بک لینک گیری از فروم برای سئو

سئو فروم سایت
سئو سایت

یکی از جاهایی که بسیاری از سئو کارها برای موفق شدن در رقابت های کلمات سخت میخوان از اون بک لینک بگیرن، فروم ها هستند. عده ای فکر می کنند برای اینکار خیلی نیازی نیست که تحلیل کرده باشید و از هر جایی و به هر تعدادی که لینک بگیرید به نفع شماست، با ماه همراه باشید تا لینک گرفتن حرفه ای از فروم ها را با هم بررسی کنیم و یک آموزش سئوی فوق العاده داشته باشیم.

تبادل نظر سایت

فروم سایت

روش های زیادی برای گرفتن بک لینک از فروم ها در سئو خارجی وجود دارد، در اینجا ما اصل را بر این میگیریم که فروم ها، نظر ما را که داخلش لینک سایتی هم قرار دارد تائید می کنند، هرچند در بسیاری از موارد این گونه کامنت ها توسط مدیریت فروم تائید نخواهد شد.

بک لینک گیری حرفه ای از فروم سایت

برای نمونه شما میخواهید برای یک سایت فروش بلیط هواپیما از داخل فروم هایی که در همین حوزه هستند لینک بگیرید، خوب در ابتدا در گوگل سرچ می کنید فروم یا تالار گفتگو گردشگری، از بین سایت های موجود در یکی ثبت نام می کنید و به بخش مربوطه می رویم، حالا در قسمتی که امکان درج نظر دارد، در ارتباط با موضوع بحث، مطلبی نوشته و در آن از بلیط هواپیما استفاده می کنیم، حالا آن کلمه (بلیط هواپیما) را به سایت مورد نظر خود لینک می کنیم و مطلب را برای تائید ارسال می کنیم.

اما معمولا مدیران این فروم ها کامنت هایی را که داخل آنها لینک قرار دارد تائید نمی کنند، چرا که این برداشت در آنها وجود دارد که برای سئوی فروم خود آنها مضر هست و واقعا در مواقعی چنین می باشد.

بک لینک فروم برای سئو مفید است.

نکته ی سئویی: دقت کنید 99% فروم ها به شما اگر امکان لینک سازی بدهند، لینک های آنها نوفالو می باشد. برای بررسی و آشنایی با تاثیر لینک های نوفالو بر روی سئو سایت مقالات مرتبط با ارزش لینک های فروم و نوفالو را مطالعه کنید، تا آموزش کامل تری دیده باشید.

توجه کنید یکی از تکنیک های سئو خارجی این است که لینک های نوفالو در حجم و زمان خوبی ایجاد شود، تاثیر مثبتی بر سئو می تواند داشته باشد. در پروژه های بزرگ و کلمه کلیدی که رقابت در آنها شدید می باشد این کار کاملا رایج و موثر است.

از چه فرومی میشه بک لینک رایگان گرفت؟

پی سی دانلود

https://forum.p30download.com

پرشین تولز

https://forum.persiantools.com

تالار گفتگوی ایرانیان / ایران فروم

https://www.iran-forum.ir/index.php

انجمن های بازی سنتر

https://forum.bazicenter.com

سایت دانشجو

تالار گفتگوی دانشجویان ایران

در سایت بالا (دانشجو) با پرداخت 50.000 تومان می توانید بک لینک فالو دریافت کنید.

در بک لینک گیری از فروم برای سئو بهتر است با این حقایق آشنا شوید

1. مجازات احتمالی گوگل را همراه خواهد داشت!

Google به طور خاص در دستورالعمل­هایی (مجموعه­ای از قوانین برای دارندگان وب­سایت) ذکر کرده است که شما نباید در فروم­ها لینک بیش از حد به محتوا بدهید. به همین دلیل پیشنهاد می­کنیم حتما در این خصوص تحقیق و بررسی­هایی را قبل از اقدام انجام دهید. به هر حال ممکن است عواقبی نظیر دریافت نمره منفی از گوگل و از دست دادن رتبه وب­سایت را در پی داشته باشد.

2. بک لینک گیری از فروم یک سئوی Blackhat است.

تفاوت زیادی بین لینک­های با کیفیت بالا و پایین به وب­سایت شما وجود دارد. این همان چیزی است که به عنوان لینک­های کلاه سفید و سئو کلاه سیاه شناخته می­شود.

3. Google می­تواند پیوندهای انجمن را شناسایی کند.

Google می­تواند به راحتی پروفایل بک­ لینک شما را ردیابی کند. به عبارتی می­تواند بفهمد که شما قبلاً بک ­لینک را از کجا آورده ­اید. زیرا این مورد در الگوریتم آن تعبیه شده است. الگوریتم Google به اندازه کافی هوشمند است که می­تواند تعداد لینک­های شما، نوع آن­ها و میزان اعتبار آن­ها را شناسایی کند.

4. اعتبار وب سایت خود را پایین نیاورید.

بک لینک گیری از فروم برای سئو ممکن است به اعتبار سایت شما لطمه بزند. (چون بعد از مدتی ممکن است اعتبار فروم کاهش یابد یا به سایت های بدی لینک دهد و یا اصلا لینک شما را بردارد) زیرا هر پیوندی که ایجاد می­کنید در اینترنت ردپایی از خود به جا می­گذارد و پنهان کردن آن بسیار سخت است.

5. لینک­های نوفالو

در بیشتر مواقع لینک­ها در فروم معمولاً از نوع نوفالو هستند.

سوالات متداول درباره بک لینک گیری از فروم برای سئو

1آیا بک لینک گیری از فروم برای سئو مفید است؟
مدیران وب از روش­های مختلفی برای افزودن محتوای تازه به وب­سایت های خود استفاده می­کنند و یکی از روش­های افزودن محتوای تازه به وب­سایت­ها، افزودن انجمن­های بحث به آن­ها است. که البته این روش خیلی توصیه نمی­شود اما اگر با برنامه و درست پیش برود باعث افزایش ترافیک سایت می­گردد.
2انجمن­ها باید دارای چه ویژگی­ هایی باشند؟
فعال باشند. لینک­های ارزشمندی در آن ایجاد شده باشد. ارتباط موضوعی با وب­سایت و محتوا داشته باشد.
3سئو فروم چیست؟
ارسال پست در انجمن به تولید لینک­های ورودی با شرکت در انجمن­های گفتگوی آنلاین اشاره دارد. به شما امکان می­دهد پست­های جدید ارسال کنید و برای ارسال بازدید به سایت خود به پست­های قبلی پاسخ دهید. فقط لازم است در این وب­سایت­ها ثبت ­نام کنید تا بتوانید موضوعات را برای بحث ارسال کنید.

4.8/5 - (34 امتیاز)
27 / 100

13 Comments

  1. مرتضی گفت:

    سلام
    یه سئوال داشتم در مورد بک لینک گیری از فروم ها
    من سایت رو حدود 3 ماهه راه انداختم و از 7، 8 تا فروم لینک گرفتم اما تاثیر خوبی ندیدم. به نظرتون برای بهتر شدن سئو چیکار کنم؟

  2. npco گفت:

    آیا فرومی هست که بشه داخلش بک لینک گرفت؟ رایگان

  3. کانکس گفت:

    مطلب خوبی بود

  4. مبل شنی گفت:

    باید فعالیت داشته باشید توی فروم تا بذارن لینک بذارید و بعدش هم محتوای کپی نباید توی سایتتون و فروم کار کنید

  5. کافه آگهی گفت:

    فقط بک لینک گرفتن مهم نیست که . به همون اندازه هم که بک لینک می گیرید باید محتوای خوب و اورگانیک تولید کنید. این یعنی این دوتا در راستای هم دیگه هستند و به یه اندازه باید جلو برن وگرنه باید با گوگل خداحافظی کنید

  6. علی گفت:

    امکان داره بک لینک گرفتن به ضرر ما بشه؟
    و توضیح بدید چه مواقعی برای سایت ما مضره

  7. SEO IRAN گفت:

    بهتره با یک سئوکار حرفه ای در این خصوص مشورت کنید
    چرا که باید سایت و بک لینک هاش و رقبا بررسی بشن

  8. حامد گفت:

    اگر این مدل لینک ها یی که از فروم میگیریم جواب عکس داد چیکار کنیم؟

  9. مهدی گفت:

    از فرومی که لینک میگیریم باید حتما مرتبط باشه؟

  10. بنیامین گفت:

    با سلام سایت من 162 بک لینک داره از سایتهای دیگر ! مدتیه دارم بک لینک میگرم از سایتهای مشابه و رقیب خودم و اونا هم لینک من رو میزارن کامل و واضح اما وقتی الکسا رو چک میکنم میبینم همون 162 بک لینک هنوز برام ثبت شده نه فقط الکسا بلکه چندین ابزار رو تست کردم !در این مدت بیش از 10 سایت لینک من رو گذاشتن اما تغییری حس نشده
    دلیل این موضوع چیه؟ آیا به تعداد ارجاعات از سایتهای دیگر بستگی داره؟ یعنی کاربران سایتهای دیگر لینک منو ببین و لینک رو بازکنن
    یا اینکه مدت زمان خاصی باید سپری بشه؟؟؟

  11. SEO IRAN گفت:

    قطعا مدت زمان خاصی نیاز داره
    بسته به اینکه آخرین باری که الکسا کی آپدیت کرده، و از اون زمان چقدر گذشته … تغییر تعداد بک لینک ها در این سایت ها فرق میکنه و گاها دیدیم که این عدد بیش از 5 ماه تغییر نکرده (اما معمولا هر 3 ماه باید شاهد تغییرات در تعداد لینک ها باشیم)

  12. بنیامین گفت:

    ممنون از پاسخگویی خوب شما اگر بخوام بک لینک درست درمون بگیرم چه راهکارهایی رو پیشنهاد میدین؟ وب سایت من علمی هست مقالات و…

  13. بنیامین گفت:

    از کجا میشه بک لینک خوب و قوی خرید ؟؟؟؟؟؟؟؟ با یه قیمت منصفانه حدود ماهی 150 تومن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + هفت =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو