سئو سایت asp

سئو سایت asp
سئو سایت

سئو سایت asp

این آموزش پس از سالها تجربه ی کار در حوزه ی سئو تهیه شده، بنابراین اگر سایت asp.net دارید از این آموزش می توانید برای سئو سایت asp خود بسیار استفاده کنید. توصیه می کنیم در این رابطه بررسی سئو سایت زومیت را مطالعه کنید.

در ابتدا ذکر این نکته ضروری است که نمی توان گقت سئو asp ، سئو سایت php یا سئو فلان زبان خوب است یا بد است، زیرا این موضوع به نحوه ی استفاده از این زبانها باز میگردد و اینکه چه میزان برای سئو تکنیکال سایت خود زمان گذاشته اید و از چه شرکت سئویی کمک گرفته اید.

بهتر است سئو سایت خود را به یک سئو کار با تجربه بسپارید و ذهن خود را از این دغدغه روز و شب رها کنید.

سایت هایی که امروزه با این زبان نوشته می شوند بسیار متفاوت هستند با سایت هایی که تا سال 2013 با asp ساخته می شدند. آن زمان خیلی انتخاب های زیادی برای ساخت سایت ها نبود، اما امروزه سایت های با این زبان برنامه نویسی ساخته میشوند که دارای پیچیدگی و خدمات گوناگونی هستند و ساختار خیلی ساده ای ندارد و خیلی با سئو وردپرس متفاوت است. بنابراین سئو سایت فروشگاهی asp هم کمی سخت تر می شود و به تعامل زیادی بین تیم سئو و برنامه نویسی نیاز داریم.

آموزش سئو asp

روش سئو سایت asp

10 نکته در مورد سئو سایت asp

  1. از تکرار مطالب خودداری کنید. زیرا موجب جریمه سایت به دلیل محتوای تکراری توسط گوگل خواهد شد.
  2. از محتوای تکراری خودداری کنید.
  3. عنوان خوب و مناسب انتخاب کنید. دستیابی به این امر بسیار آسان است و تأثیر زیادی در رتبه‌بندی سایت شما دارد: از عناوین ثابت استفاده نکنید. برچسب تایتل یکی از بهترین روش‌ها برای بهینه‌سازی سایت برای یک موضوع خاص یا کلمه کلیدی است. برای دستیابی به ارتباط و رتبه‌بندی خوب، یک یا دو کلمه کلیدی یا ترکیبی از کلمات کلیدی را استفاده کنید.
  4. کدها را بهینه‌سازی کنید. از CSS و JavaScript درون خطی استفاده نکنید. در صورت لزوم از viewstate استفاده نکنید. در صورت لزوم از <form runat = “server> استفاده نکنید. هرچه رابطه بین محتوا و کدنویسی بهتر باشد رتبه سایت شما نیز در گوگل بهتر خواهد بود.
  5. سایت خود را طوری بهینه کنید که خزنده crawler بتواند به راحتی آن را آنالیز کند. برای نمایش اطلاعات از Flash / Silverlight استفاده نکنید. برای منوها از Flash / Silverlight استفاده نکنید. از منوهای مبتنی بر JavaScript استفاده نکنید. از منوهای دکمه‌ای استفاده نکنید. از صفحات مقدماتی استفاده نکنید. از نقشه سایت استفاده کنید. در صورت امکان از برچسب‌های <a href> ساده استفاده کنید. از ویژگی «عنوان» برای <a href> استفاده کنید. از ویژگی «alt» برای تصاویر استفاده کنید. از RSS استفاده کنید. برای موتورهای جستجو از پینگ استفاده کنید.
  6. از strong>>، <h1>، <h2>، <h3> استفاده کنید. به طور منظم از نشانه‌گذاری‌های HTML استفاده کنید. از آن‌ها برای ساختار محتوای سایت استفاده کنید. این علامت گذاری‌ها برای توزین برخی کلمات بیش از سایرین ساخته شده‌اند بنابراین برای موتورهای جستجو نیز همچنین است.
  7. کد منبع خود را تأیید کنید. برای تأیید اعتبار سایت خود از اعتبارسنج HTML فوق العاده استفاده کنید. از اعتبارسنج برای پیدا کردن مشکلات، خلاص شدن از آن‌ها و یافتن رتبه‌بندی بهتر استفاده کنید.
  8. کاربران خود را بشناسید. با شناخت مخاطبان خود می‌توانید محتواهای هدفمندتری تولید و منتشر کنید که این کار باعث افزایش بازدید و در نهایت رتبه سایت شما می‌شود. کلمات کلیدی خوب را پیدا کنید، به رقبای خود نگاه کنید و شروع به بهینه‌سازی کنید.
  9. تراکم کلمات کلیدی را راعایت کنید. تراکم کلمه کلیدی برای رتبه‌بندی سایت برای یک کلمه کلیدی خاص بسیار مهم است.
  10. لینک‌سازی کنید. لینک‌ها به سایت شما بیشترین تأثیر را در رتبه‌بندی دارند. سعی کنید از طریق وب سایت‌های دیگر تا حد امکان از لینک‌سازی استفاده کنید. برای دریافت پیوندهای بیشتر و بازدیدکنندگان بیشتر از نشانک‌گذاری اجتماعی استفاده کنید.
  11. از URL‌های «speaking» استفاده کنید. هرچه تعداد کلمات کلیدی بیشتری در URL‌ های خود استفاده کنید می‌توانید رتبه‌بندی بهتری در گوگل داشته باشید.

* برای درک بهتر و کامل موضوع url ها حتما این مقاله ی پایه را بخوانید: url چیست؟

سوالات متداول درباره سئو سایت asp

1URL در asp net چیست؟
نمای کلی مسیریابی ASP. NET. مسیریابی URL به شما امکان می‌دهد تا یک برنامه را برای پذیرش URL‌های درخواست که روی پرونده‌های فیزیکی نقشه ندارند، تنظیم کنید. URL درخواست به سادگی URL است که کاربر برای یافتن صفحه‌ای در وب سایت خود به مرورگر خود وارد می‌کند.
2از کدام روش برای ترسیم مسیر به یک صفحه وب ASPX استفاده می‌شود؟
ASPX در فرم‌های وب با فراخوانی روش MapPageRoute یک مسیر را نقشه برداری می‌کند.
3ASP. NET مخفف چیست؟
این به معنای «Active Server Pages» است. کد ASP در دستگاه سرویس گیرنده اجرا و برای نشان دادن داده‌های برگشتی از سرور استفاده می‌شود.

4.5/5 - (2 امتیاز)
75 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 10 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو