چند واقعیت در مورد شرکتهای SEO

سئو واقعی چیست؟
سئو سایت

چند واقعیت در مورد شرکتهای SEO

هیچ چیز آزاردهنده تر از این مسئله نمی باشد که متوجه شوید که سایت شما در گوگل رتبه ای ندارد. این مسئله خیلی بد است و اگر میخواهید که ازاین مسئله آزار دهنده رها شوید باید با شرکت هایی که در زمینه سئو سایت فعالیت دارند ارتباط بگیرید و هزینه ای را برای نجات سایت و بهبود سئو سایت خود خرج کنید.

سئو ارزان معمولاً بد است

اگر می خواهید SEO را به درستی انجام دهید، به زمان و هزینه نیاز دارید. بهترین شرکت سئو که می توانند خدمات خود را با قیمت های بسیار پایین ارائه دهند ، احتمالاً یکی از دو کار را انجام می دهند.

  • یا کاری نمی کنند
  • یا از اتوماسیون کلاه سیاه استفاده می کنند

در دنیای بزرگ و گسترده سئو، خدمات ارائه شده وجود دارد که باعث می شود شما دست و پا گیر شوید. افرادی هستند که به شما پیوندهایی را در وب سایتهایی که ظاهرا دارای قدرت بالایی هستند می فروشند و در کنار آن ها نیز خدماتی وجود دارند که پیوندهای مربوط به سایت شما را در صدها یا هزاران وب سایت قرار می دهند. خدماتی  هم وجود دارند که ترافیک “رایگان” را به سایت شما ارسال می کنند. تمام این موارد برای سئو کردن سایت شما خطرناک می باشند و در حقیقت باید بگوییم که به نوعی  بی فایده هستند.

سئو ارزان بد است به دلیل اینکه کلاه سیاه است

سئو ارزان = کلاه سیاه

شرکت های معدودی که این کار را به درستی انجام می دهند

برای سئو کردن سایت جنبه های مختلف بسیار زیادی وجود دارند که بیشتر شرکت های seo آن ها را درک نمی کنند در صورتیکه درک آن ها بسیار ساده می باشد اما از لحاظ فنی می تواند بسیار پیچیده باشد.

گرفتن وب سایت برای رتبه بندی در Google برای برخی از کلمات کلیدی بسیار آسان است. شما فقط باید کلمات کلیدی را انتخاب کنید که بسیار خاص هستند و از رقابت بسیار پایینی در اینترنت برخوردار هستند. یا اینکه درباره آن کلمات کلیدی تعداد محدودی مقاله منتشر شده است و تنها چند نفر به جستجو آن پرداخته اند و روی وب سایت کلیک کردند و اینجاست که شما توانستهاید بُرد کنید.

شرکت های جستجوگر نمی توانند هیچ چیزی را تضمین کنند

سئو تضمینی وجود خارجی ندارد، اگر توسط یک شرکت SEO جستجو شده است که برای هر کلمه کلیدی، رتبه های سئو تضمینی را ارائه می دهد مسئله این است که شرکت های سئو در واقع نمی توانند چیز دیگری را تضمین کنند به غیر از اینکه آنها کارهایی را که برای انجام آنها انجام می دهید انجام دهند.

الگوریتم Google را کنترل نمی کنند. آنها رقابت شما را کنترل نمی کنند. تنها کاری که آنها می توانند کنترل کنند، کاری است که آنها روی وب سایت شما انجام می دهند. مگر در مواردی که کنترل کاملی بر هر جنبه ای از عوامل دخیل در سئو داشته باشند، در واقع آنها نمی توانند هیچ تضمینی را تضمین کنند.

سئو سریع یک شبه معنی ندارد، سئو زمان بر است

سئو سریع یک شبه معنی ندارد، سئو زمان بر است

تلاش ها همیشه ثابت نیستند

اکثریت مدیران وب سایت ها متاسفانه بر این عقیده هستند که زمانیکه با کلمات کلیدی به رتبه اول صفحه اول گوگل می رسند باید برای همیشه در آن جایگاه بماند و نتیجه تلاش خود را به دست آورند. آنها نمی دانند که اگر زمانیکه به رتبه نخست رسیدن دست از تلاش بردارند این امکان وجود دارد که وب سایت های رقیب بتوانند جایگاه آن ها را کسب کنند.اما مسئله مهم این است که چرا شرکتهای سئو این را به شما نمی گویند؟ دلیل آن ها از نگفتن این موضوع این است که نمی خواهند شما فکر کنید که برای همیشه درگیر یک قرارداد بزرگ SEO هستید. این به نظر می رسد یک تعهد ترسناک ، گران و بلند مدت است و آنها نمی خواهند شما را بترسانند.

فراموش نکنید که سئو باید یک فعالیت مداوم باشد و مداوم در حال تحول باشد. اگر تمام کارهای خود را متوقف کنید ، Google نتیجه می گیرد که شما دیگر فعال نیستید و هر چند وقت یک بار در سایت خود فعالیت می کنید. پس اگر می خواهید که  رتبه و جایگاهی را که بدست آورده اید از دست ندهید و افت رتبه سایت نداشته باشید نباید دست از تلاش و فعالیت های مربئط به سئو بردارید.

ارسال به موتورهای جستجوشاید شما فکر میکنید که تنها موتورهای جستجو که ارزش زیادی دارند گوگل و یاهو می باشند. ما اینجا یک سوال از شما داریم و آن هم این است که چرا همیشه می خواهید که پهنای باند سایت شما توسط ده ها و یا صدها ربات جستجو مورد ارزیابی قرار گیرید که ترافیک چندان زیادی را برای سایت شما به همراه ندارند؟باید بگوییم که چه بخواهید و چه نخواهید بیشتر موتورهای جستجو سرانجام وب سایت شما را پیدا خواهند کرد.

رتبه بندی برای نام شرکت شما

شاید این از بدشانسی شما باشد که وب سایت شما در رتبه بندی های موتورهای جستجو قرار نگیرید. اما باید بگوییم که جای نگرانی وجود ندارد شاید سایت شما در لیست 10 نتیجه نخست موتورهای جستجو نباشد اما این احتمال وجود دارد که در رتبه بندی های بعدی قرار گرفته باشد

کلمات کلیدی بلند LTK برای کمک به سئو داخلی

کلمات کلیدی بلند LTK برای کمک به سئو داخلی

کلمات کلیدی بلند

زمانیکه به نتیجه سئو سایت خود و کلمات کلیدی که دارید نگاه می اندازید برایتان جای بسی خوشحالی و تعجل است که چطور با کلمات توانسته اید رتبه مناسبی را بدست آورید.

به نظر شما این رتبهای که توسط کلمات کلیدی خود بدست آورده اید چقدر زمان برده است؟

آیا تاثیری در روند فروش و ارائه خدمات شما داشته است و آن ها نیز افزایش پیدا کرده اند؟

خب باید بگوییم که کسب رتبه مناسب در نتایج موتورهای جستجو و بهینه سازی کردن وب سایت توسط کلمات کلیدی شاید 6 ماه زمان لازم داشته باشد اما برخی از وب سایت ها هستند که کمتر از این مدت زمانی توانسته اند رتبه مناسبی را بدست آورند. زیرا که تکنیک ها و قوانین مربوط به سئو را به خوبی و به موثع در سایت خود اجرا کرده اند.

نتیجه زمان بر است

چیز دیگری که شرکتهای SEO دوست ندارند به شما بگوینداین است که برای نتایج مطلوبدر زمینه سئو سایت و بهینه سازی کردن وب سایت حداقل 6 ماه زمان لازم است واگر در صنعت رقابتی تری قرار دارید این مسئله ممکن است سالها طول بکشدهنگامی که شما قرارداد سه ماهه SEO را امضا می کنید ، وقت و هزینه خود را هدر می دهید. شما باید به این موضوع به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت نگاه کنید که فقط یک یا دو سال دیگر بازده سرمایه گذاری را نشان می دهد. شاید شما بتوانیددر سه ماه نتیجه بگیریداما ماندگاری بالایی نخواهد داشت و عموماً درآمدزا نخواهند بود.شرکت های سئو گاهی اوقات برون سپاری می کنند

این موضوع می تواند خطرناک باشد که برخی از شرکت هایی که در زمینه سئو فعالیت دارند برون سپاری می کنند. برخی از وب سایت ها مانند Fiverr و SEOClerks هستند که خدمات بسیار خوبی را به شما ارائه می دهند که هزینه بسیار کمی هم دارد اما باید فراموش نکنید که ممکن است این مسئله برای سایت شما مشکل ساز باشد. چرا که این نوع از خدمات به کمک نرم افزارهای خودکار انجام می وشد که مطالب را کپی می کنند یا فعالیت های آن ها توسط ربات انجام می شود و این موضوع احتمال ویروسی شدن سایت شما را ممکن است در پی داشته باشد.

سئو تضمینی دروغ است

سئو تضمینی دروغ است

اگر استراتژی شماتغییر نکند این کار جواب نمی دهد

این مسئله را به خوبی می دانید که موتور جستجو گوگل دارای الگوریتم هایی می باشد که به کمک آن ها بهتر می تواند در وب سایت شما را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهد. همچنین مدام در حال بروزرسانی الگوریتم های خود می باشد.

حتما این موضوع را هم می دانید که الگوریتم های گوگل جستجو و تغییرات را با در نظر گرفتن زمان انجام می دهند. بنابراین شما هم باید با الگوریتم های گوگل پیش بروید و ایتزاتژی سئو سایت خود را با سرعت تغییر دهید تا خدای نکرده دچار جریمه های گوگل نشوید.

5/5 - (1 امتیاز)
70 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 14 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو