آموزش سئو وب سایت

سئو وب سایت
سئو سایت

شاید فکر کنید که با طراحی کردن یک سایت و راه اندازی کردن آن دیگر می توانید پای خود را روی پای دیگر انداخته و منتظر باشید تا سایت راه اندازی شده توسط شما در نتایج گوگل برای کاربران در همان صفحات نخست نمایش داده شود.

باید بگوییم که کاملا در اشتباه هستید و طراحی سایت تنها یک قدم از هزاران قدمی است که شما باید برای دیده شدن در دنیای بزرگ گوگل بردارید. دیده شدن بین میلیون ها سایت محلی (کشور ایران مثلا ) و میلیاردها سایت در سراسر دنیا بسیار دشوار است.

خب ما امروز به شما خواهیم گفت که بعد از طراحی سایت دیگر چه کارهایی باید انجام دهید تا بتوانید سایت خود را در صفحات نخست گوگل مشاهده کنید.

درباره آموزش سئو وب سایت چیزی شنیده اید؟! قطعا اگر مدت زمان زیادی باشد که پا به عرضه کسب و کار آنلاین و طراحی سایت گذاشته باشید باید با سئو و تکنیک های آن آشنا شده باشید.

ما فرض را بر این میگیریم که شما چیزی درباره سئو و تکنیک های آن نمی دانید و تازه می خواهید با این مفهوم و تاثیری که روی سایت شما می گذارد آشنا شوید.

تیم سئو ایران در مقاله های مختلف خود درباره اینکه چطور می توانید وب سایت خود را ارتقاء دهید و کاری کنید تا سایت شما در موتورهای جستجو بتواند بازدید بسیاری داشته باشد و به اصطلاح سایت شما دارای ترافیک بالایی شود صحبت کرده است.

شما برای اینکه بتوانید به هدف خود یعنی نمایش سایت در صفحه نخست گوگل دست پیدا کنید باید برای سئو و بهینه سازی سایت خود دست به کار شوید و اقداماتی که در این زمینه به شما کمک می کنند را انجام دهید.

بدون شک برای شما هم پیش آمده است که بارهای زیادی برای پیدا کردن یک مطلب حتی کوچک هم سری به گوگل زده باشید و از آن کمک بخواهید تا شما را زودتر و بهتر به هدفتان برساند. برای این کار چه اقدامی انجام داده اید؟! تنها کاری که شما کرده اید تایپ یک کلمه از مطلبی بوده است که در جستجوی آن بودید که ما در اصطلاح سئو به آن کلمه کلیدی می گوییم.

این موضوع خیلی ساده است، اجازه دهید با یک مثال بیشتر برایتان توضیح دهیم، فرض کنید که روی لباس شما آدامس چسبیده است و هر کاری که بلد بوده اید را انجام داده اید ولی آدامس از لباس شما کنده نشده، کاری که میکنید چیست؟! به سراغ گوگل رفته و اینگونه سرچ می کنید زوش های پاک کردن آدامس از لباس و گوگل برای شما لیستی از مقالات مختلف را نمایش خواهد داد.

برای اینکه مطالب سایت شما هم در صفحه اول گوگل نمایش داده شود قدم بعدی که باید بعد از طراحی سایت بردارید سئو کردن وب سایت می باشد. شما با گذراندن دوره های آموزش سئو وب سایت و با توجه به تکنیک ها و نکات طلایی سئو سایت می توانید به هدف خود دست پیدا کنید.

آموزش سئو سایت و انتخاب تگ keyword

آموزش سئو سایت انتخاب تگ keyword

 

آموزش سئو وب سایت

ما درباره وب سایت های مختلف و سئو سایت آن ها مطالب مختلفی را در سئو ایران منتشر کرده ایم و در هریک از آن ها به نحوی درباره آموزش سئو وب سایت توصیحاتی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

در آموزش سئو سایت فروشگاهی برایتان عنوان کردیم که شما در این نمونهاز وب سایت ها می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید و مشتریان بیشتری را جذب نماید.

سایت هایی که در زمینه فروش فعالیت دارند و به آن ها سایت های فروشگاهی گفته میشود همچون دیجیکالا دارای محصولات و خدمات مختلفی می باشند که همیشه در حال رقابت با سایر وب سایت ها هستند. اما همیشه این رقابت ها باید به صورت اصولی و درست انجام شود.

بنابراین کاری که در آموزش سئو وب سایت باید در نظر داشته باشید تنها محصولات و خدماتی که ارائه می دهید نیست بلکه ظاهر سایت هم دارای اهمیت می باشد. بنابراین سعی کنید سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که علاوه بر اینکه موجب جذب مخاطب می شود کاری نکند که سرعت سایت شما کاهش پیدا کند.

سرعت سایت قدم بعدی در آموزش سئو وب سایت می باشد که باید به آن توجه زیادی داشته باشید. زیرا هر چه سرعت لود در سایت بالاتر باشد میزان جذب مخاطب نیز بیشتر خواهد بود.

 

%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4 %D8%B3%D8%A6%D9%88 %D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C

آموزش سئو مقدماتی

%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4 %D8%B3%D8%A6%D9%88

آموزش سئو

%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF %D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8 %D8%B3%D8%A6%D9%88 %D8%B4%D8%AF%D9%87 %D8%AF%D8%B1 %D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3

آموزش تحلیل رقبا در سئوخوب

نکات مهم در آموزش سئو وب سایت

در مطالب بالا به آوردن مثال سئو وب سایت فروشگاهی برایتان عنوان کردیم که بعد از طراحی سایت و انجام تکنیک های لازم در زمینه سئو وب سایت، سرعت سایت دارای اهمیت زیادی می باشد.

اما علاوه بر این موارد نکات دیگری هم هستند که در راس کار قرار دارند و باید دانه به دانه آن ها را در سایت خود انجام دهید تا بتوانید در نتایج موتورهای جستجو به آنچه که می خواهید دست پیدا کنید.

نکات مهم در آموزش سئو وب سایت عبارتند از:

  • مشخص کردن هدف
  • ایجاد ساختار محتوا
  • تعیین کلمه کلیدی
  • استفاده از تیتر مناسب
  • تگ متا دیسکریبشن
  • تگ keyword
  • متن جایگزین تصاویر
  • بک لینک حرفه ای

قبل از اینکه بخواهید در سایت خود مطلبی را منتشر کنید اول از آن به هدفی که می خواهید فکر کنید. هدف شما از طراحی و راه اندازی وب سایت چه چیزی بوده است؟!

جز اینکه می خواهید به تعداد مشتریان و کاربرانی که شما را می شناسند بیافزایید؟! برای این کار باید هدف داشته ابشید و بدانید که مخاطبین شما به دنبال چه چیزی هستند. شناسایی نیاز مخاطب هدف اصلی شماست. چرا که در اینصورت میدانید چه محتوا و خدماتی را ارائه دهید که کاربران سایت شما را ترک نکرده و به مشتری و کاربر وفادار شما تبدیل شوند.

مثل تمام رقبای خود کلمات کلیدی مشخصی را تعیین کنید و بر روی آن ها کار کنید تا با سرچ کلمات کلیدی مربوط به حیطه کاریتان سایت شما هم در میان سایر وب سایت ها در نتایج موتورهای جستجو برای کاربران نمایش داده شود.

 درج بک لینک حرفه ای در سئو

بک لینک حرفه ای در سئو

برای تصویری که در سایت خود از آن ها استفاده می کنید متن جایگزین بگذارید. شاید باورش سخت باشد اما تصاویر خیلی بهتر گویای آن چیزی هستند که شما می خواهید در قالب محتوا به مخاطب معرفی کنید. سعی کنید متن هایی می گذارید مرتبط با تصاویر باشند به گونه ای که اگر بنا به هر دلیلی تصاویر با تاخیر برای کاربر لود شد از متن جایگزین بتواند متوجه شود که منتظر چه چیز می باشد.

برای اینکه محتواها و مقالات وب سایت شما در گوگل به عنوان یک منبع انتخاب شده و به کاربران نمایش داده شود نیاز است که سایت های دیگر هم آن ها را معرفی کنند پس کار یکه در آموزش سئو وب سایت باید به خوبی آن را یاد گرفته و در سایت خود اعمال کنید این است که کاری کنید تا مقالات و صفحات سایت از جاهایی دیگر به عنوان منبع به گوگل معرفی شوند.

 

امتیاز دهید post
74 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو