افزایش تاثیر بک لینک

back link
سئو سایت

در مقاله های گذشته سئو ایران درباره بک لینک چیست، تاثیر بک لینک بر سئو، انواع بک لینک و خرید بک لینک پرداخته ایم. اما امروز و در این مقاله می خواهیم درباره افزایش تاثیر بک لینک و تاثیر آن بر سئو صحبت کنیم.

بک لینک

Back Link

Back Link

برای طراحی سایت استفاده از بک لینک یکی از کارهایی است که دغدغه سئو کاران را دو چندان کرده است. زیرا استفاده از بک لینک مناسب از راه های مناسب و تاثیر گذار در سئو می باشد. زمانیکه از صفحات مختلف سایت لینک هایی وارد سایت شما می شوند به این منظور است که شما دریافت لینک داشته اید و زمانیکه از سایت خود به سایت های دیگر بتوانید پیوند داشته باشید طبیعتا آن سایت از شما دریافت لینک کرده است.

دریافت لینک و بک لینک برای گوگل از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. وقتی گوگل به سایت شما وارد می شود با توجه به لینک هایی که دریافت کرده اید و ساختار داخلی سایت شما مطالب و محتواهای شما را مورد بررسی قرار می دهد و متوجه زمینه کاری شما نیز می شود. و با توجه به این موضوع شما نیز متوجه می شوید که لینک هایی که دریافت کرده اید تا چه حد بر رتبه و جایگاه شما در گوگل نقش داشته است و  افزایش تاثیر بک لینک را نیز درک خواهید کرد.

بک لینک خوب

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل یکی از هدف های بزرگ و مهم افرادی می باشد که دارای وب سایت هستند و می خواهند به این وسیله کسب و کار خود را رونق دهند.
بنابراین راه های بسیاری را برای بدست آوردن نتیجه مطلوب در وب سایت خود نیز انجام میدهند بک لینک گرفتن یکی از همین راههای تاثیر گذار بر سئو سایت می باشد اما باید توجه داشته باشید که لینک هایی که دریافت می کنید بر وب سایت شما تاثیر گذار می باشد یا خیر؟

بک لینک خوب بک لینکی می باشد که از وب سایتهای معتبر و شناخته شده دریافت کرده باشید و سایتی باشد قابل اعتماد. هر چند دریافت لینک از سایت های معتبر و شناخته شده کاری سخت می باشد ولی ارزش بسیاری دارد لینک های خوب دارای ویژگی هایی می باشند که اگر به درستی از آنها استفاده کنید نتیجه خوبی را در گوگل بدست خواهید آورد. لینک هایی که درون محتوا هستند ارزش خوبی دارند به شرط آنکه از سایت های معتبر و شناخته شده گرفته شده باشند.

بک لینک

افزایش تاثیر بک لینک

 افزایش تاثیر بک لینک

به عنوان یک سئو کار و یا شخصی که صاحب وب سایت می باشد به این موضوع کاملا واقف هستید که  افزایش تاثیر بک لینک بر سئو چقدر دارای اهمیت می باشد.
لینک های مناسبی که سایت می تواند دریافت کند در نتایج گوگل نقش مهمی دارند اما نکته اینجاست که گوگل چگونه می تواند تشخیص دهد که لینک هایی که دریافت کرده اید چگونه میتواند در بهبود رتبه سایت شما تاثیر گذار باشد. بذارید این موضوع را با یک مثال ساده شروع کنیم.

برای مثال وب سایت شما  توانسته است 50 لینک ورودی مناسب دریافت کند، این لینک ها روی عبارت “ارزش افزوده ” توانسته جایگاه خوبی را برای شما به وجود آورد شاید با خودتان فکر کنید که این پیشرفت به خاطر لینک هایی می باشد که دریافت کرده اید تا حدودی شما درست فکر کرده اید ولی مهم ترین بخش برای موتورهای جستجو متن لینک شده می باشد.

برای اینکه گوگل بتواند در وب سایت شما لینک های جدید که دریافت می کنید را شناسایی کند و رتبه بندی مناسبی را برای شما در نظر بگیرد چند هفته ای زمان می برد و این نشان دهنده تاثیری بالایی می باشد که متن لینک شده در رتبه بندی گوگل دارد. اما این مطلب را نیز در نظر داشته باشید که زیاده روی کردن در دریافت و کسب بک لینک می تواند در زمان طولانی باعث شود که شما توسط گوگل جریمه شوید و تمام زحماتی که برای سئو سایت خود کشیده اید بی فایده شود.

انواع بک لینک

  • بک لینک های محتوایی
  • بک لینک از وب سایت‌های خبری
  • بک لینک سازی در فروم
  • لینک های داخلی
  • بک لینک سازی در شبکه های اجتماعی
  • بک لینک کلمات کلیدی
  • بک لینک وب سایت های ویکی
4.3/5 - (3 امتیاز)
73 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو