تکنیک های سئو خارجی

سئو خارجی
سئو سایت

سئو خارجی یا همان off page seo دارای تکنیک هایی می باشد که با انجام دادن هریک از آن تکنیک ها بر روی وب سایت خود می توانید رتبه سایت خود را در نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید. برخی از مدیران وب سایت ها بر این باور هستند که استفاده از سئو خارجی یعنی همان دریافت بک لینک که این باور کاملا اشتباه است.

ما در مقاله سئو چیست؟ به صورت کامل آموزش داده ایم که سئو سایت به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که قسمتی از آن ها مربوط به سئو داخلی و بخشی مربوط به سئو خارجی سایت می باشد.

تکنیک های سئو خارجی

سئو خارجی از مهم ترین عوامل رتبه بندی وب سایت شما در جستجو گوگل می باشد و شما با تقویت کردن این فاکتور مهم می توانید به راحتی جایگاه خوبی را در صفحات نخست گوگل بدست آورید. البته نباید این موضوع را فراموش کنید که به کارگیری سئو خارجی سایت را باید با دقت بالایی اجرا کنید زیرا در غیر اینصورت می تواند خطرات بسیاری را برای سئو سایت شما به وجود آورد.

ما در مقاله امروز قصد داریم درباره تکنیک های سئو خارجی و عوامل تاثیر گذار روی آن با شما صحبت کنیم و نکاتی که می تواند به شما کمک کند تا توسط گوگل جریمه نشوید را آموزش دهیم.

 

تکنیک های سئو خارجی

off page seo

سئو خارجی چیست؟

در ابتدای مقاله امروز به این موضوع اشاره کردیم که سئو خارجی دارای تکنیک های است که می تواند به بهبود رتبه وب سایت شما کمک کند.

همانطور که می دانید کار سئو داخلی سایت کنترل بر روی سایت می باشد که خود شما هم می توانید آن را انجام دهید اما سئو خارجی وضعیت دیدگاه و نگاه کاربران وب سایت شما را مورد کنترل و بررسی قرار می دهد

سئو خارجی در عین اینکه می تواند برای سئو سایت شما خطرناک باشد به همان میزان هم می تواند اثر بخش و مفید باشد. از دلایل اینکه می گوییم سئو خارجی خطرناک است این است که اگر قرار باشد همانند سئو داخلی سایت کارها را طبق برنامه ریزی و زمان بندی انجام دهد باعث مشکوک شدن گوگل به سایت شما می شود و باعث می شود که سایت شما توسط الگوریتم های هوشمند گوگل جریمه شود.

باید بگوییم که برخلاف اصول و قوانین سئو هستند افرادی که متاسفانه در سئو خارجی سایت خود از روش های سئو کلاه سیاه استفاده می کنند و با این کار باعث پنالتی شدن سایت می شوند

در ادامه برای شما تکنیک های سئو خارجی را بیان خواهیم کرد و به شما اطمینان خواهیم داد در صورتی که طبق الگوهایی که ما برایتان گفته ایم عمل کنید هیچ وقت سایت شما دچار مشکل نخواهد شد.

تکنیک های سئو خارجی

هدف کلی تمامی وب سایت ها از سئو کردن سایت این است که بتوانند میزان بازدید سایت خود را در کلمات پر رقابت و سود ده، افزایش داده و محصولات و خدمات خود را بهتر به دیگران معرفی کرده و آن ها را به فروش برسانند. شما با استفاده از تکنیک های سئو خارجی این امکان را در اختیار دارید تا کاربران هدفمند بسیاری را روزانه به سایت خود هدایت و راهنمایی کنید تا بتوانید ترافیک وب سایت خود را به خوبی افزایش داده و رتبه بالاتری را در نتایج موتورهای جستجو بدست آورید.

تکنیک های سئو خارجی که می توانند بر روی روند بهبود وب سایت شما تاثیر گذار باشند شامل موارد زیر می باشند:

  • حضور در شبکه های اجتماعی
  • تولید و انتشار محتوا در پلتفرم های مختلف
  • انتشار رپورتاژ آگهی
  • لینک سازی حرفه ای در فروم ها و تالارهای گفتگو
  • اشتراک گذاری عکس در بستر هایی مانند Pinterest
  • بازاریابی ویدئویی در پلتفرم های اشتراک ویدئو
  • انجام ipts حرفه ای
سئو خارجی

تکنیک های سئو خارجی

حضور در شبکه های اجتماعی

با پیشرفت تکنولوژی و رشد دنیای وب، بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند و همین موضوع باعث شده که بستری مناسب برای کسب و کارها به وجود آید. شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام و غیره بیشترین تاثیر را در سئو خارجی دارند.

هر بستری در شبکه های اجتماعی که به سایت شما ورودی میدهد، می تواند امتیازهای بالایی را در گوگل به سایت شما بدهد. بنابراین در این شبکه های اجتماعی عضو شوید و فعالیت مستمر داشته باشید.

حتی اگر به سایت شما از این شبکه های اجتماعی لینک هم داده نشود، باز گوگل متوجه حضور و فعالیت شما در شبکه های اجتماعی میگردد.

در همین رابطه و لینک سازی در شبکه های اجتماعی پیشنهاد میکنیم که در مورد سوشیال سیگنال اطلاعات خود را افزایش دهید.

انتشار رپرتاژ آگهی

یکی دیگر از تکنیک های سئو خارجی ثبت ریپورتاژ آگهی می باشد. این کار یکی از روش های تبلیغات و ایجاد بک لینک برای وب سایت می باشد که از اهمیت بسیاری نیز برخوردار می باشد. ریپورتاژ هایی که شما آماده می کنید می تواند تحت عنوان مقاله های منحصر به فرد ارائه داده شود و آن ها را در وب سایت های محبوب می توانید در زمینه کاری خود به اشتراک بگذارید.

تمامی وب سایت ها در صفحات داخلی سایت خود با استفاده از کلمات کلیدی که دارند به دیگر مقاله هایی که دارند پیوند می دهند که انجام این استراتژی معمولا سخت می باشد . این کار باعث می شود که لینک شما محبوبیت پیدا کند که این موضوع یکی از عوامل مهم الگوریتم های رتبه بندی گوگل می باشد

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن تصاویری از محصولات و خدمات وب سایت خود از دوستانتان بخواهید که نظرات خود را به شما بگویند با این کار به ترافیک وب سایت خود نیز کمک بسیاری خواهید کرد

سعی کنید ویدئوهایی که در سایت خود دارید را در وب سایت هایی همچون آپارات و یوتیوپ نیز به اشتراک بگذارید و لینک صفحه مربوط به ویدئو خود را در آن قرار دهید.

گرفتن بک لینک و لینک سازی

از دیگر تکنیک های سئو خارجی برای ایجاد بک لینک به سایت تان این است که سایر کسب و کارها را مورد نقد و بررسی قرا ردهید و یا از دیگران بخواهید که درباره کسب و کار شما نظرات خود را در وب سایت یا شبکه اجتماعی که در آن فعالیت دارید قرار دهند با این کار می توانید دریافت کننده لینک های بسیار خوبی باشید.

ایندکس دستی مقالات در سرچ کنسول گوگل

اما آخرین تکنیک در سئو خارجی ایندکس کردن مقالات به صورت دستی می باشد. اگر زمان بسیاری طول میکشد تا مطالب شما توسط موتورهای جستجو ایندکس شود، شما می توانید به صورت دستی مطالب خود را در گوگل ایندکس کنید و یا از ابزارهایی که در این زمینه می تواند به شما کمک کند استفاده کنید تا مقاله های شما به سرعت در موتورهای جستجو ایندکس شوند.

 

آموزش های مرتبط با سئو سایت خارجی

Untitled 2 3

انواع روش های سئو سایت

سئو خارجی سایت

سئو خارجی سایت

4.2/5 - (4 امتیاز)
80 / 100

1 Comment

  1. mnz گفت:

    به نظر من مواردی که نوشتین پایه های سئو خارجی هستن و خود اینها کلی جزییات دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 12 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو