بررسی سئو سایت

بررسی سئو سایت

بررسی سئو سایت

این آموزش برای کسانی است که یک سایت دارند و میخواهند خودشان مثل یک سئو کار وضعیت سئو سایت خودشان را بررسی کنند. پس اگر مدیر سایت هستید با ما تا پایان این آموزش که تمام روشهای بررسی سئو سایت و را عنوان میکنیم، همراه شوید. پیشنهاد می کنیم حتما مقاله آنالیز سئو سایت را مطالعه کنید.

ابزار بررسی سئو سایت

روش بررسی سئو سایت

چه زمانی باید بررسی سئو سایت را انجام دهید؟

شما باید هر چند وقت یک بار بررسی سئو سایت خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که وب سایت شما در حالت مطلوبی قرار دارد. عواملی که باید در نظر بگیرید عبارتند از:

  • تغییرات در الگوریتم های موتورهای جستجو: موتورهای جستجو به طور مداوم الگوریتم های خود را به روز می کنند. اگر می خواهید وب سایت شما در نتایج جستجو موفق باشد، باید تغییرات الگوریتم های موتورهای جستجو را دنبال کنید و اقدامات لازم را برای سازگاری با این تغییرات انجام دهید.
  • تغییرات در کسب و کار شما: اگر کسب و کار شما در حال رشد یا تغییر است، باید بررسی سئو سایت خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که وب سایت شما با تغییرات کسب و کار شما سازگار است.
  • بازخورد کاربران: بازخورد کاربران می تواند به شما کمک کند تا مشکلات احتمالی سئوی وب سایت خود را شناسایی کنید.

همین ابتدا میرویم به سراغ ابزارهایی که با آنها میتوانید سئو سایت خود را بررسی کنید.

بهترین سایت ها و ابزارهایی که میتوان با آنها سئو سایت را چک کرد

  • ahrefs
  • semrush
  • majestic
  • alexa
  • woorank
  • kingcontent
  • siteliner

* توجه نمایید که هر کدام از این سایتها در یک حوزه قوی میباشند برای مثال ahrefs برای بررسی بک لینک ها و siteliner برای بررسی محتواها کاربرد دارند.

معرفی کوتاه هر ابزار و بهترین قابلیت هر کدام

ahrefs

برای بررسی وضعیت بک لینک های سایت خود و رقیب

semrush

برای پیدا کردن کلمات و بررسی رپرتاژ های خوب مناسب است

majestic

یک نقشه دارد که در آن میگویید در کدام بخش لینک سازی خوب عمل نشده

alexa

متاسفانه دیگر در دسترس نمیباشد (برای بررسی تعداد ورودی ها)

woorank

برای بررسی کلی سئو سایت (که سایت تگ، تایتل، اسکیما و موارد مشابه را دارد یا خیر)

kingcontent

برای بررسی سئو رقبا (هر کاری سایت رقیب انجام دهد به شما اعلام میکند)

siteliner

برای بررسی یونیک بودن محتوا ها کاربرد دارد

ابزارهای بررسی سئو سایت

در دنیای اینترنت ابزارهای بسیاری وجود دارند تا به کمک آن ها بتوانید به بررسی رتبه سایت در گوگل بپردازید اما مسئله اینجاست که تمام ابزارهای بررسی سئو سایت دارای ارزش و اعتبار کافی نمی باشند که بتوانند اعتماد شما را جلب نمایند. پس بهتر است اگر در این زمینه تخصص ندارید از خدمات سئو سایت استفاده کنید تا اینکار بصورت تخصصی برای شما انجام شود

بررسی سئو سایت

ابزارهای بررسی سئو سایت

ما در این مقاله به شما برخی از این ابزارها را معرفی خواهیم کرد و توصیه ما در سئو ایران به شما همراهان عزیز این است که با شناخت کافی درباره ابزارهای مفید سئو عملکرد سایت خود را به گونه ای بهبود بخشید که تا بتوانید بهترین رتبه و جایگاه را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو بدست آورده و هم چنین نقاط ضعف خود را به درستی شناسایی کنید.

بررسی سئو سایت با Vary

یکی از ابزارهای بررسی سئو سایت که می خواهیم به آن بپردازیم ابزاری Vary می باشد این ابزار رایگان بوده و می تواند گزارش کامل و دقیقی از لینک ها، سرعت سایت، قدرت دامنه و صفحات شبکه های اجتماعی را در اختیار شما قرار دهد. شما می توانید با استفاده از این ابزار طراحی تجربه کاربری یا همان ux سایت خود را نیز مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که با مشکل گرافیکی مواجه شوید رنگ آن قرمز شده و به شما هشدار می دهد.

بررسی ابزار سئو سایت

بررسی سئو سایت

Remove`em

ابزار Remove`em به شما کمک می کند اگر وب سایت شما از وب سایت های نامعتبر و اسپم لینکی را دریافت کرده است بتوانید آن ها را شناسایی و حذف نمایید. از دیگر قابلیت های این ابزار جلوگیری کردن از ایندکس شدن مطالب و محتواهای نامعتبر وب سایت شما می باشد.

Website Grader

یکی دیگر از ابزارهای بررسی سئو سایت ابزار website grader می باشد که ux و استاندارد بودن روبات های موتور جستجو را در سایت شما مورد بررسی قرار می دهد در ضمن گزارش های مربوط به سرعت بارگذاری وب سایت را در فرم های گوناگون به شما ارائه می دهد. این ابزار رایگان بوده و برای استفاده از آن تنها کافی است شما آدرس سایت و ایمیل خود را در سایت این ابزار وارد کرده تا بتوانید یک گزارش کامل و دقیق را درباره سئو سایت خود دریافت نمایید.

بررسی سئو

ابزارهای بررسی سئو

Report Card

ابزار Report Card را می توانید به صورت رایگان در اختیار داشته باشید. این ابزار یک گزارش کامل درباره رتبه سایت، نمایش کلمات کلیدی و تعداد صفحه های ایندکس شده در سایت شما را در اختیارتان قرار می دهد.

Moz Pro Tools

این ابزار می تواند چیزی نزدیک به 3000 لینک و شاید هم بیشتر از آن را در یک وب سایت شناسایی کرده و گزارشی از محتواهای تکراری و خطرناک را برای بهینه سازی سایت به شما ارائه دهد.

لازم است که بدانید شما می توانید روزانه چیزی بین 1 تا 3 سایت را با این ابزار به شکل رایگان مورد بررسی قرار دهید و اگر بخواهید وب سایت های بیشتری را مورد بررسی قرار دهید نیاز است برای استفاده از ابزار moz pro tools حق عضویت پرداخت نمایید.

 Found’s SEO Audit Tool

آخرین ابزاری که می خواهیم درباره بررسی سئو سایت به آن بپردازیم ابزار s Seo Audit Tool`Found می باشد. استفاده از این ابزار به صورت رایگان بوده و به کمک آن می توانید مشکلات رایج سئو سایت خود را به خوبی شناسایی کرده و برای رفع آن ها اقدام نمایید. با وارد کردن url به راحتی می توانید بررسی دقیق سئو سایت خود را دریافت کنید.

ابزار Found’s SEO Audit Too به سه بخش اصلی مسائل فنی، نقشه سایت و مسائل مربوط به تولید محتوا تقسیم بندی می شود. یعنی اطلاعات مربوط به این سه بخش را به صورت گزارشی کامل در اختیار شما قرار می دهد.

بررسی بخش های مختلف سایت

در اینجا ابتدا به سراغ بخش هایی میرویم که باید برای موفقیت در سئو بررسی شوند میپردازیم، این بخش ها عبارتند از:

  1. بررسی محتوا های تولید شده و بررسی ایندکسینگ آنها در گوگل
  2. لینک سازی داخلی سایت
  3. بک لینک های خارجی سایت
  4. بهینه بودن سرعت لود سایت
  5. تعداد صفحات ایندکس شده در گوگل به نسبت صفحات Noindex غیر ضروری
  6. بررسی پروتکل نمایش Http سایت و تبدیل آن به Https (داشتن SSL)
  7. ساخت سایت مپ(خیلی به نسبت قبل کم ارزش شده)

بررسی محتوا های سایت

این بخش همه چیز در سئو است، و انقدر با ارزش و مهم است که در اینجا نمی توان آنرا مفصل تشریح کرد. فقط بدانید که سئو از این بخش شروع میشود و همه چیز در همینجا قرار دارد. برای بررسی محتوا های سایت این چند مورد را چک کنید:

  1. محتوا های سایت باید یونیک باشد
  2. محتوا ها کاربردی باشد
  3. محتوا ها سئو شده باشد
  4. تولید محتوا به صورت منظم انجام شود

تاثیر ساخت بک لینک روی سئو سایت

همانطور که میدانید و در مطالب قبلی مطالعه کرده اید بک لینک زمانی اتفاق میافتد که وب سایتهای دیگر به سایت شما لینک ارسال می کنند و این به این معنا می باشد که شما از وب سایت های دیگر بک لینک دریافت کرده اید، اینکه خودتان بخواهید ساخت بک لینک را انجام دهید کاری بسیار سخت و دشوار است و در عین حال زمان بر نیز می باشد. اما نکته مهم همینجاست ;i ساخت بک لینک با تمام سختی هایی که برای شما دارد استفاده از آن تاثیر بسیاری در سئو سایت شما دارد.

پس اگر لینک سازی را به درستی انجام دهید می توانید یک وب سایت خوب و دارای رتبه ی مناسب در موتورهای جستجو مانند google داشته باشید. برای اینکه بدانید از چه وب سایت هایی بهتر است بک لینک دریافت کنید می توانید از الگوریتم هیلتاپ در سئو کمک بگیرید. این الگوریتم به شما کمک می کند تا بتوانید سایت های معتبر و حرفه ای را شناسایی کنید که به حوزه ی کاری و حرفه شما نیز نزدیک و مرتبط تر هستند. بهترین ابزار برای بررسی بک لینک های سایتها، سایت ahrefs.com می باشد.

بررسی سئو کامل سایت

ابزار های بررسی سئو سایت

ساخت سایت مپ

هر سایت می بایست برای اینکه توسط گوگل بهتر خوانده شود، یک سایت مپ داشته باشد، که در آن تمام صفات سایت میبایست قرار گیرد و با اضافه شدن هر صفحه یا محصولی این سایت مپ هم آن را به گوگل نمایش دهد. sitemap معمولا یک صفحه با پسوند xml است که اطلاعات تمام مسیر ها، url ها و دسته بندی های سایت را در خود نگهداری می کند، که این کار در بروز رسانی و ارتباط صفحات با یکدیگر نیز دارای اهمیت می باشد.

اصلی ترین کار سایت مپ این است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا صفحات وب سایت شما را بهتر و راحت تر پیدا کنند. بهترین روش برای ساخت سایت مپ در سایت های وردپرسی را در اینجا بخوانید. روش ساخت سایت مپ

افزایش تعداد صفحات ایندکس شده در گوگل

یکی دیگر از ابزارهایی که به شما کمک می کند تا بتوانید بررسی سئو سایت خود را با موفقیت انجام دهید تعداد صفحات ایندکس شده در گوگل است. زمانیکه مطالب خود را در وب سایت انتشار میدهید باید از ایندکس شدن مطالب خود در گوگل نیز مطمئن باشید زیرا تا زمانیکه مطالب شما در گوگل ایندکس نشده باشند نمی توانید به روند بهبود سایت خود اطمینان حاصل کنید. برای ایندکس شدن مطالب وب سایت معمولا زمانی بین 2 تا 6 روز زمان احتیاج دارید.

  • البته درباره تمامی وب سایت ها اینگونه نیست برخی از وب سایت هایی که ترافیک بالایی دارند این مدت زمان کمتر است و گاها ایندکس مطالب چنین سایت هایی در کمتر از 2 دقیقه صورت می گیرد.

بررسی وضعیت HTTP سایت و تبدیل آن به https

HTTP پروتکلی است که برای ایجاد ارتباط، دریافت، و ارسال داده ها بین سرور و کلاینت استفاده می شود. هنگامی که با استفاده از HTTP صفحه وب سایت خود را مرور می کنید و با هر آدرس URL که از طریق مرورگر خود از سرور سایت های گوناگون درخواست می کنیم کدهایی در پس زمینه مرورگر ما و سرور انتقال می یابد که آنها همان کدهای وضعیت HTTP هستند. حتما از برنامه نویس خود بخواهید وضعیت سایت را از http به https تغییر دهد.

زمانیکه شما به وب سایت های دیگر لینک میدهید همین موضوع باعث می شود که کاربرانی که به آن وب سایت ها ورود کرده اند با کلیک بر روی لینک شما به وب سایت شما وارد شوند و همین موضوع باعث ترافیک بیشتر در سایت شما می شود که در این نوع ترافیک در وب سایت شما را Referral Traffic می گویند. برای اینکه با Referral Traffic بیشتر آشنا شوید می توانید مطلب مربوط به Referral Traffic چیست را مطالعه کنید.

بررسی لینک های سایت

برای اینکه بتوانید بررسی سئو سایت خود را با موفقیت انجام دهید و یک وب سایت حرفه ای داشته باشید کاری که باید انجام دهید این است که لینک هایی که از سایت های دیگر دریافت می کنید و یا لینک هایی که خودتان به سایت خودتان می دهید را بررسی کنید تا از لینک های مفید و درست در مطالب خود استفاده کرده باشید. در حقیقت یکی از ابزارهایی که به شما کمک می کند تا سئو سایت خود را به درستی مدیریت کنید بررسی لینک های سایت است.

 

بررسی سئو سایت

آنالیز سئو سایت

بررسی سرعت لود سایت

مواردی که برای بررسی این بخش اهمیت دارند موارد زیر میباشند:

  1. Cls
  2. Lcp
  3. Fid
  4. Tbt
  5. Inp

برای بررسی موارد فوق به بخش core web vitals در سرچ کنسول سایت خود بروید و آنجا این موارد را بررسی نمایید.

یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در کارایی وب سایت، به کاربردن عناوین و کلمات کلیدی مناسب است. در نظر گرفتن پیشنهادات گوگل برای کلمات کلیدی، ltk و lsi های مناسبی که در هنگام جستجو، کاربران جستجو می کنند؟ و توضیحات بیشتر در مورد کلمه کلیدی را می توانید در بخش آموزش های سئو مطالعه نمایید.

رنکینگ یک گوگل

کسب رتبه یک گوگل

معرفی ابزارهای خوب بررسی سئو

برخی مواقع، بروز رسانی‌ هایی که گوگل انجام می دهد، برنامه‌ریزی‌های سئوکار ها و بازاریابان را بهم می‌ریزد.
ما سایت ها، ابزارها و امکانات جدیدی را برای سئو معرفی می کنیم، تا بتوانید راحتتر بر اساس المان‌های مورد نظر گوگل و به روش هایی که گوگل سایت شما را بررسی می‌کند، آنرا بررسی و آنالیز نمایید.

همچنین ما از alexa، ahrefs، majestic و سایر وب سایت ها و ابزارهای مفید آنالیز سئو اکانت پریمیوم داریم و امکان بررسی سئو سایت های مختلف نیز برای ما فراهم می باشد. البته سایت alexa در اوایل سال 2022 بعد از سالها حکم رانی، به صورت ناگهانی به فعالیت خود پایان داد.

راه های چک کردن سئو سایت

راه های چک کردن سئو سایت مختلف می باشند و اینکه ما بخواهیم یک راه را به عنوان شاخص معرفی کرده و در نظر بگیریم امکان ندارد زیرا برای بررسی هر بخش از سایت، ابزارهای مخصوصی وجود دارند  مثلا شما برای اینکه بتوانید جایگاه سایت را در ننایج جستجو چک کنید از افزونه serp trands استفاده می کنید.

بنابراین می توان اینگونه عنوان کرد که هر کدام از معیارهای سئو ابزارهای تخصصی خود را برای بررسی می طلبند. به همین خاطر ما به ابزارهایی که به کمک آن ها می توانید سئو سایت را چک و مورد بررسی قرار دهید اشاره کرده ایم اما توصیه می کنیم اگر در زمینه بهینه سازی سایت تخصص ندارید از خدمات سئو استفاده کنید.

راه های چک کردن سئو سایت

چک کردن سئو سایت

ابزارهای بررسی سئو سایت

دانستید که بررسی سئو سایت به چه معنا می باشد و سئو وب سایت خود را چگونه می توانید به کمک وبمستر چک کنید. اما سوال اینجاست که برای چک کردن سایت رقبا هم باید از این ابزار استفاده کرد؟!

در جواب باید بگوییم که برای چک کردن سئو سایت رقبا باید از یک سری ابزار دیگر استفاده کنید که آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد. ابزارهای سئو چک عبارتند از: Ahrefs، Moz، Woorank و بررسی سئو داخلی. راه های چک کردن سئو سایت همین ابزارهایی می باشند که نام برده ایم.

ابزارهایی که در متن بالا به آن ها اشاره کردیم از مفید ترین ابزارهای بررسی و چک کردن سئو سایت می باشند که دسترسی به آن ها کار چندان سختی نیست. این ابزارها به صورت رایگان در اختیار مدیران وب سایت ها قرار می گیرد و به همین خاطر است که برخی از آن ها همچون ابزار moz در ایران طرفداران بسیاری دارد این ابزار در کمترین زمان ممکن می توانند بهترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند.

ابزار woorank از جمله ابزارهایی است که شما برای اینکه بتواند سئو سایت رقیب خود را مورد بررسی قرار دهید می توانید از آن استفاده کنید. تفاوتی که این ابزار با ابزار ahrefs دارد این است که ابزار ahrefs بر روی بک لینک های سایت ها تمرکز دارد در صورتیکه ابزار woorank با نگاه کلی می توانند تمام جوانب سایت مورد نظر را تحلیل و بررسی کنند.

آخرین ابزار در جهت بهترین راه های چک کردن سئو سایت بررسی سئو داخلی می باشد که توسط آن می توانید تگ های تیتر بندی، کارکترها و فایل های css را مورد بررسی قرار دهید.

معرفی ابزار های چک کردن سئو سایت

از سال 2012 به بعد ابزار های زیادی برای بررسی سئو سایت ساخته شده است ولی خوب اگر بخواهیم بهترین آن ها را نام ببریم می توانیم از موارد زیر یاد کنیم:

آنالیز سئو سایت

ابزارهای آنالیز سئو سایت

گوگل آنالیتیکس

  • میزان ورودی خود را از گوگل بسنجید.
  • ببینید کاربران از کجا وارد سایت شما شده اند.
  • میزان نرخ پرش یا بانس ریت را بسنجید.
  • رفتار کاربران خود را تحلیل کنید و ببینید انها دنبال چه چیزی هستند.
  • هدف یا goal های مختلفی را در آن تعریف کنید.
انالیتیکس ابزار چک کردن سئو سایت

گوگل آنالیتیکس

seo sitecheckup

  • تجزیه و تحلیل و پیدا کردن مشکلات سایت.
  • بررسی سئو سایت رقبا و پیدا کردن تفاوت خا و شباهت های سایت شما با سایت رقبا.
  • نمایش ارور های مربوط به تگ ها و هدینگ ها.
  • بررسی متاتگ ها و نمایش مشکلات مربوط به faq و..
  •  بررسی رتبه سایت شما در گوگل به صورت لحظه ای

    چک کردن سئو سایت با ابزار چکاپ

    ابزار بررسی سئو سایت چکاپ

سرچ کنسول گوگل

    • رتبه کلمات کلیدی سایت شما.
    • میزان کلیک برروی سایت شما در نتایج سرپ گوگل.
    • کلمه کلیدی مرتبط به هر صفحه را به شما نشان می دهد.
    • ارور ها و مشکلات سایت را به شما گوشزد می کند.
    • تعداد بازدید صفحه های مختلف سایت شما.

      سرچ کنسول ابزار چک کردن سئو سایت

      گوگل سرچ کنسول

ابزار semrush

      • کلمات کلیدی برتر رقبا را به شما نشان می دهد.
      • میزان لینک سازی ها و اینکه کجا لینک سازی شده است را به شما می گوید.
      • میزان ترافیک سایت رقبا و سایت شما را بهتون می گوید.
      • موقعیت های سایت شما را به طور دقیق نشان می دهد.
      • بازاریابی شبکه های اجتماعی

        ابزار چک کردن سئو سایت

        Semrush

ابزار ahrefs

      • میزان قدرت دامنه سایت.
      • نمایش کلمات کلیدی که رقبا استفاده کرده اند.
      • نمایش لینک سازی های داخلی و خارجی به صورت دقیق.
      • چک کردن بک لینک های خراب یا شکسته.
      • نمایش سایت هایی که به شما لینک داده اند.

        استفاده از ahref برای چک کردن سئو سایت

        ابزار ahref برای چک کردن سئو سایت

ابزار moz جهت آنالیز سئو

      • نشان دادن قدرت یا دامین آتوریتی سایت ها.
      • بررسی کردن بک لینک ها ولی نه به دقت ahref.
      • دارا بودن اکستنشن کاربردی برای نمایش da و pa سایت های رقبا.
      • بررسی اسپم اسکور  سایت ها.
      • نمایش کل لینک های سایت شما.

        ابزارهای آنالیز سایت

        ابزار moz

ویدئو برای آشنایی بیشتر با ux

سوالات متداول در مورد بررسی سئو سایت

1آیا بررسی سئو سایت واجب است، یا همین که تقلب نکنیم کافی است؟
سئوال خوبی است، قطعا تقلب نکردن واجب است اما بررسی سئو سایت قطعا ایراداتی را برای شما ظاهر می کند که می تواند تاثیر مثبتی بر سرعت روند پیشرفت seo سایت داشته باشد.
2آیا سئو ی سایت ها به یک روش بررسی میشود؟
میشود گفت 70% سایت ها بله، اما در کل این که میبینیم یک سایت فروشگاهی و یک سایت باربری با یک روش و یک ابزار بخصوص آنالیز میشوند قطعا خیلی حرفه ای نیست، هرچند این موضوع که سئو اصولی دارد که برای همه سایت ها یکسان می باشد درست است اما نباید این را به حساب سئو کامل سایت گذاشت.
3بررسی سئو چه زمانی باید انجام بگیرد؟ یعنی این کار یک کار دوره ای است یا اگر یک بار به صورت کامل انجام شود کافی است؟
جواب این سئوال را همینجا به صورت جامع می دهیم:
+اگر سایت شما یک سایت معرفی شرکت (نسبتا کوچک و با یک رقیب مستقیم) می باشد، با یک بار بررسی کامل سئو و رفع ایراد های سئو میشود تا یک سال به آن اطمینان کرد.
+اگر سایت شرایط فوق را ندارد و بیش از یک رقیب جدی دارد و در چند کلمه کلیدی رقابت دارید پس از یک بررسی جامع اولیه می بایست به صورت دوره ای، آنالیز و مانیتورینگ انجام گیرد حتی برای برخی سایت ها این موضوع به یک روند همیشگی باید تبدیل گردد.
4هزینه ی بررسی سئو سایت چقدر است؟
ما برای بررسی و آنالیز سئو هزینه ای دریافت نمی کنیم، اگر نیاز به بررسی و آنالیز سئو سایت خود دارید و این کار برای شما با اهمیت می باشد می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما اقدام نمائید.
4.3/5 - (9 امتیاز)
95 / 100

25 Comments

  1. محمدی گفت:

    سلام
    شما بوجه خزش رو هم بهینه میکنید ؟

  2. فرزین گفت:

    آیا دونستن الگوریتما واجبه؟

  3. Mohamadreza گفت:

    قالب سایت هم در سئو سایت تاثیر گذار است؟

  4. هاشمی گفت:

    سلام…
    ببخشید ما برای سئو کردن چطور باید کلمات کلیدی رو پيدا کنیم؟

  5. مریم گفت:

    برای سایت های خبری هم سئو کردن سایت مهم است ؟

  6. روشنک رستمی گفت:

    بله قطعا سئو سایت خبری بسیار مهم است و نکات سئوئی مخصوصی دارد.

  7. روشنک رستمی گفت:

    ابتدا باید نیاز کاربر در حوزه ای که هستید را دریابید. سپس رقبای برتر را آنالیز کنید تا کلمه کلیدی مناسبی را پیدا کنید. در این حین از ابزار های سئو می توانید کمک بگیرید. همچنین مشاوران سئو ایران به صورت رایگان، شما را در این مسیر همراهی خواهند کرد.

  8. روشنک رستمی گفت:

    تا حدودی بله، قالب های آماده معروف مشکلی ایجاد نمی کنند، اما قالب های شناخته نشده به دلیل باگ هایی که دارند ممکن است کمی تداخل در سئو سایت به وجود بیاورند.

  9. روشنک رستمی گفت:

    بله قطعا دانستن الگوریتم های گوگل شما را از همه متمایز می کند. زیرا با رفتار گوگل آشنا می شوید و می توانید متناسب با آن سئو سایت را بهبود ببخشید.

  10. روشنک رستمی گفت:

    بله سئو ایران با ترفند هایی صفحات مرده سایت را بهینه می کند و به مرور زمان بودجه خزش را بهبود می بخشد.

  11. الهه گفت:

    مهم ترین بخش سایت که باید بررسی شود کدام قسمت است ؟

  12. نازنين گفت:

    ايا با تغيير قالب سئو سايت خراب ميشه

  13. روشنک رستمی گفت:

    اگر اطلاعات به صورت اصولی درون ریزی شوند مشکلی به وجود نخواهد آمد، ولی حتما این کار را به متخصص بسپارید.

  14. روشنک رستمی گفت:

    وقتی ربات گوگل وارد سایت شود، ابتدا بالای صفحه، همان هدر که شامل منو و اسلایدر و… را می بیند. بخش های بعدی که حائز اهمیت است بدنه اصلی سایت، سایدبار و فوتر در اولویت بعدی قرار می گیرند.

  15. پریناز گفت:

    پشتیبانی سئو به چه صورت انجام میشه؟

  16. روشنک رستمی گفت:

    بعد از عقد قرارداد سئو، ماهیانه گزارشی بر مبنای روند سئو سایت برای شما ارسال خواهد شد. در حین پروژه هم هر سوالی داشته باشید در کوتاه ترین زمان پاسخ خواهیم داد.

  17. اشافعی گفت:

    بهترین ابزار برای بررسی سئو سایت
    اینه که خودت ببینی چقدر برای کابرای سایتت مفیدی
    لندینگ های خوب هم داشته باشی
    و کاربرا رو به سمت اونها هدایت کنی

    این میشه بهترین کار برای سئو

  18. علی نظری گفت:

    ممنون از مقاله خوبتون
    البته ابزار کی دبلیو رنک هم سرویس خوبی برای بررسی سئو سایت هست که تو این مقاله بهش اشاره نشده.
    با تشکر

  19. کیل آرت گفت:

    ممنون خیلی بدردم خورد این مطلب… خدا خیرتون بده…
    بهترین مقاله بررسی سئو سایت

  20. اخترنژاد گفت:

    هزینه بررسی کامل سئو سایت توسط یک سئو کار حرفه ای چقدره؟

    سایت ما حدودا 2000 صفحه و روزانه 4000 ورودی داره

  21. SEO IRAN گفت:

    در اکثر مواقع بله
    برای تغییر سایت
    حتما از یک سئو کار حرفه ای کمک بگیرید و اجازه بدین همه چیز رو بررسی کنه

  22. SEO IRAN گفت:

    بله 100% باید بدونید که اصلاح کنید سایت رو

  23. SEO IRAN گفت:

    بله اتفاقا برخی مواقع حتی پیشنهاد میکنیم که چک کنید
    رقیبتون از چه قالبی استفاده کرده

  24. SEO IRAN گفت:

    این آموزش در مقاله خودش انجام شده
    جواب سئوالات مربوط به کلمه کلیدی رو اینجا بخونید:

  25. SEO IRAN گفت:

    از 2 تا 15 میلیون تومان برای بررسی سئو کامل دریافت میشه
    بستگی به سئوکار و زمانی که میذاره داره

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو