چگونه آمار بازدید سایت را بالا ببریم؟

تکنیک های افزایش بازدید سایت
سئو سایت

در دنیای امروز و با توجه به تغییر سبک زندگی مردم داشتن یک وب سایت یکی از ضروری ترین ابزارهای موفقیت هر کسب و کاری است. داشتن یک وب سایت سبب می شود تا شما در دنیای آنلاین امروزی حضور داشته باشید و از این بازار بسیار گسترده درآمد کسب کنید. شما می توانید افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند را به یک مشتری تبدیل کنید. پس هر چه بر تعداد ورودی سایت خود بیفزاید یا اقدام به افزایش بازدید سایت خود کنید می توانید مشتریان بیشتری داشته باشید. اما چگونه آمار بازدید سایت را بالا ببریم؟ اگر می خواهید آمار بازدید سایت خود را افزایش دهید از روش ها و تکنیک های زیر استفاده کنید.

کسانی که دارای سایت فروشگاهی هستند بیشتر این موضوع را درک می کنند که هر چه نسبت به ماه پیش ورودی بیشتری دریافت کنند درآمدشان افزایش می یابد. در این مقاله از سئو ایران قصد داریم به شما جدیدترین تکنیک های بالا بردن ورودی سایت در سال 2023 را به شما آموزش دهیم. پس اگر قصد بهبود سئو سایت فروشگاهی خود را دارید تکنیک های ذکر شده در این مقاله بسیار برای شما مفید هستند.

چگونه بازدید سایت خود را افزایش دهیم؟

برای افزایش بازدید کننده گان سایت 2 روش وجود دارد:

  1. روش پولی، مانند تبلیغات
  2. روش بدون هزینه، با سئو و کسب بازدید کننده ارگانیک

راه های بسیار زیادی برای افزایش ورودی سایت وجود دارد که بخشی از آنها پولی و بخشی دیگر رایگان هستند. شما که در حال خواندن این مقاله هستید به احتمال زیاد به دنبال افزایش بازدید سایت بصورت رایگان هستید ما روش های رایگان تست شده و تضمینی را برای شما بیان می کنیم و در انتها چند روش پولی را نیز بیان کرده تا در صورت تمایل از آن استفاده کنید.

17 روش رایگان افزایش بازدید واقعی سایت در سال 2023

اگر به دنبال افزایش ترافیک سایت خود هستید و مدام به این فکر می کنید که چگونه آمار بازدید سایت را بالا ببریم باید بگوییم اگر به درستی از تکنیک های این مقاله استفاده کنید و آنها را در سایت خود پیاده سازی کنید خواهید دید که میز ایمپرشن و کلیک شما در سرچ کنسول منفجر خواهید شد.

افزایش بازدید واقعی سایت

افزایش بازدید واقعی وب سایت

نوشتن مقالات پربازدید و بهینه کردن آنها

یکی از بهترین روش ها که سبب افزایش ترافیک سایت می شود نوشتن مقالات پربازدید است. شما باید به کمک ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی لیستی از کلماتی که کاربران در حوزه شما به دنبال آن هستند را مشخص کنید. بسیاری از سئوکاران و مدیران سایت ها فکر می کنند اگر بصورت منظم مقاله تولید کنند به دلیل افزایش تعداد صفحات سایت میزان بازید از سایت شان افزایش پیدا می کند که این باور کاملا اشتباه است.

شما باید مقالاتی تولید کنید که به سوالات کاربران پاسخ دهد و آنها هم به دنبال آن باشند. در حقیقت محتوایی که قصد تولید آن را دارید باید در ماه سرچ خوبی داشته باشد. برای اینکار می توانید از ابزارهایی مانند kwfinder و majestic استفاده کنید تا کلماتی و تایتل هایی که کاربران به دنبال آن هستند را پیدا کنید. بعد از پیدا کردن تایتل شما باید بعد از نوشتن محتوا به خوبی آن را سئو کنید و از کلمات کلیدی در آن استفاده کنید. اگر هدفتان افزایش ترافیک سایت است باید روی مقالات سایت تمرکز کرده و تلاش کنید تا از بقیه کاملتر بنویسید این تضمین می کند که مقاله شما در گوگل رتبه خوبی می گیرد.

تولید و انتشار کتاب های الکترونیکی یا ای بوک ها

یکی از تکنیک هایی که سبب افزایش بازدید سایت به اندازه قابل توجهی می شود انتشار کتاب های الکترونیکی است. نوشتن کتاب های الکترونیکی کار سختی نیست و شما می توانید مقالاتی که در سایت خود منتشر کرده اید و با به هم مرتبط هستند را به یک کتاب تبدیل کرده و در سایت هایی مانند کتاب سبز بصورت رایگان منتشر کنید. زمانی که شما ای بوک خود را در این سایت ها منتشر می کنید آنها در تلگرام خود نیز این کتاب الکترونیکی را قرار می دهند. پس افراد زیادی به کتاب الکترونیکی شما دسترسی پیدا می کنند و آن را دانلود می کنند.

افزایش بازدید سایت با انتشار کتاب الکترونیکی

تولید و انتشار ای بوک ها

به این ترتیب اگر کتاب الکترونیکی شما مورد توجه قرار گیرد و دانلود شود افراد بسیار زیادی با نام برند شما آشنا می شوند و به دنبال آن می آیند. این امر سبب افزایش ترافیک سایت شما به اندازه بسیار چشمگیری می شود.

تولید محتوای ویدیویی و انتشار آن

ویدئوها در دسته محبوب ترین محتواها قرار می گیرند و بسیار بر روی مخاطبان تاثیر می گذارند. اگر نیروی کافی در زمینه تولید محتوای ویدئویی را ندارید می توانید خلاصه ای از محتوای خود را به ویدئو تبدیل کنید و در سایت منتشر کنید. اگر در زمینه کاری تان مواردی وجود دارد که طبق مراحل انجام می شوند می توانید در سیستم خود مراحل را پیش رفته و از صفحه نمایش خود فیلم بگیرید. به این ترتیب یک محتوای ویدئویی بسیار بسیار مفید تولید می کنید.

همچنین می توانید بعد از تولید محتوای ویدئویی آن را در سایت هایی مانند نماشا، تماشا، آپارات و… آپلود کنید سپس لینک وب سایت خود را در زیر ویدئو قرار دهید تا کاربران بعد از دیدن ویدئو برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شما مراجعه کنند. به این ترتیب شاهد افزایش بازدید سایت خود خواهید بود.

افزایش ترافیک سایت با برگزاری وبینار رایگان

یکی از راه های افزایش ترافیک واقعی سایت برگزاری وبینارهای آنلاین یا آفلاین است. مثلا شما می توانید یک وبینار آفلاین برگزار کرده و آن را در سایت هایی مانند ایوند منتشر کنید. شما می توانید ویدئویی که در مرحله قبل تولید کرده اید را کمی طولانی تر کرده و در قالب نتایج یک وبینار در سایت ایوند آپلود کنید و از آن ورودی دریافت کنید.

افزایش ترافیک سایت با برگزاری وبینار رایگان

برگزاری وبینار برای افزایش ترافیک سایت

آپلود ویدئو در سایت ایوند رایگان است و همچنین شما می توانید لینک سایت خود را نیز زیر ویدئو قرار دهید تا کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شما سری بزنند. پس برای افزایش بازدید سایت باید طوری عمل کنید که کاربر بعد از دیدن ویدئو حتما به سایت مراجعه کند. مثلا در حوزه سئو افراد بسیاری به دنبال وبینار سئو هستند پس شما می توانید با برگزاری یک وبینار ترافیک بسیار خوبی دریافت کنید.

تولید محتوای صوتی و انتشار آن

یکی از فاکتورهای کمکی برای سئو سایت که کمتر به آن توجه می شود تولید محتوای صوتی است. شما می توانید برای افزایش ترافیک سایت و افزایش زمان حضور کاربر در سایت یک فایل صوتی در حد دو دقیقه تهیه کرده و در آن درباره تایتل اصلی توضیحاتی بیان کنید. همچنین می توانید ای بوک های الکترونیکی را به کتاب صوتی تبدیل کرده و در سایت هایی مانند شنوتو منتشر کنید.

سایت شنوتو ترافیک بسیار بالایی دارد و اگر پادکست شما اطلاعات مفیدی به کاربر دهد و مورد پسند واقع شود حتما شنونده به سایت مرجع که سایت شما باشد مراجعه می کند. برای شروع می توانید درباره پرسرچ ترین کلمه در حوزه خود یک پادکست سه دقیقه ای تهیه کرده و در سایت شنوتو منتشر کنید و لینک سایت خود را زیر آن درج کنید بعد از آن می توانید شاهد افزایش بازدید سایت باشید.

انتشار مقالات مفید در سایت های دیگر

در فضای وب حرف اول و آخر را محتوا می زند و از آنجا که تولید محتوا علی رغم تفکر برخی افراد کار تخصصی است وب سایت های بسیاری وجود دارند که از شما برای انتشار محتواهایتان در سایت شان استقبال می کنند و شما می توانید در آنها محتوا خود را در قالب پست مهمان منتشر کنید. انتشار محتوا در سایت هایی مانند ویرگول، مداد آنلاین و… می توانید برای خود بک لینک های بسیار ارزشمند دریافت کنید. اگر محتوا منتشری شما به یکی از سوالات کاربران پاسخی جامع دهد مورد توجه واقع شده و کاربران قطعا به سایت شما مراجعه می کنند.

برای انتشار در سایت های ذکر شده نیز باید برنامه ای مشخص تدوین کنید و محتوای مفید در آنها منتشر کنید. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که لازم نیست از همه مقالات به سایت خود لینک دهید. ویرگول، مداد آنلاین و بلاگفا در جمله سایت هایی هستند که در دو سال اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته اند و می توانید در آنها پست خود را منتشر کنید و بک لینک مفید دریافت کنید.

افزایش بازدید سایت با انتشار کتاب الکترونیکی

تولید و انتشار ای بوک ها

فرشنس محتواهای قدیمی پر سرچ

خب رسیدیم به موثر ترین تکنیک افزایش بازدید سایت، یعنی فرشنس محتواهای قدیمی. در این تکنیک افزایش ترافیک سایت، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به سرچ کنسول مراجعه کرده و کوئری ها (عبارت ها) را به ترتیب بیشترین ایمپرشن مرتب کنید. حال شما به محتواهایی دسترسی دارید که رتبه آنها هر چه که باشد شما از آن ورودی دریافت می کنید پس اگر وضعیت آن را در گوگل بهبود دهید شاهد افزایش بازدید سایت خود خواهید بود.

به سراغ محتواهایی که مشخص کردید بروید و ابتدا محتوایی که وجود دارد را بخوانید و اگر جایی نیاز به اصلاح داشت انجام دهید(پیشنهاد میکنیم به محتوا اضافه کنید). سپس رقبای بالای خود را بررسی کنید و ببینید آنها چه هدینگ هایی دارند که شما درباره آنها صحبت نکرده اید. آنها را مشخص و به محتوا اضافه کنید در آخر هم چند عکس مرتبط به محتوا اضافه کنید سپس نتیجه را از سرچ کنسول بررسی کنید.

این کار را چندین بار تکرار کنید تا شاهد افزایش ورودی ها باشید.

نوشتن مقاله در مورد برندها و افراد معروف

دریافت بک لینک های باکیفیت

بروزرسانی محصولات یا خدمات سایت

استفاده از شبکه های اجتماعی برای افزایش بازدید سایت

انتشار منظم محتوا در لینکدین

افزایش بازدید سایت با ایمیل مارکتینگ

انتشار محتواهای طولانی و مفید

محتوای جامع و در عین حال کاربردی تولید کنید

ساخت لندینگ پیج های هدفمند

اگر سایتی لندینگ پیج نداشته باشد و آنرا سئو نکند، نمیتواند موفق شود، چه در سئو و چه در جذب مخاطب برای فروش

افزایش بازدید سایت با استفاده از اسکیماها

با استفاده از اسکیما ها خیلی ساده تر موتور های جستجو را در رابطه با محتوای خود آگاه کنید

استفاده از انجمن ها برای افزایش ترافیک سایت

استفاده صحیح و به اندازه از ابزارهای هوش مصنوعی

4.6/5 - (7 امتیاز)
83 / 100

2 Comments

  1. مهراب۷۷ گفت:

    من ۷ ماهه سایت زدم
    برای حوزه فروش کابل
    الان داخل سرچ کنسول بازدید روزانه رو ۱۵۰ نفر نشون میده

    این آمار چطوره؟

  2. SEO IRAN گفت:

    ببینید به میزان زمان و هزینه ای که در این مدت شده برمیگرده
    و اینکه این ورودی ها منجربه فروش هم میشه یا فقط کاربر میاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سیزده =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو