر می باشد تا اینکه مجبور باشند در همان صفحه اول سایت بمانند.
این موضوع نشان دهنده اهمیت بک لینک در وب سایت ها می باشد شاید شما در صفحات داخلی سایت بک لینک نداشته باشید و این یعنی شانس کمتر برای شناسایی وب سایت به وسیله موتورهای جستجو. در مطلب امروز می خواهیم به اهمیت بک لینک و اینکه چرا به صفحات داخلی لینک دهیم؟ بپردازیم.

Internal Links

لینک داخلی

لینک داخلی

Internal Links یا همان لینک داخلی از صفحه ای به صفحه دیگر ارجاع داده می شود تا در مسیریابی اصلی سایت مورد استفاده قرار گیرد. لینک داخلی به دلیل اینکه به کاربران این فرصت را می دهد که با خیالی آسوده و راحت در جستجوی صفحه مورد نظرشان باشند بسیار ارزشمند است از دیگر دلایلی که باعث ارزشمند شدن لینک داخلی می باشد این است که باعث تقسیم شدن اعتبار یک صفحه در بین صفحات داخلی می شود.

اهمیت لینک های داخلی در بهینه سازی سایت

برای اینکه محتواهای وب سایت شما در نتایج گوگل رتبه مناسب را بدست آورد نیاز به دریافت لینک می باشد. به کمک همین لینک ها  گوگل  قادر است پست ها و صفحات مختلف سایت شما را پیدا کند. یکی از لینک هایی که در گوگل دارای اهمیت می باشد لینک داخلی است که  به صفحه ای در همان سایت اشاره می کند، اهمیت Internal Links برای گوگل به این دلیل می باشد که راحت تر و بهتر می تواند ساختار وب سایت و ارتباط صفحات را درک کند و به بررسی و تجزیه و تحلیل آنها بپردازد تا در نتیجه جایگاه مناسبی را برای سایت شما در نظر بگیرد.

چرا به صفحات داخلی لینک دهیم؟ لینک های داخلی در حقیقت روشی است که به وسیله آن می توانید اولویت بندی وب سایت خود را مشخص کنید و صفحه ای که برایتان از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردار می باشد را شناسایی کرد و لینک های بیشتری نسبت به دیگر صفحات دریافت کنید. بنابراین استراتژی صحیح استفاده از لینک های داخلی می تواند در بهبود و بهینه سازی سئو سایت به شما کمک کند.

لینک داخلی

چرا به صفحات داخلی لینک دهیم

 رازهایی درباره کارکرد لینک های داخلی

  • تاثیر تعداد مطلب در لینک سازی داخلی
  • لینک دادن به مهم‌ترین مطالب در صفحه اصلی
  • لینک سازی متنی
  • لینک سازی به تعداد مناسب
  • افزایش اعتبار در لینک سازی داخلی
  • به اشتراک گذاری اعتبار صفحات
  • ارزش افزوده لینک داخلی
  • چرخه طبیعی در سایت
  • متن صحیح انکر لینک داخلی
  • اهمیت رنک لینک

بدون شک افزایش سرعت سایت می تواند کمک بسیاری به ایندکس شدن مطالب سایت کند و این موضوع باعث رضایت کاربران می شود

چرا به صفحات داخلی لینک دهیم؟

بااستفاده از بک لینک ها در صفحه اصلی حداکثر در دو یا سه کلمه پیشرفت خواهید داشت اما با استفاده از صفحات داخلی میتوانید گستردگی کلمات کلیدی خود را افزایش دهید. این کار باعث می شود که شما برای هر یک از کلمات کلیدی خود صفحه ای مجزا داشته باشید که در نتیجه امکان اینکه کاربران به سایت شما وارد نشوند کم خواهد شد. چرا به صفحات داخلی لینک دهیم؟ فرض کنید که سایت شما از دیگر سایت ها 50 بک لینک دریافت کرده باشد و این موضوع ممکن است موتورهای جستجو را به شک بیاندازد و بک لینک های شما را غیر طبیعی بدانند که این کار باعث اسپم شدن سایت شما می شود و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را برای شما دشوار کند مخصوصا اگر بک لینک در زمان کوتاه به سایت شما ورود پیدا کرده باشد به همین خاطر بهتر است که لینک های دریافتی را بین صفحات سایت خود تقسیم کنید.

4.3/5 - (3 امتیاز)
71 / 100

4 Comments

  1. یاسر گفت:

    با این قیمت بک لینکه اگر لینک داخلی ندیم چیکار کنیم

  2. ساناز سهرابی گفت:

    اگر در یک مطلب از لینک استفاده کنیم برای سئوی مطلب خوب است یا خیر؟

  3. سعید نوری گفت:

    تفاوت لینک و بک لینک رو میشه بگین

  4. ملیکا نورمحمدی گفت:

    چه تعداد لینک داخلی مجاز هست استفاده کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 10 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو