اهمیت تولید محتوا

تولید محتوا
سئو سایت

اهمیت تولید محتوا

در زمان های گذشته افراد از بازاریابی محتوا استفاده می کردند تا بتوانند شیوه کسب و کار خود بیشتر از رقبایشان تمرکز داشته باشند اما اکنون تولید محتوا یک امر ضروری و لازم برای هر برند تجاری به حساب می آید. شاید برایتان جالب باشد که این موضوع را بدانید بازاریابی محتوا یکی از موفقیت آمیز ترین کمپین های بازاریابی دیجیتال می باشد به این معنا که در پشت هر برند تجاری محتوای با ارازش و مرتبط نهفته است که به طور واقعی می تواند با مخاطبین شما ارتباط برقرار کند.

این موضوع را به خوبی می دانید که در دنیای امروز تمامی کسب و کارها و محیط های بازاریابی در حال تغییر می باشند و هدایت این تغییرات توسط خود مصرف کنندگان صورت می گیرد بنابراین اگر مخاطبین شما برای مشاهده خدمات و اطلاعات وب سایت شما و آشنایی با کسب و کار شما وقت می گذارند باید چیز ارزشمندی نصیبشان شود.

ما می خواهیم در مقاله امروز برای اینکه به شما کمک کنیم سئو سایت بهتری را در اختیار داشته باشید به شما کمک کنیم تا بهتر بتوانید اهمیت تولید محتوا را درک کنید و آن را در وب سایت خود اجرا کنید.

اهمیت تولید محتوا

تولید محتوا

اهمیت تولید محتوا

با ما همراه باشید تا در ادامه سه مزیت مهم برای اهمیت تولید محتوا را به شما همراهان همیشگی سئو ایران معرفی کنیم.

  • برند خود را به اعتماد از طریق بازاریابی محتوا بهبود بخشید
  • تولید محتوای عالی و با کیفیت به تغییرات موثر در کسب رتبه به شما کمک می کند
  • محتوای بهینه سازی شده به شما کمک می کند تا سئو خود را بهبود بخشید

می دانید که یکی از بهترین و مهم ترین نکاتی که در بازاریابی محتوا دارای اهمیت می باشد ساختار با کیفیت محتوا می باشد. در دنیای شلوغ امروز کسب اعتماد از جانب مشتریان بسیار ضرورت دارد زیرا می تواند به رونق بخشیدن کسب و کار شما کمک کرده و اعتبار نام تجاری شما را نیز افزایش دهد.

پس زمانی که شما یک محتوای عالی تولید می کنید می تواند در ایجاد اعتماد میان شما و مخاطبینتان بسیار تاثیر گذار باشد. مخاطبین شما با خواندن محتوای تولید شده شروع به ایجاد یک رابطه با نام تجاری شما می کنند در نتیجه زمانیکه شما از محتواهای جذاب، آموزشی و ارزشمند در وب سایت خود استفاده نمایید سلیقه مخاطبین خود را نیز بدست خواهید آورد و به این نتیجه خواهید رسید که آن ها در چه مسائلی شبیه به شما فکر می کنند.

گفتیم که بازاریابی محتوا در تغییراتی که برای وب سایت شما به وجود می آید بسیار موثر می باشند که ما تنها به چند نمونه از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • نرخ تبادل را به میزان تقریبا 6 برابر بیشتر از سایر روش هایی که در بازاریابی دیجیتالی وجود دارد افزایش می دهد
  • باعث افزایش بازدهی کسب و کار در جنبه های کیفیت و کمیت می شود
  • تولید محتواهای ویدیوئی کمک بسیار بزرگی به بازگشت سرمایه شما می کند و میزان قابل توجهی سرعت جذب مخاطبین شما را افزایش می دهد
  • آمار نشان داده است که بیش از 61 درصد مخاطبین زمانیکه وارد وب سایت شده و توصیه های یک وبلاگ را مطالعه می کنند در نهایت تبدیل به مشتری شده و تصمیم به خرید می گیرند

از دیگر مواردی که در اهمیت تولید محتوا نقش مهمی دارد این است که به سئو وب سایت شما کمک خواهد کرد. می دانید که سئو نقش بسیار مهمی در بهتر شدن کسب و کار شما در دنیای وب دارد پس اگر می خواهید که یک وب سایت موفق داشته باشید باید محتوای بهینه تولید کنید.

محتوی با کیفیت

اهمیت تولید محتوا

چرا کیفیت، اهمیت تولید محتوا در سئو پررنگ می کند؟

گفتیم که محتوا ی تولید شده در سایت باید دارای کیفیت لازم باشد. شما به جای اینکه بخواهید در وب سایت خود تولید بسیاری از محتواهای بی کیفیت داشته باشید بهتر است تمام سعی خود را بکنید تا یک محتوای با کیفیت و مفید را تولید کنید که برای مخاطبین و موتورهای جستجو جذاب باشد تا بتوانید بهترین رتبه و جایگاه را برای وب سایت خود توسط گوگل بدست آورید.

فراموش نکنید که محتوایی تولید کنید که دارای اعتبار باشد زمانیکه از منایع خارجی استفاده می کنید تاثیر بسزایی در درجه کیفی و اعتبار محتوای شما خواهد داشت.

عنوان ها و موضوعاتی که برای محتواهای خود انتخاب می کنید باید از لحاظ کیفی و کمی با بازار هدف شما ارتباط داشته باشند. برای متن های محتوای خود از محتواهایی که در سایت های دیگر وجود دارد کپی برداری نکنید زیرا هوش مصنوعی گوگل به میزانی باهوش می باشد که می تواند محتواهای کپی شده را از محتواهای یونیک تشخیص دهد و زمانیکه شما از محتوای کپی شده در وب سایت خود استفاده می کنید باعث می شوید که توسط گوگل جریمه شده و رتبه و جایگاهی را که بدست آورده اید هم از دست دهید.

محتوا گذار و افرادی که برای وب سایت شما تولید محتوا انجام می دهند باید محتوا را از لحاظ ادبی یا زبانی ساده و رسا بنویسند که جملات آن برای مخاطب مفهوم و به آسانی قابل فهم باشد زیرا استفاده از جمله های مجهول باعث خسته شدن و دلزدگی مخاطب می شود.

سعی کنید به جای استفاده از مطالب تکراری که در اکثر وب سایت ها درباره آن ها صحبت شده است از محتواهای یونیک استفاده کرده و در واقع برای تولید محتوا در وب سایت خود نوآوری داشته باشید.

سوالاتی که در ذهن مخاطبین شما به وجود می آید مدام در حال تغییر می باشد بنابراین باید پاسخ های جدید برای آن ها داشته باشید. هنگامی که شما یک محتوای با کیفیت را منتشر می کنید باعث می شوید که افرادی که محتوای شما را دیده و پسندیده اند آن را به اشتراک بگذارند و این یعنی برداشتن اولین قدم برای دیده شدن شما در دنیای وب.

ترفند های تولید محتوا

ممکن است همیشه در ذهنمان این سوال پبش بیاید که ما با چه ترفند ها و چگونه می توانیم محتوایی تولید کنیم که مورد قبول گوگل باشد و به رتبه ی خوبی در گوگل دست پیدا کنیم. که از جمله می توان به ترفندهای زیر اشاره کرد:

  • استفاده کردن از عکس و فیلم های سئو شده برای متن ها و مقالات
  • عدم کپی کردن از سایت های دیگر و متن های دیگر سایت ها
  • استفاده از نماد و یا عدد در کنار کلمات جذاب مانند (بولت)
  • استفاده از سرتیترهای جذاب و بولد کردن تیترها در پاراگراف
  • استفاده از پادکست و مدیا (فیلم و تصاویر و …)
  • لینک سازی حرفه ای(آموزش لینک سازی)

آموزش های مرتبط با تولید محتوا

Untitled 1 13

چگونگی تولید محتوا

محتوای جدید تولید کنیم یا محتوای قدیمی را آپدیت کنیم؟ 1

محتوای جدید تولید کنیم یا محتوای قدیمی را آپدیت کنیم؟

4.5/5 - (2 امتیاز)
78 / 100

2 Comments

  1. علي گفت:

    سلام من يك سايت دارم ولى مطالبى كه در اون مى زارم
    ايندكس نمى شه مشكل از چيه؟!

  2. سينا گفت:

    محتوايى كه مى زاريم اگر از جايى مثل ويكى پديا يا سايت معروف كپى كرده باشيم ممكنه پنالتى شيم يا اصلا ايندكس مى شود؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 2 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو