چرا تمرکز بر تولید محتوا مهم است؟

سئو محتوا
سئو سایت

در راه اندازی و طراحی سایتی که در فکر آن هستید باید مسائل مهم و شاید پیش پا افتاده ای را که می تواند به شما در قرار گرفتن در صفحه اول گوگل کمک نماید را به دقت مورد توجه قرار دهید.

یکی از مواردی که می تواند به وب سایت شما کمک کند تا رتبه مناسبی را در میان دیگر وب سایت ها در نتایج جستجو درگوگل بدست آورید تولید محتوا می باشد. پیشنهاد می کنیم حتما مطالب موجود در صفحه آموزش تولید محتوا را مطالعه کنید.

اما می خواهیم بدانیم که چرا تمرکز بر تولید محتوا مهم است؟ شما برای اینکه بدانید یک محتوای خوب چه ویژگی هایی می تواند برای سایت شما داشته باشد باید در ابتدا مخاطبین وب سایت خود را بخوبی بشناسید تا محتوایی که تولید می کنید برای آنها جذاب و مفید باشد در حقیقت بتوانند با محتوایی که شما تولید کرده اید به آنچه می خواهند دسترسی پیدا کرده و جواب سوال خود را در محتوای تولید شده بدست آورند.

در ابتدای کار و برای تولید یک محتوا باید به عنوانی که برای آن به کار می برید نیز دقت داشته باشید. خود را جای مخاطبین و کاربرانی قرار دهید که می خواهند محتوای تولید شده شما را مطالعه کنند. برای آنچه در جستجویش بودید در سرچ گوگل چه عنوانی را به کار می بردید؟

در تولید محتوا در نظر داشته باشید که حتما کلید واژه ای را که در داخل متن به کار برده اید در عنوان نیز باشد. عنوان محتوای خود را باید به گونه ای بنویسید که خبری و یا سوالی باشد دقیقا همانطور که کاربران آن را جستجو می کنند.

آموزش سئو محتوا

شما در جایگاه صاحبین وب سایت هر کاری را که می دانید برای اینکه سئو سایت موفقی داشته باشید را انجام می دهید تا سایت شما در نتایج جستجو دارای رتبه و جایگاه مناسبی باشد.

مسئله ای که باید در طراحی سایت خود به آن توجه داشته باشید این است که تنها موتورهای جستجو به سایت شما سر نمی زنند تا رتبه و جایگاه سایت شما را مشخص نمایند بلکه کاربرانی که وارد سایت شما می شوند با خواندن محتواهایی که تولید کرده اید و یا حتی با دیدن تصاویری که در سایت خود بارگزاری کرده اید باید حس خوبی از سایت شما دریافت نمایند و در حقیقت اطلاعات سایت برایشان جذاب باشد تا ترافیک وب سایت شما بالا رفته و رتبه و جایگاه شما در گوگل بهتر شود.

در بحث آموزش سئو محتوا لازم است بدانید زمانیکه محتوای جامعی را تولید می کنید حتما کلمات مهم که در محتوای خود به کار برده اید را بٌلد نمایید و از لینک های مهم و مرتبط با موضوع نوشته شده استفاده کنید. این کار باعث می شود کاربران در زمان خواندن محتوا با کلیک بر روی لینک هایی که شما از آن ها استفاده کرده اید بتوانند به صفحات دیگر که محتواهای مشترکی در آن ها وجود دارد هدایت شوند و در سایت شما برای زمان طولانی بمانند. اینگونه است که کاربر به مشتری همیشگی سایت شما تبدیل میشود.

چرا تمرکز بر تولید محتوا مهم است؟

در مطالب متعدد بسیاری در سئو ایران بارها برایتان از اهمیت تولید محتوا صحبت کرده ایم و اشاره دوری به این موضوع که چرا تمرکز بر تولید محتوا مهم است؟ کرده ایم.

تولید یک محتوای جامع و جذاب این امکان را برای سایت شما به وجود می آورد که ترافیک وب سایت شما بالا رفته و جایگاه مناسبی را در گوگل بدست آورید. اینکه چه محتوایی باید تولید کنید بسته به نوع فعالیتی می باشد که شما در سایت راه اندازی شده خود می خواهید به آن بپردازید بنابراین باید محتواهای تولید شده در همان زمینه منتشر شوند.

محتوایی که تولید می شود باید علاوه بر خوانا بودن طوری انتخاب شود که نظر مخاطب را جلب کرده و باعث شود که کاربر زمان بیشتری را در سایت شما بماند.

برای اینکه بدانید چگونه می توانید یک محتوای خوب برای سئو تولید نمایید باید یک سری تکنیک های اولیه را در تولید محتوا در نظر داشته باشید.

تکنیک هایی که در تولید محتوا باید آن را در نظر داشته باشید شامل مواردی همچون استفاده و به کار گیری از ایده های خوب و جذاب برای تولید محتوا، نوشتن عنوان گیرا و جذاب در تولید محتوا، چک کردن محتواهایی که در سایت های رقبا منتشر شده است، تولید کردن مقالات آموزشی، ایجاد لینک های داخلی بین صفحات وب سایت، محتوای تولید شده به گونه باشد که در تلفن همراه نیز نشان داده شود، استفاده درست از کلمات کلیدی، جدی گرفتن عنوان متا تگ ها می توان اشاره کرد.

تولید محتوا سبز انجام دهید

در زمان تولید محتوا زمانیکه در مطالب و محتواهای خود اطلاع رسانی دقیق و قابل فهمی را که این امکان را دارا می باشد که پدیده های ثابت را دستخوش تغییر نماید در حقیقت شما محتوای سبز تولید کرده اید البته این موضوع را باید در نظر داشته باشید که تولید محتوای سبز نیز مانند دیگر مواردی که می تواند بر سئو وب سایت شما تاثیر گذار باشد نیاز به این دارد که مدام بروزرسانی شود و تعاریف و محتواهای جدیدتری از آن وارد وب سایت شود.

محتوای سبزی که شما برای وب سایت خود منتشر کرده اید تحت هیچ شرایطی اعتبار و ارزش خود را از دست نمی دهد  و این موضوع یکی از مهم ترین امتیازهایی می باشد که یک محتوا می تواند دارا باشد.

هر چه محتواهایی که تولید می کنید جامع و کامل باشند برای مخاطبین جذاب و قابل فهم باشد شما توانسته اید برای بدست آوردن یک جایگاه و رتبه مناسب در گوگل قدمی مهم و بزرگ را بردارید.

برای آنالیز وب سایت در گوگل با سئو ایران همراه باشید.

4/5 - (4 امتیاز)
73 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 16 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو