تولید محتوای تصویری

محتوای تصویری
سئو سایت

در ادامه مقالات آموزش تولید محتوا قصد داریم درباره محتوای تصویری صحبت کنیم. از آنجایی که وجود تصاویر در یادگیری نقش مهمی را بر عهده دارد بسیاری از وب سایت ها و شرکت های تبلیغاتی برای بهبود در روند کسب و کار خود به تولید محتوای تصویری روی آورده اند تا بتوانند سئو سایت خود را به گونه ای مدیریت کنند که هم بتوانند به تعداد ورودی های وب سایت خود بیافزایند و هم اینکه رتبه و جایگاه مناسبی را در نتایج جستجو بتوانند بدست آورند.

تصویرها می توانند در فرایند بازاریابی محتوا تاثیر بسیار چشم گیری داشته باشند و همین موضوع باعث شده است که متخصصین سئو برای تولید محتوا تا جایی که امکان دارد از قابلیت های تصویر و سئو تصاویر نیز بهره مند شوند و محتواهایی را که می خواهند در وب سایت خود بارگزاری نمایند همراه با تصاویر مرتبط منتشر می کنند.

روش تولید محتوای تصویری

تولید محتوای تصویری در حقیقت یک فرایند تخصصی می باشد که بسته به نوع فعالیت و محتوای شما تعیین می شود. اولین کاری که شما به عنوان صاحبین وب سایت باید برای تولید محتوای تصویری اتجام دهید داشن یک برنامه مناسب می باشد بعد از اینکه یک برنامه دقیق و مناسب را برای تولید محتوای خود درنظر گرفتید باید اقدام به انتخاب تصاویر مناسب درباره محتوای خود کنید.

تولید محتوا تصویری

محتوای تصویری

شما باید بدانید که درباره آنچه که می خواهید برایش تولید محتوا انجام دهید اطلاعات کامل در اختیار داشته باشید و بدانید چه نوع تصاویر و یا حتی فیلمی مناسب محتوای شما می باشد.

شناخت درباره تصاویری که می خواهید در محتوای تصویری خود از آن ها استفاده کنید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.عناصری که در تولید محتوای تصویری باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

  • رنگ، شدت و قدرت نور
  • تضاد، بافت، تطبيق و توازن
  • فاصله از موضوع
  • حرکت به‌وسيله دوربين و تدوین

تصویرهایی که شما در محتواهای وب سایت خود ارائه می دهید به اعتباری که شما از کاربران و گوگل بدست خواهید آورد تاثیر بسیار خواهد گذاشت.

بنابراین فراموش نکنید که تولید محتوای تصویری و کیفیت آن اهمیت بسیاری در معرفی وب سایت شما و کسب وکار شما دارد.

اهمیت تولید محتوای تصویری

تولید محتوا در روند سئو سایت تاثیر گذاری بالایی دارد و از اهمیت بالایی نیز برخوردار می باشد. هیچ فرقی ندارد که محتوای تولید شده متنی باشد و یا تولید محتوای تصویری توسط شما در وب سایت صورت گرفته باشد. محتواهایی که شما در وب سایت خود منتشر می کنید از هر دسته از محتواها باشند در جایگاه خود دارای اهمیت می باشند.

مغز انسان محتواهای تصویری را نزدیک به 60 هزار برابر زودتر و سریع تر از دیگر محتواها پردازش می کند.

شاید این موضوع را ندانید که نزدیک به 40 درصد از افراد محتواهای تصویری را خیلی راحت تر از دیگر محتواها به خاطر می سپارند.

زمانیکه از محتوای تصویری در وب سایت خود استفاده می کنید میزان ترافیک وب سایت شما 12 درصد بیشتر خواهد بود که این موضوع به رتبه ای که شما در نتایج موتورهای جستجو بدست خواهید آورد تاثیر بسیاری می گذارد.

جیزی نزدیک به 90 درصد اطلاعاتی که به ذهن انسان منتقل می شود محتواهای تصویری می باشند.

محتوای تصویری در شبکه های اجتماعی بیشتر به اشتراک گذاشته می‌شود

تاثیر تولید محتوا تصویری بر سئو سایت

با وجود رقابت هایی که امروزه در بازار کسب وکارهای آنلاین، سایت ها و شبکه های اجتماعی وجود دارد مدیران مدام در حال استفاده از راه ها و ابزارهای مختلف می باشند تا بتوانند گوی سبقت را از رقبای خود بربایند و در نتایج موتورهای جستجو بالاترین جایگاه را بدست آورند.

تولید محتوای صحیح و مناسب یکی از مهم ترین راه های ارتقاء رتبه سایت می باشد که در شکل های مختلف انجام می شود.

تولید محتوای تصویری در یک وب سایت می تواند تا حد بسیار زیادی برای بیننده های وب سایت جذاب بوده و باعث شناخته شدن برند شما شود.

محتواهای تصویری همانطور که قبلا اشاره کردیم بر روی ذهن  افراد تکیه کرده است  و سعی دارد که یک محتوا ی متنی را تحت تاثیر قرار دهد اما باید بدانیم که تولید محتوای تصویری چه تاثیری می تواند بر سئو سایت داشته باشد؟

تولید محتوای تصویری

اهمیت محتوای تصویری

از مهم ترین مواردی که می تواند با محتوای تصویری بر سئو تاثیر گذار باشد شامل:

  •  افزایش کلیک و ورود به سایت
  •   افزایش اعتبار توسط گوگل
  •  افزایش زمانی که کاربر در سایت شما سپری می کند
  •  بک لینک از سایت های پر بازدید
  •  افزایش ارتباط با کاربر

انتخاب تصویر برای محتوا

بسیاری از افرادی که می خواهند برای محتوای خود تصویر انتخاب کنند با مشکلات بسیاری مواجه می شوند و می توان گفت که تولید محتوای تصویری به نوعی برای برخی از محتوا گذارها و صاحبین وب سایت ها به شکل یک دغدغه در آمده است.

اغلب افراد تصاویر را برای محتواهای خود از خودشان تولید نمی کنند و برای محتواهای خود از تصاویر آمده استفاده می کنند و یا اینکه با انجام یک سری تغییرات و ویرایش های جزئی از آن تصاویر در محتواهای خود استفاده می کنند.

انتخاب یک تصویر با کیفیت و جذاب به بیشتر دیده شدن محتوای شما بسیار کمک خواهد کرد و به همین خاطر است که استفاده از تصاویر حرفه ای آماده می تواند در زمان و هزینه هایی که شما برای وب سایت خود خرج می کنید تاثیر مثبتی داشته باشد.

بنابراین برای اینکه بتوانید هم بر روی بررسی سئو سایت خود بهتر متمرکز شوید و هم اینکه رتبه و جایگاه مناسبی را در گوگل بدست آورید باید از تصاویر مرتبط و با کیفیت در محتواهای خود استفاده نمایید به خاطر داشته باشید که تصاویر باید به گونه ای انتخاب شوند که علاوه بر اینکه حجم پایینی دارند کیفیت بالایی داشته باشند که به سرعت وب سایت شما نیز لطمه ای وارد نکنند.

بهتر است که از تصاویر با فرمت webp استفاده کنید. اگر نمیدانید چگونه فرمت عکس های خود را به webp تبدیل کنید میتوانید مقاله آموزش ساخت تصویر WEBP را مطالعه کنید.

آموزش های تولید محتوا

Untitled 2 10

تولید محتوای ویدیوئی

محتوای متنی 450x267 1

تولید محتوای متنی

4.3/5 - (3 امتیاز)
83 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − دو =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو