آموزش رفع ارور گوگل کروم 403

آموزش رفع تحریم
سئو سایت

امروز قصد داریم برای شما همراهان و دوستان همیشگی سئو، درباره ارور 403 گوگل صحبت کنیم و چگونگی روش رفع ارور ۴۰۳ را آموزش دهیم.

آموزش رفع ارور 403 گوگل

خطای Forbidden 403 زمانی رخ می دهد که دسترسی شما از سمت سرورهای داخلی محدود شده باشد. یعنی اینکه شما قصد دارید از یک سایت یا یک صفحه بازدید کنید اما هر چقدر تلاش می کنید به نتیجه نمی رسد و دائما پیغام Forbidden 403 را مشاهده می کنید.

برای رفع خطای 403 Forbidden، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. صفحه را رفرش کنید. گاهی اوقات، یک خطای 403 Forbidden ممکن است یک خطای موقت باشد. رفرش کردن صفحه می تواند مشکل را برطرف کند.
  2. بررسی کنید که آیا به سطح دسترسی کافی دسترسی دارید. اگر نمی دانید که چه سطح دسترسی برای دسترسی به صفحه مورد نظر لازم است، با صاحب وب سایت تماس بگیرید.
  3. تنظیمات سرور را بررسی کنید. اگر صاحب وب سایت هستید، می توانید تنظیمات سرور خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که دسترسی شما به صفحه مورد نظر مسدود نشده است.
  4. رایانه خود را اسکن کنید. اگر از بدافزارها مشکوک هستید، رایانه خود را با یک برنامه ضد بدافزار اسکن کنید.
  5. افزونه های مرورگر خود را غیرفعال کنید. اگر افزونه های مرورگر زیادی نصب کرده اید، می توانید سعی کنید آنها را یکی یکی غیرفعال کنید تا ببینید کدام یک باعث ایجاد خطا می شود.
  6. IP خود را تغییر دهید. اگر فکر می کنید که IP شما مسدود شده است، می توانید از یک VPN یا سرور پروکسی برای تغییر IP خود استفاده کنید.
رفع خطای 403 در گوگل

ارور 403 گوگل

خطای 403 چیست؟

زمانی شما با خطای 403 مواجه می شوید که می خواهید به فایل با فولدری دسترسی پیدا کنید که اجازه آن برای شما صادر نشده است. پس در پاسخ به سوال خطای 403 چیست؟ باید گفت ارور یا خطایی است که در زمان مشاهده صفحه یا صفحاتی که نیاز به دسترسی خاص دارند نمایش داده میشود. هر سروری با توجه به نوع خطا یک عد نشان می دهد.

علت خطای 403

به دلایل مختلف ممکن است سرور دسترسی شما را قطع کرده باشد، به طور مثال، به علت تحریم باشد، نداشتن قفل ssl که باعث می شود سرورها به دلیل افزایش امنیت دسترسی را محدود کنند، یکی دیگر از دلایل رخداد خطای Forbidden 403 می تواند تعویض هاست با تنطیمات اشتباه باشد. یا به دلیل نرم افزاهای مختلف باشد.

علت خطای 403 Forbidden

علت خطای 403 Forbidden

 شیوه نمایش رخداد ارور 403

Error 403

HTTP 403

Forbidden 403

HTTP Error 403 – Forbidden

Error 403 – Forbidden

HTTP Error 403.14 – Forbidden

403 Forbidden

آموزش رفع تحریم گوگل ارور 403

برای اینکه بتوانید تحریم گوگل ارور 403 را رفع کنید و از رخ دادن مجدد آن جلوگیری کنید لازم است که نکات زیر را بررسی کنید.

برای رفع تحریم گوگل ارور 403 حافظه کش خود را چک کنید

با وارد شدن شما به یک وب سایت بخشی از آن سایت در مروگر شما پنهان می شود و زمانی که شما مجددا قصد وارد شدن به آن سایت را داشته باشید خطای Forbidden 403 را مشاهده می کنید با توجه به مرورگرهای مختلف و سیستم هایی که شما در حال استفاده از آن هستید می توانید حافظه پنهان را پاک کنید.

بروز رسانی مجدد

درصورت مشاهده کردن Error 403 می توانید صفحه را رفرش کنید زیرا ممکن است که یک خطای موقت باشد، و شما به آسانی با فشردن کلید f5 می توانید آن خطا را رفع کنید یا اینکه در بالای مروگر از علامت رفرش که به صورت یک فلش خمیده است استفاده کنید و صفحه جاری را دوباره لود کنید.

تحریم کردن

یک از نکاتی که می توان به آن در بروز خطای 403 اشاره کرد تحریم کردن کاربران ایرانی است یعنی خیلی از وب اسیت ها هستند که دستری IP کاربران ایرانی را محدود کرده اند و تنها کاری که شما می توانید انجام بدهید این است که IP خود را به IP کشورهای دیگر تغییر بدهید تا بتوانید از وب سایت مربوطه بازدید کنید.

خطای HTTP-403

خطای HTTP-403

برای رفع تحریم گوگل ازحق دسترسی کاربران مطمئن بشوید

حق دسترسی کاربران چیست؟

اغلب وب سایت ها محتوا و مطالب خود را فقط برای آن دسته از کاربران ارائه می دهند که در سایت عضویت و حق اشتراک دارند و زمانی که کاربری فاقد این امتیاز باشد نمی تواند به آن صفحه دسترسی داشته باشد به همین علت ارور 403 را در صفحه مشاهده می کند پس می توانید به عنوان یک کاربر در آن سایت ثبت نام کنید و مجددا ازآن بازدید کنید در این حالت شما به درستی متوجه می شوید که آیا مشکل از عدم عضویت شما بوده است یا اینکه از سمت سرورها می باشد.

برای رفع تحریم گوگل ارور 403 آدرس صفحه را بررسی کنید

خطای Forbidden 403 می تواند به علت به دلیل غلط بودن آدرس سایت باشد، پس اولین کاری که باید انجام بدهید این است که مجددا و با دقت آدرس وب سایت مورد نظر خود را دوباره وارد کنید.

آدرس های استاندارد و قابل تائید گوگل دارای پسوندهای .ir .com, .org, .net می باشد.

بررسی کردن سرویس (ISP ) اینترنت برای رفع تحریم گوگل ارور 403

برای چک کردن تنطیمات مربوط به شبکه خود بهتر است از دوستان خود و افراد دیگر بخواهید که در سیستم خود آدرس آن سایت را وارد کنند اگر سایت برای آن ها مشاهده شود و آن ها بتوانند به راحتی از آن بازدید کنند. پس می توان نتیجه گرفت که مشکل از سمت شما است و باید با ارائه دهنده خدمات اینترنت ISP خود تماس بگیرید ممکن است که IP شما یا اینکه ارائه دهنده خدمات شما در لیست بلاک شده ها قرار گرفته باشد

بازدید خود را در ساعتی دیگر انجام بدهید

زمانی که شما مطمعن شدید که سایت مورد نظرنه تنها برای شما بلکه برای افراد دیگر هم غیر قابل دسترس می باشد باید منتظر بمانید زیرا این نشان دهنده مشکل از سمت سرور است و بهترین حالت این است که شما در ساعت های دیگر دوباره چک کنید.

رفع Error 403 با حذف پروکسی

رفع Error 403 با حذف پروکسی

راه حل عمل برای موضوع فوق:

با توجه به اینکه، معمولا در ایران برای رفع تحریم ها و یا بسته بودن سایت ها، همه از ف …لتر شکن استفاده میکنن، به همین دلیل گوگل خیلی زود، سرور هایی که برای این کار اختصاص داده شده اند را نیز مصدود میکند.

بهترین راه این است که یک سرور برای خودتان تهیه و vp..n خود را بسازید. در این خصوص اگر میخواستید بدون درد سر به سرویس های گوگل متصل شوید با پرداخت ماهانه 300.000 تومان این خدمات را به شما میدهیم. تماس بگیرید.

 

برای رفع Error 403 کوکی ها را چک کنید

زمانی که شما همواره وارد یکسری سایت های به خصوص می شوید باید اطمینان حاصل کنید که کوکی ها برای مرورگر شما فعال باشند و هر چند مدت یک بار این کوکی ها را پاک کنید تا از این طریق، از بروز خطاها جلوگیری کرده باشید.

آیا خطای Forbidden 403 در وردپرس هم اتفاق می افتد؟

بله این خطا در سیستم تولید محتوا وردپرس نیز اتفاق می افتد اولین اقدامی که می توان برای رفع تحریم گوگل ارور403 انجام داد غیر فعال کردن افزونه های آن است زیرا از این را شما متوجه می شوید که ایا خطای 403 به دلیل افزونه ها بوده است یا خیر؟

اگر با غیرفعال کردن افزونه ها شما دیگر Error 403 را مشاهده نکردید باید تک تک افزونه ها را برسی کنید که متوجه شوید که فعال بودن کدام یک از افزونه ها علت خطای Forbidden 403 بوده است.

همچنین اقدام دیگه ای که شما می توانید انجام دهید این است که کدهای htaccess را موقتا غیر فعال کنید.

تماس گرفتن با پشتیبان وب سایت

شما می توانید وارد سایت بشوید و راه های ارتباطی خود را با مدیر وب سایت پیدا کنید و مشکل را به آن ها گزارش بدهید و با این اقدام باعث می شوید که آن ها پیگیری های لازم را انجام بدهند و برای رفع تحریم گوگل ارور 403 اقدام کنند.

چک کردن تنظیمات پروکسی برای جلوگیری از بروز Forbidden 403

در صورت مشاهده ارور 403 وارد تنطیمات پروکسی خود بشوید می توانید در گوگل کروم وارد بخش تنطیمات شوید. گزینه show advance setting را کلیک کنید بعد در بخش شبکه network وارد شوید و گزینه change proxy settings را کلیک کنید و بعد از آن LAN setting را انتخاب کنید و در آخر گزینه Bypass proxy server for local address را فعال کنید شما با طی کردن این مسیر به راحتی می توانید این مشکل را حل کنید.

ارور HTTP-Err خطای or-403-Forbidden

ارور HTTP-Err خطای or-403 Forbidden

نتیجه گیری

امیدواریم با مقاله خود، آموزش رفع تحریم گوگل ارور 403 را به خوبی برای شما شرح داده باشیم و شما موفق به رفع خطای Forbidden 403 شده باشید.

موارد مشابه:
ارور 403 گوگل

ارور ۴۰۳ گوگل پلی
ارور ۴۰۳ کالاف دیوتی موبایل
ارور ۴۰۳ فوربیدن
ارور ۴۰۳ یوتیوب
ارور ۴۰۳ forbidden

خطای 403 گوگل

ارور ۴۰۳ گوگل

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را درباره آموزش رفع خطای ۴۰۴ با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول درباره رفع خطای 403 در گوگل

1خطای 403 چیست؟
خطای 403 زمانی خود را نشان می دهد که شما می خواهید به صفحه یا فولدری که نیاز به دسترسی خاص دارد و برای شما آن دسترسی صادر نشده نمایان می شود.
2نحوه رفع خطای 403 در گوگل چگونه است؟
برای رفع خطای 403 در گوگل راه های مختلفی وجود دارد که از بین آنها می توان به بروز رسانی مجدد، پاک کردن کش و… اشاره داشت.
4.4/5 - (14 امتیاز)
68 / 100

9 Comments

  1. پرویز گفت:

    کارنکرد‌ برای رفع ارور من

  2. Reza sorory گفت:

    لطفا مشکل من را حل کنید کسی وارد این سایت شده همیشه وارد میشه من موبایلم A715F هست لطفا پیگیری بفرماید ب جز موبایل من موبایل دیگه رفت جلویش رابگیرید چون من بلد نیستم تا اینجاش ۳۰ روز تول کشید مرسی

  3. Reza sorory گفت:

    خطای ۴۰۳ سایت من 33 تا هست. میشه رفع کنید؟

  4. م چهارمحالی گفت:

    عالی
    کار منو راحت انداختین

  5. SEO IRAN گفت:

    رفع خطای 403 در گوگل برای کاربر سایت ممکن نیست

    این مشکل باید گزارش داده شود
    تا مدیر سایت آنرا رفع کند

  6. امیر گفت:

    سلام وقت بخیر.
    بتازگی نقشه ای که توی فوتر و صفحه تماس بامای سایت قرار دادیم خطای 403 میده…
    آیا راه حلی وجود داره که این مشکل برطرف بشه؟ یا به کل این قضیه از طرف گوگل تحریم شده؟

  7. Ali گفت:

    رفع مشکل ۴۰۳ گوگل کروم عالی بود

  8. مقدم گفت:

    لطفا دقت فرمائید برخی مطالب توضیحی تان درباره خطای ارور 403 گوگل کروم اشتباه ست.
    نیازی به لاگین کردن نیست
    وقتی میگن خطای 403 گوگل کروم دیگه همه میدانند ورودبه گوگل نیازی به ثبت نام و عضویت کاربران و لزومی توضیح دراینباره ندارد
    با تشکر

  9. سعید گفت:

    واقیعت امر
    نظر و دیدگاه کاربرمحترم مقدم مبنی برتوضیح رفع مشکل خطای ارور403 تان درست و مورد تایید می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 18 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو