نمایش افت قیمت ها به وسیله ریچ اسنیپت ها در نتایج گوگل

نمایش افت قیمت در نتایج گوگل

گوگل به طور خودکار افت قیمت را بر اساس تغییرات داده های ساختاری شما در طول زمان محاسبه می کند.

موتور جستجوی گوگل بی سر و صدا داده های ساختاری داده های ساختاری محصول را برای افزودن بخشی برای افت قیمت به روز کرده است. گوگل اعلام کرده كه هم اكنون از ریچ اسنیپت ها  در نمایش افت قیمت در بخش هایی از نتایج جستجوی انگلیسی در ایالات متحده، هم در دسكتاپ و هم در جستجوی تلفن همراه پشتیبانی می كند.

چه صفحاتی واجد این شرایط هستند؟

گوگل اعلام کرده: “برای قرار گرفتن اسنیپت های افت قیمت صفحه شما در نتایج، آفر ویژه ای را به داده های ساختاری محصول خود اضافه کنید. قیمت باید یک قیمت خاص باشد ، نه یک محدوده (به عنوان مثال ، نمی تواند 50.99 تا 99.99 دلار باشد).

گوگل چگونه افت قیمت را محاسبه می کند؟

گوگل همه این کارها را به صورت خودکار و براساس قیمت گذاری که موتور جستجو از طریق طرح محصول در طول زمان برای آن ارسال می کنید انجام می دهد. طبق اعلام گوگل، “براساس میانگین تاریخی در حال اجرا برای قیمت گذاری محصول شما ، گوگل به طور خودکار افت قیمت را محاسبه می کند.”

این تغییرات از چه لحاظ اهمیت دارد؟

این ویژگی جدید ممکن است به شما کمک کند محصول خود را سریع تر بفروشید. به دلیل تغییر قیمت ممکن است توجه بیشتری از جستجو کنندگان را به خود جلب کند. بنابراین اگر از داده های ساختاری محصول استفاده می کنید ، مطمئن شوید که آفر قیمت را در آن نشانه گذاری دارید.

 

4.2/5 - (4 امتیاز)
10 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 5 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو