افزایش ورودی گوگل با تگ h1

افزایش ورودی گوگل

صفحات وب سایتی که تشکیل داده اید المان هایی نظیر عنوان، url، محتوا و توضیحات دارد که هریک از آن ها از منحصر به فردی برخوردار می باشند اما یکی از مواردی که نسبت که بقیه دارای اهمیت بالایی می باشد و باید به آن توجه داشته باشید استفاده از تگ h1 می باشد.

این مسئله را به خوبی می دانید که تیترهایی که در محتواهای وب سایت خود از آن استفاده می کنید از h1 تا h6 می باشند که هریک کاربرد مخصوص به خود را در میان محتوا  دارند. موضوعی که امروز می خواهیم درباره آن با شما همراهان سئو ایران صحبت کنیم افزایش ورودی گوگل با تگ h1 می باشد

تگ H1 چیست؟

HTML Headings Tags همان تگ های H هستند که ما در زبان فارسی به آن ها تیتر می گوییم. از لحاظ نگارشی ما وظیفه داریم با استفاده از تیترها محتواهایی را که تولید می کنیم نظم داده و توجه مخاطب را جلب نماییم. در حقیقت می توان عنوان کردکه کاربرد تیترها دادن اطلاعات خلاصه ای از محتوا به مخاطب می باشد.

شما مشخص کردن تیتر کاری می کنید که مخاطب با موضوع محتوای شما تا حدودی آشنا شود. بنابراین در تعریف تگ H1 می توانیم بگوییم که عبارت عنوان اصلی یا عنوان شاخص می باشد.

افزایش ورودی گوگل با تگ h1

تگ h1

تاثیر تگ H1 در سئو سایت

پیش تر عنوان کردیم که برای ساخت وب سایت باید استانداردهایی را همیشه در نظر داشته باشید. یکی از این استانداردها که می تواند به سئو سایت شما کمک کند استفاده درست و به جا از تگ H1 می باشد.

افزایش ورودی گوگل با تگ H1 از مواردی است که برای گوگل اهمیت بالایی دارد. در حقیقت این تگ به گوگل خواهد فهماند که موضوع محتوایی که شما در وب سایت خود تولید کرده اید چیست و قرار است درباره چه موضوعی در سایت شما صحبت شود. بنابراین برای اینکه بدانید از این تگ به چه میزان باید در محتوای خود استفاده نمایید باید آن را به نحوهای انتخاب نمایید که دارای خصوصیات زیر باشد:

  • موضوع محتوای تولید شده را بخوبی به مخاطب برسانید
  • موضوع و تیتر انتخاب شده نه خیلی کوتاه باشد و نه خیلی بلند باشد.
  • از کلمات کلیدی در آن بصورت هوشمندانه ای استفاده شود
  • مخاطب را به مطالعه محتوا ترغیب نماید.

افزایش ورودی گوگل با تگ h1

این موضوع را شاید ندانید که شما می توانید عنوانی را که برای صفحه سایت خود انتخاب کرده اید را داخل تگ H1 قرار دهید. اما نکته مهم اینجاست که اگر شما این کار را انجام ندهید و عنوان دیگری را در تگ H1 قرار دهید تاثیر فوق العاده ای را می توانید در افزایش ورودی سایت خود در گوگل به وجود آورید.

عنوانی که در title قرار می دهید با عنوانی که در تگ h1 قرار می دهید همان چیزی است که گوگل می بیند  این  موضوع با چیزی که کاربران می بینند تفاوت دارد. شما برای عنوان از کلید واژه های مرکزی استفاده می کنید و اگر آن چیزی باشد که با تگ h1 یکی باشد و هر دو آن ها تمام نکات سئو عنوان را داشته باشند سبب افزایش ورودی گوگل شما می شود و علاوه بر اینکه گوگل خیلی این را دوست دارد، در رتبه بندی آن پست شما در نتایج گوگل هم تاثیر مستقیم دارد.

افزایش ورودی گوگل با تگ h1

افزایش ورودی گوگل

طبق فرمول از تگ ها استفاده کنید

برای اینکه بتوانید به کمک تگ ها در افزایش ورودی گوگل برای سایت خود مسمرثمر واقع شوید باید بدانید که از این6 تا تگ چگونه در محتواها و صفحات وب سایت خود استفاده نمایید.

ما در ادامه فرمولی را برای استفاده درست و به جا از این تگ ها آماده کرده ایم که در اختیار شما عزیزان خواهیم گذاشت.

اولین تگی که از آن در محتواهای سایت خود باید استفاده نمایید تگ h1 می باشد که باید آن را یکبار در تایتل صفحه یا محتوای خود مورد استفاده قرار دهید.

تگ بعدی h2 می باشد که استفاده 2 تا 5 بار آن در عنوان های داخلی محتوا بلامانع می باشد.

تگ h3 سومین تگی است که می توانید از آن حداکثر 6 بار در زیر عنوان مطالب خود استفاده کنید.

تگ های h4، h5، h6 نیز محدودیتی ندارند و می توانید از آن ها هرچقدر که می خواهید در محتواها و صفحات سایت خود استفاده کنید.

 

 

مطالب مرتبط را در ادامه مشاهده کنید

 

%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1 html %D8%A8%D8%B1 %D8%B3%D8%A6%D9%88 %D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA

تاثیر html بر سئو سایت

 

Untitled 1 5

استفاده از هدینگ ها برای بهبود سئو

4.3/5 - (6 امتیاز)
76 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 8 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو