سئو تصاویر

سئو تصاویر
سئو سایت

آموزش سئو تصاویر

علاوه بر صحبت هایی که درباره ی مهم بودن کیفیت محتوا، انتخاب کلمات کلیدی و لینک سازی درست داشتیم، یک چیز در این میان هست که به شدت در نتیجه کار تاثیر گذار است و آن قطعا سئو تصاویر است. در این مقاله میخواهیم از اهمیت تصاویر و روش صحیح سئو تصاویر صحبت کنیم، چرا که سئو تصاویر به اندازه ی سئو محتوا مهم است و در آخر هر دو به صورت مکمل یکدیگر روی سئو سایت تاثیر میگذارند. خصوصا اگر سایت شما فروشگاهی است و بر روی سئو محصولات خود کار میکنید.

 

سئو تصاویر حرفه ای

سئو تصاویردر این آموزش به طور تخصصی به این موضوع پرداخته ایم که سئو تصاویر یعنی چه و چه کارهایی را برای سئو تصاویر باید انجام دهیم. ابتدا به این موضوع اشاره کردیم که تصاویر نقش بسیار کلیدی و مهمی در سئو سایت دارند. زیرا کمک بسیار زیادی در رتبه بندی بهتر سایت شما می تواند داشته باشد.

پس سئو تصاویر اهمیت ویژه ای دارد. برای اینکه بتوانید تصاویر را به صورت بهینه در سایت خود بارگزاری کنید یکی از روش ها این است که حجم عکس های مورد نظرتان را کم کنید و همین موضوع باعث می شود که سرعت لود شدن در سایت شما نیز افزایش پیدا کند در صورتیکه اگر حجم عکس انتخابی بالا باشد هیچگونه کمکی نمی تواند به بالا رفتن سرعت سایت شما کند و بخاطر همین کاربران زیادی را ممکن است از دست بدهید. اهمیت تصاویر در سئو موبایل در سال 2021 نیز بسیار پر رنگ تر شد.

شاید این موضوع را ندانید که وجود تصاویر در محتواهایی که در سایت ها بارگزاری می شود یکی ار عوامل اساسی برای افزایش حجم صفحه ها در سایت می شود و همین امر باعث بالا رفتن و افزایش سرعت بارگزاری سایت می شودو بهینه سازی سرعت سایت در تمامی دستگاه های هوشمند از سال 2017 توجه چشم گیری داشته است. و همین امر باعث تاثیرگذاری در سئو سایت و رنگ بندی در گوگل شده است. بنابراین آموزش سئو تصاویر نیز از این موضوع مستثنا نیست. ما در آموزش سئو تصمیم داریم که شما را با دلایل کندی سرعت صفحات آگاه کنیم و در واقع از اهمیت سئو تصاویر و عکس های سایت نیز اطلاعاتی در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

بهینه سازی تصاویر سایت درست در سایت بسیار مهم است اما باید به حجم تصاویر نیز دقت شود که حجم مناسبی داشته باشند . به یاد داشته باشید سایت هایی که در سئو تصاویر خود موفق هستند و در جستجوی image گوگل بالا می آیند، سایت هایی هستند که روزانه تصویرهای زیادی را سئو شده منتشر می کنند. پس برای موفقیت در قسمت جستجوی تصاویر گوگل باید کمی صبور باشید و البته گوگل سایت هایی را بیشتر بالا می آورد که از DA PA بالایی برخوردار هستند.

سئو تصاویر چیست؟

تصاویر انتخابی توسط شما برای ساییتان از نظر موتور های جستجو گر بررسی میشود و اهمیت زیادی برای آنها دارد.برای بهینه سازی تصاویر سایت از کلمات کلیدی استفاده کنید، حجم تصاویر را کم انتخاب کرده ولی کیفیت را پایین نیاورید، از قرار دادن متن در تصویر خود خودداری کنید چرا که نکته منفی محسوب میشود و غیر حرفه ای است.

از عکس های متحرک و کارتونی استفاده نکنید، به جای استفاده از تصویر های عجیب و غریب و مجلل از تصاویر ساده با حجم کم و کیفیت بالا استفاده کنید، تصاویری انتخاب کنید که هنگام ورود کاربر به سایت او را مجذوب و شیفته خود کرده و مفهوم مطلب شما را از روی عکس درک کند و بخواهد ساعت ها در سایتتان بچرخد و خسته نشود. پس انتخاب تصاویر و به روز کردن آن ها را برای سئو سایت و افزایش ترافیک سایت جدی بگیرید. اهمیت تصاویر در سئو موبایل نیز بسیار بالا می باشد.

توجه نمایید که سئو تصاویر فقط برای دیده شدن تصویر به کار نمی رود بلکه برای موفقیت یک مطلب حتما می بایست مدیا و یا عکس های محتوا های سایت را سئو کنید، این کار می بایست با تمرکز بر روی کلمه کلیدی انجام شود.

با توجه به توضیحات بالا قصد داریم یک راهنمای گام به گام برای سئو تصاویر وب سایت به شما ارائه دهیم. با این نقشه راه همراه باشید تا نمره کامل از قسمت سئو تصاویر را در تحلیل سئوی سایت خود بگیرید.

راهنمای گام به گام سئو تصاویر

همیشه از تصاویر استفاده کنید

اگر از تصاویر به درستی استفاده شود به خوانندگان کمک می‌کند مقاله شما را بهتر درک کنند. جمله قدیمی «یک عکس به اندازه هزار کلمه ارزش دارد» قطعا این نکته در مورد Google نیز صدق میکند، اما مطمئناً زمانی درست است که شما 1000 کلمه کسل کننده برای مخاطب بنویسید و او هیچ چیزی در مورد آنچه می‌خواند متوجه نشود.

یافتن تصویر مناسب

همیشه استفاده از تصاویر اصلی، عکس‌هایی که خودتان گرفته‌اید بهتر از عکس‌های موجود در فضای اینترنت است.

جایگزین تصاویر

اگر هیچ تصویر اصلی که خودتان آن را گرفته باشید برای استفاده ندارید؛ روش‌های دیگری جهت یافتن تصاویر منحصر به فرد وجود دارد. سایت‌های بسیار حرفه‌ای منابعی سرشار از تصاویر بکر و باکیفیت هستند که کافیست شما با خرید اشتراک، تصاویری منحصر به فرد در سایت خود بارگذاری کنید.

آماده‌سازی تصاویر برای استفاده در مقاله شما

پس از یافتن تصویر مناسب، مرحله بعدی بهینه‌سازی آن برای استفاده در وب سایت خود یا همان «سئو تصاویر» است. بنابراین قبل از افزودن تصویر خود به این موارد مهم دقت کنید:

نام فایل مناسب را انتخاب کنید.

SEO تصویر با نام فایل شروع می‌شود. شما می‌خواهید گوگل بدون اینکه حتی به آن نگاه کند بداند تصویر در مورد چه چیزی است (موضوع تصویر چیست؟) بنابراین از کلمه کلیدی اصلی در نام فایل تصویر استفاده کنید.

قالب مناسب را انتخاب کنید.
  • JPEG را برای عکس‌ها یا تصاویر بزرگتر انتخاب کنید.
  • از PNG برای شفافیت پس زمینه در تصاویر استفاده کنید.
  • یا از WebP به جای JPEG و PNG استفاده کنید. این ابزار نتایج با کیفیت بالا با اندازه پرونده‌های کوچکتر تولید می‌کند. برای تبدیل تصویر خود به WebP می‌توانید از ابزاری مانند Squoosh استفاده کنید.
  • برای آرم و نمادها از SVG استفاده کنید. با کمک CSS یا JavaScript می‌توانید تصاویر را در قالب SVG مدیریت کنید. به عنوان مثال اندازه آنه ا را بدون افت کیفیت تغییر دهید.
مقیاس سئو تصاویر

اندازه تصاویر روی سئو تاثیر میگذارد. به این علت که: افزایش سایز تصویر روی لود صفحه و کندتر شدن آن تاثیر میگذارد.

زمان بارگیری برای UX و SEO مهم است. هرچه سرعت سایت بیشتر باشد بازدیدکننده راحت تر است و در نتیجه موتورهای جستجو امتیاز مثبتی به شما خواهند داد.

کاهش اندازه پرونده

مرحله بعدی در SEO تصویر این است که تصویر مقیاس‌بندی شده شما فشرده شده باشد.

افزودن تصویر به مقاله خود

تصویر شما آماده استفاده است اما نمی‌توان آن را در هر قسمتی از مقاله و به نحوی دلخواه و یا کم اهمیت درج کرد.

زیرنویس

عنوان تصویر متنی است که تصویر موجود در صفحه را همراهی می‌کند.

متن alt و متن عنوان

متن alt برای زمانی به کار می‌رود که به هر دلیلی تصویر نتواند برای بازدید کننده نمایش داده شود.

داده ساختار یافته تصویر را اضافه کنید

افزودن داده‌های ساخت یافته به صفحات شما می‌تواند به موتورهای جستجو کمک کند تصاویر شما را به عنوان نتایج غنی نمایش دهند. در حالی که گوگل می‌گوید داده‌های ساختاریافته به شما در رتبه‌بندی بهتر کمک نمی‌کنند اما به دستیابی به یک لیست برنامه ریزی شده در جستجوی تصویر کمک می‌کند.

نقشه‌های سایت تصویر XML
  • ارائه تصاویر از طریق CDN تصویر

همه ما CDN‌ها را به عنوان یکی از محبوب‌ترین بهینه‌سازی‌های سرعت سایت می‌شناسیم. برخی از شرکت‌های ارائه دهنده CDN نیز CDN مشخصی برای تصاویر دارند. CDN‌های تصویر بر اساس وظایف اساسی مانند بهینه‌سازی تصاویر و دستیابی سریع آن‌ها به بازدیدکنندهساخته شده اند. اجرای CDN تصویر می‌تواند بارها و بارها تصاویر شما را تسریع کند.

بهینه سازی تصاویر سئو

برای بهینه سازی تصاویر در وب سایت دلایل بسیار زیادی وجود دارد که امروز می خواهیم به این موضوع بپردزایم که چرا سئو تصاویر برای سایت مهم است؟ زمانیکه شما از تصاویربزرگ در وب سایت خود استفاده می کنید باعث کاهش سرعت وب سایت خود می شوید و این موضوع تاثیرات بسیار بدی را بر روی تجربه کاربری می تواند بگذارد. اما زمانیکه تصاویر وب سایت خود را بهینه سازی کنید سرعت وب سایت خود را بهبود خواهید داد.

در ضمن تصاویر به کار برده شده در مقالات می توانند بر نمره سئو وب سایت شما نیز تاثیر گذار باشند در صورتیکه از نام درست برای تصاویر خود استفاده کرده باشید. به خاطر داشته باشید زمانیکه تصاویر وب سایت را بهینه سازی کنید این تصاویر می توانند عملکرد بهتری را در موتورهای جستجو و کسب رتبه مناسب برای وب سایت شما داشته باشد.

سئو تصاویر سایت

بهینه سازی تصاویر، بهینه سازی سئو تصاویر

درست و دقیق انتخاب کردن تصاویر از موضاعات بسیار مهمی است که برای بهینه سازی سایت اهمیت ویژه ای دارد. با آموزش سئو تصاویر حتما می توانید در روند بهینه سازی سئو سایت نقش مهمی داشته باشید. زیرا این کار در زمان لود شدن وب سایت را نیز کاهش می دهد و در مقابل تاثیر بسیار زیادی در افزایش سرعت سایت نیز دارد. بنابراین هر چه حجم تصاویری را که میخواهیم در سایت خود بارگزاری کنیم دقیق تر و مناسب تر باشد مسلما در روند بهینه سازی سایت نیز میتوانیم تاثیرگذار باشیم.

پس در انتخاب تصویر برای سئو سایت خود باید بسیار زیرک باشید و به نکاتی نظیر : کپی نبودن تصاویر از سایت های دیگر، اندازه تصاویر مهم بوده و در صورت لزوم با نرم افزار هایی نظیر فتوشاب تغییر های لازم را در تصویر ایجاد کنید، تصویر انتخاب شده باید با عنوان مرتبط باشد و گویای مطلب شما باشد، نام تصویر و نام مطلب را یکی انتخاب کنید، در انتخاب نام فایل نیز دقت کنید که مرتبط با موضوع باشد به طور مثال اگر مطلب شما در مورد بلیط هواپیما است نام فایل عکس را به گونه ای انتخاب کنید که کلمه ی هواپیما نیز در آن باشد.

چگونه تصاویر وب سایت را بهینه سازی کنیم؟

اگر شما صاحب وب سایت و یا فروشگاه اینترنتی می باشید بدون شک باید برای بهینه سازی تصاویر سایت استاد باشید. در مطلب بالا به این موضوع اشاره کردیم که برای بهینه سازی تصاویر سایت دلایل بسیاری وجود دارد که می توانند در سرعت بارگزاری سایت و تجربه کاربری سایت تاثیرات بسیاری را ایفا نماید.

بهینه سازی تصاویر سایت

چرا بهینه سازی تصویر برای سایت مهم است؟

بهینه سازی تصاویر سایت یکی از مهم ترین بخش های سئو سایت می باشد که متاسفانه زیاد به آن توجهی نمی شود. این موضوع کاملا واضح است که تصاویر می توانند در جذب کردن محتواهای آنلاین نقش بسیار موثری داشته باشند که این موضوع تاثیر مستقیم بر سئو سایت دارد. استفاده کردن از تصاویر مرتبط با محتوای تولید شده فهم و درک بهتری را به خواننده انتقال می دهد به خاطر داشته باشید که داشتن یک تصویر خوب بهتر از بیان هزاران کلمه نامفهوم می باشد. در ادامه به چند نکته که بیان کننده این موضوع است که چرا سئو تصاویر برای سایت مهم است؟ خواهیم پرداخت.

نکاتی برای بهینه سازی تصاویر سایت

کپی نکردن تصاویر

زمانیکه می خواهید برای مقالات وب سایت خود تصاویر مناسب و مرتبط پیدا کنید این نکته را در نظر داشته باشید که از سایت های دیگری اون تصاویر را کپی نکنید. تولید تصاویر توسط خودتان برای وب سایت می تواند جلوه بهتری را به سایت شما دهد و برای مخاطب نیز جذاب تر خواهد بود.. البته این معنای خلق تصاویر توسط خودتان نمی باشد زیرا این کار بسیار سختی می باشد که شما بخواهید با طراحی گرافیکی برای هر مقاله ای که در وب سایت خود منتشر می کنید تولید تصویر کنید. که البته اگه بتوانید این کار را انجام دهید که بسار عالی می باشد و تاثیر بهتری برای کسب جایگاه به شما خواهد کرد.

منظور ما از کپی نشدن تصاویر این است که بر روی تصاویری که از جای دیگر برداشته اید تغییراتی را به وجود آورید و یا اینکه لوگوی خود را بر روی تصاویر قرار دهید و یا با تلفیق چندین عکس با یکدیگر یک تصویر مناسب و مرتبط را برای محتوای سایت خود خلق نمایید.

نام گذاری برای تصاویر

اضافه کردن خاصیت title و alt یک موضوع بسیار مهم می باشد که باید در قرار دادن تصاویر خود آن را در نظر داشته باشید و سعی کنید که حتما نام هایی که انتخاب می کنید با مطالب شما مطابق داشته باشند زیرا این کاری که شما نام های مرتبط با مقالات را برای تصاویر خود انتخاب می کنید می تواند تاثیر بسیار خوبی را بر سئو داشته باشد و در نتایج جستجو شما می توانید رتبه خوبی را بدست آورید. یک موضوع دیگر که درباره نام گذاری تصاویر بد نیست که بدانید استفاده کردن از خط فاصله به جای فاصله یا همان SPACE می باشد.

اندازه تصاویر

نکته دیگر درباهی اینکه چرا سئو تصاویر برای سایت مهم است؟ اندازه تصاویر می باشد. انتخاب اندازه مناسب تصاویر برای مقالات وب سایت دارای اهمیت بالایی می باشد. سعی کنید از تصاویر با سایز های بزرگ در سایت خود استفاده نکنید تا بخواهید در زمان آپلود کردن تصاویر مجبور شوید به صورت دستی و با کمک موس اندازه آن ها را در مطالب تغییر داده و کوچک کنید. برای کوچک کردن تصاویر باید از ابزاری مانند فتوشاپ استفاده شود.

حجم تصاویر

با استفاده کردن از تصاویر کم حجم می توانید از کیفیت بالا و بهتری در تصاویر برخوردار باشید. این حجم کم و کیفیت بالا تصاویر خود مسئله است که به سرعت بارگزاری سایت و کسب رتبه های مناسب در نتایج گوگل به شما بسیار کمک خواهد کرد. برای اینکه در زمان کم کردن حجم تصاویر کیفت آن حفظ شود می توانید از نرم افزار فتوشاپ استفاده کنید و سعی کنید که تصاویر خود ار حتما را فرمت png ذخیره کنید و با همین فرمت تصاویر را در وب سایت خود منتشر کنید.

بهینه-سازی-تصاویر-سایت

نکاتی برای بهینه سازی تصاویر

چرا بهینه سازی تصویر برای سایت مهم است؟

تصاویری که شما برای وب سایت خود و مقالات سایت انتخاب می کنید توسط موتورهای جستجو بررسی می شوند که این موضوع در کسب رتبه و جایگاه مناسب دارای اهمیت بالایی می باشد. ما در این مقاله به چند نکته اصولی و مهم که می توانید با رعایت کردن آن ها تصاویر مناسبی را برای مقاله های وب سایت خود انتخاب کنید تا بتوانید یک وب سایت مخاطب پسند را تولید کنید اشاره کرده ایم و گفتیم که دلیل اینکه چرا سئو تصاویر برای سایت مهم است؟ چه عواملی می تواند باشد.

شما به جای اینکه در وب سایت خود از تصاویر عجیب و غریب استفاده کنید می توانید از تصاویر کم حجم و با کیفیت بالا استفاده کنید که در هنگام ورود کاربران به سایت شما این تصاویر برایشان جذاب بوده و بلافاصله توجه سایت شما را به کاربران جلب نماید. بنابراین انتخاب تصویر و به روز کردن آن ها برای بررسی سئو سایت و افزایش ترافیک سایت یک امر مهم و جدی می باشد که باید به آن ها توجه بسیاری شود. این موضوع را به خاطر داشته باشید که بهینه سازی کردن تصاویر وب سایت تنها برای اینکه تصاویر در سایت شما برای مخاطب نمایش داده شود به کار نمی رود بلکه به موفقیت مطالب وب سایت شما نیز کمک بسیاری خواهد کرد

مهم ترین عامل در افزایش سرعت بازدید سایت

زمانیکه شما به عنوان یک کاربر در جستجوی مطلب مورد نظرتان در حال سرچ کردن می باشید بهترین صفحه هایی که دارای نتایج بهتری هستند در صفحه اول برای شما باز می شوند. و شما به عنوان کاربری که سایت مورد نظر خود را پیدا کرده اید بر روی آن کلیک میکنید، مهمترین نکته ای که در این باره برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است سرعت سایت می باشد و زمانیکه مدت زمان زیادی سپری شود تا سایت برای شما لود شود باعث می شود شما خسته شده و سایت را ترک کنید.

پس سرعت سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این پایین بودن سرعت به عوامل مختلفی بستگی دارد که شاید یکی از این عوامل تصاویر موجود در سایت مورد نظر باشد. هنگامی که افرادی که کار سئو سایت را انجام میدهند نسبت با آموزش سئو تصاویر که دوره های آن را نیز گذرانده اند هم آگاهی داشته باشند مسلما دیگر با کند بودن سرعت سایت مواجه نخواهیم بود.

مهم ترین عامل در افزایش بازدید سرعت سایت

افزایش سرعت سایت

کش مرورگر را مدیریت کنید

از آنجا که کش مرورگر توانایی ذخیره حجم بسیاری از اطلاعات سایت را دارد، باعث می‌شود تا زمانی که کاربر قصد وارد شدن دوباره به وب سایت را داشته باشد، دیگر نیازی نباشد تا مدت زمان زیادی را صرف دانلود دوباره صفحات سایت و محتوای آن‌ها کند و لذا وب سایت با سرعت بالاتری نسبت به دفعه قبل، لود خواهد شد.

YSLow از جمله ابزارهایی است که شما با کمک آن می‌توانید مشخص کنید اطلاعات قرار گرفته در کش مرورگر پس از گذشت چند روز، حذف شوند. از آنجایی که گوگل اعلام نموده است که سرعت سایت‌ها بر رتبه‌بندی‌ها و سئو سایت تاثیر گذار است و این مورد را می‌توان جزو ابتدایی‌ترین مواردی دانست که افراد به راحتی با کمک آن می‌توانند به سئو سایت خود کمک کنند، پیشنهاد می‌کنیم حتما از این ابزار استفاده نمایند.

زمان پاسخ دهی سرور را بهبود بخشید

بهبود زمان پاسخ سرور بر افزایش سرعت سایت تاثیرگذار است و به عوامل بسیار زیادی وابسته است از جمله میزان ترافیکی که وب سایت شما دریافت می‌کند و حجم کاربرانی که به سمت وب سایتتان کشیده می‌شود، میزان منابعی که هر صفحه از وب سایت شما استفاده و به کار گرفته است، نرم افزاری که سرورتان از آن استفاده می‌کند و میزان کیفیت و کارایی آن و بسیاری از عوامل دیگر همچون هاستینگ شما و… و این که معمولا زمان زیر ۲۰۰ میلی ثانیه بهترین زمان پاسخ بهینه سرور می‌باشد و شما باید سعی کنید موانع اجرایی همچون کم بودن حافظه و… را از بین ببرید.

از شبکه توزیع محتوا استفاده کنید

شبکه توزیع محتوا عامل دیگر موثر بر سرعت وب سایت شما است که ما در این جا قصد معرفی آن را داریم تا شما با به کارگیری آن متوجه تغییر سرعت وب سایتتان و افزایش آن به صورت خارق العاده‌ای شوید. شبکه توزیع محتوا یا به عبارت ساده‌تر شبکه تحویل محتوا، جهت توزیع بار محتوایی استفاده می‌شود که بدست آمده است.

این موضوع زمانی مهم شمرده می‌شود که شما نسخه کپی از وب سایتتان را در انواع دیتا سنترها نگهداری می‌کنید چرا که به کاربر خود کمک می‌کنید تا با سرعت بیشتر و بهتری به تمام اطلاعات موجود در وب سایتتان دسترسی پیدا کند و نتیجه آن، افزایش چشمگیر سرعت وب سایت شما نیز خواهد شد.

 

خلاصه

SEO حاصل جمع تعدادی از عناصر است. با هوشمندتر شدن هر روز گوگل در شناسایی عناصر در تصاویر منطقی است که مطمئن شوید تصویر و تمام عناصر آن به تجربه کاربری خوب و همچنین سئو کمک می‌کند.

سوالات متداول درباره سئو تصاویر

۱سئو تصاویر چیست؟
SEO به عنصر بهینه‌سازی موتور جستجو در صفحه اشاره دارد که در درجه اول مربوط به پرونده‌های تصویری است. در عمل معمولاً از آن به عنوان بهینه‌سازی تصویر یاد می‌شود. بهینه‌سازی موتور جستجو برای تصاویر شامل تمام عناصر گرافیکی تصویر مانند نام فایل، اندازه و حتی موقعیت‌یابی در وب سایت است.
۲آیا تصاویر به SEO کمک می‌کنند؟
تصاویر برای سئو مهم هستند. از تصاویر می‌توان برای رتبه‌بندی به صورت استراتژیک استفاده کرد. با در نظر گرفتن صحیح، تصاویر می‌توانند در موقعیت صفر قرار بگیرند. تصاویر همچنین می‌توانند در جستجوی تصویر رتبه‌بندی شده و بازدیدکنندگان بیشتری را به دنبال داشته باشند. آن‌ها همچنین می‌توانند به موتورهای جستجو کمک کنند تا به درک از محتوای شما برسند.
۳چگونه می‌توانیم عکس‌های خودمان را در جستجوی گوگل به دست آوریم؟
برای کمک به نشان دادن تصویر خود در نتایج جستجوی Google، این دستور العمل‌های انتشار تصویر را دنبال کنید: متن توصیفی را وارد کنید. متن را در جایی نزدیک به تصویر قرار دهید مانند یک برچسب alt یا عنوان. عکس‌های با کیفیت بالا بارگذاری کنید. محتوای تصویر عالی یک روش عالی برای ایجاد ترافیک به سایت شما است
4.2/5 - (12 امتیاز)
44 / 100

19 Comments

  1. farzan گفت:

    اگر گوگل متوجه بشه که تصویر ما کپی برداری هست چه اتفاقی می افتد؟

  2. محمود رجبی گفت:

    منظور اینکه تصویر ما کپی نباشد چیست یعنی حتما باید یک تصویر جدید ایجاد گردد ؟

  3. سمانه تقوی گفت:

    آیا نقشه سایت با نقشه سایت تصاویر با یکدیگر فرق دارند ؟

  4. مجید عبدالهی گفت:

    می شه تاثیر متا تگ ها را در سئو سایت بفرمایید؟

  5. سحر موذنی گفت:

    سلام چرا قرار دادن متن در تصویر نکته منفی محسوب می شود میشه توضیح بدید یعنی در سئو تاثیر منفی می تونه داشته باشه؟

  6. رها شمالی گفت:

    سلام می شه درمورد متا تگ ها بیشتر توضیح دهید.

  7. فرنوش گفت:

    سلام حجم تصاویر باید چقدر باشد که به سئو آسیب نرساند؟

  8. ترانه گفت:

    مرسی از مطالب خوبتون

  9. SEO IRAN گفت:

    سئو تصاویر کار پیچیده ای نیست.
    با همین آموزش سئو تصویر تا حد زیادی میتونید جواب بگیرین
    بررسی کنید تعداد تصاویر منتشر شده توسط رقیبتون چه میزانه و شما چه میزان تصویر یا محصول منتشر کردید.

  10. SEO IRAN گفت:

    قطعا اگر گوگل تشخیص بده عکس ها و تصاویر سایت کپی بوده، در رتبه های سایت شما تاثیر منفی میذاره.

  11. SEO IRAN گفت:

    بله
    در شرایط مختلف میتونید به این سمت برید که ترکیبی از تصاویر یکتا و کپی رو داشته باشید.

  12. SEO IRAN گفت:

    برخی سایت (معمولا سایت های بزرگ و یا سایت هایی که تخصصی بر روی فروش عکس کار می کنند) از سایت مپ متفاوتی استفاده می کنند.

  13. SEO IRAN گفت:

    لطفا این بخش را مطالعه کنید.

    Meta Tag چیست

  14. SEO IRAN گفت:

    خیر
    اما معمولا موجب میشه کسی از اون عکس استفاده نکنه
    بنابراین ، دیگه اون عکس رو باز نمی کنند

  15. SEO IRAN گفت:

    در یک جواب کلی میشه گفت سعی کنید حجم عکس ها (در سال 2019) بهتره زیر 200 کیلو بایت باشه

  16. نجمه فرحی گفت:

    اگه بخوام یکی از عکس های اینستاگرام رو سئو کنم باید چیکار کنم؟

  17. امیربهادر حاتمی گفت:

    ممنون از مطلب خوبتون من هم در سایتم یک مطلب درباره سئو تصویر گذاشتم دوست داشتید یه نگاه بندازید
    amirbahadorhatami

  18. محمد گفت:

    استاد عزیز مثلا من ی ایفون 6 گذاشتم در حد نو فروش میره داخل مغازه و نا موجود میشه بعد ی بار دیگ موجود میکنمش , میخوام فقط عکساش رو تغییر بدم چون میخوام کاربر گوشی رو ببینه خط خوردگی و .. مطلب بمونه دیگ نیام درباره ایفون 6 بنویسم . ایا روی سئو تاثیر بدی داره ؟ منفی

  19. اگر سایت شما فروشگاهی است می توانید تصاویر و مشخصات و تغییر بدید و متن هم به روز کنید. اما اگر سایت شما آگهی می باشد بهتر است محصول جدید معرفی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

آموزش های سئو

پربازدیدترین مقالات سئو سایت

ui چیست؟

رتبه سایت

آنالیز سئو سایت

اصطلاحات سئو

سئو گوگل

پروژه های سئو