جشنواره تخفیف بهاره سئو ایران

همراه عزیز، به جشنواره تخفیفات بهاری سئو ایران خوش اومدی :))

ما کلی تخفیفای خفن روی خدمات و محصولاتمون در نظر گرفتیم که میتونید از اونها استفاده کنید.

پس حتما شرایط و تخفیفات رو نگاه کنید و به دوستاتون خبر بدید تا اونا هم اگه نیاز داشتن بتونن از خدمات ما استفاده کنن.

تخفیف بهاره سئو
تا پایان جشنواره زمستانه سئو ایران
روز ساعت دقیقه ثانیه

یکی از جذاب ترین تخفیفاتمون روی خدمات سئو اعمال شده:

35% تخفیف هزینه سئو در ماه اول

15% تخفیف هزینه سئو در ماه دوم

برای مشاوره فرم زیر رو پرکنید یا با ما تماس بگیرید.

خدمات سئو

نام و نام خانوادگی

تعرفه سئو سایت

قیمت سئو

شرکت سئو ایران به عنوان یکی از معتبر ترین و اولین مراجع قیمت گذاری سئو سایت در ایران، در این مقاله قصد دارد برای سئوکاران و کارفرمایانی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ و سئو حرفه ای نیازمند دریافت خدمات میباشند، یک معیار برای تعرفه سئو سایت در اختیار همکاران قرار دهد. نحوه محاسبه قیمت سئو به عوامل متعددی بستگی دارد.

تخصص ما کمک به موفقیت سایت شما در سئو و نتایج گوگل است، با اینکار قطعا فروش اینترنتی و معرفی برندتان به عموم مردم را تجربه خواهید کرد. اگر می خواهید سهمی از سرچ 85 میلیون کاربر ایرانی در اینترنت داشته باشید، همین الان ثبت درخواست را بزنید و از مشاوران مجموعه سئو ایران کمک بگیرید.

روش قیمت گذاری سئو سایت

این محتوا به این علت که در رابطه با قیمت میباشد، همیشه بروز میگردد (آخرین بروز رسانی، بهار سال 1403)

قیمت گذاری سئو روش ثابت و مشخصی ندارد چرا که سئو دانشی بروز بوده و به طور دائم در حال تغییر می باشد. در این حوزه‌ جذاب و چالش برانگیز با ابهامات زیادی رو به رو می ‌شویم که پاسخ دادن به آنها سخت و دشوار است اما باید بگوییم که در میان این همه سوال، پاسخ دادن به این سوال از همه دشوار تر است که “روش قیمت گذاری سئو سایت” چگونه است. در دنیای اقتصاد و بازاریابی شیوه های متنوعی جهت قیمت گذاری محصولات و خدمات سئو وجود دارد. هر کدام از این روش ها در شرایط خاصی این توانایی را دارند که بهترین انتخاب برای کسب و کار شما باشند.

با پر کردن فرم زیر هزینه سئو سایت خود را تخمین بزنید

نام و نام خانوادگی

اکثر این روش ‌ها در زمینه سئو قابل استفاده نمی باشند به این دلیل که عملا فاکتوری به نام “میزان موفقیت” تمام معادلات را به هم می زند. از نظر بسیاری از متخصصین و کارفرمایان، دستیابی به موفقیت آنقدر مهم است که حتی صحبت در مورد نحوه انجام سئو سایت را به حاشیه می کشاند. گفتنی است که برخی با وجود سال‌ها فعالیت در زمینه سئو و … با چنین شرایطی رو به رو شده اند و هنوز هم نمی توانند یک پاسخ دقیق برای روش قیمت گذاری پروژه سئو و تعرفه سئو سایت ارائه دهند.

قیمت سئو سایت

قیمت گذاری سئو سایت

برای اینکه بر روی سئو سایت قیمت گذاری کنیم و یک عدد مشخص برای تعرفه سئو سایت و قیمت سئو تعیین کنیم باید چند فاکتور اصلی و هزینه بر سئو را در نظر بگیریم. مواردی که تعرفه و هزینه سئو را بالا میبرند:

تخصص ما کمک به موفقیت سایت شما در سئو و نتایج گوگل است، با اینکار قطعا فروش اینترنتی و معرفی برندتان به عموم مردم را تجربه خواهید کرد. اگر می خواهید سهمی از سرچ 85 میلیون کاربر ایرانی در اینترنت داشته باشید، همین الان ثبت درخواست را بزنید و از مشاوران مجموعه سئو ایران کمک بگیرید.

  1. تولید محتوای سئو شده
  2. هزینه ی متخصص سئو
  3. خرید بک لینک حرفه ای
  4. رپرتاژ برای موفقیت در سئو
  5. هزینه ابزار های بررسی سئو سایت رقبا

برای هر یک از موارد فوق که ذکر شد باید هزینه ای پرداخت شود، که این هزینه برای “هر آیتم خدمات سئو فوق” در حال حاضر از 2,500,000 تومان شروع می شود. (این عدد تقریبا برای سئو همه سایت ها صحیح می باشد) پس نتیجه میگیریم قیمت سئو برای یک سایت کوچک در صورتی که بخواهید قرارداد سئو ببندید ماهانه 4,500,000 تومان هزینه دارد. توجه کنید که برای سایت های بزرگ تر قطعا این عدد بیشتر خواهد شد.5

لیست قیمت سئو تضمینی سایت در سال 1403

آخرین بروز رسانی _ بهار سال 1403

قیمت سئو 3 کلمه کلیدی

کلمات متوسط
تومان7500000
تومان 6,300,000 ماهیانه
  • 5 کلمه با سختی متوسط
  • حداقل زمان پروژه 6 ماه
  • امکان ارتقاء پروژه
سایت کوچک

قیمت سئو سایت تخصصی

لیست قیمت سئو 1403
تومان9500000
تومان 7,750,000 ماهیانه
  • 8 کلمه سخت و متوسط
  • سئو 2 دسته سایت
  • حداقل زمان پروژه 7 ماه
قیمت سئو

قیمت سئو تضمینی

لیست قیمت سئو 1403
تومان15300000
تومان 12,300,000 ماهیانه
  • 14 کلمه سخت و متوسط​
  • استرداد 50% وجه
  • بازدهی فروش بالا
  • مشاوره تخصصی و آنالیز جامع
قیمت سئو

خدمات تخصصی سئو

اطلاعات خود را وارد کنید تا در کوتاه ترین زمان، از مشاوره رایگان سئو ایران بهره مند شوید.

خدمات سئو سایت شامل

    نام و نام خانوادگی

    چه افرادی حاضر به تضمین رتبه در سئو می باشند

    مطمئنا اشخاصی که در زمینه سئو خبره هستند و تجربه اجرای پروژه های موفق یا شکست خورده زیادی را داشته اند، بسیار خوب می ‌دانند که ارائه ضمانت مالی به کارفرمایان موجب دستیابی به رتبه نخست گوگل یا هر جایگاه دیگری در صفحه نخست نتایج جستجو، از لحاظ اخلاقی و قانونی صحیح نیست. در نتیجه این که هیچ گونه تمایلی به پذیرش پروژه ‌هایی با این طرز تفکر ندارند.

    در مقابل، اشخاصی که به تازگی وارد حوزه سئو شده ‌اند و برای انجام دادن پروژه ‌ها و سایت های کوچک هزینه‌ های پایینی را اعلام می‌ کنند؛ چنین مشتریانی را یک فرصت طلایی برای کسب درآمد بیشتر و یا کسب یک تجربه ارزشمند به حساب می آورند. در حقیقت سئو تضمینی تجربه ای می باشد که حتی در صورت شکست پروژه سئو هم برایشان ارزشمند است.

    قیمت سئو تضمینی

    قیمت گذاری سئو طبق ورودی از گوگل

    در این روش قیمت گذاری سئو سایت، در عوض تمرکز کردن بر تعداد محدودی از کلمات، یک هدف مهمتر که جذب مخاطبان از گوگل و تبدیل نمودن آن ها به مشتری می باشد را دنبال می ‌‌کنیم. این روش با تکیه بر آمار ارائه شده توسط ابزار گوگل سرچ کنسول و بررسی و تجزیه و تحلیل تغییرات آن انجام می گیرد. به طور معمول می شود گفت این روش بیشتر برای سئو سایت خبری و سئو سایت فروشگاهی استفاده میشود.

    قیمت گذاری سئو طبق جایگاه کلمات کلیدی

    تعیین قیمت سئو

    هدف گذاری روی یک سری عبارات خاص که بسیار زیاد جستجو می شوند، را می شود یک روش رایج جهت قیمت گذاری سئو به حساب آورد. در این روش از قیمت گذاری، لیست کوتاهی از کلمات کلیدی توسط کارفرما ارائه می شود و ملاک به نتیجه رسیدن پروژه را بهبود رتبه در آنها و همچنین دستیابی به جایگاهی مشخص در نظر می ‌گیرند. این روش قیمت گذاری سئو به طور معمول ریسک و استرس بالایی را به متخصص سئو تحمیل می ‌کند به این دلیل که در صورت نرسیدن به هدف از پیش تعیین شده، درآمدی برای وی حاصل نمیشود و ممکن است این سئو کاران دست به سئو کلاه سیاه بزنند.

    شاید علت وجود این ادبیات، تجربه‌ های تلخ کارفرما در همکاری‌ های گذشته باشد. انجام سئو با شرکت یا افراد متعدد و صرف هزینه ‌های بالا که بازخورد مثبتی را به همراه نداشته است، باعث می ‌شود تا کارفرما در عوض تمرکز بر معیارهای اصلی موفقیت، جایگاه خود در یک یا چندین عبارت پرجستجو را ملاک ارزیابی عملکرد متخصص سئو بداند.

    قیمت گذاری سئو با در نظر گرفتن میزان فروش

    شاید جذاب ‌ترین و در عین حال پیچیده ‌ترین روش قیمت گذاری سئو، توجه نمودن به میزان فروش و رشد واقعی کسب و کار باشد برای مثال در فروشگاه اینترنتی می شود با استفاده از ابزارهای تحلیلی مثل گوگل آنالتیکس، آماری دقیق از خریدهای انجام شده به واسطه ورودی گوگل را کسب کرد. نتیجه این که همان ابتدای پروژه برآورد صحیحی از مقدار فروش کنونی تهیه شده و با تمرکز بر سئو، اهداف آینده مشخص می گردد. در این روش از قیمت گذاری سئو سایت، کسب رتبه در یک یا چندین عبارت به متخصص سئو تحمیل نمی شود، از طرفی بالا رفتن بازدید از طریق عبارت ‌هایی پرجستجو اما کم ارزش هزینه‌ های کارفرما را بی نتیجه نخواهد کرد.

    قیمت سئو بر اساس میزان تولید محتوا

    قیمت سئو تولید محتوا

    گاها دیده شده که برخی شرکت ها هزینه ی سئو را بر اساس میزان تولید محتوا به مشتریان ارائه میدهند، جالبتر آنکه برخی مشتری ها هم به دنبال این روش برای قیمت گذاری و تایین هزینه های سئو سایت هستند، اما این مدل به این علت که پایه ی آنرا تولید محتوا تشکیل میدهد، کیفیت محتوا و روش تولید آن در قیمت بسیار مهم میباشد. به صورت حدودی میتوان گفت هزینه سئو بر اساس تولید محتوا از محتوایی 40،000 تا 80،000 تومان متغییر میباشد.

     

    قیمت گذاری سئو طبق هزینه خدمات ارائه شده

    این روش یک روش روشن، قابل اندازه‌ گیری و بدون مناقشه می باشد. هنگامی که قیمت گذاری پروژه سئو طبق خدمات انجام شده تعیین می ‌شود، هیچ راهی جهت عدم موفقیت پروژه و یا تحمیل هزینه‌ های اضافی به اجراکننده و کارفرما وجود ندارد. در این روش از قیمت گذاری، در ابتدا بایستی وضعیت وب سایت و رقبای اصلی به صورت دقیق بررسی گردد و بعد از آن فعالیت‌ های لازمه جهت بهبود وضعیت سئو نیز به صورت یک پروپوزال ارائه گردد. در همین مورد حتما پروپوزال سئو سایت را برای اینکه بدانید در قرارداد سئو چه مواردی مهمتر هست را بخوانید.

    چرا قیمت ‌گذاری سئو طبق رتبه خطرناک می باشد؟

    موفقیت پروژه سئو سایت وابسته به رسیدن به رتبه بالا در یک یا چندین کلمه مشخص نمی باشد (قیمت سئو سایت هم فقط به گرفتن یک یا چند کلمه بر نمیگردد). برای بدست آوردن جایگاه در عبارات ارزشمند (با رقابت بالا و با جستجوی زیاد) در ابتدا بایستی که فعالیت‌ هایتان را به طیف گسترده ای از عبارات و مفاهیم مرتبط با کسب و کار خود گسترش دهید چرا که در غیر این صورت چنانچه به جایگاه مورد نظر خود هم برسید، دوام آن بسیار کوتاه خواهد بود.

    در این روش قیمت گذاری پروژه سئو، به طور معمول کارشناس سئو کل تمرکزش را بر روی این عبارات معطوف می ‌کند و نتیجه آن می شود که لینک‌ سازی خارجی (سفید و سیاه) ابزاری مهم و در دسترس برای او خواهد بود به این دلیل که در مدت زمان کوتاه تاثیری قابل لمس را ایجاد می کند. با تاکید نمودن بر لینک ‌سازی خارجی و همچنین عدم تمرکز بر تولید محتوای با ارزش، رشد سریع و بالای وب سایت در کلمات کلیدی هدف را مشاهده خواهیم کرد اما هر چه در این مسیر پیش تر برویم به همان میزان ریسک جریمه شدن توسط گوگل و از بین رفتن ناگهانی جایگاه نیز افزایش می ‌یابد.

    چه عواملی بر تعرفه سئو تاثیرگذار هستند

    با توجه به موارد گفته شده پس حداقل قیمت سئو 3,850,000 تومان می باشد حال ممکن است چند حالت اتفاق بیوفتد که هزینه تعرفه سئو سایت را تغییر خواهد داد که در ادامه باهم آن ها را بررسی می کنیم:
    تعرفه سئو سایت خارجی

    تعرفه سئو سایت کوچک

    • اگر سایت در رتبه های بالا، مثلا 2 تا 5 قرار دارد و رقبای اصلی ماهانه هزینه زیادی برای سئو پرداخت می کنند، تعرفه سئو حدود 30 تا 50 درصد افزایش خواهد یافت.
    • اگر سایت در صفحه های 2 تا 4 قرار دارد تعرفه سئو بعد از 3 ماه که به صفحات 1 و 2 رسید می تواند با افزایش قیمت سئو روبرو شود تا سئوکار بتواند با تمرکز و کار حرفه ای تر به رقابت با سایر سایت ها ادامه دهد و برای این موضوع هم می توان بعد از 3 ماه افزایش 20 تا 40 درصدی در نظر گرفت.
    • اگر سایت با تولید محتوای بد و یا بسیار زیاد و غیر حرفه ای به نتیجه نرسیده و اکنون قرارداد سئو بسته شده، می توان برای اصلاح سایت 30 درصد به تعرفه سئو افزود.
    • اگر سایت پنالتی شده باشد، هزینه پس از بررسی دقیق تر باید اعلام گردد.

    در زیر نمونه قیمت سئو سایت های خارجی را مشاهده می کنید، البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بدانید خارج از ایران معمولا شرکت ها تعرفه seo را با sem اعلام می کنند، تا برای مشتری جذاب تر گردد. زیرا انقدر رقابت سخت می باشد که برای ورودی اورگانیک گرفتن گاهی تا 18 ماه زمان لازم است.

    تعرفه سئو سایت بزرگ

    برای اینکه بدانیم به چه سایتی بزرگ گفته می شود مقاله سئو سایت بزرگ را بخوانید. با توجه به اینکه دید درستی در ارتباط با سایت های بزرگ که سئو دشوار تری هم خواهند داشت به بررسی تعرفه سئو سایت های بزرگ می پردازیم.

    قیمت سئو

    قیمت سئو سایت های بزرگ از 6,000,000 تومان شروع میشود که با توجه به مواردی که در زیر بررسی می کنیم این تعرفه تفاوت خواهد کرد.

    • اگر سایت در رتبه های بالا، مثلا 2 تا 5 قرار دارد و رقبای اصلی ماهانه هزینه زیادی برای برندینگ در کنار سئو پرداخت می کنند می توان یک هزینه برندینگ جداگانه از 2,000,000 تومان به بالا به فاکتور سئو اضافه نمود و همچنین تعرفه سئو حدود 30 تا 50 درصد برای خرید بک لینک و pr افزایش خواهد یافت.
    • اگر سایت در صفحه های 2 تا 4 قرار دارد تعرفه سئو بیشتر خواهد شد و این عدد به صورت ماهانه و پله ای می تواند ماهانه حدود 15% اضافه گردد. البته این مورد واقعا نیاز دارد سئو کار بر صنفی که میخواهد در آن سئو کند تجربه بالایی داشته باشد، برای مثال قطعا تعرفه سئو سایت خبری با قیمت سئو سایت تخفیف گروهی با سایت فروش تور متفاوت خواهد بود و نیاز به بررسی و تحلیل حرفه ای دارد.
    • اگر سایت با کد نویسی اشتباه و دارای مشکل طراحی شده باید تعرفه اصلاح این مورد به صورت جداگانه اعلام گردد. (حداقل 3 میلیون تومان)
    • اگر سایت با تولید محتوای بد و یا بسیار زیاد و یا محتوای غیر حرفه ای به نتیجه نرسیده و اکنون قرارداد سئو بسته شده، می توان برای اصلاح این موارد تا 20% به قیمت سئو سایت افزود و یا 3 تا 5 ماه به قرارداد سئو اضافه نمود.
    • اگر سایت پنالتی شده باشد، هزینه پس از بررسی دقیق تر باید اعلام گردد.
    لازم به ذکر است که سئو یک وب سایت به طور کلی به دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم می‌شود. سئو داخلی را می‌توان مرتبط با ساختار داخلی وب سایت و لینک‌های آن دانست اما سئو خارجی در زمینه ارتباط سایت شما با عوامل خارجی متعدد می‌باشد. در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت که تعرفه ی اصلی سئو یک وب سایت را چه مواردی مشخص می‌کند. سختی کلمات نیز تاثیر چشم گیری بر قیمت سئو دارد.
    تیم سئو سایت تضمینی

    حرفه ای ترین تیم سئو و سئو تضمینی

    چه کسی تعرفه سئو را مشخص می‌کند

    شاید برای شما هم این سوال پیش آمده که تعرفه و هزینه کلی سئو یک وب سایت را چه شخصی تعیین می‌کند. باید به این نکته توجه داشته باشید که هیچ قرارداد ثبت شده‌ای در هیچ سازمانی مبنی بر تعیین تعرفه سئو سایت وجود ندارد و مدیر شرکت سئو کننده بر اساس تکنیک‌های که اجرا می‌کند، تعداد نیروی کاری که استفاده می‌نماید و همچنین میزان زمانی که وب سایت شما طلب می‌کند تا به نتیجه مطلوب برسد، هزینه‌ای را تعیین و پیشنهاد می‌دهد.گفتنی است امروزه به دلیل رقابت تنگاتنگی که در بین شرکت‌های سئو کننده وجود دارد، اغلب افراد سعی دارند قیمت سئو پایین‌تری را نسبت به رقیب خود به شما پیشنهاد دهند.موارد ذکر شده برای تعیین تعرفه سئو به صورت حدودی برای شما نوشته شده و در صورت نیاز می توانید با سئو ایران برای برآورد تعرفه دقیق تر جهت پروژه سئو سایت خودتان ارتباط برقرار کنید و به صورت رایگان از مشاوران سئو ایران کمک بگیرید.تعرفه و هزینه دقیق سئو را باید برای هر سایت به صورت جداگانه بررسی و اعلام کرد، لطفا به افرادی که قیمت های غیر واقعی، چه بالا و چه پایین تر از تعرفه دیگران اعلام می کنند به راحتی اطمینان نکنید تا خودتان و سایت تان را به دردسر نیاندازید.

    سوالات متداول درباره تعرفه سئو سایت

    1فاکتورهای مهم در تعیین تعرفه سئو کدام اند؟
    تولید محتوا، رپورتاژ، بک لینک‌ها و هزینه‌ای که ابزارهای بررسی کننده سئو به دنبال دارند از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی است که مدیر شرکت سئو کننده در حین تعیین تعرفه حتما آن‌ها را مدنظر دارد.
    2تعرفه یک سایت کوچک و یک سایت بزرگ چقدر است؟
    به طور میانگین هزینه‌ای که یک وب سایت کوچک برای سئو در پی دارد در کمترین حالت ممکن، حدود 1,500,000 تومان و یک سایت بزرگ حدود 4,000,000 میلیون تومان است.
    3قیمت سئو یک وب سایت را چه کسی مشخص می‌کند؟
    معمولا مدیر شرکت سئو کننده با توجه به میزان زمان و تعداد نیرویی که به کار می‌گیرد تا یک وب سایت به طور کامل بهینه‌سازی شود، هزینه‌ای را پیشنهاد می‌دهد.

    جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید: 09102221134

    محاسبه قیمت سئو سایت

    مشخصات خود را وارد کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته شود.

      24 Comments

      1. Komeil گفت:

        میشه تعرفه سئو تون رو دقیق تر اعلام کنید

      2. SEO IRAN گفت:

        اعلام تعرفه و هزینه دقیق برای سئو نمیشه داد، چون شرایط سایت ها و دشواری کلمات با هم تفاوت داره
        تعرفه سئو سایت چیزی نیست که بشه برای همه یک مدل نسخه پیچید

      3. مریم ح81 گفت:

        اینکه تعرفه نداااااااااشت
        این همه خوندم

        از سئو ایران بعیدع

      4. زهرا احمدی گفت:

        تعرفه در مطلب تعرفه سئو سایت درج شده است

      5. SEO IRAN گفت:

        بله متاسفانه به این دلیل که شرایط و جایگاه هر سایت متفاوته و رقباش هم فرق دارن پس نمیشه یه پکیج 100% مشخص برای تعرفه سئو سایت ارائه داد.

      6. فرزین دارا گفت:

        هزینه رپرتاژ چقدر است؟

      7. روشنک رستمی گفت:

        هر سایت با توجه به ویژگی هایی که دارد، قیمت رپرتاژش متفاوت است.

      8. محمد محمدی گفت:

        سلام، ما یک نمایشگاه مبلمان داریم و قصد داریم برایمان یک سایت طراحی بشه و سئو آن انجام بشه، حدودا هم 100 نوع محصول داریم، حدودا هزینه 0 تا 100 سایت فروشگاهی برای ما چقدر می شود؟

      9. مبینا گفت:

        برای اینکه محصولات در سایت قرار بدین۔ باید هزنیه بیشتری برای سئو سایت پرداخت شود؟ یا اینکه جزو پکیج سئو هست۔

      10. saman گفت:

        قیمت تعرفه اتحادیه داره سئو؟

      11. ZAHRA گفت:

        قیمت سئو یک وب سایت به چه صورت است؟

      12. روشنک رستمی گفت:

        قیمت سئو با توجه به سختی کلمات و تعداد سرچ آنها تعیین می شود.

      13. روشنک رستمی گفت:

        در حقیقت تعرفه مشخصی وجود ندارد، اما پایین ترین قیمت سئو 2,500,000 تومان مطرح میشود.

      14. روشنک رستمی گفت:

        محصولات در تعداد محدود برای سئو سایت فروشگاهی نیاز است، اما بیش از حد مجاز باید به صورت جداگانه هزینه پرداخت شود.

      15. ابراهیم محسنی گفت:

        الان ارزون ترین قیمت سئو برای سایت فروشگاهی چقدره؟

      16. روشنک رستمی گفت:

        در حال حاضر کمترین هزینه سئو سایت فروشگاهی 3,000,000 تومان می باشد.

      17. مهزیار گفت:

        آقا تعرفه هاتون بروزه؟ یا باید استعلام جدید گرفته بشه برای قیمت های سئو؟

      18. روشنک رستمی گفت:

        بله همانطور که گفته شد قیمت سئو برای یک سایت کوچک در صورتی که بخواهید قرارداد سئو ببندید حداقل ماهانه 4,000,000 تومان هزینه دارد.

      19. امید۷۳ گفت:

        قیمت سئو هایی که اعلام کردید شامل هزینه رپرتاژ هم میشه؟

      20. اشرفیان گفت:

        دلیل تفاوت زیاد در قیمت و هزینه سئو داره چیه؟ شرکتهای مختلف قیمت های پایین و یا بالایی میدن چرا؟

      21. جاوید 55 گفت:

        از کجا و بر چه اساسی مطمئن باشیم که سایت ما حتما مثلا بعد از 7 ماه برسه صفحه اول گوگل؟

      22. محسن نفر گفت:

        هزینه های سئو رو چطور دریافت میکنید؟
        باید هزینه سئو رو یکجا واریز کنیم، بعد شما شروع به کار میکنین؟

      23. توکلی گفت:

        آیا بعد از رسیدن به صفحه اول گوگل نیازی به هزینه سئو نیست؟

      24. فرشته گفت:

        عجب سایت خفنی دارین

        دمتون گرم

        قدرشو بدونید

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      1 × یک =

      4.4/5 - (14 امتیاز)
      87 / 100