طراحی سایت املاک

سایت املاک
سئو سایت

طراحی سایت املاک

در دنیای مجازی امروز فرصت خوبی برای مشاغل مختلف می باشد تا با استفاده از طراحی سایت مرتبط با نوع فعالیتی که انجام می دهند، به مخاطبان خود خدمات را ارائه دهند. در این بین بنگاه های املاک و مشاورانی که در زمینه خرید و فروش ملک، اجاره و مواردی که در این زمینه فعالیت دارند می توانند برای افزایش مشتریان و همچنین کسب درآمد بیشتر، اقدام به طراحی سایت املاک نمایند. از طریق این مزیت می توانند که به نیازهای بسیاری از خریداران و یا فروشندگان پاسخگو باشند.

در حال حاضر در عصری زندگی می کنیم که بیشتر کارهایی که می خواهیم انجام دهیم باید به کمک اینترنت و دنیای مجازی صورت گیرد. بسیاری از کاربران هستند که آشنایی جندانی با اینترنت ندارند و از اطرافیان خود می خواهند که در اینترنت برایشان هر آنچه مورد نیازشان است را جستجو کنند.

باید این مطلب را قبول داشته باشیم که تبلیغات از نوع سنتی در دنیای امروز چندان جایگاه مطمئن و محکمی را نسبت به گذشته ندارند. یکی از تبلیغاتی که این روزها روند پیشرفت بسیار مناسبی را طی کرده است آن دسته از تبلیغات می باشد که در زمینه املاک می باشند. با گشت و گذار در دنیای اینترنت می توانید هر آن چه را که می خواهید برای اجاره ، خرید و یا حتی رهن و فروش نیز بدست آورید.

وجود یک سایت املاک حتی اگر کسب وکار شما هم هیچ ارتباطی با این موضوع نداشته باشد می تواند آینده شغلی شما را نیز دگرگون کند. با طراحی سایت املاک می توانید افراد و صاحبین مشاغل دیگر را بهتر بشناسید و در قبال پیدا کردن مشتری و متصل کردن خریدار و مشتری به یکدیگر می توانید پورسانت مناسبی را بدست آورید.

پیشنهاد ما به افرادی که در زمینه خرید و فروش ملک مشغول می باشند این است که در وب سایت خود دو بخش خرید و فروش داشته باشند. تمام کاربران بتوانند از سرویس های وب سایت آن ها بهره مند شوند و میزان ترافیک وب سایت را نیز افزایش دهند.

برای داشتن یک وب سایت املاک فراموش نکنید که در این زمینه رقبای بسیاری وجود دارند که هر یک در جایگاه خود می خواهند بهترین باشند بنابراین اگر می خواهید گوی سبقت را از رقبای خود بربایید باید روند سئو سایت خود را با توجه به ابزارها و تکنیک های اصولی انجام دهید تا بتوانید رتبه و جایگاه مناسبی را در نتایج موتورهای جستجو بدست آورید.

سئو سایت املاک

سایت املاک

بازدید آسان ملک از طریق سایت

امروزه با توسعه‌ فناوری‌ های وابسته به اینترنت و همچنین رشد فزاینده‌ مخاطبان آن و افزایش هزینه در مراجعات حضوری، نمونه‌ های قدیمی بنگاه ‌داری و مشاوره املاک به مشتریان منسوخ شده است.

به این علت که نمونه ‌های جدید و کارآمد تحت اینترنت، ویژگی های و خصوصیات فراوان و متنوعی را در اختیار همه از قبیل مستاجر، صاحبان و مشاوران املاک قرار می ‌دهد که تنها از طریق چند کلیک ساده ملک مورد نظر خود را پیدا نموده، تصاویر آن را مشاهده می کنند و حتی مقایسه و همچنین ارزیابی لازم را به آسانی انجام می ‌دهند.

خدمات وب سایت املاک

معمولا در زمان طراحی سایت املاک باید یک سری خدمات و سرویس های مشخصی را در نظر داشته باشید که برخی از این خدمات عبارتند از:

  • طراحی وب سایت با توجه به نمایش محدوده در نقشه
  • طراحی وب با تفکیک املاک بر اساس خرید و فروش، رهن و اجاره
  • طراحی وب سایت با معرفی ملک جهت فروش های ویژه
  • طراحی وب در راستای معرفی ملک های جدید
  • طراحی وب سایت با بارگزاری تصاویر برای هر ملک
  • طراحی وب سایت و درج اخبار مربوط به ملک و مسکن

مشخصات طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک در وحله نخست می بایست دارای نمایی گیرا و همچنین منحصر به ‌فرد باشد تا متقاضیان این امکان را نیز داشته باشند تا طی مدت ‌ها در وب سایت مشغول به سرچ و گشت زنی باشند.

علاوه بر موارد فوق شما می توانید به طور همزمان با افزایش بازدید وب سایت خود، تبلیغات را انجام دهید و با تعرفه ‌های مختلف و متنوع میزان درآمد خود را در وب سایت نیز افزایش دهید.

اغلب مخاطبان و مدیران کسب ‌و کار متمایل می باشند که در وب سایت‌ های پر ترافیک املاک قرار بگیرند و احتمال دیده شدن خود را نیز بالا ببرند. علاوه بر ایجاد و طراحی سایت املاک برای آن که اهداف شما در دنیای مجازی محقق گردد ، شما می بایست برای وب سایت خود تبلیغات نموده و به طور اصطلاح ایجاد ترافیک نمایید تا ترافیک سایت شما بالا برود.

برای انجام این کار شما می بایست جدا از تولید محتوای اختصاصی ، یونیک و کاربرپسند برای مخاطبان به مواردی دیگر از جمله بهینه سازی صفحات ‌سایت خود برای موتورهای جستجوگر همانند گوگل ، بینگ و… نیز بپردازید تا از طریق آن ‌ها ورودی ‌های وب سایت خود را افزایش دهید.

طراحی سایت املاک یک مزیت رقابتی

در عصر حاضر که بسیاری از فعالیت ها که به صورت فیزیکی و حضوری انجام می شده اند جای خود را به جنبه های مجازی داده اند و بدون شک شما هم از آن دسته از افراد هستید که از این خدمات استفاده کرده اید. مثلا برای انتقال وجه به حساب شخص دیگر و یا پرداخت هزینه قبض آب و برق دیگر به بانک مراجعه نمی کنید و به کمک اپلیکیشن هایی که همگی ما بر روی گوشی های همراه خود داریم برای کارهای این چنینی استفاده می کنید.

اما نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که شما می توانید از این حجم بسیار گسترده اینترنت در کسب و کار خود نیز استفاده کنید.

توجه داشته باشید که بعد از طراحی میبایست به سراغ سئو سایت املاک خود بروید.

طراحی سایت املاک

ویژگی سایت املاک

برای طراحی سایت املاک و برای اینکه بتوانید به میزان کاربرانی که به وب سایت شما وارد می شوند علاوه براینکه باید از تکنیک های اصولی سئو برای سایت خود استفاده کنید کافی است در کنار بنگاه معاملاتی خود آن را راه اندازی کنید.

بدون شک این سوال برایتان پیش خواهد آمد که طراحی سایت املاک مستلزم رعایت کردن چه اصولی می باشد؟ برای اینکه شما یک وب سایت موفق داشته باشید باید آیتم های خاصی را برای وب سایت خود در نظر بگیرید که برای کاربران شما جذاب و مهم باشد.

باید در وب سایت املاک خود مواردی را که بیشتر مورد نیاز کاربران می باشد در نظر داشته باشید و تمامی مشخصات مربوط به ملک ها را به صورت کامل و دقیق همراه با تصاویر در وب سایت خود بارگزاری کنید. هر چه فعالیت هایی که در وب سایت خود انجام می دهید با سلیقه های متفاوت کاربران مناسب تر باشد بدون شک میزان ترافیک وب سایت افزایش پیدا خواهد کرد و رتبه و جایگاه وب سایت شما در نتایج گوگل بهتر و بالاتر خواهد بود.

ویژگی های وب سایت املاک

طراحی سایت برای مشاورین املاک می بایست با توجه به نیازها و همچنین دغدغه‌ های آن ‌ها ایجاد شود و به علت محلی بودن آنان، امکان ایجاد تخصصی طراحی سایت املاک با توجه به سلیقه‌ آژانس ‌های املاک وجود داشته باشد.

می بایست به این نکته توجه داشت که طراحی سایت املاک باید از نوع داینامیک باشد. زیرا که این خصوصیت باعث می ‌شود تا مدیریت و کنترل همه قسمت های وب سایت املاک طراحی شده به‌ وسیله‌ صاحب و مدیر وب سایت املاک نیز امکان ‌پذیر باشد.

همچنین طراحی سایت املاک می بایست به ‌نحوی باشد تا صاحب کسب ‌و کار این امکان را داشته باشد تا اشخاص را قادر به‌ اضافه نمودن املاک در وب سایت نماید تا بعد از اضافه شدن مشخصات آن ملک جهت فروش یا رهن و اجاره و پس از نهایی شدن آن از طریق مدیر وب سایت املاک، برای عموم مشتریان قابل‌ مشاهده می باشد.

ویژگی های دیگری نظیر نمایش موقعیت جغرافیایی ملک ، وجود دسته بندی جهت خرید و فروش، رهن و اجاره، پیش خرید و …

سئو سایت املاک

برای موفق شدن در کسب وکار خود و طراحی سایت املاک باید بدانید علاوه بر سئو خود وب سایت هم باید غنی و پربازدید باشد. وب سایت شما باید درهر ساعت از شبانه روز در دسترس کاربران باشد و گرنه سرعت محبوبیت خود را از دست خواهید داد.

سرعت وب سایت خود را فراموش نکنید و این موضوع را حتما به خاطر داشته باشید که کاربران زمان زیادی را به انتظار باز شدن صفحات وب سایت نمی مانند و ترجیح می دهند به جای منتظر ماندن در وب سایت شما برای پیدا کردن ملک مورد نیاز خود به وب سایت های رقیب سر بزنند تا کمتر منتظر بمانند. بنابراین آنالیز وب سایت خود را به درستی و با رعایت تکنیک ها و اصول های مهم در سئو انجام دهید تا هم سرعت سایت خود را افزایش دهید هم وب سایت موفق و پر بازدی کننده ای داشته باشید.

اگر در طراحی وب سایت املاک خود، اصول سئو را به‌ درستی پیاده‌ سازی و رعایت کرده باشید، بعد از جستجو عبارتی همانند اجاره ملک و غیره توسط مخاطبان وب سایت شما به‌ عنوان یکی از وب سایت های پیشرو در صفحه نخست گوگل مشاهده می شود.

بنابراین جهت افزایش بازدید وب سایتتان، می بایست ایجاد و طراحی سایت شما کاملا بهینه و مطابق با استاندارها و الگوریتم ‌های گوگل نیز باشد. سئو و یا بهینه سازی سایت های املاک دارای اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به این علت با قرارگیری در رتبه های بالای موتورهای جستجوگر همانند گوگل ، مشتریان بیش تری را دریافت خواهید کرد.

درج آگهی خرید و فروش توسط کاربر

مدیریت سایت املاک می تواند به کاربران این اجازه را دهد تا هر زمان که مورد جدیدی جهت خرید، فروش و یا اجاره داشتند آن را با نام خود در سایت درج نموده و بعد از تایید و پذیرفته شدن توسط مدیر وب سایت املاک، برای دیگر مخاطبان سایت به نمایش در خواهد آمد.

سیستم سرچ بدون نقص

طراحی سیستم سرچ سریع و همچنین بدون نقص جز حساس ترین وظایف در طراحی وب سایت املاک می باشد.

طراحی سایت با توجه به حجم انبوه اطلاعات و عکس های مرتبط با املاک ، سرچ مخاطبان را در کوتاه ترین زمان ممکن ایجاد می نماید که نتیجه آن وجود مشتریان حقیقی برای وب سایت تان نیز خواهد بود.

قالب سایت املاک

طراحی و همچنین قالب اینگونه از سایت هایی که مخاطب ساعت ها از وقت خود را در آن به جستجو می گذراند بسیار دارای اهمیت خواهد بود.

می توان فایل های ملکی را با تفکیک دسته بندی های مورد نیاز برای مشتریان نیز ارائه داد ، تا مخاطبان به سادگی قادر به پیدا نمودن ملک مورد نظرشان باشند و یا همچنین بدون دردسر ملک فروشی خود را به همه مشتریان نشان دهند.

آموزش های مرتبط با انواع طراحی سایت

Untitled 2 1 1

طراحی سایت شرکتی

Untitled 1 10

طراحی سایت تخصصی

سوالات متداول درباره طراحی سایت املاک

1 هزینه طراحی سایت املاک چقدر است؟
هزینه طراحی سایت باتوجه به نیازهای شما تعیین می شود اما حداقل هزینه طراحی سایت املاک 3،000،000 است
2هزینه سئو سایت املاک چقدر است؟
رقابت در حوزه املاک بسیار سخت است و هزینه سئو آن نیز با توجه به کلمات کلیدی تعیین می شود اما حداقل بودجه که باید در نظر بگیرید 5،000،000 تومان است.
5/5 - (1 امتیاز)
82 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو