آموزش فرم تماس در وردپرس

فرم تماس در وردپرس
سئو سایت

بدون شک برای شما هم پیش آمده است که به دنبال محصول یا خدماتی بوده باشید اما راه ارتباط گرفتن با مرکز اصلی را در اختیار نداشته باشید.

مثلا خواسته باشید که یک ماشین لباسشویی بخرید اما اطلاعات کامل و دقیقی درباره کیفیت آن در اختیار نداشته باشید در این شرایط که می توانستید انجام دهید اما باز هم برایتان امکان پذیر نبوده است راهنمایی و مشورت گرفتن از افرادی است که در همان کمپانی مورد نظر شما فعالیت داشته اند.

خب در چنین مواقعی به نظر شما چه کاری باید انجام داد؟ داشتن یک شماره تماس، آدرس ایمیل، فکس و یا حتی آدرس سایت می تواند به شما کمک کند؟

قطعا که تمام مواردی که در بالا به آن ها اشاره کرده ایم راه هایی اصلی ارتباط گرفتن شما با کمپانی مورد نظر می باشد. حال اگر کمپانی که شما انتخاب کرده اید هیچکدام از آن راه های ارتباطی را در اختیار مشتریان خود قرار نداده باشد چه؟

تمام این صحبت ها و مثال هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم سرآغازی بود برای اینکه به سراغ یک بخش مهم طراحی سایت در قالب وردپرس اشاره داشته باشیم و آن هم چیزی نیست جزء بخش فرم تماس در وردپرس.

خیلی از وب سایت ها هستند که بعد از طراحی سایت خود فراموش می کنند که یک بخشی به نام فرم تماس را برای راحتی ارتباط گیری با کاربران خود فراهم آورند و یا اصلا این کار را بلد نیستند. مثلا پس از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی نیازمند یک فرم تماس مشتری است تا بتواند مسائل، انتقادات و… را با مدیران سایت مطرح کند

ما امروز در سئو ایران به شما آموزش فرم تماس در وردپرس را توصسح خواهیم داد.

پیکربندی و ساخت کانتکت فرم 7 برای صفحه تماس با ما

پیکربندی و ساخت کانتکت فرم 7 برای صفحه تماس با ما

صفحه تماس با ما

یکی از صفحات اصلی که در طراحی سایت به نوعی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد صفحه تماس با ما می باشد. راه ارتباطی که مشتری به آسانی می تواند سوالات خود را از شما پرسیده و درباره خرید و در اختیار داشتن محصولات و خدمات شما هر آنچه که نمی داند را متوجه شود.

کار چندان سختی نیست اینکه به عنوان یک مشاوره آنلاین پاسخگوی سوالات کاربران خود باشید. اینگونه خیلی بهتر می توانید نیاز مشتریان خود را شناخته و برای سایت خود ورودی بیشتری را دریافت کنید.

اینکه شما بتوانید 24 ساعته در اختیار مشتریان و کاربرانی باشید که به سایت شما سر می زنند یک حُسن بسیار بزرگ برای جلب اعتماد کاربر و کمک به سئو وب سایت و افزایش ترافیک وب سایت شما می باشد.

فرض کنید که مشتری در ساعت 11 شب به سایت شما سر زده و خواهان یکی از محصولاتی است که شما در سایت خود موجود دارید. مشتری مدت ها به دنبال آن محصول بوده است و نتوانسته جزء سایت شما جای دیگری آن را پیدا کند. برای خرید آن هم زمان کمی دارد و بسیار عجول می باشد. در کل صفحات سایت شما به دنبال یک راه ارتباط گیری می باشد اما هیچ راه تماسی را پیدا نمی کند.

به نظر شما این وسط شما ضرر خواهید کرد یا مشتری؟! قظعا که این شما هستید که ضرر میکنید چرا که هیچ راه ارتباطی را برای خود و کاربرانتان فراهم نکرده اید. کاربر به سراغ سایت دیگریمی رود و به هر حال از هر طریقی که شده محصول مورد نظر خود را تهیه می کند اما دیگر هرگز به سایت شما سر نخواهد زد.

بنابراین همانطور که تا به اینجا متوجه شده اید داشتن صقحه تماس با ما یا همان فرم تماس در سایت دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

آموزش فرم تماس در وردپرس

حال که با میزان اهمیت صقحه تماس با ما در سایت خود آشنا شدید دیگر زمان آن رسیده به سراغ آموزش فرم تماس در وردپرس برویم.

آموزش فرم تماس در وردپرس

آموزش فرم تماس در وردپرس

اگر قالب سایت شما وردپرس می باشد با ما همراه باشید تا به راحتی در سایت خود این صفحه بسیار مهم را راه اندازی کنید.

خب باید بدانید که برای ساخت صقحه تماس با ما در سایت نیاز به یک افزونه دارید. بدون شک اگر تازه کار نباشید و درباره سئو اطلاعات نسبتا کاملی در اختیار داشته باشید می دانید که در سایت های قالب وردپرس اگر بخشی کم باشد به کمک افزونه مربوط با آن می توان این کاستی سایت را از بین برد.

افزونه ای که می توانید از آن برای ساخت صفحه تماس با ما در سایت خود استفاده کنید افزونه Contact Form 7 می باشد که از محبوب ترین افزونه های وردپرس برای ایجاد فرم تماس با ما است.

این افزونه به شما کمک خواهد کرد تا هر نوع قیلدی که می خواهید را در آن ایجاد کنید تا امکان تماس را برای کاربران خود فراهم آورید. نکته مهمی که درباره این افزونه لازم دانستیم برایتان عنوان کنیم این است که تا به امروز چیزی نزدیک بر 5 میلیون وب سایت این افزونه را نصب کرده اند و از آن نیز بسیار راضی بوده اند

امکانات افزونه Contact Form 7

  • کار با این افزونه بسیار آسان می باشد و راه اندازی آن سریع انجام خواهد شد
  • حجم کمی را به خود اختصاص داده و فرم های ارتباطی بهینه شده ای را در اختیارتان قرار می دهد
  • دارای انواع فیلد های متنی، چک باکس، صحیح و غلط و… می باشد
  • این افزونه امکان ایجاد پرسش امنیتی را فراهم می آورد
  • فابلیت تعییم ایمیل دلخواه برای ارسال شدن را دارد
  • فابلیت تعیین متن دلخواه برای پیام ارسال صحیح فرم را دارا می باشد
  • امکان ارسال ایمیل به بخش های مروبطه در سایت های چندین پرتال را دارد
  • از کپچای گوگل پشتیبانی می کند.
امکانات افزونه Contact Form 7

امکانات افزونه Contact Form 7

آموزش های مرتبط با سئو وردپرس

 

 

%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3 %DA%86%D9%87 %D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1%DB%8C %D8%AF%D8%B1 %D8%B3%D8%A6%D9%88 %D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA %D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF

تاثیر وردپرس در سئو سایت چیست؟

 

 

26

بازگرداندن آپدیت وردپرس به نسخه قبلی

 

%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF %D9%85%DA%AF%D8%A7 %D9%85%D9%86%D9%88 %D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C %D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3

ایجاد مگا منو در وردپرس

5/5 - (2 امتیاز)
72 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + بیست =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو