بدون نیاز به درج Review، عکس های خود را در گوگل مپ آپدیت کنید

آپدیت عکس گوگل مپ بدون درج ریویو

google maps: بدون نیاز به درج Review، عکس های خود را در گوگل مپ آپدیت کنید.

گوگل مپ به کاربران جهت افزودن محتوای مفید در رابطه با مکان ها و جاده ها، سه راه جدید ارائه داده است.

Google Maps سه روش جدید جهت افزودن محتوای مفید برای دیگران، از جمله امکان اشتراک گذاری سریع به روزرسانی عکس ها بدون درج ریویو برای کاربران، معرفی کرده است. مطابق با جدید ترین اطلاعات به دست آمده از گوگل مپ، ویژگی های جدیدی از جمله سهولت در به اشتراک گذاری و یافتن پیشنهادات محلی، به این ابزار افزوده شده است. از این پس کاربران می توانند بدون نیاز به درج review، عکس های خود را در گوگل مپ آپدیت کنند.

به روز رسانی های تصاویر گوگل مپ Google Maps Photo Updates

به زودی نوع جدیدی از محتوا با نام به روزرسانی عکس در Google Maps ارائه می شود. به روزرسانی های عکس به کاربران امکان می دهد تجربیات و موارد مهم را با استفاده از عکس های اخیر به اشتراک بگذارند، بدون اینکه نیازی به درج کامنت یا ستاره دادن باشد. به روزرسانی عکس شامل یک تصویر که اخیرا از یک مکان گرفته شده با شرح متن کوتاه است.

برای افزودن یک آپدیت عکس، با انتخاب مکانی در Google Maps و رفتن به برگه “Updates” می تواند پروسه را آغاز کنید. سپس روی دکمه “Add a photo update” کلیک کنید.

از آنجا عکس ها را انتخاب کرده و یک توضیح کوتاه اضافه کنید. کاربران می توانند هر تعداد عکس را که می خواهند حین روزرسانی عکس ها، بارگذاری کنند. شما حتی می توانید تصاویری که افراد دیگر در این صفحه قرار داده اند را نیز در همین صفحه مشاهده کنید. این امر باعث می شود روند اشتراک عکس در Google Maps به صورت معمول، شبیه به نحوه اشتراک گذاری عکس در رسانه های اجتماعی باشد.

به روزرسانی های عکس می توانند منجر به هجوم بارگذاری تصاویر توسط کاربران برای مکان ها و مشاغل مختلف شوند. این عکسها می توانند هنگام تصمیم گیری برای بازدید مکانی، به دیگران کمک کنند.

ترسیم و اصلاح جاده ها در گوگل مپ Draw Roads on Google Maps

کاربران Google Maps به زودی می توانند با ترسیم جاده های جدید یا گمشده با ابزار ویرایش دسک تاپ، تغییرات جاده ها را گزارش دهند. وقتی جاده ای در نسخه دسکتاپ گوگل مپ وجود ندارد، روی دکمه منوی کناری کلیک کنید و “ویرایش نقشه” را انتخاب کنید. از آنجا، “جاده گمشده” را انتخاب کرده و با ترسیم خطوط شروع به ویرایش می کنید. ابزار ویرایش جاده همچنین به کاربران این امکان را می دهد تا جاده ها را تغییر نام دهند، جهت جاده ها را تغییر دهند و جاده های نادرست را دوباره مرتب یا حذف کنند.

در ویرایشگر جاده، کاربران می توانند در صورت بسته بودن جاده ای با جزئیاتی مانند تاریخ، دلایل و مسیرها، به Google اطلاع دهند. تمام ویرایش‌های کاربر در یک جاده توسط Google تأیید می شوند. این ویژگی طی ماه های آینده در تمامی 80 کشور که در حال حاضر قادر به آپدیت جاده ها و تغییر مسیر ها هستند، اعمال خواهد شد.

ویرایش مسیر یا مکان در نقشه گوگل مپ

ویرایش نقشه گوگل

چالش جامعه گوگل مپ Google Maps Community Challenge

Google در حال آزمایش ویژگی جدید چالش جامعه است که هدف آن تشویق کاربران گوگل مپ، در سراسر کشور برای کمک به بررسی ها، عکس ها و به روزرسانی های بیشتر است. چالش جامعه در ماه آینده برای سیستم عامل  های Android در ایالات متحده فعال خواهد شد. کاربران می توانند با رفتن به تب Contribute و انتخاب گزینه “پیوستن به چالش محلی عشق” در این چالش شرکت کنند.

4.5/5 - (2 امتیاز)

2 Comments

  1. رعنا گفت:

    آیا ممکنه عکس هایی که توی گوگل مپ گذاشتیم، بعد از یه مدت پاک بشن؟؟
    Review و عکس های خودمو در گوگل مپ گذاشتم(برای یه رستوران)، بعد از مدتی متنها هم اگر لایک نشن پاک میشه؟

  2. وینگسپن گفت:

    عالی بود و موفق باشید

    من چندتا Review برای مجموعه خودمون گذاشتم
    همون موقع ثبت شد
    اما یک ماه بعد که دیدم ، دیگه نبود

    چرا؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + دو =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو