راه های بهبود سئو برای کسب وکارهای کوچک

سئو سایت کوچک
سئو سایت

در درس های آموزش سئو آموختید که سئو یک عنصر جدا نشدنی برای تمام روش های بازاریابی می باشد و شما به کمک آن می توانید وب سایت خود را در دنیای اینترنت به جهانیان شناسانده و با افزایش رتبه وب سایت خود در نتایج موتورهای جستجو مخاطبین بیشتری را جذب نمایید.

آنچه در مطلب امروز می خواهیم به آن بپردازیم راه های بهبود سئو برای کسب وکارهای کوچک می باشد. کسب و کارهای زیر 5 نفر و فروش زیر روزی 2 میلیون تومان (در سال 1401)

راه های بهبود سئو برای کسب و کارهای کوچک

بیشتر کسب و کارهایی که در عصر حاضر مشغول فعالیت می باشند به نوعی با دیجیتال مارکتینگ در ارتباط می باشند اما این بدان معنا نمی باشد که تمام روش ها و راه های بازاریابی و کسب و کار حتما باید به صورت دیجیتال و آنلاین باشد.

بهینه سازی موتورهای جستجو یا همان سئو سایت بخش ثابت استراتژی های بازاریابی محتوا می باشد و یک عنصر حیاتی برای هدایت کردن مخاطبین و مشتریان بیشتر به سمت کسب و کار شما از طریق دیجیتال مارکتینگ می باشد.

در ادامه می خواهیم به راه های بهبود سئو برای کسب و کارهای کوچک بپردازیم و به شما کمک کنیم تا با استفاده از آن بتوانید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

  • سئو سایت خود را به گوگل محدود نکنید
  • محلی فکر کنید
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی
  • حتما یا روی قیمت تاکید کنید یا روی کیفیت خدمات و گارانتی(پاسخگویی)
سئو سایت کوچک

کسب و کار کوچک

سئو سایت خود را به گوگل محدود نکنید

زمانیکه در پی یافتن معنای موتور جستجو هستید بدون شک با کلمه گوگل مواجه خواهید شد و این یک امر بدیهی می باشد زیرا عبارت موتور جستجو برای اکثریت افراد معادل گوگل می باشد.

از آنجایی که تمامی کاربرانی که به دنبال اطلاعات مورد نیاز خود در دنیای اینترنت هستند به سراغ گوگل می روند می توان اینگونه عنوان کرد که این موتور جستجو یکی از مهم ترین راه های ارتباطی برای هدایت کسب وکارها می باشد که در اختیار کاربران قرار داده می شود.

لازم است که این موضوع را هم بدانید، گوگل تنها موتور جستجو پرطرفدار و در دسترس نمی باشد و زمانیکه شما سئو وب سایت خود را برای کسب رتبه های بالاتر تنها در گوگل محدود می کنید در حقیقت کاری انجام می دهید که شانس بزرگی را برای  رشد کسب و کار خودتان از دست بدهید.

بنابراین باید بر روی وب سایت خود به گونه ای مدیریت داشته باشید و استراتژی های لازم را بر روی آن اعمال نمایید تا در تمام موتورهای جستجو قابل دسترسی باشد.

محلی فکر کنید

این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که اجتماعی که در آن حضور دارید تا چه حد می تواند برای کسب و کار شما مهم و تاثیر گذار باشد. اگر می خواهید که کسب و کار خود را به گونه ای رونق دهید که گوی سبقت را از رقبای خود برباید بدون شک باید به دنبال راه هایی باشید که در محدوده ی محلی مشخصی حضور پر رنگ تری از کسب و کار خود را نشان دهید. برای اینکه سئو محلی خود را بهبود دهید می توانید راه های زیر را انجام دهید.

  • فعالیت در شبکه های اجتماعی
  • اشتراک گذاری ویدئو ها در یوتیوب

فعالیت در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی این روزها نقش بسیار پررنگی را در کسب و کارهای آنلاین ایفا می کنند. روزانه میلیاردها جستجو در شبکه های اجتماعی مختلف صورت می گیرد که می تواند بر سئو وب سایت های مختلف تاثیر گذار باشد.

پس حضور در شبکه های اجتماعی موضوعی می باشد که در دنیای دیجیتال مارکتینگ نباید آن را نادیده گرفت. حضور در شبکه های اجتماعی برای کسب وکارهای جدید یک چالش بزرگ می باشد. کارهایی که در شبکه های اجتماعی می تواند به شما کمک کند تا راه های بهبود سئو برای کسب وکارهای کوچک را بخوبی فرا بگیرید عبارتند از:

  • اشتراک گذاری اطلاعات مفید
  • بروز رسانی کردن خدمات و محصولات
  • اطلاعات مربوط به تخفیف ها و فروشگاه
  • معرفی خدمات و محصولات
  • اخبار مرتبط با موضوعات پرطرفدار در صنعت خودتان

اشتراک گذاری ویدئو ها در یوتیوپ

بسیاری از کاربرانی که وارد وب سایت شما می شوند و قصد خرید از محصولات و خدمات شما را دارند هیچ اطلع کاملی درباره آن ها ندارند و در واقع نمی دانند چه چیزی را نیاز دارند. برخی از کاربران هم هستند که ترجیح می دهند قبل از اینکه محصولات و خدماتی را مورد استفاده قرار دهند طرز استفاده آن را مشاهده کنند و دسته سوم هم افرادی هستند که به دنبال یک راهنما و نصیحت کننده می باشند تا اقدام به خرید از محصول مورد نظر خود کنند.

با توجه به این مسئله که آمار افراد علاقه مند به ویدئوهای آموزشی زیاد می باشد می توان گفت یوتیوپ یک موتور جستجو مناسب و بهترین گزینه می باشد. رعایت کردن موارد زیر به شما کمک می‌کند که کسب‌ و‌ کار خودتان را از طریق سایت یوتیوب عمومی‌تر کنید.

  • ویدئو های خود را کوتاه تهیه کنید و برای هر ویدئو یک محتوای با کیفیت تولید کنید
  • برای ویدئو های منتشر شده عنوان های توصیفی مناسب انتخاب کنید
  • حتما  ویدئو ها حاشیه نویسی داشته باشند
  • لینک دادن ویدئو ها را فراموش نکنید
  • تگ و برچسب را فراموش نکنید

 

آموزش های مربوط به کسب و کارهای کوچک

سئو سایت کوچک

سئو سایت کوچک

اشتباهات رایج سئو در کسب و کارهای کوچک 1

اشتباهات رایج سئو در کسب و کارهای کوچک

4.7/5 - (3 امتیاز)
70 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو