ایجاد مطالب سئو شده در وردپرس

ایجاد مطالب سئو شده در وردپرس

تا به حل به این مسئله فکر کرده اید که چطور می توانید مطالبی که در وردپرس آن ها را منتشر می کنید را سئو وردپرس کنید؟!

اصلا ایجاد مطالب سئو شده در وردپرس چطور باید انجام شود؟!

با سئو ایران همراه باشید تا در این مقاله به شما بگویید که چطور می توانید این کار را انجام دهید.

شاید بسیاری از شما دوستانی که تازه پا به عرصه کسب و کار آنلاین گذاشته اید و با طراحی وب سایت می خواهید به کسب و کارتان رونق دهید این مسئله را ندانید که بهترین روش برای بدست آوردن ترافیک دائم برای محتواها و پست های قبلی که منتشر کرده اید این است که آن ها را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

البته بهینه سازی کردن موتورهای جستجو تنها کاری که باید انجام دهید نیست بلکه کارهایی دیگری هم وجود دارند که به شما کمک خواهند کرد تا ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

ایجاد مطالب سئو شده در وردپرس

برای اینکه بدانید چطور می توانید مطلبی که در وردپرس می نویسید را سئو کنید باید کارهای زیر را به درستی انجم دهید.

  • عنوان پست و عنوان متا
  • توضیحات متا
  • ویژگی عبارت جایگزین تصاویر
  • لینک سازی داخلی و عنوان لینک
  • آدرس صفحه
  • سرتیتر های
سترتیتر ها و عنوان پست و عنوان متا

سترتیتر ها و عنوان پست و عنوان متا

عنوان پست و عنوان متا

اولین کاری که شما باید برای ایجاد مطالب سئو شده در وردپرس انجام دهید درک کردن تفاوت بین عنوان پست و عنوان متا می باشد. خب ما به شما درباره تفاوت آن ها خواهیم گفت.

عنوان پست بعنی اینکه خواننده با مشاهده آن بتواند معنا و مفهومی که شما می خواهید از پست به آن انتقال دهید را مشاهده کند.

در عنوان متا این موتورهای جستجو هستند که باید متوجه منظور شما شوند و پست شما را تحت آن عنوان برای مخاطب در نتایج جستجو نمایش دهند.

پس قبل از هر کاری اگر هنوز در تنظیمات سئو سایت خود عنوان متا را مشخص نکرده اید باید بگوییم که این عنوان پست شما خواهد بود که به عنوان متا برای موتورهای جستجو در نظر گرفته خواهد شد. به خاطر داشته باشید که نوشتن کلید واژه ای که مد نظرتان می باشد در عنوان متا بسیار دارای اهمیت می باشد.

توضیحات متا

قبل از اینکه بخواهیم به توضیحات متا در ایجاد مطالب سئو شده وردپرس بپردازیم باید بگوییم که این بخش مکان مناسبی برای قرار دادن کلید واژه های شما می باشد.

باید بگوییم که تمام افزونه هایی که در زمینه سئو از آن ها می توان استفاده کرد این امکان را در اختیار شما قرار می دهند تا توضیحات متا را در اختیار داشته باشید. این توضیحات نقش عمده و اساسی در رتبه بندی موتورهای جستجو ایفا می کنند.

برای نوشتن توضیحات متا باید سعی کنید تعداد کاراکترهای شما از 156 کارکتر کمتر نشود و حتما از کلید واژه هایتان هم در آن به کار برده شود. در واقع باید چیزی بنویسید که برای مخاطب و خواننده جذاب باشد و او را ترغیب به کلیک کردن کند.

همانطور که گفتیم توضیحات متا بسیار مهم و دارای اهمیت می باشد و اگر تا به امروز آنرا به پست های خود اضافه نکرده اید همین الان شروع کنید و آن را در پست هایتان اضافه کنید.

از پست های قدیمی شروع کنید تا به پست های مروزی خود برسید و برای تمام آن ها توضیخات متا را کامل و دقیق به کار گیرید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا ترافیک سایت خود را به حداقل برسانید و گوگل سایت شما را صفحه ای متفاوت خواهد دید.

alt یا همان ویژگی عبارت جایگزین تصاویر

alt یا همان ویژگی عبارت جایگزین تصاویر

ویژگی عبارت جایگزین تصاویر

همه ما این موضوع را به خوبی می دانیم که گوگل قادر به خواندن تصاویری که ما در سایت خود از آنها استفاده می کنیم نیست و نمی تواند آن ها را بخواند و برای خواندن تصاویر از متن و نوشته های آن می تواند تشخیص دهد که تصویر ما چه چیزی را می خواهد عنوان کند.

خب برای اینکه شما به موتورهای جستجو در این زمینه کمک بیشتری کرده باشید تا آنها بهتر و راحتر بتوانند تصاویر شما را درک کنند باید نام های مناسبی را برای تصاویر خود استفاده کنید.

حتما باخودتان می گویید که ما تصاویر را به نام مثلا image001 در سایت آپلود می کنیم. باید به شما دوست عزیز بگوییم که این کار یک اشتباه بزرگ است. شما تصور کنید مخاطبی که وارد سایت شما شده است یک فرد نابینا است که نمی تواند چیزی را ببیند و سرعت سایت شما به قدر پایین است که تصویر باز نشده است. بنابراین فردی که میخواهد درباره سایت شما با آن فرد نابینا صحبت کند باید چیزی در سایت شما دیده باشد که بتواند بازگو کند یا خیر؟!

این نام گذاری تصاویر دقیقا همین کار را می تواند انجام دهد و به مخاطب خواهد گفت که قرار است با چه تصویری مواجه شود به همین سادگی. در ضمن فراموش نکنید که نام هایی که برای تصاویر خود به کار می برید باید مناسب با تصویر شما انتخاب شده باشند.

زمانیکه از کلید واژه های خود در متن جایگزین تصاویر استفاده می کنید نتیجه مثبتی را بدست خواهید آورد پس بهتر است که حداقل از یک کلید واژه در متن جایگزین تصاویر استفاده کنید.

لینک سازی داخلی و عنوان لینک ایجاد مطالب سئو شده در وردپرس

لینک سازی داخلی و عنوان لینک ایجاد مطالب سئو شده در وردپرس

لینک سازی داخلی و عنوان لینک

درباره لینک سازی و اهمیت آن در مقاله های قبلی سئو ایران بارها صحبت کرده ایم اما ابن بار در جهت ایجاد مطالب سئو شده در وردپرس می خواهیم درباه لینک سازی داخلی و عنوان لینک با شما صحبت کنیم.

زمانیکه شما در سایت خود پست و محتوای جدیدی را ایجاد می کنید اینکه بخواهید لینک جدیدی را بسازید و مطلب جدید را به مطالب قدیمی ارتباط دهید فکر بسیار خوبی است چون با این کار مخاطب را برای مدت زمان بیشتری در سایت خود نگه خواهید داشت و موتورهای جستجو را نیز دوباره با پست های قدیمی خود آشنا خواهید کرد تا مجدد آن را بررسی کنند.

این مسئله به شما کمک خواهد کرد تا جهت یابی سایتتان بهتر انجام شود و نرخ بانس ریت نیز در سایت شما کاهش پیدا کند.

آدرس صفحه

وقتی محتوایی می نویسید و برای آن عنوان مشخص می کنید بدون شک عنوان های شما دارای کلمات اضافه مثل: از، و، برای و… می باشد که در آدرس صفحه نمای زیبایی ندارند. بنابراین شما می توانید با ویرایش کردن عنوان خود در بخش url کلمات اضافه را حذف کرده و آدرس صفحه کوتاهتر و زیبایی تری داشته باشد.

اما نکته مهم بعد از انتشار مطلب می باشد. اگر زمانی فراموش کردید که حرف های اضافه را از آدرس صفحه برداشته و بعد آن را انتشار دهید بعد از انتشار دیگر زمانی برای ویرایش ندارید.

سرتیتر های

برای اینکه به محتوا و نوشته های خود شکل زیباتری بدهید از سرتیترها یا همان H ها استفاده کنید. استفاده صحیح از این سرتیترها در هر قالب وب سایتی برای سئو آن سایت بهینه سازی شده است.

برای نوشتن عنوان پست می توانید از سر تیترH1 استفاده کنید و بعد از آن به سراغ سرتیترهای بعدی یعنی H2،H3،H4 و… بروید

استفاده از تگ های سرتیتر مناسب برای ایجاد مطلب سئو شده در وردپرس ، مخصوصا وقتی می خواهید یک پست طولانی بنویسید فکر بسیار خوبی است.

آموزش های مرتبط با سئو وردپرس

 

seo wordpress

سئو وردپرس

6 %D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87 %D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1 %D8%B3%D8%A6%D9%88 %D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3

6 افزونه برتر سئو وردپرس

%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3 %DA%86%D9%87 %D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1%DB%8C %D8%AF%D8%B1 %D8%B3%D8%A6%D9%88 %D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA %D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF

تاثیر وردپرس در سئو سایت چیست؟

5/5 - (1 امتیاز)
31 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − دو =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو