اهمیت بک لینک بر سئو

اهمیت بک لینک
سئو سایت

از مهم ترین دغدغه های مدیران سایت ها در بخش سئو موضوع بک لینک می باشد که ما در مقاله امروز قصد داریم درباره اهمیت بک لینک بر سئو اطلاعاتی را در اختیار شما همراهان همیشگی سئو ایران قرار داده و این موضوع را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم.

اگر بک لینک هایی که در وب سایت خود از آن ها استفاده می کنید به درستی تعیین شوند بدون شک می توانند باعث ارتقاء رتبه و افزایش کاربران وب سایت شما شوند.

اهمیت استفاده از بک لینک در سایت به این دلیل است که به گوگل نشان خواهد داد که سایت شما تا چه میزان نسبت به دیگر وب سایت ها دارای محبوبیت می باشد و توانسته است کاربران بیشتری را به سایت شما هدایت کند. بک لینک میتواند باعث بالا رفتن اعتبار دامنه شما در گوگل نیز بشود.

بک لینک چیست؟

لینک هایی که به صفحات و یا یک صفحه از سایت اشاره دارد را backlink می گویند که کاربر با کلیک کردن بر روی آن ها می تواند به سایت مورد نظر خود وارد شود. بک لینک ها زمانی به وجود می آیند که سایتی به وب سایت شما لینک داده باشد که به دو شکل لینک فالو و لینک نوفالو می باشد.

در حقیقت لینک دادن از سایت به سایت دیگر یک عملکرد مثبت برای گوگل به حساب می آید و می تواند بر سئو سایت شما نیز تاثیر گذار باشد. شما با دریافت بک لینک و یا دادن بک لینک به سایت های دیگر موتورهای جستجو رو به این نتیجه خواهید رساند که محتوای منتشر شده در وب سایت شما چقدر ارزشمند می باشد.

اهمیت بک لینک بر سئو

بک لینک

اهمیت بک لینک بر سئو

درباره اهمیت بک لینک بر سئو می توانیم بگوییم که تجربه نشان داده است سایت هایی که از بک لینک های طبیعی زیادی استفاده می کنند و در کنار آن نیز محتواهای با کیفیت را برای وب سایت خود تولید می کنند توانسته اند رتبه و جایگاه مناسبی را در گوگل بدست آورند.

اجازه دهید میزان اهمیت بک لینک بر سئو را برایتان با یک مثال روشن کنم فرض کنید در یک جلسه حضور دارید و درباره یک موضوع خاص صحبت می کنید و از کل جمعیت حاضر 15 نفر با صحبت شما موافق بوده و رای مثبت به شما دادند و در نقطه مقابل شما فرد دیگری در تکمیل صحبت شما موضوع دیگری را عنوان کرده و 10 نفر به او رای مثبت داده اند و او را تایید کرده اند.

این رای گیری نشان می دهد که حرف شما برای حضار دارای اهمیت بیشتری بوده است که توانسته اید آرای بیشتری را بدست آورید. بک لینک هم در واقع به همین صورت می باشد هر چه میزان بک لینک هایی که سایت شما دریافت می کند بیشتر باشد رتبه بهتری را بدست خواهید آوردو

بک لینک قوی

آن دسته از بک لینک هایی که از وب سایت های ارزشمند و معتبر دریافت می شوند بک لینک های قوی می باشند که بر رتبه وب سایت شما نیز می توانند تاثیر گذار باشند.
بک لینک های قوی متعلق به وب سایت هایی می باشد که دارای مخاطبین بسیاری می باشد که دارای رنک الکسای خوبی نیز می باشند.
زمانیکه شما از وب سایت های اسپم شده بک لینک دریافت می کنید نتایج منفی را برای سئو وب سایت خود به وجود خواهید آورد.

بک لینک قوی

اهمیت بک لینک بر سئو

از چه سایت هایی بک لینک بگیریم ؟

برای درک بهتر اهمیت بک لینک بر سئو باید بدانید که از چه سایت هایی بهتر است که بک لینک دریافت کنید.

بک لینک گرفتن از سایت هایی که موضوعات آن ها با سایت شما مرتبط می باشد و دارای کلمات کلیدی یکسانی هستید می تواند یک انتخاب مناسب برای دریافت بک لینک باشد

سایت هایی که دارای رتبه خوبی در گوگل می باشند و در حقیقت جزء نتایجی هستند که در صفحه نخست گوگل برای کاربران نمایش داده می شود.

بک لینک گرفتن از سایت هایی که دارای پیج آتوریتی و پیج رنک بالایی هستند هم از گزینه های مناسب برای دریافت بک لینک می باشد

حتما از شبکه های اجتماعی و فروم ها و انجمن ها به سایت خود لینک دهید. استفاده از سایت های خبری هم برای ثبت لینک و ریپورتاژ گزینه مناسبی می باشد

* پیشنهاد میکنیم کوتاه کننده لینک ها را بشناسید.

بک لینک باید خرید؟

بسیاری از وب سایت ها هستند که در فکر خرید بک لینک می باشند تا بتوانند رتبه وب سایت خود را در گوگل افزایش دهند و بهترین رتبه و جایگاه را بدست آورند باید به این دوستان بگوییم که این کار اشتباه است زیرا گوگل و دیگر موتورهای جستجو خیلی راحت می توانند وب سایت هایی را برای کسب رتبه بهتر بک لینک خریداری کرده اند را شناسایی کرده و آن ها را جریمه کرده و رتبه بدست آورده را کاهش دهند.

بدون شک این سوال برایتان پیش خواهد آمد که اگر بک لینک خریداری نکنیم پس چطور بالاترین رتبه را کسب کنیم؟ در جواب این سوال شما عزیزان باید بگوییم که شما باید بک لینک را به صورت طبیعی دریافت کنید یعنی با تولید کردن محتواهای جدید و کاربردی کاری کنید که کاربران سایت ها و وبلاگ های دیگر خودشان به سایت شما لینک دهند و لینک های شما را در سایت خود قرار دهند. در ضمن می توانید از شبکه های اجتماعی نیز برای لینک بیلدینگ سالم استفاده کنید.

آموزش های مرتبط با بک لینک

Untitled 4 1

افزایش تاثیر بک لینک

Untitled 1 18

ایجاد بک لینک رایگان

5/5 - (1 امتیاز)
75 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سه =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو