اهمیت بروزرسانی محتوا

بروزرسانی محتوا
سئو سایت

اهمیت بروزرسانی محتوا

هنگامی که اقدام به نوشتن پست و تولید محتوا یا ویرایش پست قدیمی سایت هستید این مطلب را در نظر بگیرید که متن غنی باشد و کپی از سایت های دیگر با فعل های جدید نباشد، درواقع نباید ویرایش محتوای رقبا باشد و باید ساخته ذهن خلاق باشد با الگو گرفتن از رقیبان، و هرچثدر محتوا غنی تر باشد گوگل اعتبار بیشتری میدهد و این نکته بسیار مهم است که محتوای تولید شده یا ویرایش شده باید شامل یک ایده یا مطلب جدید باشد

اهمیت بروزرسانی محتوا و انتخاب اینکه کدام پست‌ قدیمی باید بروزرسانی شود یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر سئو سایت است در واقع انتخاب پست‌های قدیمی برای به روز رسانی همانند ایجاد پست جدید بر امتیاز وب سایت موثر است. برای افزایش رتبه سایت، یکی از رایج‌ترین روش‌ها نوشتن محتوا جدید است.

نوشتن محتوا جدید نیازمند، ایده و وقت بیشتری است. اما به راحتی می‌توانید با بروزرسانی پست‌های قدیمی خود محتوا جدید تولید نمایید، این کار زمان کمتری می‌خواهد و نتایج سریع‌تری را نیز ارائه می‌دهد.یکی دیگر از دلایل اهمیت بروزرسانی محتوا این است که گوگل درک میکند که سایت هدفمند است و به سایت و کاربران اهمیت میدهد.

دلیل دیگر اهمیت بروزرسانی محتوا این است که بروزرسانی مطالب شما می تواند منجر به رتبه بندی بهتر جستجو ، پیوندهای بیشتر ، ترافیک بیشتر ، سهم اجتماعی و مشتریان جدید شما شود. یکی از عواملی که گوگل امروزه برای تعیین کیفیت وب سایت‌ها استفاده می‌کند، بررسی پست‌های وب سایت است.

برای افزایش اثربخشی فرایندهایی که برای سئو وب سایت و تقویت ترافیک موتور جستجو، می‌توان انجام داد، پست های قدیمی را برای به روز رسانی انتخاب کنید و امتیاز جدیدی به خود بدهید. بروزرسانی محتوای قدیمی و تاثیر آن بر سئو کاملا مشهود است.

چگونه پست های قدیمی را برای آپدیت و تقویت کنیم ؟

حالا که از اهمیت بروزرسانی محتوا مطلع شدیم در اینجا 11 گام ساده برای پیگیری هنگام انتخاب پست قدیمی برای آپدیت به منظور دستیابی به نتایج بهتر آورده شده است

1. کدام محتوا برای به روز رسانی پست های قدیمی است؟دانستن این موضوع اهمیت بروزرسانی محتوا را آشکار میکند،ابتدا با تمرکز روی پست های وبلاگ شروع کنید که بیشترین تأثیرگذاری را در SERP دارند اما کلیک های کمتری دارند. بهینه سازی آنها برای سؤالات بی نظیر می تواند به آنها در بهبود رتبه و قطعه های غنی کمک کند. می توانید این URL های کم تحرک / کم CTR را از طریق کنسول جستجوی Google پیدا کنید.

2 . بهبود نرخ کلیک

اگر دقت کرده باشید، هر کلمه‌ای را که در گوگل جستجو نمایید بهترین نتایج یک سال اخیر را برای کاربر نمایش می‌دهد. اهمیت بروزرسانی محتوا علاوه براینکه بر سئو وب سایت حائز اهمیت ایست، بلکه کاربران نیز علاقمند هستند، مطالب جدیدتر را مطالعه نمایند.

جالب است بدانید، اکثر کاربران بر روی پست‌هایی که اخیرا منتشر شده اند و جزء نتایج اولیه گوگل هستند، کلیک می‌کنند. بنابراین انتخاب پست‌های قدیمی برای بروزرسانی وب سایت، سبب جذابیت مطالب شما می‌شود.

با انتخاب یک عنوان و توضیحی قانع کننده برای پست‌ها می‌توان توجه خواننده را به پست جلب کنید و آن‌ها را به سمت خواندن مطلب ترغیب کنید. این فرایند به صاحبان وب سایت کمک می‌کند، تا بهترین موقعیت را در نتایج گوگل حفظ نمایند.

از عوامل اهمیت بروزرسانی محتوا میتوان به کسب امتیاز برای سایت باشد، به آسانی می‌توان، با انتخاب پست‌های قدیمی برای به روز رسانی، افراد بیشتری را ترغیب به کلیک بر روی پست وب سایت نمایید و در نتیجه امتیاز بیشتری را برای وب سایت خود از گوگل دریافت نمایید.

 3 . اهمیت بروزرسانی محتوا جلوگیری از حذف لینک‌های خراب

یکی دیگر از اهمیت بروزرسانی محتوا این است که ممکن است ما از ناامیدکننده‌ترین قسمت‌های پست قدیمی، پیدا کردن لینک‌های خراب است. اغلب اوقات، منابع مفیدی که شما در مقاله اصلی از آن ها استفاده کرده‌اید، بنا به دلایلی وب سایت از دسترس خارج شده باشد و یا URL آن‌ها تغییر کرده باشد و دیگر امکان استفاده از آن‌ها وجود ندارد. در هر صورت، می‌تواند به رتبه بندی وب سایت در Google آسیب برساند و امتیاز وب سایت را کاهش دهد و از صفحه نتایج موتورهای جستجو حذف شود.

رفع پیوندهای خراب شما کار بسیار سختی نیست. برای انجام این کار، می‌توان سایت آنلاین استفاده نمایید. وارد وب سایت Broken Link Checker شوید و URL دامنه خود را تایپ کنید. سپس بر روی (یافتن لینک‌های خراب ) کلیک کنید. پس از چند دقیقه می‌توانید لینک‌های خراب وب سایت را مشاهده نمایید.

همچنین می‌توان از افزونه Broken Link Checker که برای گوگل کروم است، استفاده نمایید. هر دو ابزار بیان شده رایگان هستند. بنابراین رفع یا حذف لینک‌های خراب در انتخاب پست‌های قدیمی برای به روز رسانی باعث می‌شود صفحه از نظر Google با ارزش‌تر باشد و به افزایش رتبه وب سایت کمک کند.

اهمیت بروزرسانی محتوا در سئو سایت

رفع مشکلت بوجود آمده درسایت که ما از آن بی اطلاع هستیم یکی دیگر از اهمیت های بروزرسانی محتوا در سئو سایت است

4 . رفع اشتباهات دستور زبان و هجی

یکی دیگر از دلایل اهمیت بروزرسانی محتوا، رفع اشتباهات موجود در انتخاب پست های قدیمی برای بروزرسانی است وجود غلط املایی در متن و گرامر می‌تواند بر تجربه کاربر تاثیر منفی بگذارد و به طور مستقیم و یا غیر مستقیم بر رتبه‌بندی وب سایت موثر است.

بنابراین با اصلاح غلط املایی و نگارشی در متن می‌توان، تاریخ انتشار متن را تغییر داد و به عنوان پست جدید منتشر کرد. بدین صورت می‌توان ترافیک وب سایت را افزایش دهید. بنابراین توصیه می‌کنیم حتما پست‌های قدیمی وب سایت را یک بار مورد بررسی قرار دهید و نسبت به رفع اشتباهات نگارشی آن اقدام نمایید تا تاثیر شگفت انگیز آن را بر رتبه وب سایت خود مشاهده نمایید.

5 . نشان دادن محتوای تازه به Google

واضح و بدیهی است که گوگل به دنبال محتوا تازه و یونیک است. بنابراین پست‌هایی که اخیراً تغییرات کوچکی بر روی آن‌ها اعمال شده است، گوگل آن‌ها را به عنوان پست جدید شناسایی می‌کند و سبب افزایش رتبه سایت خواهد شد. از دیگر دلایل اهمیت بروزرسانی محتوا این است که صرفا روی درج پست تمرکز نکنیم،درواقع تمرکز خود را تنها بر روی انتشار مطالب جدید نگذارید در نتیجه انتخاب پست های قدیمی برای به روز رسانی وب سایت را فراموش نکنیدزیرا همین امر سبب افزایش ترافیک موتور جستجوی خود می‌شود

6 . بهینه‌سازی کلمات کلیدی در بروزرسانی پست‌های قدیمی

انتخاب کلمه کلیدی مناسب در محتوا یکی از مهمترین بخش‌هایی است که سبب افزایش رتبه و بازدید وب سایت خواهد شد.

می توانید به راحتی کلمه کلیدی پست‌های قدیمی خود را تغییر دهید و آنها را آپدیت کنید با استفاده از ابزار Google Keyword Planner می‌توانید بهترین کلمات کلیدی را برای محتواهای خود پیدا نمایید

7 . داده های بیشتری را درج کنید

هنگامی که آمار و ارقام سختی را ارائه می کنید ، اعتبار بیشتری به هر آنچه می گویید اضافه می کنید. مردم بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد این به ارزش و ماندگاری پست های شما می افزاید. بنابراین، داده های بیشتری را وارد کنید تا نکات ، توصیه ها و نظرات خود را با اطمینان بیشتری به جلو هدایت کنید.

8 . تجزیه و تحلیل پست های قدیمی

اهمیت بروزرسانی محتوا از آنجایی است که شما ممکن است چیزی بیشتر از چند پست انگشت شمار در سایت خود داشته باشید و در این گونه موارد آپدیت کردن همه محتوای سایت واقعا دور از ذهن به نظر می­ رسد. به جای این کار شما باید با تجزیه و تحلیل پست های خود مواردی که در صدر موتور جستجو هستند را جداسازی کنید.

منظور پست­ هایی هستند که بیشترین ترافیک را برای سایت شما جذب می­ کنند و پتانسیل بازدهی در آینده را نیز دارند.

شما می ­توانید تجزیه و تحلیل داده ­های خود را با استفاده گوگل انجام دهید اطمینان حاصل کنید به مواردی که مورد بررسی قرار می­ دهید حتما تغییرات لازم را اعمال کنید.

همچنین از آپدیت پست­هایی که هم اکنون نیز در رنک­های بالای گوگل قرار دارند غافل نشوید، تا از باقی ماندن آنها در بالای جدول جستجو اطمینان حاصل کنید.

9 . می­ توانید برای پست ­های قدیمی از ویدئو استفاده کنید

دیگر اهمیت بروزرسانی محتوا درک کمتر کاربر محتوای قدیمی این روش بخصوص برای موارد آموزشی و سایر پست­ های مشابه بسیار موثر و کاربردی است. با ضبط یک ویدئو می­ توانید توجه کاربران خود را به پست های قدیمی برای بروز رسانی جلب کنید و میزان شانس اشتراک گذاری آنها را در شبکه های اجتماعی بالا ببرید.

 10 . از روش­های بازسازی موضعی و جزئی استفاده کنید

اگر واقعا داده ­های جدیدی که به منظور آپدیت در نظر گرفته ­اید کاملا مناسب پست های شما نیستند در نظر داشته باشید در اکثر موارد توجه کاربران به عکس و عناوین پست جلب می­ شود و می­ توانید با اصلاح و جایگذاری این بخش ها تا حدود زیادی پست خود را بهبود ببخشید.

11 . پست های خود را تبدیل به اینفوگرافی کنید

از محتویات پست­ های خود برای ایجاد یک اینفوگرافی جذاب و ساده استفاده کنید. این مورد روشی بسیار موثر برای انتقال پیام شما به مخاطبان است.

اهمیت به روزرسانی محتوای پست های سایت

پست های سایت اگر به روزرسانی شوند باعث صرفه جویی در وقت میشود برای کسب جایگاه بهتر در یک کلمه کلیدی

روش های انتشار پست های قدیمی

دلیل دیگر اهمیت بروزرسانی محتوا این است که میتوانید پست­ های قدیمی و جدید خود را به هم وصل کنید. با نویسندگان و وبلاگ نویسانی که تمایل زیادی به اشتراک محتویات خود دارند در ارتباط باشید و از آنها نیز استفاده کنید. می­توانید پست­ هایی که برای سایت های دیگر نوشته اید، را به نوشته های مورد نظر خود لینک کنید. همیشه آلبومی از بهترین پست ­های ارتقا داده شده و بهبود یافته از پست ­های قدیمی درست کنید.

 اهمیت بزرگنمایی را دست کم نگیرید

بالافاصله بعد از اینکه پست­های قدیمی بااعتبار بالای سایتتان را شناسایی و برای بروز رسانی انتخاب کردید نیاز به ارتقا آنها دارید. شما می­توانید با قرار دادن پست­ های قدیمی در همان پلن ارتقای مورد نظر برای پست­های جدید، ترافیک زیادی را به سایت خود سرازیر کنید.

اینکه چگونه مطالب به روز شده خود را ارتقا دهید، به میزان زیادی وابسته به کانال مورد استفاده شما دارد. برای شبکه­ های اجتماعی، می­توان به همان روشی که محتویات جدید ارتقا می­ یابند، پست های قدیمی آپدیت شده را ارتفا داد.

با توجه به اینکه مخاطبین شبکه اجتماعی شما مرتب در حال تغییر هستند، احتمال اینکه بسیاری از دنبال کنندگان شما پست های قدیمی را ندیده باشند بسیار زیاد است. سایر کاربرانی که آنها را دیده اند نیز بسیار پیش می آید که این دست پست ­ها را فراموش کرده باشند و از بازنشر آن خوشحال شوند.

همیشه یک دلیل قانع کننده برای حذف پست های قدیمی داشته باشید

اهمیت بروزرسانی محتوا جلوگیری از حذف پست قدیمی نیز میتواند باشد،یکی از مهم­ترین مواردی که می توان به آن تاکید کرد، اعمال تغییرات همه پست های سایت شما با توجه به یک استراتژی و روش جامع است. پست های مورد نظر خود را با توجه به پلن و راه و روش کار و کسب خود بازیابی کنید.

نتیجه گیری :

بزرگترین اهمیت بروزرسانی محتوا صرفه جویی در وقت است و پیشرفت سریعتر،تا زمانی که به اندازه کافی پست های قدیمی را برای به روزرسانی به کار ببرید نیازی به پست­های جدید ندارید. همچنین باید از کاربرد و تاثیر خوب پست های موجود نیز اطمینان حاصل کنید که این موضوع نیازمند صرف وقت و هزینه بوده و می تواند نتیجه دلخواه را برای شما به همراه داشته باشد.

4.5/5 - (2 امتیاز)
83 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو