نمونه کار سئو نی نی سایت

سئو سایت نی نی سایت
سئو سایت

سئو نی نی سایت

شرکت سئو ایران مجری سئو نی نی سایت بوده است. در اینجا به بررسی و تشریح تجربه خود در رابطه با سئو نی نی سایت میپردازیم.

مهم ترین کاری که بعد از ساخت و ایجاد هر سایت میبایست انجام داد، سئو و بهینه سازی سایت است، که نی نی سایت این مورد را به ما سپرد، البته مواردی از قبیل درج سایت در سرچ کنسول گوگل، گوگل آنالیتیک، سئو فنی، افزایش سرعت لود سایت، رعایت اصول سئو، چک لیست سئو، بررسی UI مناسب و ریسپانسیو بودن سایت و انتخاب و تحقیق کلمات کلیدی سایت و … را نیز به مرور و در مدت چند سال انجام دادیم.

گاها ممکن است سایت ما تعداد زیادی کلمه کلیدی داشته باشد و نتوان هزاران کلمه را سئو کرد (آن هم با رقبای مختلف در کلمات گوناگون) که با هر جستجوی کاربر در موتور جستجوی گوگل، سایت ما در لیست نتایج دیده شود.

در این صورت چگونه میتوانیم سایت را به گونه ای سئو کنیم که با هر جستجوی کاربر در زمینه های مختلف در نتایج گوگل، سایت ما به نمایش در بیاید؟ کار های مختلفی برای این کار باید انجام شود تا بتوانیم به موتور جستجو بفهمانیم که این یک تاپیک است و کاربران سوالاتی میپرسند که جواب های مختلف دارد و همچنین گاها جواب ها متنوع است و بین پاسخ های یک سوال تفاوت زیادی وجود دارد. (حتی گاها پاسخی داده میشود که درست نبوده و صرفا دیدگاه یک کاربر عادی بوده)

نی نی سایت

نی نی سایت

نمونه کار سئو سایت توسط تیم سئو ایران

در اینجا با یک مثال میخواهیم به بررسی این مسئله بپردازیم که چگونه سایت بزرگ با تعامل بسیار زیاد با کاربران و سوالات عجیب غریب را به موتور جستجو معرفی کنیم؟راه حل چیست؟

می توان گفت باید روی برخی کلمات کلیدی مهم و پرتکرار از هشتگ استفاده کرد، اما این تنها راه نیست، به عنوان مثال در کنار هشتگ باید از منشن Linkless Mention استفاده کنیم

منشن بدون لینک یا همان Linkless Mention چیست؟ هر صفحه ای از سایت دیگران که اسم برند ما را تکرار کند منشن به شمار می آید، یا اگر لینک سایت ما را در صفحه خود قرار دهند اما لینک دهی صورت نگیرد نیز این عمل در واقع منشن کردن است، به عنوان مثال کلمه ” نی نی سایت ” در اینجا منشن است همچنین https://www.ninisite.com قرار دادن این لینک نیز حتی با این وجود که لینک دهی صورت نگرفته یک منشن به شمار می آید، به این نوع منشن که در مثال بالا آورده شد منشن یا تگ کردن خارجی میگویند، مانند لینک دهی خارجی است

حال به منشن داخلی میپردازیم، کاری که در منشن داخلی صورت میگیرد مشابه لینک بیلدینگ داخلی سایت است و تقریبا کارکرد مشابه دارد، به این صورت است که مترادف های یک کلمه یا عبارات مرتبط به موضوع را در صفحه قرار میدهد.

بررسی سئو نی نی سایت

برای اینکه مطالب گفته شده در این مقاله را بهتر متوجه شوید، به بررسی ریز به ریز آن میپردازیم،

به عنوان مثال در سایت، نی نی سایت میخواهیم به موتور جستجو گوگل بگوییم که کلمه “corona” و “کرونا” “covid-19” یک معنی میدهد، در صفحه ای که کلمه اصلی آن کرونا است کلمات “corona” و”covid-19″ را نیز چندین مرتبه تکرار میکنیم، حال اگر 100 تاپیک در سایت نی نی سایت باشد که درباره “کرونا ویروس” است ما در صفحات و تاپیک هایی که ابتدا به وجود می آید این کار را انجام میدهیم و تکرار میکنیم، لزومی ندارد در تمامی 100 تاپیک کرونا این امر تکرار شود تا موتور جستجو متوجه این مهم شود.

هفته های بارداری سئو نی نی سایت

هفته های بارداری سئو نی نی سایت

در سئو نی نی سایت، یکی از کارهای اصلی ما هشتگ و منشن بود، علاوه بر آن توانستیم به گوگل بفهمانیم که پاسخ کاربر جواب صحیح به سوال دیگران است .این تمام کار نبود و فعالیت های دیگری نیز برای این نمونه کار سئو صورت گرفت، ازجمله مدیریت صحیح freshness های زیاد و کامنت گذاری های متعدد توسط کاربران و اصطلاحات کاملا محاوره ای بود، مثلا یک کاربر در تاپیک سوالی در باره گریه های کودک میپرسید، و کاربران دیگر راهنمایی های متعدد با اصطلاحات و گویش های گوناگون برای این کاربر در پاسخ ارائه میکردند ولی همین کامنت ها کمک شایانی به یکپارچه سازی داشت.

نکته سئو: منشن و تگ گذاری اهمیت زیادی دارد حتی ممکن است در آینده جای لینک بیلدینگ را نیز بگیرد. (این کار در سال 1396 انجام شد)

کار اصلی که روی سئو نی نی سایت انجام شد بر روی هفته های بارداری بود از هفته اول تا هفته چهلم بارداری، کلمه کلیدی “هفته های بارداری” که مطابق شکل زیر در منوی بالای سایت هفته به هفته درج شده است.

هفته اول تا چهلم بارداری سئو نی نی سایت

هفته دوم تا چهلم بارداری سئو نی نی سایت

 

در هنگام سئو کردن سایت های بزرگ، صرفا یک کلمه کلیدی و تمرکز روی آن کلمه ملاک نیست، همچنین فقط نمیتوان با محتوا نویسی، لینک بیلدینگ و لینک سازی خارجی و رعایت اصول سئو و موارد فنی سئو و… است، در تصویر زیر با ابزار seo quack به بررسی جزئی نی نی سایت پرداختیم، مشاهده میکنید که تمامی اصول سئو رعایت شده است ولی فقط این نکات و اصول برای بهینه شدن سئو سایت کافی نیست.

 

بررسی seoquack نی نی سایت

بررسی نی نی سایت

 

آنالیز سئو نی نی سایت را با چند تصویر بررسی کنیم تا متوجه سختی کار این نمونه کار سئو و سایت هایی که به صورت تاپیک هستند شویم.

 

آنالیز سئو نی نی سایت

آنالیز سئو نی نی سایت

 

این تصویر که از آنالیز سئو نی نی سایت است، نشان دهنده تعداد کلمات کلیدی نی نی سایت است که تعداد کلمات کلیدی ارگانیک را حدود بیست هزار و 123 مورد شناسایی کرده است، ترافیک ارگانیک ماهیانه را بیش از 10 هزار مورد ثبت کرده است، ,  domain score را 73 از 100 به صورت میانگین در نظر گرفته است. این آمار در مقایسه با سایت های دیگر ایرانی که رنکینگ 1 تا 10 را در اختیار دارند آمار بسیار خیره کننده ایست.رنک سایت نی نی سایت در بین سایت های ایرانی بین 15 سایت اول ایران است.

 

بهینه سازی سئو نی نی سایت

بهینه سازی سئو نی نی سایت

 

در این تصویر مبحث که در بالا توضیح دادیم را  نمایش میدهد،  این سایت به دلیل تعامل با کاربر و سوال و جواب های متعدد، کوئری های متفاوت زیادی دارد، مثلا برای کلمه غذا، این تصویر نشان دهنده میزان سرچ کلمات کلیدی کاربران است، که ستون های، تعداد سرچ کلمه، جایگاه، میزان دیده شدن و cpc و … را نشان میدهد.

 

جستجو کلمات کلیدی نی نی سایت

عبارات و کلمات کلیدی نی نی سایت

 

در کشور ما به دلیل تحریم هایی که وجود دارد معمولا سایت هایی فیلتر شده اند(گاها محدودیت از سمت داخل کشور است)، در این تصویر آمار عجیبی میبینمیم نتیجه ای که به وجود امده است به دلیل فعال بودن فیلترشکن های کاربران است که آمار کمی تغییر کرده و تعداد IP جستجو کشورهای اروپایی و امریکایی نیز ثبت شده است.

همچنین مشاهده میکنید که کوئری ها علاوه بر موضوع اصلی نی نی سایت یعنی “راهنمای بارداری و بچه داری”  درباره مسائل آشپزی و بیماری های محتلف نیز وجود دارد.

برای مشاهده ی دیگر پروژه های سئو انجام شده به بخش نمونه کارهای سئو ایران بروید.

نتیجه

برای سئو سایت اینگونه نیست که یک چک لیست تهیه کنید و مرحله به مرحله به بهینه سازی سئو سایت بپردازید، سئو یک چیز ثابت نیست همانطور که اساس کار موتور جستجوها و الگوریتم های گوگل متغیر است، روش های سئو کردن نیز تغییر مپکند، قطعا ما نمیتوانیم دو سایت را با یک دستور العمل و استراتژی سئو به صفحه اول نتایج گوگل برسانیم، عوامل زیادی در بهینه کردن سئو سایت تاثیر گذار است و یک سری مجموعه فعالیت هایی باید انجام شود، برخی گام های سئو نیز طبق تجربیات وبمستر صورت میگیرد.

4.4/5 - (5 امتیاز)
79 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو