گوگل ادوردز چیست؟

گوگل ادوردز
سئو سایت

اگه به فکر این موضوع هستید که در اینترنت کسب و کار خود را رونق دهید و نمی دانید که چگونه می توانید این کار را انجام دهید، گوگل می تواند به شما در این موضوع کمک کند. حتما برایتان این سوال پیش آمده که گوگل چگونه می تواند این کار رو برای شما و کسب و کارتان انجام دهد؟

بسیاری از افراد هستند که ترجیح می دهند برای رونق دادن به کسب و کار خود و پیشی گرفتن از رقبایشان این کار را به گوگل بسپارند. برای اینکه با تبلیغات در گوگل بتوانید کسب و کار خود را رونق دهد می توانید از گوگل ادز استفاده کنید. در مطلب امروز می خواهیم درباره اینکه گوگل ادوردز چیست؟ برایتان توضیح دهیم.

گوگل ادز

 گوگل ادوردز چیست؟

گوگل ادوردز

گوگل ادوردز چیست؟

Google Adwords یک سیستم تبلیغاتی در شرکت گوگل می باشد که به کمک آن افرادی که می خواهند کار تبلیغاتی انجام دهند از طریق سایت ها و ابزارهای مختلف تبلیغات خود را برای مشتریان به نمایش می گذارند. یکی از معروفترین شکل تبلیغاتی که در گوگل ادوروز وجود دارد تبلیغات در موتورهای جستجو گوگل می باشد.

گوگل ادوردز چیست؟ در این مدل از تبلیغات گوگل مطلبی را که توسط شما تهیه شده است به همراه صفحه فرود در میان تبلیغات و جستجو های مرتبط دیگر نمایش می دهد و بابت کلیک هایی که صورت می گیرد از اعتبار شما هزینه ای را کسر می کند که این هزینه ها با توجه به کلمات کلیدی که به کار برده اید و با در نظر گرفتن فعالیت رقبای شما در هر بار کلیک کردن فرق می کند.

چرا باید از گوگل ادوردز استفاده کنیم؟

افرادی که وارد وب سایت شما می شوند و بر روی لینک های تبلیغاتی شما یا همان ادوردز کلیک می کنند بدون شک می دانند که با تبلغیاتی روبرو خواهند شد بنابراین اگر نسبت به این موضوع هوشمندانه عمل کنید بدون شک می توانید آنها را به مشتریان بالقوه در وب سایت خود تبدیل کرده و آنها را جذب کنید. هر چه ورودی های وب سایت شما بیشتر باشد ترافیک وب سایت افزایش خواهد یافت و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل آسان تر خواهد شد.

Google Adwords

تبلیغات گوگل ادوردز

گوگل ادوردز کارساز و موثر است

زمانیکه برای رونق دادن به کسب و کار خود به درستی از Google Adwords استفاده کنید و در واقع آن را به درستی مدیریت کنید نتیجه و بازدهی را که بدست می آورید مفید تر و کارساز تر خواهد بود. انتخاب کردن و استفاده از کلمات کلیدی درست و مناسب با حرفه و کسب و کارتان، هزینه ای که برای کلمات کلیدی درست پرداخت می کنید، نوشتن مطالب جذاب تبلیغاتی هدفمند، انتقال صحیح کاربران به تمامی صفحات وب سایت و… همه اینها مواردی هستند که می توانند تاثیر مستقیم بر تبلیغات گوگل ادوردز و سئو سایت شما داشته باشد.

سخن پایانی

استفاده و به کار گیری گوگل ادوردز باید کاملا به صورت هوشمندانه و توسط یک اکانت منیجر حرفه ای انجام شود تا به نتیجه ای که می خواهید برسید. باید در نظر بگیرید که نرخ تبدیل و محاسبه سود هر مشتری و دفعات تکرار خرید احتمالی آن ها در  Google Adwords به صورت دقیق بررسی شده باشد وگرنه شما تنها برای گوگل توانسته اید بستری فراهم کنید که روز به روز پولدارتر شود و شما تنها سرمایه تان را از دست داده اید.

برای آشنایی کامل تر از ارتباط سئو با بازریابی محتوا از این آموزش استفاده کنید.

4/5 - (3 امتیاز)
79 / 100

1 Comment

  1. افشین گفت:

    مطالب خیلی خوبی به اشتراک گذاشتین. به نظرم گوگل ادز یه راه خیلی موثر برای تبلیغات هست. برای اینکه تبلیغات جذاب و گیرایی داشته باشیم نیاز هست بنر گیف طراحی بشه تا تبلیغات رو به خوبی نمایش بده و در نهایت کاربران رو به صفحه مورد نظر هدایت کنه. وبسایت aniltarh به شما کمک میکنه تا بنر گیف حرفه ای برای تبلیغات خودتون طراحی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 8 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو