کلمه کلیدی چیست؟

کلمه کلیدی
سئو سایت

کلمه کلیدی

چگونه برای کلمات کلیدی تحقیق کنیم؟ ارتباط سئو سایت با کلمه کلیدی چیست؟ همه چیز با تایپ یک کلمه کلیدی در یک باکس جستجو آغاز می شود.

سئو - کلمه کلیدی

سئو و انتخاب کلمه کلیدی

کلمه کلیدی سئو

تحقیق کلمات کلیدی سئو یکی از وظایف اساسی سئو است. در این مقاله ما به شما یاد خواهیم داد که چگونه جایگاه مناسب خود را بیابید و چه طور کلمه کلیدی موثری را که میتوانید رتبه شان را بالا ببرید، پیدا کنید.

کلمه کلیدی سئو

کلمه کلیدی

شما باید بدانید که بدون کلمات کلیدی سئو، استراتژی محتوایی و بهینه‌ سازی وب ‌سایت‌ تان امکان پذیر نخواهد بود کلمات کلیدی نقش مهمی در لینک بیلدینگ ، جذب ترافیک و افزایش فروش آنلاین وب‌ سایت‌ها ایفا می‌کنند.برای انتخاب کلمات کلیدی سئو باید استراتژی هدفمندی را پیش بگیرید

  1. درک کنید که مخاطبان شما چه چیزی را می‌خواهند پیدا کنند.
  2. چند نفر آن را جستجو می کند
  3. در چه قالبی(فرمت) آن را می خواهند
  4. کلمه کلیدی سئو به چند دسته تقسیم می‌شوند

کلمه کلیدی سئو به دو دسته تقسیم‌بندی می‌شوند

تقسیم‌بندی کلمات کلیدی بر اساس User Intent

کلمات کلیدی User Intent، بیانگر قصد و نیّت کاربران از جستجو در اینترنت است. همان‌گونه که می‌دانیم کاربران با اهداف متنوعی به وب‌سایت‌ها سر می‌زنند. عده‌ای برای خواندن اخبار روزانه و عده‌ای برای دریافت یک سرویس یا محصول برخی برای یادگیری و بعضی دیگر برای وارد شدن به شبکه‌های اجتماعی از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند. می‌توان گفت که همه کاربران تقریباً سه هدف کلی برای جستجو در اینترنت دارند

دانستنیهای کلمه کلیدی سئو

هرآنچه باید در باره کلمه کلیدی سئو بدانیم

 1 . کلمات کلیدی Informational

کاربران از این نوع کلمات کلیدی سئو برای یافتن اطلاعات استفاده می‌کنند. برای مثال : پرورش بوقلمون یا آموزش زبان انگلیسی همگی از این دسته‌اند. در این شیوه از جستجو، کاربران تنها به دنبال افزایش دانش و اطلاعات خود درباره یک زمینه هستند.

2 . کلمات کلیدی Transactional

هدف از جستجوی چنین کلماتی انجام یک معامله آنلاین در قالب خرید یک محصول فیزیکی یا سرویس اینترنتی است. برای مثال کوئری‌های جستجوی دانلود کتاب، خرید لپ تاپ و سرویس اینترنت پرسرعت البته گفتنی است که برخی دیگر معتقدند که در اینجا نوع دیگری از کلمات کلیدی با عنوان Commercial نیز وجود دارد. کلمات کلیدی Commercial زمانی به کار می‌روند که کاربر قصد جستجوی یک محصول را دارد، اما فعلاً قصد خرید آن را ندارد

3 . کلمات کلیدی Navigational

استفاده از این نوع کلمات کلیدی زمانی اتفاق می‌افتد که کاربر می‌خواهد به وب‌سایت خاصی مراجعه کند، اما دامنه آن سایت را نمی‌داند. برای مثال کوئری‌های جستجویی مانند علی بابا، فیسبوک و آمازون از جمله کلمات کلیدی Navigational هستند. در نتیجه کاربران با کلیک بر روی اولین لینک حاصل از جستجو به مقصود خود می رسند

تقسیم‌بندی کلمه کلیدی بر اساس Search volume

معیار این نوع تقسیم‌بندی کلمه کلیدی سئو تعداد جستجوی آن‌ها توسط کاربران موتورهای جستجو است و نه قصد و نیّت کاربران. کلمه کلیدی بر حسب Search Volume به سه دسته تقسیم می‌شوند

1 . کلمه کلیدی اصلی یا Head 

این دسته از کلمه کلیدی، کلمات و عبارات اصلی و کوتاهی هستند که به طور گسترده در اینترنت جستجو می‌شوند. این نوع از کلمات کلیدی سئو معمولاً نشانگر یک دسته بندی خاص یا مفهوم کلی هستند. برای مثال کلماتی مانند موبایل، خانه، طراحی سایت، کامپیوتر و خودرو از این دست از کلمات کلیدی سئو هستند.

مشکلی که در این نوع کلمات کلیدی وجود دارد این است که قصد و نیت کاربران در آن مشخص نیست. برای مثال وقتی فردی در گوگل کلمه موبایل را جستجو می‌کند، مشخص نیست که به دنبال خرید موبایل است یا به دنبال نرم افزاری خاص برای موبایل است

2 . کلمات کلیدی عبارتی یا Middle Tail

این نوع کلمات کلیدی سئو، نتایج مشخص‌تری را نسبت به کلمه کلیدی Head به نمایش می‌گذارد. با این وجود همچنان این کلمات کُلی و کمی نامفهوم هستند. افراد به دنبال بهترین پیشنهاد از جانب موتورهای جستجو هستند و خود ایده خاصی ندارند. برای مثال کلمه کلیدی (خرید خانه ) ( خرید لپ تاپ ) یا (خرید خودرو) جزو کلمات کلیدی Middle Tail هستند.

3 . کلمه کلیدی طولانی یا Long Tail

کلمه کلیدی طولانی راه موفقیت وب‌سایت‌های پرترافیک هستند می‌توانند بیش از 70% ترافیک وب‌سایت شما را پوشش دهند. این در حالی است که عرصه رقابت در کلمات کلیدی Long Tail به مراتب کمتر از دیگر انواع کلمه کلیدی است.. برای مثال کلمه کلیدی (خرید بلیت ارزان هواپیمای تهران- کرمانشاه)

کلمات کلیدی سئو چند دسته اند

تقسیم بندی و دسته بندی کلمات کلیدی

کلمه کلیدی چیست؟

تحقیق برای یافتن کلمه کلیدی یکی از مهمترین، با ارزش ترین و پربازده ترین فعالیت ها در زمینه ی بازاریابی های بر اساس جستجو است. رنکینگ کلمات کلیدی صحیح می تواند وبسایت شما را بسازد یا خراب کند
از طریق تحقیقات کلمات کلیدی تقاضای بازارتان، شما نه تنها می توانید بدانید چه اصطلاح و جملاتی را با سئو هدف قرار دهید بلکه همچنین درباره ی مشتریانتان به طور کلی می آموزید و در می یابید مشتری های شما بیشتر به دنبال چه چیزی هستند
مسئله همیشه درباره ی بازدید بیشتر برای وب سایتتان نیست، بلکه درباره ی بازدیدکننده ی مناسب است. درک  این موضوع در سئو بسیار مهم است، این مورد را با ذکر یک مثال بررسی می کنیم:

  • مثلا یک وکیل با سابقه ، یک سایت شخصی برای معرفی خود و خدماتش زده ، حال می خواهد آن را سئو کند : اتفاقی که می افتد این است ، او به دنبال گرفتن و سئو کلمه وکیل می رود و برای آن هم هزینه می کند اما وقتی به جایگاه های بالای نتایج گوگل می رسد این اتفاق برای او می افتد که گاه و بیگاه برای تنظیم شکایت یک دعوا در کلانتری و یا اموری ساده و پیش پا افتاده با او تماس گرفته می شود و این اصلا برای او مفید نیست چرا که یک وکیل باسابقه دنبال وکالت دعاوی بزرگ است ، پس بهتر بود برای مثال از ابتدا وکیل ملک را سئو می کردد.

با تحقیقات کلمات کلیدی شما می توانید تغییرات تقاضای بازار را پیش بینی کنید، پاسخگوی تغییرات شرایط بازار باشید و محصولات، خدمات و محتوایی ارائه کنید که وبگردان و مردم عادی به طور جدی در پی آن هستند. در تاریخ بازاریابی، هرگز چنین موانع پایینی برای درک انگیزه های مصرف کنندگان فضای مجازی وجود نداشته است و قطعا فواید این هوش نمی تواند دست کم گرفته شود.

کلمه کلیدی

انتخاب کلمه کلیدی

چگونه ارزش کلمات کلیدی را بسنجیم

چه میزان انتخاب کلمه کلیدی برای وب سایت شما مفید و یا مضر است؟

اگر شما صاحب یک فروشگاه آنلاین کفش هستید، از بازدیدکنندگانی که کفش قهوه ای را جستجو می کنند بیشتر فروش می کنید یا چکمه ی مشکی؟

مدل های کلمات کلیدی بازدیدکنندگان در موتورهای جستجو اغلب برای وب مسترها در دسترس است و ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی به ما اجازه می دهند این اطلاعات را کسب کنیم.
اگرچه، این ابزارها نمی توانند به ما به طور مستقیم ارزش به دست آمده از این تحقیقات را نشان دهند. برای درک ارزش کلمات کلیدی، ما باید ارزش وب سایت خودمان را بدانیم، مقداری فرضیه پردازی کنیم، تست کنیم و فرمول های کلاسیک بازاریابی وب را با امکانات مدرن تکرار کنیم.
روند پایه برای ارزیابی ارزش کلمه ی کلیدی

انتخاب کلمه کلیدی

از خودتان بپرسید….
آیا کلمه ی کلیدی به محتوای سایت شما مربوط است؟ آیا جستجوگران آنچه را در جست و جوی آن روی سایت شما هستند با استفاده از این کلمات کلیدی می یابند؟ آیا از انچه می یابند خوشحال هستند؟

آیا این نتایج بازدید در جهت سود مالی و یا سایر اهداف مجموعه است؟
اگر پاسخ به تمام این سوالات یک بله ی صریح است! سپس ادامه دهید …

کلمه کلیدی مرتبط با وب سایت

پیدا کردن کلمه کلیدی که مرتبط با فعالیت وکسب وکار شما باشد از مهم ترین کارهایی است که باید متخصصین سئو کاری که بر روی سایت شما فعالیت دارند به آن توجه داشته باشند.
برای تولید محتوا در وب سایت خود باید از این کلمات کلیدی استفاده شود. شما در هز حرفه ای که فعالیت دارید که مشغول می باشید باید کلمات مربوط به حرفه خود را بخوبی شناخته و از آنها استفاده کنید.
برای اینکه بتوانید کلمات کلیدی که مرتبط با کسب و کار شما باشد می توانید از ابزارهای مختلف استفاده کنید تا به عبارت های جدید دسترسی پیدا کنید. دراین مورد گوگل برای شما دو ابزار را مشخص کرده است که می توانید از آن ها برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب استفاده کنید. ابزارهایی همچون Goolge Trends و kwfinder ، Google Keyword Planner که با استفاده از این سه ابزار شما به راحتی می توانید کلمه کلیدی مربوط به حرفه و کسب وکار خود را پیدا کرده و د رمحتواهای وب سایت خود از آن ها استفاده کنید.

ابزارهای پیدا کردن کلمه کلیدی

معرفی ابزارهای موجود برای شناسایی کلمات کلیدی سئو

اغلب دو نوع ابزار تحقیق کلمه کلیدی وجود دارد

  1. جستجوی کلمه کلیدی مادر

از گروه “مادر کلید واژه‌ها” برای پیدا کردن کلید واژه سودمند استفاده کنید. به طور مثال، گروه مادر: کفش و کلید واژه‌های سودمند : کفش مردانه، کفش زنانه، کفش بچه‌گانه و…

  1. جستجوی کلمه کلیدی رقابتی

پیدا کردن کلمه کلیدی که به سایت‌های دیگر کمک می‌کند تا ترافیک را مدیریت کنند.

چگونه می­توان کلمه کلیدی را برای استراتژی SEO خود تحقیق کرد

ما قصد داریم یک فرایند تحقیق درباره سئو کلمات کلیدی ارائه دهیم که می­تواند برای کمک به شما در یافتن لیستی از کلماتی که باید هدف قرار دهید، دنبال کنید. به این ترتیب شما قادر خواهید بود استراتژی کلمات کلیدی قوی را ایجاد و اجرا کنید.

لیستی از موضوعات مهم و مرتبط را براساس آنچه در مورد کسب­و­کار خود می­دانید تهیه کنید.

برای شروع این روند، به موضوعاتی که قصد رتبه ­بندی آن­ها را دارید فکر کنید. احتمالا در حدود 5 تا10 موضوع ارائه خواهید کرد که فکر می­کنید برای کسب­و­کار شما مهم است و سپس از آن موضوعات برای کمک به یافتن برخی کلمات کلیدی خاص در مراحل بعدی استفاده خواهید کرد.

خود را به جای شخص خریدار قرار دهید. مخاطب هدف شما چه موضوعاتی را جستجو می­کند؟ به عنوان مثال اگر شرکتی در حوزه فروش نرم افزار بازاریابی دارید کلمه کلیدی ­هایی را با توجه به موضوعات “بازاریابی”، “بازاریابی شبکه­های اجتماعی”،”تجزیه و تحلیل بازاریابی”، “اتوماسیون بازاریابی” و کلماتی نظیر این­ها خواهید داشت.

ابزارهایی وجود دارد که میزان جستجوی ماهانه کلمه کلیدی مدنظر شما را مشخص می­کند. این داده­ها به شما امکان می­دهد آن­ها را برای مخاطبان خود اندازه­گیری کنید و همچنین برای موفقیت در این کلمه کلیدی باید چند موضوع فرعی مختلف را ایجاد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این عناوین فرعی، به مرحله 2 می رویم!

آن دسته از موضوعات را با کلمات کلیدی پر کنید.

اکنون وقت آن است که برخی از کلمات کلیدی را که در دسته­ای از موضوعات قرار دارند شناسایی کنید. این­ها عبارات کلیدی هستند که به نظر شما برای رتبه ­بندی در صفحات نتایج موتور جستجو(SERP) مهم است زیرا مشتری هدف شما احتمالاً به دنبال جستجوی عبارات خاص است.
به عنوان مثال، اگر موضوع “اتوماسیون بازاریابی” را برای یک شرکت نرم افزاری بازاریابی انتخاب کنیم، برخی از عبارات کلیدی را که فکر می کنیم افراد در رابطه با آن موضوع جستجو می­کنند؛ ایجاد می کنیم. این­ها ممکن است شامل موارد زیر باشند
“ابزارهای اتوماسیون بازاریابی”، ” نحوه استفاده از نرم افزار اتوماسیون بازاریابی”، ” اتوماسیون بازاریابی چیست؟” و غیره.
هدف این مرحله تهیه لیست نهایی عبارات کلیدی شما نیست. شما فقط می­خواهید با عباراتی روبرو شوید که فکر می­کنید مشتریان بالقوه ممکن است از آن­ها برای جستجوی محتوای مربوط به آن موضوع خاص استفاده کنند. در ادامه این روند لیست­ها را محدود خواهیم کرد. نگراان نباشد!

درک کنید که هدف چگونه بر تحقیق کلمه کلیدی تأثیر می­گذارد و بر این اساس تجزیه و تحلیل کنید.

همانطور که در بخش قبلی گفتیم، قصد کاربر اکنون یکی از مهمترین فاکتورهای توانایی شما در رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو مانند Google است. انتخاب کلمات کلیدی با ارزش ظاهرا آسان است اما متأسفانه کلمات کلیدی می­توانند دارای معنای مختلفی باشند. از آنجا که هدف در جستجو برای پتانسیل رتبه ­بندی شما بسیار مهم است باید در تفسیر کلمات کلیدی مورد نظر خود بسیار احتیاط کنید.
برای مثال شما در حال جستجوی کلمه کلیدی “چگونه یک وبلاگ راه اندازی کنیم” برای مقاله­ای که قصد انتشار آن را دارید؛ هستید. “وبلاگ” می تواند به معنای یک پست وبلاگ یا خود وب­سایت وبلاگ باشد، و آنچه که یک جستجوگر در پشت آن کلمه کلیدی دارد در جهت مقاله شما تأثیر می­گذارد.
برای تأیید اینکه هدف کاربر در یک کلمه کلیدی چیست، بهتر است خودتان این کلمه کلیدی را به سادگی وارد یک موتور جستجو کنید و نتیجه را مشاهده کنید.

در مورد عبارات جستجوی مرتبط تحقیق کنید.

این یک مرحله خلاقانه است که شما ممکن است قبلاً هنگام انجام تحقیق درباره کلمه کلیدی به آن فکر کرده باشید. در غیر این صورت این یک روش عالی برای پر کردن این لیست ها است.

توجه کنید که ساختار پیلار کلاستر را بعد از انتخاب کلمات کلیدی باید ترسیم کنید.

از ابزار تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید.

Google Keyword Planner . 1

Google Keyword Planner یکی از ابزارهای محبوب و کلیدی برای پیدا کردن کلمه کلیدی سایت می‌باشد. تنها دلیل محبوبیت این ابزار رایگان بودن آن است برای استفاده از این ابزار باید یک حساب AdWords داشته باشید یکی از ویژگی‌های ابزار Keyword Planner این است که اطلاعات دقیق آن در Google بزرگترین موتور جستجو وجود دارد که از نتایج جستجوی این کلمه در گوگل به دست آمده است. یکی از محدودیت‌های این ابزار این است که میزان جستجوی کلید واژه موردنظرتان را در موتورهای جستجوی دیگر نمایش نمی‌دهد

SEMRUSH . 2

ساده‌ترین ابزار شناسایی کلمه کلیدی سئو برای یک وبلاگ‌نویس SEMRUSH می‌باشد. در این ابزار فقط باید URL خود را اضافه کنید یا URL رقیب‌تان را وارد نمایید. سپس تمام کلمات کلیدی سئو که برای آن سایت رتبه‌بندی شده را نشان می‌دهد. این باعث می‌شود که شما کلمه کلیدی هم خانواده طولانی‌تر و کوتاه‌تر کلیدواژه‌ی موردنظرتان را انتخاب نمایید. شما باید روش انتخاب کلمه کلیدی را بدانید تا بتوانید انتخابی مناسب و هدفمند داشته باشید.

سئو کلمات کلیدی مهمترین بخش شروع سئو است

ابزارهای پیدا کردن کلمه کلیدی،انتخاب کلمه کلیدی رقابتی

 LongTailPro .3

LongTailPro یک نرم‌افزار تحت کلود (ابری) برای تحقیقات و یافتن کلمات کلیدی سئو و یکی از محبوب‌ترین ابزار در این لیست می‌باشد. این نرم‌افزار یکی از ابزار‌های تحقیقاتی شامل هزینه می‌باشد که می‌تواند به شما برای جستجوی کلمه کلیدی سئو برای سایت‌های خاص و با محصولات اختصاصی کمک کند. با استفاده از ورژن «پلاتینیوم» می‌توانید آنالیزهای دقیق و جزیی بسیار عالی برای کلمه کلیدی مختلف دریافت کنید.

 SpyFu . 4

SpyFu یکی از بهترین محصولات نرم‌افزاری سئو کلمه کلیدی وب سایت در بازار می‌باشد

این ابزار به دو دلیل مهم بسیار مفید است.

1 . افزایش دانش شما از شناخت کلمه کلیدی هدف و پلت فرم‌های کلمات کلیدی رقابتی seo

2 . کشف بازارهای نوظهور و یا بازارهایی که هنوز به آن ورود نشده است.

خصوصیات
  • SpyFu چندین ماژول دارد
  • ماژول مقایسه وب‌سایت‌ها
  • ماژول تاریخچه کلید واژه
  • ماژول تاریخچه ثبت دامنه
  • ماژول کلمه کلیدی مرتبط

5 . Keyword Tool Dominator

ابزاری برای پیدا کردن کلمه کلیدی سئو از Amazon و Etsy و Ebay

شیوه ایی که خریداران در گوگل شما را جستجو می کنند به نحوه ی جستجوی آنها در آمازون وابسته است، درحقیقت مردم در گوگل مکان فروشگاهی که قصد خرید از آن دارند را جستجو می کنند و در آمازون به طور مستقیم خرید کالای مورد نظر خود را جستجو می کنند.

پس دریافتیم که به عنوان یک جستجوگر در آمازون، جستجوی ساده برای سئو کلمه کلیدی در گوگل به تنهایی کافی نیست، شما نیاز به بهینه سازی برای جستجو در آمازون و کلمات کلیدی به کار رفته در آمازون دارید.

بهترین ابزار توسط آمازون در داده های پایه ابزار کلمه کلیدی تحت سلطه است. تنها چیزی که نیاز است به خاطر داشته باشیم این است که در آمازون هیچ راه اندازه گیری میزان جستجو وجود ندارد، تنها چیزی که شما در اختیار دارید کلمه ی کلیدی خام و لیستی از ایده هاست .

6 . Google Correlate

برای کشف کلمه کلیدی سئو غیر منتظره در محیط مجاور، وقتی به دنبال ریشه ی کلمه کلیدی در تجارت خودتان هستید به احتمال زیاد لیستی از ایده های ممکن در سر دارید، غیر قابل باور نیست که یک فروشگاه ارسال گل باید تمام گل فروشی های محلی را تحت نظر داشته باشد. ولی همبستگی های گوگل به شما کمک می کند که به سئو کلمات کلیدی خود از زاویه ی متفاوتی نگاه کنید .

شناسایی کلمات که نواسانات علایق فصلی را با کلمه کلیدی شما مرتبط می سازد. مثلا برای ارسال گل کلمه ی کلیدی ما همبستگی با دیگر سرویس های ارسال گل توسط بانوان، ارسال شکلات و توت فرنگی های روکش دار و… را دارد . و اگر کسی از از محصولات شما استقبالی نکرد به طور حتم می توانید این احتمال را دهید که افراد در ولتاین و تعطیلات مشتری شما شوند.

کلمه کلیدی سئو مخصوص بازاریابان محتوا

کلمه کلیدی Market-Defining

کلمه کلیدی معرف بازار یا اصطلاحاً Market-defining رایج‌ترین و نزدیک‌ترین عباراتی هستند که در زمان معرفی کسب‌و‌کار شما به ذهن مخاطبان می‌رسند. کلمات کلیدی Market-Defining عمدتاً کلی و عمومی هستند و رتبه گیری برای آن‌ها در نتایج جستجو بسیار دشوار است، دقیقاً کلماتی هستند که نوع کسب‌و‌کار شما را به مخاطبان معرفی می‌کنند

کلمات کلیدی Customer-Defining

کلمات کلیدی معرف مشتری یا اصطلاحاً Customer-Defining واژه‌ها و عباراتی هستند که مخاطبان یا مشتریان شما به‌وسیله آن‌ها خودشان را معرفی می‌کنند. این دسته از کلمه دومین گروه پراستفاده در میان مخاطبان شما هستند.

دلیل اهمیت این کلمه کلیدی Customer-Defining این است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید مخاطبان اصلی خود یا افرادی که به نوعی کسب‌و‌کارشان با شما ارتباط دارد را شناسایی کنید و بر اساس اطلاعات به دست آمده با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

برای مثال اگر وب‌سایتی با محوریت فروش کتب و جزوات درسی دارید، احتمالاً بخشی از مخاطبان شما با عباراتی مانند دانش‌آموز سال سوم، دانشجوی ترم اول، داوطلب کنکور و پشت‌کنکوری به جستجو می‌پردازند.

سئو کلمه کلیدی بسیار اهمیت دارد

سئو کلمه کلیدی سایت

کلمات کلیدی Product-Defining

کلمه کلیدی Product-Defining یا به اصطلاح کلمه کلیدی معرف کالا، عباراتی هستند که محصولات شما را معرفی می‌کنند یعنی دقیقاً عباراتی که خریداران به دنبال آنها می‌گردند.

توجه داشته باشید در زمان استفاده از این نوع کلمات حتماً دقیق باشید. برای مثال اگر صاحب یک فروشگاه کامپیوتر، لپ‌تاپ و لوازم جانبی هستی، در کنار نام محصولات خود حتماً برند تجاری آن‌ها را نیز درج کنید.

کلمه کلیدی Product-Defining می‌توانند شما را به طور مستقیم به هدف برساند و تنها باید یک نامِ مفهوم و مشخص داشته باشند. به این ترتیب یا شما را به واسطه فروش محصول به هدف می‌رسانند یا به علت عدم رضایت مشتریان از کیفیت یا قیمت محصولات به فروش منجر نمی‌شوند. سئو کلمه کلیدی برای استفاده در داخل سایت و محتوای وبلاگ‌تان فوق‌العاده هستند

کلمه کلیدی Industry Thought Leaders

اسامی رهبران حوزه‌های مختلف کسب و کار، همواره مورد توجه کاربران قرار دارد. منظور از رهبران، کسانی است که در حوزه‌ی فعالیت شما معروف و قابل‌احترام هستند.

گرچه شما چندان نمی‌توانید از این کلمه در سرفصل مطالب خود استفاده کنید، اما به یاد داشته باشید که این کلمه هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شوند و هیچ‌گاه همانند محصولات تکنولوژی نسخه‌ای جدیدتر از آن وارد بازار نمی‌شود. بنابراین اگر در مطالب خود به ندرت از این اسامی استفاده می‌کنید، مطمئن باشید که مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد.

با این حال سؤال اینجاست که چگونه از این اسامی و کلمه کلیدی سئو برای ارتقا و بهینه‌سازی وب‌سایت خود استفاده کنید؟ با انجام مصاحبه و گفتگو با این افراد می‌توانید ترافیک بسیاری از کاربران را به وب‌سایت خود هدایت کنید. همچنین، اگر شناخت کافی از آنها ندارید می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و توئیتر کمک بگیرید.

ارتباط با این افراد در شبکه‌های اجتماعی یکی از راه‌های مفید برای ایجاد یک گفتگوی دو نفره است که هم موجب افزایش سطح دانش و اطلاعات تخصصی شما می‌شوند و هم ارزش وب‌سایت شما را به رخ رقیبان می‌کشد.

سوالات متداول درباره کلمه کلیدی

1کلمه کلیدی چیست؟
کلمه کلیدی به معنی عباراتی مرتبط با کسب و کار شما هستند که می خواهید سایت شما درصورت جستجوی آن ها، در صدر نتایج موتور جستجو نمایش داده شود.
2برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب از چه ابزارهایی استفاده می شود؟
برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی می توانید از ابزارهای Goolge Trends و kwfinder ، Google Keyword Planner استفاده کنید.
3در انتخاب کلمات کلیدی چه نکاتی مهم است؟
مهم ترین نکات در انتخاب کلمات کلیدی برای سئو، مرتبط بودن آن ها با کسب و کار شما و بالا بودن میانگین آمار جستجوی آنها در گوگل می باشند.
4.4/5 - (5 امتیاز)
86 / 100

6 Comments

  1. SEO IRAN گفت:

    دوستانی که این موضوع رو درست میدونند معمولا مثال هایی میارن که در سئو موفق هستند بدون استفاده از کلمه کلیدی ، اما در جواب میشه اینطور هم گفت که اگر استفاده می کردند موفق تر بودند / چرا که اغلب این سایت ها رقیب جدی در حوزه فعالیتشون نداشتند.

  2. SEO IRAN گفت:

    آموزش انتخاب کلمه کلیدی در سایت قرار داره ، لطفا جستجو کنید

  3. SEO IRAN گفت:

    قطعا تاثیر tag (تگ) یا همون برچسب ، بیشتر از کلمه کلیدی هست، اما دقت کنید در کل اینها 2 چیز متفاوت هستند و اغلب تگ میتونه یه دسته رو هم در سایت و گوگل موفق کنه اما این کار برای کلمه کلیدی سخته و از طرفی کلمه کلیدی میتونه یک مطلب رو به موفقیت برسونه

  4. sanaz گفت:

    ایا برای اسم گذاشتن برروی تصاویرمون برای سئو باید از کلمات سئو استفاده کنیم؟

  5. حسن کمالی گفت:

    سلام من یک کلمه کلیدی مناسب برای وب سایت خودم که در رابطه با پزشکی است دارم می شه بفرمایید حالا باید با این ابزار هایی که فرمودید تست کنم که خوب هست یانه؟ کلمه کلیدی من درمان سینوزیت است و من یک پزشک عمومی هستم لطفا راهنمایی فرمایید.

  6. احمد جهانبخش گفت:

    من می تونم بپرسم فرق برچسب ها و کلمه کلیدی ها برای سئوی سایت چی هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو