اشتباهات رایج سئو در کسب و کارهای کوچک

اشتباهات رایج سئو
سئو سایت

آن دسته از کسب و کارها که در مجموعه کسب و کارهای کوچک قرار دارند متاسفانه دارای باورهای اشتباهی درباره سئو می باشند در صورتیکه می توانند با رعایت کردن یک سری نکات ساده به راحتی رتبه وب سایت خود را در نتایج موتورهای جستجو بهبود دهند و به رشد فروش و درآمد خود کمک کنند.

کسب وکارهای کوچک اگر بدانند که از کدام تکنیک ها برای بهینه سازی وب سایت خود استفاده نمایند بدون شک می توانند رتبه مناسبی را بدست آورند. اما اغلب آن ها اشتباه های کوچکی را بر روی سایت خود انجام می دهند که باعث می شود این روند به تاخیر بیافتد و برای آن ها هزینه های بسیاری را در بر داشته باشد.

ما در مقاله امروز می خواهیم به بررسی اشتباهات رایج سئو در کسب و کارهای کوچک بپردازیم.

اشتباهات رایج سئو در کسب و کارهای کوچک

  • اجرای تکنیک های سئو بعد از راه اندازی وب سایت
  • استفاده از تکنیک های سئو برای مدت زمان کوتاه
  • کمک از توسعه دهنده وب سایت برای سئو
  • پیشنهادهای غیر واقعی
سئوو کسب و کارهای کوچک

اشتباه کسب و کار کوچک

اجرای تکنیک های سئو بعد از راه اندازی وب سایت

صاحبین کسب و کارهای کوچک بعد از اینکه وب سایت خود را راه اندازی کردند به دنبال این موضوع هستند که تکنیک های سئو را بر روی وب سایت خود اجرا کنند که این اصلا درست نمی باشد و در حقیقت اولین مسئله درباره اشتباهات رایج سئو در کسب و کارهای کوچک می باشد.

شما زمانیکه می خواهید برای کسب و کار خود یک سایت را راه اندازی نمایید باید برای بهبود سایت خود و افزایش ترافیک سایت خود یک برنامه ریزی اصلی را در نظر داشته باشید و براساس آن برنامه ریزی طراحی سایت خود را انجام دهید.

یکی از کارهایی که باید در برنامه ریزی طراحی سایت خود به آن توجه داشته باشید محتواهایی است که می خواهید در سایت خود آن ها را تولید نمایید زیرا تولید محتوا یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی سئو سایت می باشد. پس اگر در این زمینه خودتان از دانش و آگاهی لازم و کافی برخوردار نمی باشید پیشنهاد می کنیم تا از فردی که در این زمینه تخصص دارند کمک گرفته و از راهنمایی های آن ها استفاده کنید.

استفاده از تکنیک های سئو برای مدت زمان کوتاه

بدون شک در مقاله های آموزش سئو به این موضوع پی برده اید که عملکرد سئو همچون سایر روش های تبلیغاتی نمی باشد. گوگل و دیگر موتورهای جستجو قوانینی را تعیین می کنند و سئو کاران می توانند بر روی این قوانین مدیریت خوبی داشته باشند.

مهارت ها و تجربه هایی که متخصصین سئو دارند به شما کمک خواهد کرد تا عملکرد سایت شما تغییرات چشمگیری داشته باشد. این افراد از استراتژی هایی استفاده می کنند که برای بهبود رتبه سایت شما مناسب می باشد.

اهمیت سئو در تمامی کسب وکار ها روز به روز دارای اهیمت بیشتری می باشد و باید این موضوع را همیشه به خاطر داشته باشید که استراتژی سئو در بلند مدت نتیجه مطلوبی را برای شما در بر خواهد داشت و اگر به دنبال کسب نتیجه در کوتاهترین زمان ممکن می باشید باید بگوییم که استراتژی دیگری را امتحان کنید.

کسب و کارهای کوچک

اشتباهات رایج سئو

کمک از توسعه دهنده وب سایت برای سئو

لازم است این موضوع را بدانید که یک فرد نمی تواند هم در زمینه سئو و هم در زمینه توسعه وب سایت به طور همزمان مهارت داشته باشد.

برای بهبود رتبه سایت و سئو سایت باید اطلاعات زیادی را در اختیار داشته باشید و متغییرهای متفاوتی را در نظر بگیرید تا بتوانید رتبه وب سایت خود را به گونه ای افزایش دهید که می خواهید.

اغلب افراد که به طراحی وب سایت برای کسب و کارشان اقدام کرده اند بر این عقیده هستند که توسعه دهندگان وب سایت و افرادی که در زمینه سئو فعالیت دارند هر دو دارای تخصص های یکسانی می باشند و این یکی دیگر از اشتباهات رایج سئو در کسب و کارهای کوچک می باشد.

اجازه دهید این اشتباه را با یک مثال ساده برایتان شفاف سازی کنیم. به نظر شما جراح قلب و چشم پزشک هر دو دارای یک تخصص می باشند؟ یعنی چشم پزشک می تواند مشکل قلبی که شما به آن مبتلا هستید را شناسایی و درمان نماید؟

طبیعتا پاسخ شما خیر است. درست است که هر دو نفر در رشته پزشکی تحصیل کرده اند اما تخصص یکی در زمینه قلب و دیگری چشم می باشد که هیچ ارتباطی با هم ندارند.

پس شاید توسعه دهندگان وب سایت پیشنهاد های جالبی برای بهبود سئو سایت شما داشته باشند اما درباره استراتژی های سطح بالاتر آشنایی ندارند.

پیشنهادهای غیر واقعی

سئو فرایند پیچیده ای می باشد که نیازمند سال ها تجربه است به خصوص زمانیکه قوانین سئو به سرعت تغییر می کنند و این موضوع می تواند بر روی سئو سایت نتیجه منفی بگذارد و برای این مسئله روش میانبری هم وجود ندارد و استفاده از راه های میانبر تنها باعث می شود که شما وقت، پول و انرژی خود را از دست دهید.

شرکت های بازاریابی خدمات متفاوتی را برای سئو وب سایت خود ارائه می دهند که در قالب افزونه می باشد و عملکرد ضعیفی دارد.

اگر شما در کسب و کار خود به دنبال سئو واقعی می باشید باید از افرادی که در این زمینه تخصص دارند کمک بگیرید. متخصص سئو کسی است که با یک برنامه ریزی مشخص و با استفاده از اصول اساسی سئو بداند که هریک را در چه جایگاهی مورد استفاده قرار دهد تا رتبه و جایگاه مناسبی را وب سایت مورد نظر در نتایج جستجو بدست آورد.

حرف آخر

برای اینکه به خوبی متوجه این موضوع شوید که تمام کارهایی که برای سئو وب سایت خود انجام داده اید مفید بوده اند یا خیر باید عملکرد چند بخش را زیر نظر داشته باشید. برای شروع کار می توانید از ابزاری به نام گوگل آنالیتیکس استفاده نمایید و با نصب آن رویدادهای متفاوتی که بر روی سایت شما رخ می دهند را تحت نظر داشته باشید.

شما می توانید با کمک گرفتن از ابزارهای مختلف سئو برای دنبال کردن رتبه سایت خود استفاده نمایید در صورتیکه با بازدید بسیاری در سایت خود مواجه شدید و کاربران بسیاری را جذب نمودید احتمالا مسیر درستی را در پیش گرفته اید.

نکات مهم در انتخاب نام دامنه

نکات مهم در انتخاب نام دامنه

امنیت سایت11111111

امنیت و نگهداری سایت

4.5/5 - (2 امتیاز)
71 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 11 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو