تکنیک های تولید محتوا به بیان ساده

تکنیک های تولید محتوا
سئو سایت

مقاله های قبلی سئو ایران که درباره تولید محتوا برای شما عزیزان منتشر شده است به این موضوع اشاره کرده است که روش های بازاریابی محتوا می تواند به صورت محتوای متنی، محتوای ویدئویی، محتوای صوتی، محتوای گرافیکی و .. صورت بگیرید ما در مقاله امروز آموزش تولید محتوا قصد داریم تکنیک های تولید محتوا به بیان ساده را برای شما دوستان عنوان کنیم.

تولید محتوا

تکنیک های تولید محتوا به بیان ساده بسته به فضایی می باشند که شما در آن ها محتوای خود را تولید کرده اید و برای هر فضا این موضوع متفاوت می باشد. اما باید این نکته را بدانید که تمامی محتوا ها یک وجه اشتراک دارند و آن هم ” کیفیت” می باشد.

از هدف هایی که وب سایت ها با تولید محتوا می خواهند به آن دست پیدا کنند پتانسیل هایی می باشد که به کمک آن بتوانند مخاطبین خود را به مشتری تبدیل کنند. در حقیقت شما با تولید محتوای مناسب می توانید کاربران مختلفی را جذب کرده و در آن ها انگیزه ای ایجاد کنید که از خدمات و محصولات سایت شما خرید انجام دهند.

با تمام صحبت هایی که در مطالب بالا کرده ایم به این نتیجه گیری می رسیم که تولید کردن محتوا برای وب سایت یک فرایند غیر مستقیم می باشد که به کمک آن می توانید کسب درآمد داشته و مشتری جذب نمایید.

تکنیک های تولید محتوا به بیان ساده

تولید محتوا

تکنیک های تولید محتوا به بیان ساده

اکنون می خواهیم به بررسی تکنیک های تولید محتوا به بیان ساده بپردازیم. اینکه محتوا در چه فضایی باید منتشر شده و چه نوع محتوایی می تواند در جذب مخاطب تاثیر گذار باشد. موضوعی که درباره تولید محتوا باید در نظر داشته باشید تولید یک محتوای خوب و با کیفیت همراه سئو می باشد که توسط آن  می تواند یک نتیجه مطلوب را برای کسب رتبه و جایگاه وب سایت خود بدست آورید.

خوب است که این موضوع را نیز بدانید که سئو سایت بدون محتوا و محتوایی که سئو نشده است بی معنا می باشند و سایتی که از محتوای سئو نشده و بی کیفیت استفاده نماید بدون شک نمی تواند برای کاربران جذاب باشد. پس تولید کردن یک محتوای با کیفیت و معرفی کردن آن به موتورهای جستجو تولید محتوا را به بازاریابی محتوایی تبدیل می کند در ادامه به برخی از تکنیک های تولید محتوا پرداخته ایم.

تولید محتوای با کیفیت

تولید کردن یک محتوای با کیفیت یعنی محتوای یونیک که از وب سایت های دیگر کپی نشده باشد. شما با انتخاب یک موضوع مناسب درباره کسب و کار و حرفه ای که برای آن وب سایت طراحی کرده اید می توانید در سایت های مختلف به بررسی آن پرداخته و آن چه را که درباره موضوع مورد نظر خود بدست آورده اید را به زبان خودتان برای مخاطبینتان منتشر کنید.

توجه داشته باشید که تعداد کلماتی که در مقاله خود از آن ها استفاده می کنید اهمیت زیادی ندارند بلکه تمرکز بر موضوع اصلی و چگالی بالا در یک محتوا دارای اهمیت بیشتری می باشد. هر چه محتوایی که شما تولید کرده اید یونیک تر باشد رتبه و جایگاهیی که در نتایج جستجو بدست خواهید آورد نیز بهتر می باشد.

تکنیک های تولید محتوا به بیان ساده

تکنیک های تولید محتوا

جواب مناسب در مقابل سوال مناسب

زمانیکه می خواهید به یک جواب مناسب درباره سوالی که در ذهن دارید برسید بدون شک باید یک سوال مناسب هم مطرح کنید. برای تولید محتوا باید به این موضوع فکر کنید که مشتریان و کاربرانی که در دنیای وب به دنبال جواب سوال خود هستند چه سوالی می پرسند و با چه عبارت هایی در جستجوی پاسخ خود هستند. در چنین شرایطی می باشد که با مطرح کردن یک پرسش خوب و مناسب می توانید یک پاسخ مناسب را ارائه دهید و کاری کنید که شخص ترغیب شود به سایت شما وارد شده و مابقی پاسخ سوال خود را دریافت کند.

این حق مسلم کاربران است که در پایان مطلب شما بخواهد نظرات کاربران دیگر را نیز بداند و تجربیات آن ها استفاده کند. بنابراین شما با طراحی یک بخش بخصوص در این زمینه می توانید از نظرات کاربران خود استفاده نمایید. این حس مشارکتی که در میان کاربران به وجود می آید باعث می شود که افراد برای دریافت پاسخ های احتمالی مجدد به وب سایت شما مراجعه کنند.

استفاده از محتوای متنی و تصاویر همزمان با هم

یکی دیگر از تکنیک های تولید محتوا به بیان ساده استفاده همزمان از محتواهای متنی و تصاویر می باشد. بسیاری از وب سایت ها هستند که تنها در زمینه معرفی محصولات مشخصی فعالیت دارند به این دوستان باید بگوییم که اگر می خواهند یک سئو سایت موفق داشته باشند استفاده تنها از تصاویر در سایتشان نمی تواند کافی و لازم باشد بلکه باید در کنار تصاویر منتشر شده به تولید محتوای متنی نیز توجه داشته باشند. شما می توانید درباره مزایای و معایب محصول و خدماتی که به معرفی آن پرداخته اید بنویسید و یک رزومه مختصر درباره آن به مخاطبین خود ارائه دهید. نوشتن یک توضیح کامل و جامع اما به زبان ساده می تواند برای مخاطب جذاب باشد

تکنیک های تولید محتوا به بیان ساده

تاثیر محتوا بر رتبه سایت

اطلاعات تکمیلی

در طراحی سایت خود می توانید بخشی را برای معرفی بهترین و برگزیده ترین محصولات خود انتخاب کنید  و یک عنوان مناسب برای آن در نظر بگیرید تا مخاطبین بیشتری را جذب نمایید. محتواهایی که در این بخش ارائه می دهید باید دارای موضوعات مشخص و الگوهای استاندارد باشند. همچنین شما در این بخش می توانید به معرفی افراد مشهور نیز بپردازید. استفاده از تصاویر و ویدئو، همزمان با متن‌های از پیش ایجاد شده در یک قالب استاندارد‌ می‌تواند باعث جذب افراد به این بخش از سایت گردد

تولید کتاب‌های الکترنیک

کتابهای الکترونیک نه تنها گامی فرهنگی به حساب می آیند بلکه‌ می‌توانند یک تولید محتوای ماندگار و با کیفیت در هر کسب و کاری به وجود آورند. در این زمینه باید توجه داشته باشید که تعداد صفحات زیاد نباشد زیرا باعث می شود که مخخاطبین شما خسته شوند سعی کنید تعداد صفحاتی که برای کتاب های الکترنیک در نظر می گیرید بین 30 تا 50 صفحه باشد.

 

مطالب مرتبط با تولید محتوا

47359a90eed3ee35f2dab5a3c718abb3 L 1

چرا تمرکز بر تولید محتوا مهم است؟

Untitled 3 1

ویژگی های محتوای خوب

4.3/5 - (6 امتیاز)
77 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو