رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر طول می کشد؟

صفحه اول گوگل
سئو سایت

رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر طول می کشد؟

پاسخ به این سوال به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • میزان رقابت در کلمات کلیدی هدف شما: اگر رقابت در کلمات کلیدی هدف شما زیاد باشد، رسیدن به صفحه اول گوگل ممکن است زمان بیشتری ببرد.
  • کیفیت محتوای شما: محتوای شما باید با کیفیت بالا و مرتبط با کلمات کلیدی هدف شما باشد تا بتواند در نتایج جستجو رتبه بالایی کسب کند.
  • بهینه سازی فنی وب سایت شما: وب سایت شما باید از نظر فنی بهینه باشد تا بتواند در نتایج جستجو رتبه بالایی کسب کند.
  • لینک سازی خارجی: لینک های خارجی می توانند به بهبود رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو کمک کنند.

طبق تحقیقات انجام شده، به طور متوسط، رسیدن به صفحه اول گوگل برای کلمات کلیدی با رقابت کم، حدود 3 تا 6 ماه طول می کشد. برای کلمات کلیدی با رقابت متوسط، حدود 6 تا 12 ماه طول می کشد. و برای کلمات کلیدی با رقابت زیاد، ممکن است بیش از 12 ماه طول بکشد.

البته، این فقط یک تخمین کلی است و ممکن است زمان واقعی متفاوت باشد. با این حال، اگر روی عواملی که در بالا ذکر شد تمرکز کنید، می توانید شانس خود را برای رسیدن به صفحه اول گوگل افزایش دهید.

رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر طول می کشد؟

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

شاید بارها این ضرب المثل را شنیده باشید که یک شبه نمی توان ره صد ساله را طی کرد. رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر طول می کشد؟ کسب رتبه اول در نتایج گوگل نیز به همین صورت می باشد و شما نمی توانید انتظار داشته باشید که یک شبه وب سایت شما در صفحات نخست گوگل برای کاربران نمایش داده شود مخصوصا اگر دارای کسب و کار کوچکی باشید. البته شرکت های معتبر مانند سئو ایران خدماتی مانند صفحه اول گوگل تضمینی را ارائه می دهند که کسب و کارهای کوچک و بزرگ بابت هزینه ای که می کنند مطمئن باشند.

تحقیقات بسیاری در مورد اینکه رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر طول می کشد؟ انجام گرفته است و اکثریت این تحقیقات نشان داده اند که چیزی نزدیک به 3 الی 6 ماه زمان لازم است تا وب سایت شما از طریق سئو بتواند رتبه و جایگاه مناسبی را در گوگل بدست آورد.

رسیدن به صفحه نخست در گوگل بسته به رقابت های کسب و کار و میزان محبوبیت کلید واژه های شما نیز دارد ما می خواهیم در ادامه مطلب امروز به این موضوع نیز اشاره ای داشته باشیم که کسب رتبه های بالا در گوگل بسته به شرایط می تواند حتی برای یک سال هم به طول بیانجامد.

بسیاری از صاحبین وب سایت ها از این موضوع ناراحت هستند که هفته ها زمان گذاشته اند تا بتوانند یک سایت زیبا را طراحی و راه اندازی کنند اما وب سایت آن ها در گوگل پیدا نمی شود. باید به این دوستان بگوییم که جای نگرانی نیست اگر شما تمام تکنیک ها و اصول اولیه را برای وب سایت خود را به خوبی انجام داده باشید باز هم دلیل بر این نمی شود تا وب سایت شما بلافاصله در گوگل نمایش داده شود رتبه گرفتن از موتورهای جستجو گوگل خود یک پروسه مهمی می باشد که باید آن را به خوبی طی کنید

سایت ها چطور رتبه می گیرند؟

زمانیکه شما در دنیای وب در جستجو عبارتی هستید گوگل تمام صفحاتی را که با آن عبارت همخوانی دارند برای شما انتخاب کرده و آن ها را نمایش می دهند. برای این کار یک فرمول واحد و مشخصی وجود ندارد که بگوییم بر طبق این فرمول سایت در بالاترین رتبه نمایش داده می شود. اما عوامل مهمی در این پروسه نقش دارند که عبارتند از: سئو سایت، سن دامنه، رقابتی بودن کلمات کلیدی، محتوای با کیفیت و…

Seo

سئو در حقیقت تضمین کننده اجرای بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد که روبات های گوگل و بسیاری از برنامه های فهرست بندی شده در گوگل می توانند شاهد وب سایت شما باشند. که خود پشتیبانی سئو سایت شامل مواردی همچون عناوین ، کلید واژ، سرفصل ها، محتوا و تصاویر می باشد.

رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر طول می کشد؟

سن دامنه

سن دامنه

در مطالب قبلی که در سئو ایران برای شما دوستان و همراهان گرامی به اشتراک گذاشته ایم درباره دامنه صحبت کرده ایم اما حال می خواهیم بدانیم که رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر طول می کشد؟ و سن دامنه چه تاثیری می تواند بر این موضوع داشته باشد.

تاثیر سن دامنه در رسیدن به صفحه اول

سن دامنه یا domain age

زمانی که سن دامنه کمتر از 6 ماه باشد نشان دهنده این موضوع است که وب سایت تازه تاسیس می باشد و کاملا مشخص است که به نسبت سایت های قدیمی دارای اعتماد و اعتبار کمتری باشد. البته این بدان معنا نمی باشد که سایت های جدید نمی توانند بالاترین رتبه را بدست آورند اما کسب رتبه برای چنین وب سایت هایی زمان بیشتری را لازم دارد.

رقابتی بودن کلمات کلیدی

آن دسته از کلمات و عبارت هایی که کاربران بسیاری آن ها را سرچ می کنند معمولا در دسته کلید واژه های رقابتی قرار دارند که سایت های بسیاری در حوزه کسب و کار شما نیز از آن کلمات استفاده می کنند.

تحقیق کلمه کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی

اگر وب سایت شما تازه تاسیس می باشد بهترین کاری که می توانید انجام دهید تا وب سایت شما رتبه مناسبی را در گوگل بدست آورد این است که سعی کنید با کلمات کلیدی که سطح رقابتی کمتری دارند کار خود را آغاز کنید تا در قدم اول بتوانید اعتماد کاربران خود را جلب کرده و بعد از آن به دنبال سرچ کردن کلمات کلیدی محبوب تر باشید.

محتوای با کیفیت

روبات های گوگل به نوعی طراحی شده اند که می توانند به راحتی تشخیص دهند که محتواهای تولید شده در سایت شما با چه فاصله زمانی منتشر شده اند. گوگل این قابلیت را نیز دارا می باشد که  محتوای با کیفیت را از محتواهای بی کیفیت تشخیص دهد. شما با اضافه کردن محتوای با کیفیت و جامع در وب سایت خود روبات های جستجو رو وادار خواهید کرد تا به صفحات سایت شما نیز نگاهی بیاندازند و با این کار می توانید با گذر زمان رتبه بهتری را بدست آورید.

صفحه اول گوگل

رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر طول می کشد؟

عوامل موثر برای حضور در صفحه اول گوگل

گفتیم که یکی از فاکتورهای تاثیر گذار برای سئو وب سایت تولید محتوای با کیفیت می باشد اما برای حضور در صفحه اول گوگل عوامل موثر دیگری نیز وجود دارد که شامل موارد زیر می باشد.

  • میزان بک لینک
  • ریسپانسیو بودن سایت
  • سرعت سایت
  • توجه به امنیت سایت

حرف آخر

ما در مقاله امروز به این موضوع پرداختیم که رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر طول می کشد؟ و اینکه برای رسیدن به رتبه های بالا در صفحات گوگل چه کارهایی باید انجام دهیم.

در انتهای این موضوع را بار دیگر یادآور می شویم که رسیدن به صفحه اول گوگل بسته به هر نوع کسب و کاری متفاوت می باشد و به میزان اعتبار، فعالیت و سابقه آن سایت، کلمات کلیدی و وضعیت رقبا نیز بستگی دارد. ممکن است یک  سایت بتواند در مدت زمان 3 ماه به آن نتیجه ای که می خواهد دست پیدا کند و سایت دیگری 6 ماه زمان لازم داشته باشد تا به هدف خود و کسب رتبه بالا در گوگل دست یابد.

آموزش های مرتبط با صفحه اول گوگل

home landing

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

want45645 16j44o1481647032u.1501966866

چیکار کنم سایتم صفحه اول گوگل یاشه

سوالات متداول درباره رسیدن به صفحه اول گوگل

1رسیدن به صفحه یک گوگل حدود چقدر زمان می برد؟
2چه عواملی در رسیدن به صفحه اول گوگل تاثیر گذار هستند؟
3هزینه رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر است؟
هزینه رسیدن به صفحه اول به مدت زمان قرارداد، کلمات کلیدی، وضعیت سئو تکنیکال و… بستگی دارد.
5/5 - (5 امتیاز)
71 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 3 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو