بررسی رتبه الکسا سایت و تکنیک های بهبود آن

بررسی رتبه الکسا سایت
سئو سایت

یکی از کارهایی به برای بهبود سئو سایت مورد بررسی قرار می گیرد رتبه الکسا می باشد. بررسی کردن رتبه الکسا هر وب سایت از فواید بسیار زیادی برخوردار می باشد.

سایت الکسا در سال 2022 برای همیشه جمع شد.

هنگامی که شما در هر کسب و کاری که فعالیت دارید بتوانید به خوبی وب سایت های رقیب را تحلیل و مورد بررسی قرار دهید بدون شک خیلی راحت تر می توانید گوی سبقت را از آن ها بربایید و زودتر به هدف خود دست پیدا کنید.

این مسئله را بخوبی می دانید که هر وب سایت توسط گوگل ایندکس می شود جزء وب سایت هایی می باشد که مورد توجه الکسا نیز قرار گرفته است و بعد از مدت زمانی الکسا برای آن وب سایت رنک جهانی و کشوری را در نظر می گیرد.

با ما همراه باشید تا شما را با بررسی رتبه الکسا سایت و تکنیک های بهبود آن بیشتر آشنا کنیم.

بررسی رتبه الکسا

الکسا

بررسی رتبه الکسا سایت و تکنیک های بهبود آن

رتبه الکسا چیست؟

الکسا زیر مجموعه یک شرکت بزرگ می باشد که بدون شک نام آن را بارها شنیده اید، شرکت آمازون.

الکسا در ابتدا تنها بر روی داده های ترافیک وب سایت های تجاری تمرکز داشته است که با نوار ابزاری که در اختیار کاربران خود قرار می داده اند فعالیت خود را آغاز کرد.

بعد از آن کاربران به سرعت توانستند به کمک ابزارهای بررسی رتبه الکسا به مرورگر وب سایت مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. نکته جالب این است که ابزار الکسا به راحتی می توانند محبوبیت یک وب سایت در مقایسه با رقبا را برای شما نمایش دهند.

اهمیت الکسا

رتبه الکسا از این بابت دارای اهمیت می باشد که به مدیر وب سایت این امکان را می دهد که برای گرفتن تبلیغات بیشتر با هزینه بالاتر بتواند بیشتر چانه بزند و از آنجایی که در تمام دنیا دارای شهرت خوبی می باشد برای معیار صحیح رتبه سایت نیز بسیار مهم و ارزشمند می باشد.

به خاطر داشته باشید که اهمیت الکسا برای آن دسته از وب سایت هایی که تبلیغات انجام می دهند هم بسیار مهم می باشد زیرا آن ها از بیرون فقط ظاهر سایت را می بینند و به کمک الکسا متوجه می شوند که آمار بازدید سایت در حال بیشتر شدن است یا خیر؟!

بررسی رتبه الکسا سایت و تکنیک های بهبود آن یکی از مهم ترین مواردی است که می تواند به شما کمک کند تا برای بهتر شدن وب سایت خود تلاش کنید که بتوانید مناسب ترین و بالاترین رتبه و جایگاه را در نتایج موتورهای جستجو بدست آورید.

الکسا

بررسی رتبه الکسا

بالا بردن رنک وب سایت به کمک الکسا

در ابتدا این موضوع را بدانید که رتبه وب سایت شما در الکسا همان اطلاعاتی است که شما از طریق Alexa Rank Toolbar در نوار ابزار مشاهده می کنید. رتبه الکسا ارتباط مستقیم سئو سایت در دنیای اینترنت می باشد.

نکته بسیار مهم این است که همان تکنیک هایی که شما بر روی وب سایت خود اجرا می کنید تا سئو موفقی داشته باشید و بالاترین رتبه و جایگاه را در نتایج موتورهای جستجو بدست آورید خیلی نزدیک به اصول و تکنیک هایی می باشد که می تواند رتبه شما را در الکسا نیز بهبود دهد.

ارتباط مستقیمی که بین سئو سایت و رتبه الکسا وجود دارد نشان دهنده این موضوع است که اگر شمادر وب سایت خود براساس اصول سئو بهینه سازی کنید و بتوانید ترافیک سایت خود را بهبود دهید کم کم می تونید رتبه الکسای خود را نیز بهبود بخشید.

فراموش نکنید که رقبای شما رتبه وب سایت خود را ارتقاء داده اند تا بتوانند اعتبار بیشتری را در میان مشتریان و کاربران خود کسب کنند.

حرف آخر

در مطلب امروز با مفهوم رتبه الکسا آشنا شدید و به این باور رسیدید که داستانی که برخی از وب سایت ها درباره اینکه رتبه الکسا از اهمیت چندانی برخوردار نمی باشد کاملا اشتباه می باشد.

نتیجه این که بررسی رتبه الکسا سایت و تکنیک های بهبود آن برای بهبود سئو وب سایت شما یک کار مفید و کاربردی می باشد.

آموزش های مرتبط با رتبه الکسا

اهمیت الکسا

Untitled 2 9

آموزش ثبت سایت در الکسا

5/5 - (1 امتیاز)
73 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 4 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو