چگونه متخصص سئو شویم؟

متخصص سئو

امروز در سئو ایران می خواهیم درباره اینکه چگونه متخصص سئو شویم؟ برایتان مطالبی را ارائه کنیم پس همراه ما باشید تا بدانید چگونه سئو کار شوید و یک سئو سایت را از 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه دهید.

چگونه متخصص سئو شویم؟

SEO

اگر میخوای بدونی سایت ها چطوری میان صفحه اول گوگل این ویدئو رو ببین

اگر میخوای متخصص سئو سایت بشی، پیشنهاد میکنیم پیج سئو ایران رو فالو کنی…

خدمات سئو

زمانیکه شما در وب سایت خود از فرایندی برای اینکه رتبه و جایگاه مناسبی را در نتایج گوگل بدست آورید استفاده می کنید به نام سئو باید یک سری خدمات آن را هم بدانید و با آنها آشنایی داشته باید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن سایت را مدیریت کرده تا قرار گرفتن در صفحه اول گوگل برایتان سهل و آسان شود. از جمله خدماتی که در سئو باید بدانید شامل: سئو تکنیکال، بازاریابی محتوا در خدمات سئو، لینک سازی خارجی، آنالیز وب سایت در گوگل و مشاوره تخصصی می باشد.

برای اینکه بدانید چگونه متخصص سئو شوید باید بدانید برای فرا گیری سئو دانستن سه سطح دارای اهمیت می باشد که این سه سطح عبارتند از:

  • سئوی مقدماتی که در آن باید به شناخت تگ های عنوان بپردازید
  • سئوی متوسط که به شناخت قوانین و استانداردها مربوط می شود
  • سئوی پیشرفته که در این مرحله باید چیزی نزدیک به 35% از الگوریتم های گوگل را درک کنید.

اگر میخواهید خدمات سئو بگیرید یا خدمات سئو ارائه دهید، اینجا را بخوانید: خدمات سئو سایت

کارشناس سئو چه کسی است؟

کارشناس یا متخصص سئو به کسی گفته می شود با بهینه سازی وب سایت کمک می کند تا آنها جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کنند. در واقع یک متخصص سئو به خوبی می داند که چگونه می توان ترافیک بیشتری را دریافت کرد.

چگونه متخصص سئو شویم؟

اگر تازه کار هستید و ابتدای راه هستید بدون شک در زمینه یادگیری سئو برایتان سوالاتی پیش خواهد آمد از قبیل اینکه یادگیری سئو چقدر زمان می برد؟ اگر با اطلاعات متضاد روبرو شدید به کدام یک اعتماد کنید؟ برای یادگیری سئو منابع اطلاعات بسیاری در اینترنت وجود دارد کدام یک بهتر است و باید از کجا شروع کرد؟ برای اینکه کارشناس سئو شوید نیاز به تحصیلات رسمی دارید یا خیر؟ و هزاران سوال دیگر که ذهن شما را به خود مشغول کرده است. در ادامه کمی بیشتر در این باره برایتان توضیح خواهیم داد تا اینکه جواب سوال چگونه متخصص سئو شویم؟ را بدست آورید.

چگونه متخصص سئو شویم؟

متخصص سئو

همانطور که می دانید سئو به سرعت در حال تغییر می باشد و آن هم بخاطر این است که الگوریتم های گوگل مدام در حال تغییر می باشد و یک سئو کار مجبور است برای اینکه یک سایت موفق را طراحی و مدیریت کند همیشه بروز بوده و اطلاعات و دانش خود را افزایش دهد.

سئو یک علمی است بسیار گسترده که نمی توان گفت همه چیز را درباره آن می دانیم در حقیقت سئو به آزمون و خطا وابسته می باشد. شما می توانید به صورت آنلاین آموزش های خود را در زمینه سئو فرا بگیرد و گرفتن مدرک نیز چه آکادمیک (دانشگاهی) و چه از هر موسسه ای ضرورتی ندارد.

شاید بهتر باشد اینگونه بیان کنیم که سئو علم خودآموزی است که می توانید از منابع مختلف و معتبر در اینترنت آن را فرا بگیرید و هزینه ای را در این خصوص پرداخت نکنید. اما این موضوع را حتما در نظر داشته باشید که اگر می خواهید بدانید که چگونه متخصص سئو شویم؟ در کنار تمام موارد بالا که می توانید با آموزش های آنلاینی که در اینترنت وجود دارد به دانش سئو برسید حتما باید تمرین و تکرار در داشته باشید و یادگیری همزمان با انجام دادن همراه باشد.

وظایف متخصص سئو

برای اینکه بدانیم چگونه متخصص سئو شویم؟ باید یک سری از وظایف متخصص سئو شدن را نیز بدانید از وظایفی که یک متخصص سئو باید دارا باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • متخصص سئو باید قادر باشد مسئله ها را بخوبی ارزیابی کرده و مشکلات وب سایت را شناسایی کند و همچنین قادر باشد که با راه ها و روش های مناسب آن ها را بهینه سازی کند
  • متخصص سئو باید بتواند برای پیشرفت سایت اولویت بندی هایی را با بهترین روش که بر بهبود سایت تاثیر گذار باشد را در نظر بگیرید تا بتواند سایت را در کمترین زمان سئو کند
  • از مهمترین کارهای متخصص سئو آنالیز وب سایت می باشد. یعنی مدام در حال بررسی سئو سایت باشد تا در صورت مشاهده مشکلی در کوتاه ترین زمان ممکن آن را برطرف کند تا جایگاه وب سایت در نتایج گوگل دچار مشکل نشود
  • یکی دیگر از وظایف متخصص سئو این است که تا حدودی با مسائل فنی و کدنویسی برای اینکه بتواند به توسعه و پیشرفت وب سایت کمک کند آشنایی داشته باشد.

سوالات متداول

1متخصص سئو شدن سخت است؟
اگر از هوش و ذکاوت کافی برخوردار باشید به راحتی می توانید به سئوکار تبدیل شوید. اما برای متخصص سئو شدن حتما باید تجربه کافی به دست بیاورید و به دانش تنها اکتفا نکنید.
2وظایف متخصص سئو چیست؟
تفاوت سئوکار با متخصص سئو در موارد ویژه مشخص می شود. متخصص سئو باید آنالیزور فوق حرفه ای باشد و مشکلات سایت را در کوتاه ترین زمان ممکن پیدا کند و راه حلی مناسب ارائه دهد.
4.7/5 - (26 امتیاز)
82 / 100

18 Comments

  1. farzan گفت:

    امکانش هست سایت و یا کتابی برای اموزش سئو معرفی کنید؟
    ممنون

  2. تینا سهرابی گفت:

    من می خواهم اصول سئو رو کاملاً یاد بگیرم آیا کلاس آموزشی دارید که بتوانم در آن شرکت کنم و یا مرجع خوب و مناسبی سراغ دارید بتوان از آن استفاده کنم؟

  3. رضا کمالی گفت:

    سلام می شه بفرمایید اولویت کدام عمل در سئو کردن سایت بیشتر است.

  4. نازنین گفت:

    سلام. من قرار است در شرکتی به عنوان سئو کار استخدام شوم. به نظر شما چیز هایی که قراره یاد بگیرم در آینده به درد من میخوره؟ مطالبی که یاد میگیرم برای آینده شغلی من مفید هست؟ الان کارایی خوبی داره؟

  5. پاشا محبی گفت:

    سلام ممنون از مطلب خوبتون. چند تا فیلم و با چه حجمی در صفحه اصلی سایت آپلود بشه تا به سئو ضرری نزنه؟

  6. سارا شیبانی گفت:

    سلام مرسی از مطالب عالی، شما آموزش سئو نیز دارید؟

  7. نازنین گفت:

    سلام
    کدام کلاه سئو را انتخاب کنیم؟ ” سفید” ،” سیاه” یا ” خاکستری” ؟

  8. عماد گفت:

    سلام
    از چه راهی کلمات کلیدی مناسب پیدا کنیم؟

  9. سارا نمازی گفت:

    سلام خسته نباشید اگر میشه یک کتاب جامع و مفید برای یادگیری سئو معرفی کنید.

  10. sanaz گفت:

    با سلام و تشکر
    آیا برای سئو باید طراحی سایت هم بلد باشیم؟

  11. سوگند گفت:

    سلام. مرسی از سایت خوبتون. یک رفرنس برای حرفه ای شدن تو بحث سئو به من معرفی می کنید؟

  12. ترجمه تخصصی انگلیسی گفت:

    سلام. به نظر شما سئو رو خوداموز یادبگیریم بهتره یا دوره بریم؟

  13. SEO IRAN گفت:

    سلام
    اینکه خودآموز سئو رو یاد بگیرید و متخصص سئو شوید میتونه به هزینه ی نابودی چند سایت تموم بشه
    و از طرفی در کلاس ها و دوره ها معمولا موارد زیاد تری از روش خود آموز دستگیرتون میشه که با روش خدآموز شاید 2 سال زمان ببره تا به اون نتایج برسید

  14. مریم گفت:

    بعد از چند وقت تبدیل به متخصص سئو میشیم؟ با مربی عالی

  15. زهرا احمدی گفت:

    نمیتوان زمان دقیق بیان کرد، و نمیتوان مربی عالی را ملاک قرار داد، باید میزان عملکرد و دانش را سنجید، گاهی شما روزانه 8 ساعت زمان میگذارید و طبق دانش پیشین خود عمل میکنید، گاها روزی 1 ساعت مطالعه مطالب جدید را در برنامه خود قرار میدهید
    عموما با مطالعه و تمرین و تکرار میتوان در زمان کمی به دانش سئو رسید

  16. مهدی صالحی گفت:

    برای سئوکار شدن باید برنامه نویسی بلد باشیم؟

  17. Amirali گفت:

    یک متخصص سئو چه وظایفی داره؟

  18. هادی عظیمی گفت:

    سلام ممنون خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو