نمایش سال فعالیت کسب و کارها در گوگل Local Pack

سال فعالیت در Local Pack گوگل
سئو سایت

پس از چندین ماه آزمایش، گوگل رسما برچسب جدیدی را راه اندازی کرده که نشان می‌دهد چند سال از فعالیت کسب و کار شما می‌گذرد.

گوگل به تازگی اعلام کرد که برچسب «Years in business» اکنون برای مشاغلی فعال است که می‌خواهند چند سال از فعالیت خود را در Local Pack گوگل نشان دهند. البته ممکن است گوگل Local Pack در ایران به درستی کار نکند.

گوگل گفت شما باید تاریخ باز شدن را در نمایه Google My Business ارائه کنید. شما می‌توانید این کار را با ورود به سیستم حساب Google My Business با کلیک بر روی موقعیت مکانی خود و انتخاب گزینه «info» از منو و سپس کلیک بر روی «add the opening date» انجام دهید.

به نظر می‌رسد که گوگل این آزمایش را از سپتامبر سال ۲۰۲۰ آغاز کرده و سپس در نوامبر سال ۲۰۲۰ شروع به کار گسترده‌تر آن کرده است. و اکنون، در فوریه ۲۰۲۱، گوگل رسماً این ویژگی را اعلام کرد.

این قابلیت بعضی اوقات می‌تواند نشان دهد که مثلا کسب و کار شما ۵ سال یا بیشتر فعالیت کرده است، این موضوع به جستجوگران کمک کند تا اعتماد بیشتری به بیزینس شما داشته باشند. بنابراین اگر مدتی است که بیزینس شما شروع شده است، افزودن تاریخ شروع فعالیت باعث تشویق جستجوگر برای کلیک بر روی لیست شما و تماس احتمالی یا بازدید از مکان شما و در نهایت منجر به فروش شود.

برای قرار گرفتن در نتایج Local Pack گوگل، مطالعه مقاله سئو گوگل مپ به شما پیشنهاد می شود.

4/5 - (2 امتیاز)
62 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو