ایجاد بک لینک رایگان

ایجاد بک لینک رایگان
سئو سایت

یکی از مهم ترین کارهایی که صاحبین وب سایت ها برای اینکه رتبه و جایگاه مناسبی را در جستجوی نتایج گوگل بدست آورند انجام می دهند ساختن بک لینک است. برای ساختن بک لینک باید این موضوع را در نظر داشته باشید زمانیکه رابطه بین وب سایت شما و سایر وب سایتها بهتر باشد رتبه و جایگاه شما خیلی زودتر در جستجوگرهای گوگل افزایش پیدا خواهد کرد.

حتما توجه داشته باشید که بک لینکی با ارزش تر خواهد بود که در سایت هایی با رتبه بالا و دارای سئو خوبایجاد شوند. اما مسئله اینجاست که چرا بک لینک از نظر گوگل مهم است؟ زمانیکه شما مطلب و محتوای خوب و جامعی در سایت خود داشته باشیدسایت های دیگر در وب سایت خود از سایت شما صحبت کرده و آن را معرفی می کنند به همین دلیل است که گوگل به بک لینک اهمیت می دهد.

ایجادبک لینگ رایگان

بک لینک رایگان

ایجاد بک لینک رایگان

برای ایجاد بک لینک رایگان راه ها و روش های بسیاری وجود دارد. یکی از این روش ها که در کوتاهترین زمان ممکن می توان انجام داد خرید بک لینک می باشد این کار می تواند را در زمان کوتاهی سایت شما را در نایج جستجو گوگل به صدر می آورد. اما این روش مشکلات خاص خود را نیز دارد که ممکن است باعث شود گوگل به سایت شما امتیاز منفی دهد. زمانیکه شما از گوگل امتیاز منفی دریافت کنید به این معنی می باشد که سایت شما در نتایج گوگل نمایش داده نخواهد شد.

بنابراین به این نتیجه خواهیم رسید که هر روش زود بازده ای نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت. اما برای اینکه برای ساخت بک لینک نخواهید دچار ریسک شوید و به نتیجه ای مطلوب هم نرسید راه هایی برای ایجاد بک لینک رایگان وجود دارد که در ادامه به چند نمونه از آنها خواهیم پرداخت.

روش های ایجاد بک لینک رایگان

  • ساختن بک لینک رایگان با تولید محتوا

    برای اینکه وب سایت شما موفق شود هیج چیزی مانند تولید محتوا نمی توانید در موفقیت شما در سئو تاثیر گذار باشد داشتن بک لینک مفید و مناسب هم جزئی از سئو می باشد. زمانیکه شما تولید محتوا باکیفیت انجام می دهید باعث می شود کاربران وب سایت خود را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید. ساختن بک لینک از تکنیک هایی می باشد که مورد تایید گوگل است و باعث افزایش رتبه وب سایت شما می شود بنابراین با تولید یک محتوا با کیفیت بدون هیچ هزینه ای بک لینک رایگان دریافت کرده اید.

  • ساختن بک لینک رایگان در تالارهای گفتگو

    از راه های دیگر ایجاد بک لینک رایگان تالار گفتگو می باشد که در این تالار مشکلات و موضوعاتی مطرح می شود که شما در بهبود سئو سایت کمک میکند و فرصتی است برای ایجاد لینک سایت شما یعنی شما موفق شده اید به صورت رایگان بک لینک بسازید و سایت های دیگر را به سایت خود دعوتو هدایت می کنید.

Back Link

ایجاد بک لینک رایگان

  • ساختن بک لینک رایگان با استفاده از ارسال ایمیل های تبلیغاتی

    ایجاد کردن تولید محتوای با کیفیت برای ایمیل های تبلیغاتی از دیگر راه های ایجاد بک لینک رایگان می باشد. طبیعتا شما روزانه ایمیل های زیادی زا دریافت می کنید بنابراین اگر عنوان خوب و جذابی برای ایمیل های خود داشته باشید مخاطب خود را ترغیب می کنید تا ایمیل دریافتی را باز کند. برای استفاده از بک لینک رایگان توسط ایمیل باید کمی از اطلاعات خود را بصورت ایمیل برای کاربرانتان ارائه دهید و برای ادامه آن مطلب لینک ساین خود را در ایمیل ارسالی درج کنید.

  • ساختن بک لینک با استفاده از شبکه های اجتماعی

    شبکه های اجتماعی به شما کمک میکند تا راحت تر و سریع تر با هزینه کمتری با مخاطبانتان در ارتباط باشید. شما می توانید با منتشر کردن مطالب سایت خود در شبکه های اجتماعی تان برای خود بک لینک دریافت کنید.

  • ساختن بک لینک رایگان با استفاده از نام افراد مشهور:

    برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و شناخته شدن بیشتر وب سایت خود یکی دیگر از روش های ایجاد بک لینک رایگان این است که شما با افراد مشهور و سلبریتی ها مصاحبه ای را انجام دهید زیرا بسیاری از کاربران کنجکاو هستند تا درباره زندگی افراد مشهور بیشتر بدانند و همین موضوع باعث افزایش ورودی در وب سایت شما می شود.

  •  ساختن بک لینک رایگان با استفاده از نوشتن پست مهمان

می توانید در صفحات دیگران کامنت بذارید.

4/5 - (7 امتیاز)
78 / 100

18 Comments

  1. Ali گفت:

    با سلام
    ببخشید با اینکه من تعداد بالایی بک لینک برای سایتم گرفتم حتی به شکل فالو و این مقدار تقریبا شاید بیست الی سی تا بشه، اما مشکلم اینه که در سرچ کنسول برای من نوشته شده که کلا هشت تا بک لینک خارجی دارم.
    ممنون میشم اگر کمکم کنید.

  2. SEO IRAN گفت:

    سلام
    برای بررسی دقیق این موضوع (مانیتور شدن بک لینک ها توسط گوگل) نیاز به دسترسی و بررسی دقیق تری هست ، اما احتمالا این مورد به شما کمک میکنه:
    اینکه سایت هایی که از آنها بک لینک گرفته اید آیا انقدر بزرگ هستند که گوگل در مدت کمی آنها را بررسی و اعمال کند(در سایت های مختلف این مدت متفاوت است)
    برای سایت هایی با سایز میانی این زمان در وبمستر {حدود 10 روز} میباشد.

  3. سارا هاشمی گفت:

    چطوری از شبکه های اجتماعی بک لفینک رایگان بگیبریم؟

  4. تینا صفوی گفت:

    بک لینک رایگان تاثیرش اندازه گرفتن لینک از سایت های معتبر می تواند باشد؟

  5. دیجی ادفا گفت:

    سلام و درود. ما سایت مون رو به تازگی راه اندازی کردیم و قصد داریم با کمترین هزینه لینک سازی کنیم. چه راهکارهایی رو پیشنهاد می دید که هم اعتبار سایت زودتر بره بالا و هم بازدیدکننده های بیشتری داشته باشیم ؟ ماهیت سایت ما نیازمندی های تخصصی دیجیتال هستش ، مثلا اگهی ارائه خدمات طراحی سایت ، برنامه نویسی ، گرافیک ، خدمات شبکه های اجتماعی و … .
    ممنون میشم راهنمایی کنید.
    آدرس سایت :
    digiadfa.com

  6. میلاد گفت:

    برای لینک سازی نوفالو عالی بود. خیییلی ممنون

  7. سارا ایرانی گفت:

    چه سایت هایی بک لینک با ارزش میدهند؟

  8. SEO IRAN گفت:

    قطعا بک لینک تنها نه ولی به اندازه خودش می تواند کمک کند

  9. ارین گفت:

    بک لینک خراب چه معایبی می تواند داشته باشد؟

  10. دانیال عطافر گفت:

    لینک بهتر است follow باشد یا nofollow؟

  11. شف تولز گفت:

    سلام و تشکر از شما بابت مطلب مفیدتون
    برای گرفتن بک لینک برای یک فروشگاه اینترنتی بهتر است به محصول لینک دهیم یا به صفحه اصلی سایت

  12. کامران زنگنه گفت:

    میشه به ما لینک بدید؟؟ شرکت عرضه کننده و نصب انواع دوربین مداربسته بانازل ترین قیمت به آدرس:rasadimen . com

  13. Mega door گفت:

    چطور بریم لینک ها و بک لینک های اسپم سایت رو که در 6 ماه اخیر گرفتیم پاک کنیم؟؟
    لطفا جواب بدید
    گیر کردم

  14. پویا گفت:

    سلام وقت بخیر از اینکه انقد محتوای ارزشمندی گذاشیتن بی نهایت ممنونم
    یه سوال برام پیش اومده
    چند وقته برای این صفحه https://hicontent.net/best-hosting/ از سایتم دارم لینک سازی انجام دادم اما با moz که تحلیلش می کنم لینک های که ساختم رو نشون نمیده آیا گوگل هم متوجه لینک سازی این صفحه ام نشده و عملا لینک سازیم بی تاثیر بود؟؟

  15. SEO IRAN گفت:

    سلام
    تاثیر لینک سازی در این صفحه ها حتما برای گوگل و رتبه بندی ها اعمال میشه (چه + و چه – )
    اما اینکه در ابزارهایی مانند moz این لینک ها بخوان نمایش داده بشن، شاید تا 2،3 ماه گاها زمان ببره

  16. ای بی شاپ گفت:

    عااالی بود
    این مطلب چندتا نکته کمکی خوب برای لینک سازی داشت که واقعا کاربردی بود

  17. حمید رضا گفت:

    عرض سلام من برای سایتم یک عالمه بلاگ ساختم و اینکه لینک توش گذاشتم اما الان بیشتر از چندین ماه داره میگذره که حتی یدونشم ایندکس نشده چیکار کنم؟ چرا پس گوگل ایندکسشون نمیکنه؟ همه دسترسی های ربات های گوگل بازه

  18. روشنک رستمی گفت:

    ممکنه تگ noindex داشته باشید، یا اینکه به گوگل اجازه ایندکس کردن مطالب را نداشته باشید. در غیر این صورت حتما مطالبی که درج کردید کپی هستند یا ارزش محتوایی ندارند، در واقع سئو نشده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 2 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو